|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements zo mei 12 2013, 20:43 | |
| Sinds heden worden er in de ziekenzaal cursussen EHBO gegeven. Deze zijn voor leerlingen en leraren. Voor hen die een cursus succesvol hebben afgesloten krijgen een certificaat en zijn gemachtigd om bij een ongeval het geleerde toe te kunnen passen. De cursussen zullen zodanig worden aangepast op de magie soort van de desbetreffende cursist. Geïnteresseerden kunnen een brief met naam en welke cursus er gevolgd wordt sturen naar de ziekenzaal.
Huidige cursussen:
~ Brandwonden verzorgen ~ Reanimeren ~ Het verschil tussen genezende en giftige kruiden ~ Kompressen maken
Graag tot dan. - Eir Brigid Vealven (Mensen die één van deze vaardigheden wilt verdienen moet even een pm sturen naar Eir met de naam van het account en welke vaardigheid hij wil leren. Ik wil het liefst twee cursisten om een les te openen maar als 1 iemand zich aanmeld en voor de rest helemaal niemand, dan ben ik bereid een topic te openen voor 1 iemand) |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di mei 14 2013, 11:51 | |
| Geachte leerlingen,
Sinds kort ga ik, Master Kana, cursussen geven over verdedigingstechnieken voor je te verdedigen tegen zowel magie als fysiek geweld. Je kan je hiervoor aanmelden en de cursussen worden in vier categorieën opgedeeld namelijk: - basis verdedigingstechnieken: als u deze les afrond, mag u een aantal vaardigheden en een spreuk toevoegen aan jouw bibliotheek. - gevorderde: als u in de vorige les niet aanwezig was, dan mag u zeker deze les volgen, als u extreem goed u best doet, geldt ook voor de volgende indelingen. Ook na deze les mag u vaardigheden en eventueel een spreuk (als die in het lessenpakket zit) toevoegen aan je kennisvermogen. - Expert - Master
Vaardigheden die u kan leren: - het ontwijken van magie door middel van schouderrol. (lukt alleen bij zwakke spreuken) - wapenleer - blokkeren van lichte spreuken - basiskennis survival - heupworp - klemmen zetten om de tegenstanders vast te zetten -...
Spreuken: - Schild oproepen -...
Wie zich aangesproken voelt, mag zeker komen op de lessen. Ik heet je er van harte welkom.
mvg
Master Kana |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements zo mei 19 2013, 09:23 | |
| Beste leerlingen, De uitverkorenen voor de les: "Petit angel"
-Aressuka -Misaki -Viq -Zorax -Wind -JoJo Zack
Dit is een aardig grote groep, en deze wordt opgesplitst in 2-tallen. De tweetallen zijn al bepaald, kijk nog eens goed naar de lijst leerlingen, de leerling met de zelfde kleur als jou, is je partner in deze les. Dat omdat je dan iemand met de zelfde magie in je les hebt, en de les daar op afgestemd kan worden. De les begint dinsdag.
Miss Summer
Laatst aangepast door Miss Summer op zo mei 26 2013, 15:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements za mei 25 2013, 21:10 | |
| Leerlingen van elk profiel,
De derde les dierencommunicatie wordt gegeven in het woodmagic lokaal. Het huiswerk voor deze les is een algemeen voorstel gesprek te starten in de algemene dierentaal. Deze les krijgen jullie ook een spreuk te leren om dieren te kunnen verstaan die normaal niet hoorbaar zijn qua talen. Iedereen word verwacht op tijd te zijn en het huiswerk af te hebben. Zo niet? Dan zijn er gepaste gevolgen.
