|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements ma jul 07 2014, 21:41 | |
| Geachtte achterlijke(n), Hierbij deel ik mee dat er maar liefst twee nieuwe vuurmagielessen zullen worden gegeven en als dat jullie poedersnuivers niet blij maakt dan weet ik het ook niet meer en zij het zo en ga je maar bovenin een boom zitten. Voor het aanmelden van één van de lessen moet je hier bij mijn desk wezen. Stop rode peper in je achterste, want er zijn nog maar drie plaatsen voor ieder van de twee lessen open. Mits je niet blind genoeg bent om over belangrijke zaken heen te kijken kun je informatie over de twee gegeven lessen uiteraard in het informatietopic vinden. Donderdag zullen de lessen op het buitenterrein worden gegeven. Iedereen die zich ingeschreven heeft acht ik donderdag ook te zien, en anderzijds bewijst dat maar weer wat voor een impotent stuk onbenul je bent. Geweldige dag nog toegewenst.Hoogachtend, |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di jul 08 2014, 15:27 | |
| Geachte studenten, Zoals jullie misschien al op het prikbord bij het muzieklokaal hebben zien hangen zijn er weer nieuwe lessen muziek waar jullie je voor in kunnen schrijven. Als je je op wilt geven voor de lessen kunnen jullie het beste hier kijken. Natuurlijk kunnen jullie je ook altijd opgeven voor bijlessen. In dat geval kan ik jullie aanraden om hier te kijken. Verder is er nog een belangrijke mededeling. Binnenkort wordt er een open podium avond georganiseerd waar studenten hun muzikale kunsten kunnen vertonen. Originaliteit en initiatief worden beloond. Aan het einde van de avond kan er gestemd worden en de top drie beste acts kunnen een leuke prijs in ontvangst krijgen. Aanmeldtopic komt binnenkort, iedereen mag meedoen dus houd het prikbord bij de lerarenkamer in de gaten. - Miss Eres |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di jul 08 2014, 19:48 | |
| Hallo Studenten,
Vanaf nu gaan er nieuwe lessen van start, meer informatie is gegeven bij het prikbord van mijn les. Ik verwacht punctualiteit en tijdige aanwezigheid.
Miss Sugar |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements wo jul 09 2014, 18:37 | |
| Voor al het schoelje: Ik verwacht alle leerlingen die zich hebben opgegeven voor Periode II, les I: Dragonkin in mijn eerste les op het grasveld (link). Neem je verstand en al je overige toeters en bellen mee, maar neem vooraf vooral een douche en poets je tanden. Bedankt voor de aandacht.Hoogachtend, |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements ma jul 21 2014, 10:46 | |
| Dear students, Ik heb nog drie plekjes vrij in mijn nieuwe les, maar geen aanmeldingen. Clickerdeclick deze les zou nog wel eens terug kunnen komen in je volgende examen, en een les meemaken scheelt úren leren voor je examen. Daarnaast heb ik een missie open staan voor leerlingen, deze missie bestaat uit het vangen van flying fish. Dit geeft je vrijstelling voor de volgende offensieve les, en ook de vaardigheid die je nodig hebt om examen te kunnen doen. Clickerdeclick |
|
| |
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di jul 22 2014, 23:17 | |
| Beste leerlingen, Er zijn nieuwe lessen waarzeggerij beschikbaar. We gaan voornamelijk magische hulpstukken behandelen. Maar het is zeker de moeite waard. Om te zien wat voor lessen er worden gegeven, en om je aan te melden voor een les of bijles, moeten jullie Hier wezen. - Miss Oriël |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di aug 05 2014, 12:58 | |
| Beste Studenten,
Het leerwerk voor de eerste toets Dark Magic heb ik geplaatst in de Dark Magic lessen. Jullie krijgen twee weken om de toetsstof te leren, waarna deze weer zal verdwijnen. je kan dus leren tot 19 Augustus Als je door omstandigheden niet goed hebt kunnen leren, stuur mij dan een bericht. Dan zal ik de leerstof nog een keer naar je sturen. Ik verwacht wel dat de leerstof verwijderd wordt, zodra deze goed geleerd is. Daarna zal er een toets doorgestuurd worden. Hiervoor geld ook de deadline voor twee weken deze gaat in vanaf de datum dat deze verstuurd is.
