PortalIndex❃ Shong's Class ❃ HpD5Uwn❃ Shong's Class ❃ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ❃ Shong's Class ❃

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Shong

Master Shong

❃ Shong's Class ❃ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
❃ Shong's Class ❃ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

❃ Shong's Class ❃ Empty
BerichtOnderwerp: ❃ Shong's Class ❃   ❃ Shong's Class ❃ Icon_minitimezo maa 26 2017, 16:56

❃ Shong's Class ❃ DKxZm6Q

   
   
   


❃ Shong's Class ❃ PZvegS2
❧ // Een groot in de breedte uitgestrekt, betoverd wandaquarium reikt tot het plafond en zet de ruimte in een mystieke blauwe gloed, alsof je je in een onderwaterwereld bevindt. Achter het glas manoeuvreert een Nachtsirene zich langs een voorbijschietende school van kleurrijke vissen voor ze je verwelkomend begroet met een gebaar van haar gevliesde klauw. Boven je glijdt op logge wijze zelfs een reusachtige walvis langs onder het gezang van zijn geheimzinnige lied, een doordringend geluid dat tot diep in je schedel nagalmt. Aroma's van zand, zee, jasmijn en zeep en ook wierook in extensieve geuren van een ver, oosters land kringelen je neusgaten binnen. In de hoeken van de ruimte liggen knusse zitzakken in een kluitje opgesteld, altijd beschikbare zitplaatsen om in weg te dromen - in het midden van de ruimte deint het reinste, blauwste water dat je ooit hebt gezien in een klein betegelde, cirkelvormige poel die gesierd is met een yin yang-mozaïek op de ondiepe bodem. Stoelen en tafels zijn in gelijke rijen gericht tot een lerarenbureau, waar een wankele boekentoren op een stoel dient als verhoging voor de mentor van opvallend klein formaat.

Welkom! Van harte welkom in mijn mentorklas, en uw nieuwe toevluchtsoord. Dit is mijn lokaal, en zal het komende jaar niet alleen ook uw lokaal zijn, maar voornamelijk uw thuis, uw oase en uw veilige haven. Mijn naam is Master Shong en ik mag me met trots uw mentor noemen! Wanneer u deze klas binnenkomt, bent u veel dingen. U bent een denker, een maker, een verbeteraar, een beginner en een beëindiger - maar bovenal bent u belangrijk en doet u er toe. Deze mentorklas is gericht op beloken mysteries, innerlijke vrede, inzicht, zelf ontwikkelde gradaties van bewustzijn en uitingen van de ziel, het ontastbare maar aanwezige bovennatuurlijke, en het ontdekken en doorgronden van uzelf; ongetwijfeld de verste en moeilijkste reis die u zult afleggen, maar waarin ik u met al mijn kunnen zal bijstaan. Wanneer u openbloeit in een lotus van duizenden bladeren, zal dat onder mijn supervisie gebeuren. U bent als een geheim, een cryptisch raadsel dat alleen uzelf kunt ontrafelen. Daar kan ik u alleen in begeleiden. Ik kan u leren Kovomaka en de verheven werelden ver daarboven van een andere kant te bekijken en respect te dragen tot al dat leeft, als u daar zelf ook voor openstaat. Mijn wereld is de uwe, en de uwe zal de mijne zijn.