Miss Elisabeth Sugar
Laatst aangepast door Miss Sugar op za mei 25 2013, 21:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements za mei 25 2013, 21:23 | |
| Lieve leerlingetjes en andere derpjes van me,Ik heb drie verschillende lestopics bedacht, maar ik weet niet wie welke het leukste zou vinden om met zijn charrie bij te wonen. Graag zou ik wel actieve en interessante lestopics willen hebben en daarvoor heb ik actieve char's nodig.~ n__n Daarom zal ik de drie optie's hieronder neerzetten. Vermoedelijk wilt niemand 3, trollolol xD Als je in één of meer lessen geïnteresseerd bent vraag ik je vriendelijk om óf hier een reactie te plaatsen óf mij een pb'tje te sturen met daarin de les[sen] die je leuk lijken en de char[s] die het betreft Naar alle waarschijnlijkheid worden de lessen niet gelijktijdig geopend, om mensen de gelegenheid te bieden om naar meerdere lessen te gaan met hetzelfde personage, mochten ze dat willen. Als er voor een les 2 of meer mensen zich inschrijven zal die doorgaan, waarbij de rest van de klas als NPC's [non-playable characters] zal functioneren om zo een echt lesgevoel te creeëren. Hierbij zal Miss Cassandra aan de RPG-chars de meeste aandacht besteden, maar verdwijnt het idee van: er zitten maar 2 mensen in een lokaal... De mogelijkheden: 1. LightsabersDeze les valt onder zwarte magie & offensief, omdat er gebruik wordt gemaakt van wapens. Allebei de profielen zijn uiteraard welkom. In deze les zullen de leerlingen eerst leren hoe ze met een bepaald kristal het licht kunnen buigen om een lichtzwaard te vormen. Daarna zal er geoefend worden met het vechten in tweetallen, onder toeziend oog van Miss Cassandra, die op elk moment de zwaarden kan uitschakelen wanneer het gevaarlijk wordt. De vaardigheden die je kan leren zijn: -Lightsaber: forming and manipulating swordblades from light [spell] -Swordfighting [ability]Leerlingen die met succes deelnemen aan de les zullen deze vaardigheden mogen toevoegen aan hun spreukenboek-shizzle Dat is natuurlijk al geweldig.. But wait there's more 2. Shared visionDeze les valt onder witte magie en defensief. Hierin zijn wederom alle leerlingen met alle verschillende profielen en afkomsten welkom. De spreuk die we gaan leren is vrij basic, maar tegenwoordig beheersen maar weinig mensen hem echt. Het maakt gebruik van lichtmagie, al kunnen woudmagie en luchtmagie ook goed van pas komen. De les vindt buiten plaats. De bedoeling is om te leren hoe je met een ander wezen [mens/dier] je zicht kan delen. Eerst zullen we met elkaar oefenen om aan het gevoel gewend te raken, dan komt het echte werk. Zo kan je bijvoorbeeld via een vogel ervaren hoe het is om te vliegen, wat precies is wat we gaan proberen. De vaardigheid die je kan leren is dus: -Shared vision [spell]3. The testVooral op witte magie & defensief gericht, maar iedereen is welkom. Zoals op elke school zijn er niet alleen lessen, maar ook toetsen. Dit topic bevat zo'n toets. Het zal inhouden dat iedereen een aantal opdrachten moet uitvoeren en daarvoor wordt becijfert. [het praktische deel] Ook zullen de characters een korte lijst met vragen moeten beantwoorden die ze wanneer het huiswerk goed gemaakt is zo kunnen doen. [het theoretische gedeelte] Hierbij krijgt je char een cijfer en dus geen vaardigheden. Misschien nog wel, maar dat heb ik nog niet helemaal bedacht xD Dit is experimenteel, dus ik kan nog niet precies voorspellen hoe het gaat lopen, maar het lijkt me leuk om te proberen. ^^ Ik zie er naar uit jullie in mijn lessen te mogen ontvangen. Namens Miss Cassandra Merija Devouîre ~Emma |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements zo mei 26 2013, 16:20 | |
| Aan alle leerlingen die zich hebben opgegeven voor de 3e les, Verzorging van Petit Angels. De les is gestart, hij wordt gehouden in de grote zaal. Zoek je eigen les op, de namen staan er achter.
Miss Summer |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di mei 28 2013, 18:53 | |
| Geachte leerlingen,
De volgende les Lichtmagie vindt plaats in de gymzaal. Wees op tijd, als je de veiligheidsbriefing mist kan je mogelijkerwijs niet meer meedoen. Doe gemakkelijke kleding aan zonder loshangende delen, lang haar moet in een staart, want we gaan met wapens werken. Ik zie uit naar jullie komst.
Met vriendelijke groet, Miss Cassandra Merija Devouîre |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di mei 28 2013, 22:49 | |
| Beste leerlingen,Er zijn momenteel vier nieuwe lessen beschikbaar voor het vak muziek. De lessen kunnen Hier gevonden worden. Meld je snel aan want er kunnen maar twee leerlingen per les zijn. Met vriendelijke groet, - Miss Eres |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements wo mei 29 2013, 18:49 | |
| Beste leerlingen,Vanaf heden is de Melodiam klas beschikbaar gesteld voor alle geïnteresseerde leerlingen. Wat is dit:Melodiam is een muziek klas voor gevorderde leerlingen. Je leert hier vaardigheden die de geleerde spreuken uit de gewone lessen versterken. Deze klas is echter wel voor leerlingen die gevorderd zijn in het bespelen van instrumenten en maken van muziek. Een toelatingstest is dus verplicht. Verdere informatie over de Melodiam is Hier te vinden. ~ Miss Eres |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements do mei 30 2013, 22:52 | |
| Beste Studenten op deze prachtige school, Ik wil jullie er even op attenderen, dat er ook een mentorklas van moi is. SO Y U NO AANMELDING |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements ma jun 03 2013, 13:17 | |
| Beste leerlingen, Ik heb de les met het temmen van een Petit Angel al een tijd geleden gestart, De leerlingen die na woensdag nog niet in de les zijn, zijn te laat. Dan ga ik de les verder met de leerlingen die al wel gereageerd hebben in het voor hun gereserveerde topic. Wees op tijd, anders begin je al met een slechte indruk!
Miss Summer |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di jun 18 2013, 01:54 | |
| |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di jun 18 2013, 07:34 | |
| Beste leerlingen,
Mag ik jullie er even aan herinneren te posten in de lessen. Sommigen doen dit al dus die hoeven zich niet aangesproken te voelen. Maar controleer of je in een muziek les zit en zo ja of je dan al gepost hebt. De les Notes of obedience wordt zo spoedig mogelijk geopend.