Succes met leren.
Miss B. |
|
| |
Master Kaede
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 32
| |
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements do aug 14 2014, 23:21 | |
| Beste leerlingen,
De tweede les van dit blok zal worden gehouden in de Gymzaal. Ik verwacht iedereen op tijd, anders wordt je niet meer toegelaten tot de les.
Miss B. |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements vr aug 22 2014, 22:32 | |
| |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di aug 26 2014, 22:36 | |
| Beste leerlingen,
Na veel papierwerk regelen, het fixen van het probleem met de leerstof en de vele keren uitval - wat NIET mijn schuld is, zijn de lessen eindelijk gestart. Leerlingen die zich voor de kennismaking en theorieles hadden aangemeld kunnen mijn lokaal binnen komen op de aangegeven datum. Neem de stof goed door of doe op z'n minst alsof je geïnteresseerd bent.
Met vriendelijke groet, Master B. DeWitt
|
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di sep 23 2014, 17:22 | |
| Geachte studenten, Ondanks dat ik hier vrij recent mijn intrede weer heb gemaakt, heb ik besloten om mee te gaan in het programma van mijn voorganger. Wat dus betekend dat de eerst volgende Dark Magic les en diens leerlingen onder mijn hoede staan. Wat ik ook nog zou willen mededelen, is dat er een extra mix les van Dark en Earth magic op de planning staat. Miss Casca zal hier ook bij aanwezig zijn. Gelieve u hier in te schrijven. Master Swain |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di sep 23 2014, 23:37 | |
| Geachte leerlingen, Tot mijn grote bevreemding is mijn laatste les, Fire Trap, succesvol afgesloten, hiep hiep hoera, hoezee, the suspense was killing me. Ik kan me indenken dat het bij sommige van jullie flaters niet in jullie opkomt om hier op het notitiebord te kijken, derhalve zal ik ook een mededeling doen in mijn klas. Heb je de les weer eens verzuimd en raak je onderhand weleens uitgekeken op het comadrinken en selling pots: ik glijd de komende week speciaal voor jullie rattenkeutels extra vroeg mijn bed uit voor bijlessen. Je opgeven kan na schooltijd bij mijn desk.. Zie het als een extra kans om de spreuk Fire Trap alsnog te kunnen leren - of in ieder geval, in je driestige poging tot. Mind dat ik redelijk drukke dagen heb met het omzetten van oxygenium in koolstofdioxide en ik mijn rooster niet omgooi naar je wensen.Hoogachtend, |
|
| |
Master Calico
PROFILEReal Name : Angie Posts : 53 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Magic of the sea♠Klas: Arrr!Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements zo okt 05 2014, 21:53 | |
| Ahoy students, De les Bubblepower is van start gegaan. Leerlingen die zich hebben aangemeld; ik verwacht jullie bij Het Stille Meer. Iedereen die niet komt opdagen mag het dek gaan schrobben. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements wo okt 08 2014, 23:07 | |
| |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements vr nov 14 2014, 17:18 | |
| Lieve leerlingen, Tot mijn grote spijt heb ik pas van één groepje een post in de Pubquiz gezien. Met de tijd die ik erin heb gestoken om dit alles te organiseren is het behoorlijk balen dat jullie het er maar gewoon bij laten hangen. Niet tof! En ik ben er geen fan van om deadlines op dingen te zetten, maar klaarblijkelijk werkt dat wel superduper goed. Dus hierbij: Reageren kan nog tot 23-11-2014.https://staracademy.forumtwilight.com/t6208-literatuurles-starshine-pubquiz
Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om even te reageren, Alvast bedankt, Nannete |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements ma nov 17 2014, 23:46 | |
| Geachte studenten, De eerste leerstof voor de eerste Dark Magic toets staat online. U kunt die hier vinden. Master Swain |
