PortalIndex⚜ Kalkstein's Class HpD5Uwn⚜ Kalkstein's Class 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ⚜ Kalkstein's Class

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kalkstein

Master Kalkstein

⚜ Kalkstein's Class UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
⚜ Kalkstein's Class UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

⚜ Kalkstein's Class Empty
BerichtOnderwerp: ⚜ Kalkstein's Class   ⚜ Kalkstein's Class Icon_minitimezo jul 24 2016, 13:13


⚜ Kalkstein's Class 4J0NcOQ

   
   
   


⚜ // Welkom! Van harte welkom in mijn mentorklas, en mijn persoonlijke werkruimte. Dit zal uw veilige haven zijn voor zolang u in mijn klas zit, een plaats om op terug te vallen, om me aan te halen en uw rust te hervinden; een bruisend oord van cognitie en wetenschap! Kennis schuilt in iedere oude, vergeelde pagina van ieder vers, ondoorspit boek - slapende curiositeit wordt opgezweept bij de aanblik van oude artefacten. Bescherming, wijsheid en vertrouwen zijn de drie normen die hier tellen, alsook een sterke band en een rode leidraad waar u altijd uw streven op kunt bevinden als u de weg kwijt bent: met uw studie, uzelf, of het leven. Voor lessen in het leven zullen zich reeds herhalen tot u ervan leert, zoals een groot filosoof ooit betoog! Helaas moet ik de gegeerde vrijheid ook inkorten met de nodige regels en inlichtingen om aan te denken. Naast de normale klassikale regels heb ik tevens een code opgesteld bestaande uit dertien regels die zullen dienen als de geestelijke richtlijnen van de klas. Onthoudt het, bemin het. Een jong, ruimdenkend brein is immers grenzeloos en ongetemd.

⚜ Kalkstein's Class LDbb6mk

THE CODE.
⚜ // 1. Efforts and courage; purpose and direction
⚜ // 2. One does not need a reason to help people, as we rise by lifting others
⚜ // 3. Don't let the sadness of others drag you down, for you may be the one to lower a ladder
⚜ // 4. Mistakes are the growing pains of wisdom
⚜ // 5. Knowledge alone isn't being smart
⚜ // 6. Never allow others to decide the current of your life
⚜ // 7. Love, or let be
⚜ // 8. Stand alone if you must, do not follow the herd
⚜ // 9. Respect is how to treat everyone - not just those you want to impress
⚜ // 10. Sometimes it's better to remain silent and allow time to work things out
⚜ // 11. Gossip is the tar and feathers coating you one day
⚜ // 12. Become somebody to look up at, not a loathful personality others gladly forget
⚜ // 13. Consider every tiny aspect. A quick judge is a wrong judge


THE RULES.
Spoiler:

⚜ Kalkstein's Class O26nwsF

⚜ // Voelt u de behoefte om problemen die u dwarszitten uit de doeken te doen, tot rust te komen in een omgeving die u aanstaat, er even alles uit te gooien, advies op te vragen en vertrouwt u me daarin? Contacteer me en laat me even weten als het niet goed gaat. Ik maak dan graag plaats vrij in mijn agenda om een privé-gesprekje met u te regelen, waar u maar wilt. Schrijf u in een komend topic in.

⚜ Kalkstein's Class 66WbkUM

⚜ // Zo nu en dan komt het weleens voor dat zich er problemen voordoen binnenin de klas. Samenwerking loopt niet helemaal soepel of er is een discussie ontstaan die uit kan lopen tot een heftige onenigheid. Op dat moment zal ik de beslissing nemen om een mentorles te openen waarin we genoemde problemen zullen behandelen - naast dat kunt u ook regelmatig een mentorles verwachten waarin ik toelichtingen geef over bijvoorbeeld komende klassenuitjes. U kunt in het mededelingentopic zien wanneer er een mentorles op de planning staat.

⚜ Kalkstein's Class KJZATvk

⚜ // Ik zal u het komende schooljaar lessen en begeleiden, en voor dat komende schooljaar zult u het ook met de rest van toegewezen leerlingen in mijn klas moeten doen. Om elkander beter te leren kennen en zowel de eerste kennismaking als het resterende vertrouwen laagdrempeliger te maken, zullen er geregeld klassenuitjes georganiseerd worden - vaak in combinatie met lopende projecten die in mentorlessen en/of lessen watermagie lopen. Soms naar een andere planeet om lerenderwijs meer over Kovomaka's plaatsen te weten te komen. Wanneer er een expeditie op de planning staat, zal hier een melding van komen te staan in het mededelingentopic.

⚜ Kalkstein's Class SPWC6o8

⚜ Kalkstein's Class RD3KVT3

⚜ // Bij het aanmelden van mijn mentorklas krijgt iedere leerling dit bronzen zakhorloge, een Erds technologisch snufje, mechanisch geconstrueerd met behulp van magische partikelen en actuele dynamiek - maar daarom niet minder gebrekkig aan verholen krachten. Draai de grote wijzer door middel van de knop bovenop een etmaal vooruit om het horloge te activeren: het glas zal dan dienen als spiegel voor de houder, om te communiceren met andere eigenaars van dit bijzondere mechanisme. Zie het als een soort noodknop om me onmiddellijk op te roepen - ik zal dan zien wat ik kan doen om u ten hulp te schieten. Schrik niet om een otter aan uw schoenneuzen te zien staan; ik ben eerlijk gezegd sneller in mijn andere vorm.

⚜ Kalkstein's Class ZpECuqe

⚜ Kalkstein's Class LSaMZzA
Kalkstein // Mentor


⚜ Kalkstein's Class KEl19qC
Open // Seer


⚜ Kalkstein's Class BnhlKRn
Mr. Zephyn // Student


⚜ Kalkstein's Class OuFz0Vr
Ms. Natsuko // Student


⚜ Kalkstein's Class RbEAeoI
Mr. Bernardo // Student


⚜ Kalkstein's Class GNgux36
Ms. Cara // Student


⚜ Kalkstein's Class 8OoL5Fj
Ms. Anne-Fleur // Student


⚜ Kalkstein's Class NkQxNhD
Ms. Amarië // Student


Ranks:
Terug naar boven Ga naar beneden
 

⚜ Kalkstein's Class

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ''Class''
» [Art class] Introductieles
» [Art Class] Glasblazen
» Master Iro's Class
» ❃ Shong's Class ❃

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Mentorklas Master Kalkstein-