PortalIndex[Art class] Introductieles HpD5Uwn[Art class] Introductieles 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Art class] Introductieles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Alylore

avatar

[Art class] Introductieles UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sjaak
Posts : 126
[Art class] Introductieles UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: I'm so lucky

[Art class] Introductieles Empty
BerichtOnderwerp: [Art class] Introductieles   [Art class] Introductieles Icon_minitimezo jan 25 2015, 13:32


Haar blonde lokken bewogen sierlijk op haar rug terwijl ze de sleutel in het slot van het atelier stak en die omdraaide. Ze was vaak goed op tijd een minuut of vijftien van te voren om alles klaar te kunnen zetten. Dat was haar geleerd op de lerarenschool, dit zou haar eerste zelfstandige les worden zonder begeleider, maar meteen had ze al een stagiaire gehad. Ze had het hele kind nog niet gezien, ze wist alleen dat haar naam Kalista was, ze was hopeloos. Ze had zich verstopt in haar vertrek tot ze haar lessen moest beginnen. Goed hoe ging ze beginnen, eerst maar eens kijken welke leerlingen überhaupt kwamen opdagen.
Haar helderblauwe ogen keerde naar de opende deur waar een jonge vrouw binnen stapte, haar zwarte lokken die over haar schouders vielen, de goudkleurige ogen. Op school had ze dit soort meiden benijd. Ze wilde ook zo zorgeloos er knap uit zien. ’Jij bent vast Kalista,’ haar lippen krulde naar boven terwijl ze haar aankeek. ’Ja dat klopt, Dan bent u vast Alylore?’ Aly knikte en glimlachte weer de hand die Kalista naar haar uitstak negerend.
Terwijl de klas volliep met leerlingen was ze haar papieren georganiseerd aan het opstapelen. Het harde geluid van de bel klonk waar ze even van schok en opkeek de klas in. ’Nou welkom mijn naam is Alylore Swartz, en uhm ik ben vierentwintig jaar oud en net uh afgestudeerd. En wie zijn jullie, zullen we een rondje door de klas doen dan vertel ik daarna over de aankomende lessen.’ Ze glimlachte en keek de klas rond.

Godmod van Kali met toestemming van da epic Anne-sama
Iedereen mag reageren (Als je niet ingeschreven staat stuur een pb)
volgende week reageer ik weer en vanaf dan kan je er niet meer bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyler
.
.
Skyler

[Art class] Introductieles UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Moonmoon
Posts : 63
[Art class] Introductieles UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wind and nature magican
Klas: Ik ben er nog niet~
Partner: I know love, but not that way of love.

[Art class] Introductieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Art class] Introductieles   [Art class] Introductieles Icon_minitimezo jan 25 2015, 19:57


Het was sochtens vroeg dat ze op haar bed zat om zich even rustig uit te rekken. Met een slaperig gezicht keek ze de kamer rond en voelde zich erg moe. Ze liet zich weer languit op het bed vallen en grinnikte. Opeens voelde ze een zwaarte op haar buik en Skyler keek op. Toen ze haar hoofd met kleurige lokken optilde keek ze in twee vertrouwde ambere ogen, die liefde en genegenheid uitstraalde. Ze hoorde zijn gespin en de kater gaf een likje over haar neus heen. Skyler lachte en krabbelde de kat over zijn kop heen. ''Hey Storm, ben je al wakker lieverd?'' zei ze met lieve stem. Ze keek naar de grote maine coon die op haar was komen liggen. Zijn lange grijze vacht, zwarte strepen er doorheen en mooie witte borst dat doorliep tot op zijn snuit. Hij was een van haar beste vrienden en was altijd blij om de kat te zien, ze waren echte maatjes. Skyler pakte zijn kop vast en gaf er een kusje op, waarna ze in zijn snuit blies. De kater mauwde even verontwaardigd, Skyler grinnikte weer. Ze keek op haar wekker en zag dat ze nog wel even had voordat de les begon. De laatste kunst leraar was weg gegaan, al had ze niet erg veel les van hem gehad, toch vond ze het best wel jammer. Sky hoopte maar dat ze een klik kon vinden met de nieuwe lerares, want ze wilde het liefst elke dag kunst lessen volgen. En als ze daar niet mee bezig was, dan zat ze wel te schrijven. Skyler stapte van het bed, snoof haar neus even door een lichte verkoudheid en pakte haar kleurrijke tas. Er zaten wat boeken in en de tekenspullen de ze altijd bij zich had. Hopelijk zou de nieuwe lerares er geen bezwaar tegen hebben dat ze Storm mee zou nemen want Skyler vond het nooit leuk om hem zo lang alleen te laten. Daarom deed ze de deur voor de kater open die met opgestoken staart erdoorheen liep, met zijn borst trots vooruit. Skyler liep op een drafje naar het lokaal met een goedgehumeurde glimlach op haar gezicht. Toen ze het lokaal binnen liep keek ze vriendelijk naar de lerares en knikte even als begroeting. Rustig ging ze aan een tafeltje zitten, genoot van de creatieve ruimte waar ze in was en pakte haar schetsblok uit haar tas, begon gelijk te schetsen. Al snel begon de vrouw haar les en Skyler keek op met grote nieuwsgierige ogen. ’Nou welkom mijn naam is Alylore Swartz, en uhm ik ben vierentwintig jaar oud en net uh afgestudeerd. En wie zijn jullie, zullen we een rondje door de klas doen dan vertel ik daarna over de aankomende lessen.’ Skyler glimlachte en vond dat de jonge  vrouw heel erg aardig overkwam, rustig en misschien wat nerveus. Dat snapte Sky ook wel, zo'n eerste les was geen makkelijke optie. Skyler stak voorzichtig haar hand op, zodat ze het rondje kon beginnen. Zelfverzekerd ging ze rechtop zitten, in haar ooghoek zag ze dat Storm op de vensterbank was geklommen. Er onder hing een centrale verwarming die stond te loeien, die lieverd had een perfect plekje gevonden. Skyler nam een hap lucht en keek de klas rond met open blik. ''Ik ben Skyler Mithez. Ik ben gek op creativiteit, tekenen, schilderen en alles wat daar mee te maken heeft. Dat is mijn kat Storm, hij is luistert goed, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat hij vervelend gaat doen.'' zei ze met een lieve grijns op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalista

Kalista

[Art class] Introductieles UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne
Posts : 79
[Art class] Introductieles UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air and fire
Klas: -
Partner: They're not to be trusted

[Art class] Introductieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Art class] Introductieles   [Art class] Introductieles Icon_minitimeza jan 31 2015, 21:10

Kalista was vroeg opgestaan deze dag, puur omdat ze vandaag mee een introductieles ging houden samen met Miss Alylore. Met een glimlach op haar gelaat en lichte twinkelingen in haar ogen stond ze te kijken naar haar kleerkast, met een korte grinnik greep ze het eerste uit de kast wat ze te pakken kon krijgen, dat was: een simpele spijkerbroek, feloranje ballerina’s, een rood shirt dat perfect rond haar lichaam pastte, daarbij nam ze nog een zwarte vest met een pluizige kap en dan liep ze naar het lokaal waar ze moest zijn. Met volle moed wandelde ze met haar zijtas en haar schetsboek door de gangen, elke leerling die ze voorbijliep, groette ze met een warme glimlach en een opgewekte hallo.

Eindelijk arriveerde ze aan het lokaal en ze opende de deur met een zacht duwtje zodat ze makkelijk binnen kon. Ze speelde lichtjes met haar zwarte lokken en ze keek Alylore met een glimlach aan. ’Jij bent vast Kalista,’ Alylore’s lippen krulde naar boven terwijl ze haar aankeek. ’Ja dat klopt, Dan bent u vast Alylore?’ zei Kalista met een glimlach terwijl ze haar hand uitstak, deze werd jammer genoeg genegeerd, met het knikje dat ze kreeg van de leerkracht daar moest ze maar genoegen mee nemen. Eenmaal de leerlingen binnenkwamen, begon Miss Alylore met haar introductie, waarnaar Kalista aandachtig luisterde. ’Nou welkom mijn naam is Alylore Swartz, en uhm ik ben vierentwintig jaar oud en net uh afgestudeerd. En wie zijn jullie, zullen we een rondje door de klas doen dan vertel ik daarna over de aankomende lessen.’

Dan begon de volgende leerling met haar introductie: ''Ik ben Skyler Mithez. Ik ben gek op creativiteit, tekenen, schilderen en alles wat daar mee te maken heeft. Dat is mijn kat Storm, hij is luistert goed, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat hij vervelend gaat doen.''
Een glimlach vormde zich op Kalista’s lippen terwijl ze eventjes diep adem haalde: “Dus, ik ben Kalista en ik ben jullie stagiaire, ik ben dol op natuur, op zoetigheden, tekenen en schetsen. Ook hou ik enorm van fantaseren en met creatieve dingen komen, aangenaam iedereen,” zei er met een brede glimlach op haar gezicht terwijl haar goudgele ogen het lokaal rondkeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
.
.
Sarah

[Art class] Introductieles UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
[Art class] Introductieles UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

[Art class] Introductieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Art class] Introductieles   [Art class] Introductieles Icon_minitimewo feb 11 2015, 16:35