|
| |
Master Calico
PROFILEReal Name : Angie Posts : 53 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Magic of the sea♠Klas: Arrr!Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di nov 18 2014, 15:36 | |
| Ahoy landlubbers, is van start gegaan. Leerlingen die zich hebben aangemeld; ik verwacht jullie bij De Waterval. |
|
| |
Master Harvey
PROFILEReal Name : Mouse Posts : 70
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements zo nov 23 2014, 18:52 | |
| Les 2 is geopend voor de mensen die zich opgegeven hebben => klik |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di jan 27 2015, 11:19 | |
| ~Note~Beste leerlingen. Er zijn opnieuw plekken bij de muzieklessen om je voor op te geven. Voor meer informatie over de lessen die aangeboden worden kunnen jullie kijken onder het kopje Muziek lessen. ~ Miss Eres |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements vr feb 20 2015, 15:43 | |
| ~Note~Beste leerlingen, Er zijn nog steeds lessen muziek beschikbaar. Er is een hele lijst om uit te kiezen. De lijst kun je hier vinden. Als je een les gevonden hebt die je graag zou willen volgen dan kun je je hier aanmelden door het onderstaande lijstje in te vullen: - lijstje:
- Code:
-
[b]Naam Leerling:[/b] Vul hier de naam van de deelnemende student in [b]Gewenste les:[/b] Kies hier uit een van de lessen die genummerd zijn van 1 tot 11 [b]Samen:[/b] Sommige lessen kan je met een partner doen. Of soms wil je een les gewoon graag samen volgen. Hier zou je de naam van een eventuele partner neer kunnen zetten of de melding om het liever zonder samenwerking te doen ~Miss Eres |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements zo maa 15 2015, 07:59 | |
| Hallo leerlingen! De eerste les Verzorging van Fabeldieren is begonnen. Hier kun je 'm vinden. Tot dan! ~ Master Selix |
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di mei 05 2015, 17:31 | |
| Beste leerlingen
Er is een update geplaatst in de planning van de woudmagie lessen. Men kan zich inschrijven voor de lessen zodat je gegarandeerd ben van een plekje. Let op! Er komt een mini-event aan waar twee lessen om gaan draaien. Hou in de teacher announcements de categorie van woudmagie in de gaten voor de geïnteresseerde onder jullie. Meer info volgt spoedig.
Met lieve groeten,
Je vertrouwde docent woudmagie: Norwood |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements wo jan 20 2016, 16:30 | |
| Geachte leerlingen, Hierbij deel ik mee dat ik even van jullie af ben doordat ik mijn tijd de komende periode wijd aan het trainen en coachen voor de opkomende Games of Magic en de nieuwe les vuurmagie Barrier wordt gegeven door mijn stagiaire en assistent, Mr. Lavi Bookman somethingsomething. Inschrijven kunt u hier. Dat hier te hebben neergezet kan ik niet overzien of jullie fucks ruim de gelegenheid gaan nemen om het zo moeilijk mogelijk voor Mr. Bookman te maken, maar mocht u de drang niet kunnen weerstaan, dan kom ik dit te weten en volgen er deerlijke consequenties. Ik kan in dat geval alleen niet garanderen of ik genoeg lijdzaamheid voor u voel om uw hoofd niet in een toiletpot te stoppen; veel verschil zal het qua voorkomen niet uitmaken, dacht ik zo. Lelijke wangedrochten. Ja, jij. Voor u huilend naar uw slaapzaal rent wil ik nog mededelen dat ik doorlopende bijlessen uiteraard nog wel bij zal staan. Ik kan niet in woorden brengen hoe blij dit me maakt.Hoogachtend, |
|
| |
Miss Jackson ...
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements ma feb 29 2016, 15:41 | |
| Beste leerlingen, Introdutie les group A is van start gegaan. >Click< Ik zie jullie in de les Mvg, Miss Roxanne |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements | |
| |
|
| |
|