PortalIndexShong? HpD5UwnShong? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Shong?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kale

Master Kale

Shong? UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Shong?   Shong? Icon_minitimedo nov 26 2009, 13:58

Zwijgend liep Kale naast Donovan door de gangen. Hoewel hij strak voor zich uitkeek bleef hij de jongen vanuit zijn ooghoeken nauwlettend in de gaten houden. Veel zei hij niet, veel was er ook niet te zeggen. Toen hij bij Shongs lokaal aankwam klopte hij eerst kalm op de deur. Hij wachtte even maar trok toen de klink naar beneden en deed de deur open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Shong? UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimedo nov 26 2009, 21:41

Met een geirriteerde blik vol haat liep Donovan naast Kale. Nu moest hij naar Shong om daar taakstraf uit te voeren. Daarbij moest hij het ook nog eens een maand zonder magie doen. Om nog maar te zwijgen over al het strafwerk en het corvee dat Kale hem had gegeven. Donovan haatte deze man nu officieel het meest. Zelfs nog meer dan Savador. Met een rechte rug maar zwijgend als het graf wachtte Donovan tot Kale de situatie aan Shong had uitgelegd, als hij tenminste in zijn lokaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Shong? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimeza nov 28 2009, 15:51

Shong zat achter zijn bureau te werken aan een hoofdstuk van zijn derde boek. Het hoofdstuk was bijna af en verscheidende vellen papier ontsierden zijn bureau. Het was doodstil in zijn lokaal, op het borrelen van het aquarium achter hem en het gekras van zijn schrijfveer na. Hij schrok zich dan ook wezenloos toen de stilte ruw verstoord werd door geklop van de deur, waardoor het inktpotje op de hoek van zijn bureau bijna omkieperde. Shong kon nog net op tijd voorkomen dat het glazen potje aan duigen viel op de stenen vloer. Hij borg gauw zijn spullen op, frommelde wat papieren op in zijn tas en hield het boekwerk onopvallend op zijn schoot. 'Binnen,' probeerde hij op een opgewekte toon te zeggen. Hij hield er niet van als hij midden in zijn werk gestoord werd. Shong zette snel zijn leesbril nog af en keek verbaasd op toen Kale in de deuropening verscheen, met Donovan achter zich. 'Mijne heren,' zei hij kalm en glimlachend. 'Is er iets wat ik voor u kan doen?' Shong frunnikte wat ongemakkelijk aan de veerhaartjes van zijn schrijfveer terwijl hij Kale afwachtend aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Kale

Master Kale

Shong? UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimeza nov 28 2009, 17:05

Kale liep verder het lokaal in toen hij zag dat Shong er was. ''Ik hoop niet dat ik je stoorde bij iets....belangrijks'' begon hij kalm. ''Laat ik de situatie even in grote lijnen vertellen. Donovan hier dacht dat het wel leuk zou zijn om Norwood kwaad te doen en uiteindelijk zelfs om te brengen. Gelukkig mede dankzij zijn broer Aigaithis en Diva zijn we erachter gekomen voordat er echte ongelukken zijn gebeurd. De rede dat Donovan zo ver tot in Norwood`s lokaal kon komen was door een wisselspreuk. Hij had zijn lichaam met die van Aigaithis gewisseld. Inmiddels is dat probleem ook uit de wereld verholpen. Desalniettemin, heeft Donovan daar natuurlijk wel straf voor gekregen en nu Madeline voor onbepaalde tijd afwezig is heb ik daar de leiding over gehad. Donovan heeft strafwerk, corvee en taakstraf. Het leek mij het beste als hij dat bij jou doet. Misschien dat hij er nog iets van opsteekt'' zei Kale en pauzeerde even met een korte blik op Donovan. ''Een maand lijkt mij wel lang genoeg. Hij staat geheel onder jou toezicht en is verplicht alles te doen wat jij van hem vraagt. Bij de eerste misstap mag je hem terug naar mij sturen zodat ik hem zelf onder handen kan nemen. Al zal hij alles wel zonder zijn magie moeten doen. Dat heb ik voor de zekerheid maar even geblokeerd. Levert dat verder geen problemen op?'' vroeg hij en keek weer naar Shong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Shong? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimezo nov 29 2009, 01:09

Shong keek Kale verbijsterd aan, met een blik alsof hij wilde zeggen waarom hij de pineut nu weer moest zijn. Zijn ogen schoten even naar Donovan. Het leverde álle problemen op om een jongen als hij onder zijn toezicht te houden. Een hele maand nog wel. 'Natuurlijk niet!' zei Shong met een pijnlijk glimlachje. 'Ik zal meneer Revas een maand lang werk opgeven en onder mijn toezicht houden. Toch weer jammerlijk dat het zo weer moest lopen, jongen.' Hij keek Donovan een moment met een afkeurende blik aan, maar richtte zich toen weer glimlachend tot Kale. Dat duurde echter niet lang, want zijn gezichtsuitdrukking ging van kalm naar ernstig. Alsof hij zich nu pas realizeerde hoe erg Donovans daden waren. 'Maar iemand haast ombrengen... een van de docenten nog wel. Dat kunnen we niet zomaar door de vingers zien, meneer Revas, dat begrijpt u vast ook wel? U kunt zo direct meteen beginnen met uw eerste klus. Ik heb een gewonde vis in mijn aquarium en die wil ik er graag uit hebben zodat ik het kan laten genezen. En aangezien uw magie geblokkeerd is, zult u letterlijk tussen de vissen moeten zwemmen,' zei Shong streng. Hij vouwde zijn handen onder zijn kin en keek Donovan aan. 'Dank u dat u hem naar mij gebracht hebt, meester,' zei hij gericht op Kale, al scheurde hij zijn blik niet van Donovan af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Kale