Haar voeten sleepte lichtelijk over de grond terwijl ze haar weg maakte naar een soort van nieuwe les. Ze had werkelijk geen flauw idee waarom ze zich hiervoor had opgegeven, maar ze moest iets doen om haar geest af te leiden voor ze weer ergens huilend in een hoekje wegkroop. Eerste instantie was het niet zichtbaar dat zelfs deze jonge meid gebroken was na de maanden die ze alleen had gespendeerd, maar diep van binnen zat nu een litteken dat elke dag gevoeliger werd. Een knoop die steeds strakker werd aangetrokken naarmate de tijd verstreek en het zou niet al te lang duren voor deze knoop zo strak stond dat ze zou breken. Terwijl ze liep kreeg ze het gevoel dat sommige mensen haar nakeken. Oke, zonder twijfel was ze veel te mager gezien pizza's verkolen nou niet echt een voedzame maaltijd opleverde. Ze had nooit echt kunnen koken, dat werd altijd al gedaan maar zodra ze alleen was ging alles fout. Niet alleen aar eetpatronen, maar ook haar gedrag was compleet naar de maan gegaan. Niet dat ze daar heel erg last van had, alleen de docenten en sommige andere leerlingen hadden haar nieuwe temperament leren kennen.
Toch bleef ze strakke kleding dragen waardoor haar figuur iets teveel geaccentueerd werd en het gemakkelijk te zien was. Maar ze had zich er zelf zo onderhand bij neergelegd en ging verder met haar leven voor zover het goed ging. Haar laarzen maakte kenmerkende plofjes met elke pas die ze zette terwijl ze het lokaal betrad. Haar blauwe ogen scanden de aanwezige even en ze snoof zacht. Zich voorstellen zoals de anderen, waar was dat voor nodig? Ze haalde haar schouders op en stak haar handen in haar broekzakken. ''Sarah de Payens, en ik moest ergens mijn tijd mee verspillen. Dus tja...'' Ze haalde haar schouders op maar de toon waarin ze sprak maakte toch wel duidelijk dat het haar eigenlijk helemaal niet zoveel interesseerde. Ze liet zich neerploffen op een stoel en gooide haar hakken op haar tafel om vervolgens te gapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Alylore

avatar

[Art class] Introductieles UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sjaak
Posts : 126
[Art class] Introductieles UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: I'm so lucky

[Art class] Introductieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Art class] Introductieles   [Art class] Introductieles Icon_minitimema feb 16 2015, 15:21

Alylore volgde de kat met haar ogen en glimlachte. Eigelijk was het tegen de regels je huisdieren mee te nemen naar de lokalen maar zo een kat gaf wel gezelligheid en rust. Bij haar misschien. Zolang er niemand allergisch was zou ze het wel toestaan. De vrolijk gekleurde haren van het meisje bij wie de kat hoorde lieten haar lippen glimlachen. ''Ik ben Skyler Mithez. Ik ben gek op creativiteit, tekenen, schilderen en alles wat daar mee te maken heeft. Dat is mijn kat Storm, hij is luistert goed, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat hij vervelend gaat doen.'' De kat heette storm, vrolijke naam ze vroeg zich af waar ze die naam bedacht had. Ze volgde de kat die in de verwarmde vensterbank zich liet neer zakken. ''Nou Skyler, eigenlijk zijn dieren niet toegestaan maar zolang niemand er een probleem mee heeft vind ik het wel gezellig als je je huisdiertje mee neemt'' Klonk haar zachte stem vriendelijk terwijl ze luisterde naar haar Stagiaire. “Dus, ik ben Kalista en ik ben jullie stagiaire, ik ben dol op natuur, op zoetigheden, tekenen en schetsen. Ook hou ik enorm van fantaseren en met creatieve dingen komen, aangenaam iedereen,” heerlijk alleen maar mensen die ook zo hielden van kunst en creativiteit. Ze keek naar het meisje dat net na de bel binnen kwam. ''Je bent te laat maar ga zitten'' zei ze met een glimlach en sloot de deur achter haar. ''Sarah de Payens, en ik moest ergens mijn tijd mee verspillen. Dus tja...'' Ze glimlachte en keek lichtjes geïrrteert naar de voeten die ze luid op tafel legde. ''Mevrouw de Payens wil je alsjeblieft je voeten van tafel halen, dit is niet de bedoeling'' zei ze onzeker. Ze keek even naar Kalista hopende dat ze niet de onzekerheid in haar stem had gehoord. Ze schudde kort haar blonde lokken op haar rug en beet op haar lip. ''Heeft iemand nog vragen?'' Vroeg ze weer met haar glimlach. ''Ik heb weinig regels in mijn klas, ik heb geen problemen met het meenemen van huisdieren, mits je klasgenoten er geen problemen mee hebben en je diertje overweg kan met anderen. Verder gewoon graag stilte als ik uitleg en respect voor anderen en de materialen'' Zei ze vrolijk en glimlachte weer. ''Er komen twee lessen aan, Magical Sculpting en Abstract painting. Wat dat is leg ik dan weer uit in die lessen, heeft er iemand voorbeelden van zijn werk?'' Vroeg ze geïnteresserd toen ze Skyler haar schetsboek zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[Art class] Introductieles UTL8oxA PROFILE
[Art class] Introductieles UTL8oxA MAGICIAN

[Art class] Introductieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Art class] Introductieles   [Art class] Introductieles Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Art class] Introductieles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Introductieles Gym] Strong Heart.
» [Introductieles Fire magic] In the Belly of the Beast
» ''Class''
» [Art Class] Glasblazen
» Master Iro's Class

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Atelier-