~ Miss Eres |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| |
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements wo jul 17 2013, 21:18 | |
| Geachte leerlingen, Komende dinsdag, het eerste uur staan jullie bij mij ingeroosterd. Deze dag zal de eerste les aardemagie plaatsvinden, waarin kort de planning voor het komende jaar besproken zal worden. Deze les is puur als introductie bedoeld, dus hierin zal geen verdere lesstof behandeld worden. Boeken, schriften en ander schrijfgerei kan je voor deze les dus opgeborgen houden. Tenzij er een stel fanatiekelingen bij zitten die graag aantekeningen van de planning willen maken; ik zal jullie niet tegen houden. Echter, omdat dit slechts een introductieles is en ik niet van plan ben om hier al te lang over te doen, kort ik de les wat in. Ik verwacht jullie dus een halfuur later dan eigenlijk op jullie rooster staat aangegeven. Vanaf vijf voor negen zijn jullie welkom in het lokaal en om negen uur zal de les beginnen. En zoals ik al zei; het is een introductieles. Het klinkt misschien als niets bijzonders, maar voor de minder luie mensen die van plan zijn om aardemagie te gaan volgen, adviseer ik je om op te komen dagen. Zo kom je er tenminste achter of het het allemaal waard is om de lessen te gaan volgen. En voor de mensen die niet geïnteresseerd zijn; toe, kom alsjeblieft niet. Bespaar me de moeite, gezeik en nutteloze discussies in de vroege ochtend. Geloof me, ik win toch wel. Dus doe geen moeite en blijf in je nest liggen, of wat dan ook, zal mij een zorg wezen.
Dus, nog even kort samengevat: - Dinsdagochtend, eerste uur. - 9 uur aanwezig. - Verdere spullen zijn niet verplicht. - Kom alleen als je het wil en niet omdat het 'moet'.
Dat was alles. Ik zal jullie wel zien verschijnen!
|
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| |
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements di aug 13 2013, 13:21 | |
| Aangezien de les leuk verloopt, en ik nu een manier heb om Verzoring van Fabeldieren ook offensief te gebruiken, laat ik de volgende grap van de grappenmaker ook oplossen door leerlingen. Een vuurdraak in de kerkers. Eerst mogen alleen de leerlingen die nog niet meededen met de vorige offensieve les zich inschrijven. Zijn na een week de inschrijvingen nog niet vol, dan mogen leerlingen die met de vorige les meededen ook hier aan mee doen.
Summer |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements ma aug 19 2013, 16:15 | |
| |
|
| |
Master Rivaille .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 159 Points : 5
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements vr aug 23 2013, 19:09 | |
| • R E M I N D E R •
Beste Leerlingen, Hierbij herriner ik jullie er aan dat de eerste les luchtmagie open staat en klaar is om van start te gaan. Gelieve nog een aantal leerlingen in te schrijven zodat ik mijn les kan gaan beginnen.
Met vriendelijke groet, M i s s S k y. |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements wo aug 28 2013, 07:05 | |
| Beste leerlingen,
Voor de lessen heeft u allen een nieuw boek nodig, een magisch boek. Elke stuk wat bijgeschreven wordt komt door magie als extra pagina in uw boek. Het is ook het boek wat u nodig heeft voor mijn lessen.
Titel: AnimalEcyclopedie by F. Summer
U vindt het boek onder Teachers Announcements -> Verzorging van Fabeldieren -> DierenEcyclopedie
Miss Summer |
|
| |
Miss Eres ...
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements za sep 14 2013, 07:28 | |
| ~ Note ~Beste leerlingen, Vergeet niet je aan te melden voor de nieuwe muziek lessen. Voor wie een overzicht wil van de lessen waar je je voor kan opgeven kan Hier even kijken. Er zijn nog genoeg plaatsen over dus neem even een kijkje. ~ Miss Eres |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements za sep 14 2013, 08:21 | |
| Geachte Studenten
Er staat een excursie Dark Magic op de planning. Zie Dark Magic Lessons voor meer informatie.
Master Swain |
|
| |
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements zo dec 29 2013, 19:46 | |
| Beste studenten,Jullie kunnen je nu inschrijven voor lessen waarzeggerij. Inschrijven kan Hier gedaan worden. - Miss Oriël |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements wo jan 01 2014, 03:27 | |
| Allerbeste studenten Jullie mogen jullie nu inschrijven voor de lessen gymnastiek die zullen gegeven worden in de ochtend een paar uren na het ontbijt. Het inschrijven kan HIER gedaan worden. Met vriendelijke groeten, Uw sportleraar Master Kana |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements do jul 03 2014, 17:12 | |
| Beste leerlingen,
De eerste les van dit blok zal worden gehouden op het grasveld bij Starshine. Ik verwacht jullie stipt om 22:00 uur aanwezig.
Miss B. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Teacher Announcements | |
| |
|
| |
|