Master Kale

Shong? UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimezo nov 29 2009, 09:39

Ondanks dat Shong had gezegd dat hij er geen problemen mee had, had Kale daar wel doorheen gekeken. ''Ik dacht water en vuur zijn tegenpolen van elkaar en volgens vele heb jij positieve uitwerking op anderen. Daarom leek het me de beste keuze Donovan hier te brengen. Misschien kan je erachter komen waarom hij dit allemaal doet. Meteen beetje geluk hebben we na het eind van deze maand een compleet andere Donovan'' zei Kale zacht zodat enkel Shong hem kon verstaan. Tegen Kale zou Donovan nooit iets loslaten maar tegen Shong misschien wel. Het was het proberen waard en misschien kwam van dit alles dan toch nog iets goeds terrecht. Kale draaide zich om en liep het lokaal uit. ''Veel plezier met je straf knul'' zei hij kalm toen hij Donovan passeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Shong? UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimezo nov 29 2009, 10:06

Bij het horen van zijn eerste opdracht vertrok Donovan`s gezicht. Hij hield niet van water. Als vuurmagier moest hij er niets van hebben. Hij wierp Kale een dodelijke blik toe toen hij hem passeerde. Hij keek daarna weer naar het auqarium. Hij kon de gewonde vis zien zwemmen. ''Het moet dan maar'' mompelde hij zacht en geirriteerd terwijl hij zijn truiover zijn hoofd uittrok. Daarna deed hij verder nog zijn schoenen en zijn sokken uit. Hij stond nu nog in een T- shirt en zijn broek. Donovan keek nog een keer in het auqarium om de vis te zoeken. Hij keek even naar Shong. ''Heeft U misschien even iets waar de vis zolang in kan?'' vroeg hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Shong? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimezo nov 29 2009, 16:53

Shong glimlachte Kale breed toe. 'Laten we erop hopen!' zei hij opgewekt. Hij keek Kale al glimlachend na toen hij het lokaal verliet en richtte zich daarna op Donovan. Tot zijn grootste genoegen zag hij dat hij al zijn trui, schoenen en sokken uittrok. 'Fijn dat u meewerkt, meneer Revas. En even tussen u en mij; ik moet u dan wel straffen en allicht hard aanpakken, maar zodra u uw klussen hebt uitgevoerd ben ik bereid om u op iets lekkers te trakteren,' zei hij terwijl hij glimlachend tegen de rugleuning van zijn stoel leunde. Shongs glimlach werd nog iets breder bij het horen van Donovans vraag. 'Jazeker.' Hij liet zich van zijn stoel glijden en hield een uitgestrekte arm gericht op de muur boven het aquarium. Een waterstraal leek uit de toppen van zijn vingers te schieten en schoven met de kracht van het water een luik in de muur opzij, waardoor de open bovenkant van het aquarium werd onthuld. In zijn andere hand creërde Shong een kleine bol van water, groot genoeg om een konijn in te stoppen. Hij liet de bol boven het aquarium zweven, vlak boven de wateroppervlakte. 'Stop de vis daar maar in. Ik zal ondertussen zorgen voor schone handdoeken,' zei Shong terwijl hij zijn armen weer liet zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Donovan.
.
.
Donovan.

Shong? UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Shong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitimezo nov 29 2009, 20:30

Donovan keek even naar de bol. Daarna klom hij op de rand van het aquarium en dook het water in. Wat haatte hij zijn straf nu al. En hij moest nog een hele maand. Het was moeilijk de gewonde vis te vangen dan hij dacht. Hij moest wel vijf keer opnieuw naar boven om lucht te happen. Bij zijn zesde poging had Donovan hem te pakken. Hij hield de vis stevig vast maar keek uit dat hij hem niet fijnkneep. Hij zwom terug naar boven en liet de gewonde vis in de kom glijden. Daarna klom hij zelf, doorweekt en verzwaard door zijn natte kleding, uit het aquarium. Hij was blij weer vaste grond onder zijn voeten te voelen. ''Wat een rotklus'' mompelde hij terwijl hij op de vloer stond uit te druipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Shong? UTL8oxA PROFILE
Shong? UTL8oxA MAGICIAN

Shong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shong?   Shong? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Shong?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Shong
» Master Shong?
» [✦] Shong Mu Chang-Yao
» ❃ Shong's Class ❃
» Master Shong ontmoeten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Water Magic-