❃ Shong's Class ❃ 2D3zzvs

❧ // Ik moet u in alle eerlijkheid bekennen dat ik wat rillerig ben over strakke richtlijnen en grondige regels. Ik noem ze liever sociale gedragsregels, normen en waarden, die al voldoen als we ze in ons achterhoofd houden. Verder heb ik een code die betrekking zal hebben tot deze klas, als een mantra die u dient te koesteren voor zowaar we respect tot elkaar onderhouden. Het helpt u, het helpt uw medeleerlingen en het helpt mij. Omdat het toch genoodzaakt is enigszins een rode leidraad te hebben die een klas op zuilen draagt, heb ik een paar punten als alternatief in een lijstje opgesteld, die losjes gebaseerd zijn op de huidige standaardregels die in iedere klas gelden. Als we ze gewoon even door kunnen nemen en u er rekening mee wilt houden, ben ik al blij genoeg!
THE CODE.
⚜ // 1. Efforts and courage; purpose and direction
⚜ // 2. Love, or let be
⚜ // 3. What we do today is what matters most, for every morning we are born anew
⚜ // 4. What we think, we become
⚜ // 5. Respect is how to treat everyone - not just those you wish to impress
⚜ // 6. Never allow others to decide the current of your life
⚜ // 7. One does not need a reason to help people, as we rise by lifting others
⚜ // 8. Rule your mind, or it will rule you
⚜ // 9. Don't let the sadness of others drag you down, for you may be the one to lower a ladder
⚜ // 10. Accept what is, let go of what was, and have faith in what will be
⚜ // 11. Mistakes are the growing pains of wisdom
⚜ // 12. Stand alone if you must, do not follow the herd
⚜ // 13. Sometimes it's better to remain silent and allow time to work things out


OUR NORMS.
Spoiler:

❃ Shong's Class ❃ BOhcDzt

❧ // U, ik, de planeten en alles om ons heen staat tot verband met elkaar, in een eeuwige cyclus die ons allen in balans houdt. Onder de loep genomen zijn er zeven belangrijke energiecentra aanwezig in ons lichaam, een wiel dat ons de levenskracht verschaft zolang we deze draaiende kunnen houden. Soms hopen zich hier blokkades op door negatieve of stilstaande energie, door problemen in het dagelijks leven, drukkende emoties of trauma's in het verleden. Ik kan u in dat geval helpen om op een eigen, gevarieerde manier die past bij uw situatie uw chakra te reinigen. Dit is wat in deze klas zal gelden als een vertrouwensgesprek. Geen zorgen, ik ga geen rare dingen doen die u niet wilt. Voelt u de behoefte om problemen die u dwarszitten uit de doeken te doen, tot rust te komen in kalmerende omstandigheden, er gewoon even alles uit te gooien, advies op te vragen en hebt u liever de voorkeur om het op praten te houden in een voor u aangename omgeving? Natuurlijk kan dat ook! Contacteer me en laat me even weten als het niet goed gaat. Ik maak dan graag plaats vrij in mijn agenda om een privé-gesprekje met u te regelen, waar u maar wilt.

❃ Shong's Class ❃ 4YWsnHE

❧ // Een nieuw schooljaar, een nieuwe klas! Een nieuwe ruimte waar u nog nooit geweest bent, in een reusachtig kasteel waar u zomaar kunt verdwalen als u even niet oplet. Mensen die u niet kent. Andere gewoonten die de normale gang van zaken op een schooldag zullen bepalen. Lesprocedures die u duizelen. Ingewikkelde roosters op onmogelijk lijkende locaties. Honderden aanwezige magiebronnen in alle krachten en soorten. Genoeg redenen om op uw eerste dag al op problemen te stuiten. Dat kan allemaal zeer overweldigend zijn, ik begrijp u volkomen! Haal even diep adem, geen paniek, het komt allemaal goed. Ik ben graag uw vangnet. Dit is waar de mentorlessen voor bedoeld zijn, waarin ik u leer kennen en waarin u mij leert kennen, op een rustig, gestaag tempo. U zult zien dat het ijs tussen u en uw leerlingen snel genoeg zal breken en u, naarmate u langer door uw schooldagen komt, de gangenstelsels op de Academy kunt dromen. Regelmatig zal er een mentorles op de planning staan, ter introductie, voor toelichtingen en het ondernemen van leuke dingen als een klas, maar ook wanneer zich er problemen voordoen waarin we deze kwesties even met elkaar kunnen bespreken. U kunt me verder benaderen voor een mentorgesprek met u en uw ouders wanneer hier behoefte aan is. U kunt in het mededelingentopic zien wanneer er een mentorles op de planning staat. Ik zie u gauw in de les!

