PortalIndexMaster Shong? - Pagina 2 HpD5UwnMaster Shong? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Master Shong?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amy.
.
.
avatar

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 19:15

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 11:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 20:09

Norwood bleef toekijken wat er gebeurde. Hij was gefacineerd door hoeveel Shong kon. Shong was misschien klein en niet zo erg krachtig maar zijn kennis over watermagie was enorm groot. Althans dat vond Norwood. Daarom was hij ook hier voor Shong. Toch bleef Norwood even stil. Hij wilde de leerlingen de tijd te geven. Zijn planten waren minder belangrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 20:11

Mudly glimlachte en keek naar Shong. Hij was groter dan hem maar zeker niet minder wijs. Hij had als eerste les hem al als voorbeeld genomen. Mudly vond dat Shong een grote wijsheid had en enorm veel van watermagie af wist. Iets wat hij ook wilde leren. Mudly keek even naar Kikuri en daarna naar Norwood. Norwood leek hem wel een aardig iemand. Hij had wel wat over hem gehoord. Maar nog nooit echt ontmoet. Hij glimlachte en bleef rustig zitten tot de rest klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 20:20

Shong keek Amy vanover zijn schouder glimlachend aan. 'Nee, zeker niet,' antwoordde hij vriendelijk op haar vraag. 'Behalve als u toevallig in aanraking komt met zwarte magie, daar zult u wel mee moeten oppassen. Ik raad uw zus dan ook aan geen zwarte magie te gebruiken in uw bijzijn.' Hij kwam handenwrijvend teruggelopen en glimlachte breed om Amy's dankbaarheid. 'Graag gedaan, juffrouw. Alles voor de leerling.' Shong richtte zich nu tot Norwood. Hij moest wat omhoog kijken om zijn vragende blik en glimlach te tonen. 'Waar komt u voor?' vroeg hij beleefd. Al was Norwood dan één van de collega's waar hij het het beste mee kon vinden en als zijn vriend beschouwde, beleefdheden liet hij niet weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Norwood

Master Norwood

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 20:35

Norwood keek naar Shong die zich nu op hem richtte. "Ik wilde vragen of je wat water had met een bepaalde opgeloste stoffen?" zei hij. "Ik wilde wat gaan experimenteren met planten. En Shong geloof me ze gaan er zeker niet aan dood.." zei hij. "En aangezien jij een van de beste watermagiers bent hier op school dacht ik dat ik jou terecht zo kunnen komen.." zei hij met een glimlach. Even ging zijn blik naar de rest en keek daarna weer naar Shong. "Al hoop ik dat ik niet teveel vraag. Als je het te druk hebt dan moet je dat maar eerst doen..." zei hij en legde even zijn hand op het hoofd van Shong. Daarna liet hij hem weer in zijn broekzak hangen en keek naar Shong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 20:52

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 11:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 20:53

Mudly keek naar Kikuri. "Mudly..aangenaam..." stelde hij zich voor. Hij glimlachte en keek naar de waterspiegel. Hij keek daarna naar Norwood die zijn zegje deed. Hij zou nog wel even wachten met het vragen om wat extra les. Norwood ging voor hij was immers een leraar. Shong bleef echter onder vele omstandigheden beleefd. Het waren toch collega's? Shong was dan nog eens erg beleefd ook nog. Hij moest er even om grinniken. Daarna keek hij weer naar Kikuri en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 24 2010, 20:59

Shong had zijn blik op de grond gericht en speelde verlegen met zijn vingers. Hij voelde zich gevleid één van de beste watermagiërs te worden genoemd. Met een glimlach keek hij naar Norwood op en knikte licht met zijn hoofd. 'Ik zal voor u kijken wat ik heb,' antwoordde hij opgelaten. Hij liep naar een kast in de hoek van zijn lokaal en haalde er een klein rekje met reageerbuisjes uit. In ieder reageerbuisje zat water met een andere stof, allemaal in verschillende kleuren. Shong zette het op zijn bureau neer en ging op zijn stoel staan om een goed overzicht over de stoffen. 'Vuurerts uit Razenaanse bodem,' zei hij glimlachend terwijl hij een reageerbuisje met een diepe rode vloeistof uit het rekje haalde. Hij zette het buisje weer terug en trok er een andere uit voor in de plaats. Deze was gevuld met iets wat sterk leek op licht in een buisje. 'Daglichtkwarts van Nova,' wist hij uit zijn hoofd. Hij keek even peinzend naar Amy toen zijn gesprek met Norwood onderbroken werd. 'Als u verstandig bent, blijft u dan vooral uit haar buurt,' adviseerde hij kort. Shong keek Norwood daarna weer opgewekt aan. 'Ik heb nog een hoop andere. Als u het kan gebruiken, neem het maar gerust mee. In die kast staat een complete verzameling,' zei hij wijzend op de kast waar hij zojuist het rekje vandaan had gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Miss Niah

Miss Niah

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 14:56

Kikuri keek naar hoe Shong de spiegel weer opborg. 'Amy, dan moeten wij oppassen wand ik heb ook duistere magie.' Ze keek even van Amy naar Shong en weer terug. Ze had nog nooit echt op te hoeven letten met hoe, waar of warneer ze haar zwarte magie gebruikte. Ze keek even naar de anderen. Ze staarde even naar de vissen en zonk daarna in gedachte weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 17:58

