|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 11 2012, 19:27 | |
| Jah, Sebby en Al willen graag wat organiseren. Hangt er vanaf wat er nog over is denk ik~ Zandkastelenwedstrijd lijkt me echt iets voor hen?
En Feal wil wel helpen bij een evt.verkiezing of feest ofzo :3 |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 11 2012, 19:32 | |
| Hm, ja. Zandkastelen ;D Kunnen onze schatjes Al en Sebster dat organiseren? |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 11 2012, 20:08 | |
| Jullie stelen mijn shit. Foei. Nou eigenlijk was het niet mijn idee maar dat van Joya, maar oké. Alsnog, het is niet lief. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 11 2012, 20:36 | |
| Don't steal my shit or, or, oooorr I'm gonna eat yaa you know Maar maybe is het ook leuk om nog iets van een ijscokraampje te doen oid? c: Waar een leraar of stagiaire of maybe ook wel gewoon een paar leerlingen ijsjes verkopen? x3 |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 11 2012, 20:37 | |
| hm, misschien moet ik Ghirahim toch maar terugtrekken, gaat waarschijnlijk niet werken |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 11 2012, 20:39 | |
| Meh, ik vraag het toch? D: Ik heb zelfs heel specifiek het woord "kunnen" gebruikt. Don't scold me T^T |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 11 2012, 21:24 | |
| Beach party met Sasuke? Dat wordt een lachertje, ik vind dit idee zeer leuk |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] wo jun 13 2012, 16:18 | |
| IJscokraampje, mja huwr, dat kan dan ergens in hetzelfde topic als de barbeque en stuff ofzo. Wel als iets kleins. Ik zat eventjes te kijken of het niet handiger is om een aantal activiteiten samen in een topic te voegen. Dus bijvoorbeeld; Dans / Kampvuur / Barbeque als het centrale topic, en hummja. De rest apart als kleinere activiteitjes. Als het event ten einde komt kan er dat topic aangemaakt worden voor Beachverkiezingen.. stuff Om het vervolgens af te sluiten met vuurwerk enzo =w= Wat het aanmaken van die topics betreft; de organisator(en) van een bepaalde activiteit kunnen het topic aanmaken, of dat kunnen ik en de andere blauwe mensen doen om in de beginpost informatie te zetten en stuff, wat er allemaal te doen is in dat ene topic, de mensen die eraan deelnemen. Nu ik het erover heb; deelnames bij het surfen, volleybal, verkiezingen en zandkasteelwedstrijd. Misschien is het handiger als ik één algemeen topic aanmaak met een lijstje dat men in kan vullen voor welke activiteit hij/zij zich wil opgeven dan dat er tientallen topics worden aangemaakt door de organisatoren zelf. Tientallen is maybe wat overdreven, maar you get the point. Ligt er ook aan wat jullie fijner vinden hur. Ik zal by the way ook even overleggen met Mitch en Elo om het event uit te kunnen stellen tot de meeste mensjes uit hun proefwerkweek-fase zijn. Le lijstje; Kan altijd nog aangepast wordenx ZandkastelenMaster Alvaro - Master Sebastian Master Laurent (toezicht) x SurfenMiss Marjolijn Miss Katherine x Verkiezing/FeestFealwen x KampvuurdingetjeMaster Norwood
Laatst aangepast door Master Savador op ma jun 18 2012, 16:59; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] wo jun 13 2012, 16:46 | |
| Persoonlijk lijkt het me handig als de blauwe mensjes een topic aanmaken voor de activiteit :3 Dan kunnen jullie gelijk alle informatie neerzetten, geen vragen meer e.d. En bedankt voor mij in het lijstje zetten~ Maar ik vraag me af; je kan dus in het centrale topic meedoen en in bijv. één van die activiteitendingies? :3 Besteendommevraageigenlijk. En verder vind ik het ook een handig idee van u om bbq en alles bij elkaar te voegen :3 Meer had ik eigenlijk niet te zeggen xD |
|
| |
Nez
PROFILEPosts : 248 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde [ Lucht ]Klas: [ Geen ]Partner: I don't know how many times I have forgiven you; I do know however, I always will [ ❤ ]
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] wo jun 13 2012, 16:52 | |
| Ik weet dus niet wanneer het is enzo, maar ik wilde Eleen graag terugtrekken ivm drukte. Ik heb volgende week toetsweek, daarna een week watersport, dan een week losse flodders en daarna een week weg, dus het gaat me niet lukken daarin actief te blijven. Sorry Verder is het een superidee en kom ik als leerling waarschijnlijk wel even langs~ Ohja; ben met Jussel eens dat de blauwe mensjes het best kunnen openen/bespreken met organisatoren. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] wo jun 13 2012, 16:56 | |
| @Jussel: Helemaal geen domme vraag c; Maar ofcourse; u kunt en mag overal aan mee doen als u dat leuk lijkt. Zolang u het allemaal weet bij te houden en stuff. Sure.
@Judith: Lieveke toch, daar kunt u toch niks aan doen :c Wel jammer though. Ik zal Elena uit het lijstje halen hur. |
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] za jun 16 2012, 20:31 | |
| Je hebt het al gevragen maar laat ik het toch nog even melden. Ik vond de muziek bij het kampvuur wel degelijk een leuk idee. En mocht Elena het niet kunnen doen wil ik het wel overnemen van haar met Norwood. En zijn er nog activiteiten waar toezicht bij gehouden moeten worden. |
|
| |
Lorenzo
PROFILEPosts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x luchtKlas: nonePartner: Me to you
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] zo jun 17 2012, 18:38 | |
| Ik zou met Katherine misschien wel mee willen helpen met het surfen, als Noor daar niet mee inzit. Meer het toezicht houden denk ik n_n |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] zo jun 17 2012, 21:14 | |
| Ik vind het prima hoor, Marjolijn moet toch socalisen. Of zo =w= Ghehe, dat zal genius zijn gewoon... In het algemeen x') OE OE. Dan moeten ze met z'n tweeën in slowmo over het strand rennen. Dat is gewoon een must dan. En ja, ik heb teveel B films gezien met strand scènes. Laatme. |
|
| |
Master Damian
PROFILEPosts : 210
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] zo jun 17 2012, 21:26 | |
| Ghaha, kan Saf gaan kwijlen :3 Eigenlijk zouden ze dat inderdaad wel moeten doen xD
Films met strandscénes zijn leuk |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] ma jun 18 2012, 17:03 | |
| Gut. Norwood en Katherine staan er nu ook bij c: Als er nog vrijwilligers zijn voor het beachvolleybal, dan hoor ik dat graag. Ik zal spoedig het algemene topic aanmaken waar mensjes zich met hun account kunnen opgeven voor het surfen, zandkasteelbouwen, verkiezingen en such. |
|
| |
Nenúfar .
PROFILEReal Name : ~~ Posts : 193
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] vr jun 22 2012, 22:03 | |
| Aeys wil ook wel helpen organiseren met het dansen. Een feest aan het einde van de dag is inderdaad een goed idee. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Beach Party[?] | |
| |
|
| |
|