❃ Shong's Class ❃ WgxNY3P

❧ // Niet alleen de mentorlessen zullen ons nader tot elkaar brengen; om elkander beter te leren kennen en zowel de eerste kennismaking als het resterende vertrouwen laagdrempeliger te maken, zullen er geregeld klassenuitjes georganiseerd worden - vaak in combinatie met lopende projecten die in mentorlessen en/of lessen watermagie lopen. Een rondje door Kovomaka's Gardens, een eenvoudige picknick bij de ruïnes, een tripje Oak's Field, lerenderwijs cultuur snuiven op andere planeten, een museum, een dagje naar een pretpark of gewoon simpel even naar buiten in de laatste tien minuten van de les om een ijsje te halen - alles onder het mum van een aangename omgang met elkaar, want leren hoeft niet vervelend te zijn. En, als u uw best doet, kan het misschien een keer voorkomen dat ik u laat kiezen waar we heen gaan. Wanneer er een expeditie op de planning staat, zal hier een melding van komen te staan in het mededelingentopic.

❃ Shong's Class ❃ ZibCFvV

❃ Shong's Class ❃ ZWKwokN

❧ // In mijn cultuur worden we door het leven begeleid door een watergeest, spirituele gidsen die hun onderkomen vinden in een spiegel. Deze speciale spiegels lijken echter niet uit glas te bestaan, maar uit water, een soort mini-oceaan in een abstracte, astrale werkelijkheid. Voor iedere leerling uit mijn mentorklas heb ik een kleine handspiegel, zonder watergeest, maar met dezelfde functie. Het glas zal dienen als spiegel voor de houder, om te communiceren met andere eigenaars van dit bijzondere mechanisme. Zie het als een soort noodknop om me onmiddellijk op te roepen in geval van nood - ik zal dan zien wat ik kan doen om u ten hulp te schieten! U kunt de spiegel met een speciale spreuk activeren die ik u nog zal leren.

❃ Shong's Class ❃ Iu9WvXZ

❃ Shong's Class ❃ ErJtu0Y

❧ // De Sacred Idha Nebula Lotus is een waterplant die levenslang met u meegroeit en in haar bloembladeren de kleur aanneemt die overeenkomt met uw ontwikkeling als persoon. Ze staat symbool voor zuiverheid en zelfreiniging. In mijn klas krijgt iedere leerling vanaf de eerste dag één van deze bijzondere lotussen toegewezen, een representatie van uw ontplooiing gedurende dit schooljaar en de komende jaren, een teken dat u onderdeel uitmaakt van mijn mentorklas - en, wanneer u gradueert, een aandenken aan uw tijd hier, en bij mij. Wanneer u de lotus in ontvangst neemt, zal ze nog bleek en flets zijn, als een leeg doek. Welke kleuren nemen de bladeren bij tijd aan? Een passievol rood - een kalm, sereen blauw? Zal ze openbloeien of blijft ze lang in haar knop? Dat hangt allemaal af van uw gedragslijn op school, aan het feit of uzelf zult groeien, aan uw emoties en de daden die u verricht, en of deze van goede waarde zijn. Een reflectie van uzelf. Laat het een unieke zijn! In het lijstje hieronder kunt u wat enkele voorbeelden zien.

Spoiler:

❃ Shong's Class ❃ 6jHAN0K

Shong // Mentor


Open // Seer


Mayla // Student


Penny // Student


Freddy // Student


Arthur // Student


Basil // Student


Micah // Student


Lea // Student


Cain // Student


Niisada // Student


Ziva // Student



Ranks:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
 

❃ Shong's Class ❃

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ''Class''
» [Art class] Introductieles
» [Art Class] Glasblazen
» Master Iro's Class
» ⚜ Kalkstein's Class

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mentorklas Master Shong-