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 11:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 18:37

Kikuri keek Amy even aan. Ze was het blijkbaar vergeten te zeggen tegen haar. 'Ik ben geboren met twee magie krachten duister en water. Ik gebruik meestal duister maar ben nu bezig met men water techniken, dat betekend niet dat ik duistere magie weg laat.' Ze keek de andere aan en wachte wat hun er van zouden vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 19:28

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 11:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 19:36

Norwood keek naar Shong en zuchtte even. Hij schudde kort zijn hoofd. "Shong. Deze materialen heb jij je rot voor gewerkt om ze te bemachtigen. Ik vind niet dat ik ze nu mee moet nemen voor een of ander simpel experiment." zei hij. Norwood pakte het rekje en zette het weer op zijn plek in de kast. "Ik wilde eigenlijk wat verschillende zouten en Mineralen hebben.." zei hij. "Maar als je het niet kunt regelen dan kan ik ook nog naar Delaija gaan. Die geeft les in aardemagie en ik denk dat zouten daar eerder onder vallen." zei hij. Norwood legde even zijn hand op de schouder van Shong. "Ik vind het er aardig van je wat je wilde maar ik kan het gewoon niet aannemen..." zei hij. Ineens hoorde hij de woorden van Kikuri en Amy. "Dames, iedere magier bezit alle soorten magie. Alleen om een of andere reden komen er maar een aantal sterk tot uiting. Je zou andere kunnen leren, hoewel er andere ook totaal uit kunnen blijven..." zei Norwood met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 19:51

Shong keek wat beteuterd toe hoe Norwood de rekjes met reageerbuizen weer terug naar de kast bracht. 'Maar.. u mag ze echt gebruiken! Ik sta erop,' sputterde hij zacht tegen. Hij maakte zich nog kleiner dan hij al was toen Norwood een hand op zijn schouder legde. Falen om iemand te helpen, daar was hij nogal gevoelig voor. 'U moet maar weer eens langskomen wanneer ik u wel van dienst kan zijn,' zei Shong kleintjes en op een ietwat schuldbewuste toon. Hij draaide zich met een lang gezicht om en liep naar de kast om die te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Norwood

Master Norwood

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 20:04

Norwood keek naar Shong en zuchtte even. Hij ging door zijn knieën en keek hem aan. "Nou niet trueren omdat ik het af wijs..." zei hij. "Want je hebt een goed hart, Shong. Je wilt altijd helpen. Ook al kun je het niet altijd.." zei hij. "Om eerlijk te zijn, Shong. Ik heb wel iets waar je me mee van dienst kan zijn. Ik heb momenteel een probleempje met mijn bevochtigingsysteem in de kas bij mijn lokaal en die komen ze spoedig maken. Als ik het goed heb vandaag nog. Maar dat is wat laat en mijn planten moet toch wat vochtigheid hebben.." zei hij. "En ik dacht dat misschien jij mij wel kan helpen..." zei hij. Hij stond op. "Maar als je het te druk hebt dan begrijp ik dat.." zei hij en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 20:14

Shong durfde Norwood amper aan te kijken toen hij door zijn knieën zakte en hem toesprak. Om toch ergens standvast naar te kijken, had hij zijn blik op zijn vingers gericht waar hij wat verlegen mee speelde. Toch bezorgden Norwoods woorden hem een fijn gevoel van binnen. Shong keek vragend naar hem op toen hij vertelde over het bevochtigingssysteem in zijn kas. Zijn gezicht straalde toen Norwood hem niet veel later om zijn hulp vroeg. 'Nee, ik heb het helemaal niet druk! Ik help graag,' zei hij glimlachend. Shong stak werktuigelijk zijn handen al uit zijn mouwen om zijn hulpgevende gewoonte te tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Norwood

Master Norwood

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 20:46

Norwood glimlachte toen Shong zo opgewekt opstond. "Ik zie je veel liever vrolijker dan een saaie verdrietige shong.." zei hij en lachtte even zachtjes. Hij moch Shong wel. "Nou ik zou zeggen. Je weet mijn lokaal en doe je ding. Ik zal meegaan." zei hij. "Oh wacht. Euh Mudly, Kikuri en Amy? Moesten jullie nog hulp van Shong hebben?" vroeg hij. De leerlingen gingen bij Norwood altijd voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy.
.
.
avatar

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 97
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 25 2010, 21:31

No


Laatst aangepast door Amy op di dec 27 2011, 11:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitimema maa 01 2010, 16:16

Kikuri had het tafreeltje afgekeken. Ze keek Amy aan toen ze vroeg of we zouden gaan. Ze haalde haar schouders op. Ze waren hier inmiddels voor haar. Toen Amy al naar de deur liep bleef Kikuri nog even staan. Mudly kom je ook? Mischien kunnen we dan nog wat meer kennis maken' vroeg ze met een vriendelijk glimlachtje. Toen ze dit gezecht had liep ze naar de deur in de hoop dat hij mee ging, maar als hij niet wilde maakte dat ook niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Master Shong? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Master Shong? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master Shong?   Master Shong? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Master Shong?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Master Shong ontmoeten.
» [Med-Check] - Master Shong
» The infinity of time || Master Shong
» Shong
» Shong?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Water Magic-