Ze liep snel door de straten heen, ze had weinig tijd. Ze had dan wel weekend van haar lessen, maar alle spullen die ze moest kopen… Ze had al niet zo veel en was dan ook veel verschillende winkels afgelopen. Haar eigen tas was gescheurd voor de ogen van de Headmaster. Ze zou nu een betere tas zoeken. Blijkbaar was een handtas niets voor haar. Ze stopte bij een vitrine, allemaal soorten muziek instrumenten stonden er, Piano’s, orgels, keyboards. Na wat bedenkingen liep ze toch maar verder, ze had nu eerst een tas nodig. Vele winkels gingen er doorheen, allemaal hadden ze niet wat ze wilde. Waarom was het dan nu zo moeilijk… een simpele messenger bag? Ze liep verder en zag nog een hoedje om een hoe verdwijnen… was dit… echt maar… klein? Ze werd nieuwsgierig en liep er heen. Toen ze om het hoekje keek zag ze niets. heh… ik dacht… was waarschijnlijk niets… Ze liep maar verder. Wat zou dat kunnen zijn geweest… wat denk jij? Een stem kwam weer in der hoofd, dit keer klonk het nors. “Hoe zou ik dat moeten weten? Het was klein en leek… ehhh… fluffig…” Kasumi keek even bedekelijk en liep verder.
Ze keek naar allemaal verschillende tassen, DIT was de winkel die ze zocht. Kleine, grote, middelmaat. Handtassen, rugtassen, schoudertassen, laptoptassen. Je had hier zoooo veel. Nou phoe… als ik hier niets vind… keek rond en dacht weer een hoedje te zien. h.hey! wacht… oh… het is al weg…. Ze kwam naar buiten. tehee! Ik heb een tas van mijn dromen lijkt het wel! Ze had nog veel tijd over en besloot om appels en karamel te kopen. Vaak deed ze dit samen, dan kreeg je een lekkere mix. Snel liep ze richting de school… dat dacht ze. hier ben ik…toch al geweest….? weer keerde ze om en liep naar een andere kant. Deze liep dood. Hmmm.. weer dood… ben toch niet… verdwaald hea? De stem binnen haar zuchtte geïrriteerd en hield verder zijn mond. Ze nam een van de appels uit haar tas, liet de karamel smelten door een klein vuurtje te gebruiken en liet dit over de appel heen. Ze wilde een hap nemen totdat ze weer wat zag. Het was klein en niet al te groot… Het droeg een staf dat groter was dan het kleine gevalletje. Ze begon wat onhandig te giegelen. hihi, jij bent ook klein ze hurkte en keek glimlachend naar het kleine gevalletje. Ze blies naar de appel. Voorzichtig nam ze een hap van haar gekarameliseerde appel. Ze stond op en boog naar dit kleine wezen. Kasumi, Kasumi Bell. Aangenaam