| Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic ma jun 18 2012, 17:29 | |
| - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Rang:[/b] [b]Activiteit:[/b] Vul dit lijstje in en plaats het zodat ik uw char kan indelen bij de gewenste activiteit. Ofcourse mag je ieder topic gewoon binnenkomen om te komen supporten en stuff, ook als leraar. Daarvoor hoef je dit niet in te vullen; dit is enkel als je aan een wedstrijd (of meerdere) deel wilt nemen. Het kan wel zo zijn dat een wedstrijdmogelijkheid weg kan vallen door te weinig deelnemers, houd hier rekening mee. O, ik wist by the way niet zeker of ik surfen nu ook bij wedstrijden moest indelen of nicht. Aangezien daar verder niets over is gezegd c; Maar is dit niet het geval, zegt u het even, dan haal ik het weg. ja ik heb Saf bij zandkasteeltjes bouwen gezet. MAAR DAT IS VOOR ZIJN KIDDIESZandkasteelwedstrijd ~ Master Savador&derps Nariko Wren Allen Charlie
Surfen ~ Jason Mineko Hiroto Esmira
Beachvolleybal ~ Elveria Itachi Ilyasviel Alan
Verkiezingen Beach King/Beach Queen ~ Azure Enyana Nezumi Rush Yazuki
Laatst aangepast door Master Savador op za jun 23 2012, 22:27; in totaal 11 keer bewerkt |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic ma jun 18 2012, 17:31 | |
| Naam: Azure Rang: Klassenoudste. Leerling dus. Activiteit: Verkiezingen Beach Queen She has to |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic ma jun 18 2012, 17:43 | |
| Naam: Enyana Rang: leerling Activiteit: euhm.....verkiezingen beach queen, ik waag de sprong :3 |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic ma jun 18 2012, 17:49 | |
| Naam: Nezumi Rang: Leerling Activiteit: Verkiezingen Beach King. Tja, als Azure meedoet... |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic ma jun 18 2012, 18:15 | |
| Naam: Nariko Rang: Leerling Activiteit: Zandkasteeltjes stuff =D
Naam: Rush Rang: Leerling Activiteit: Beachking Verkiezing
Omdat Enya meedoet moet Rush ookmeedoen aangezien ze een stel zijn xD
Naam: Elveria Rang: Leerling Activiteit: Beachvollehball =D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic ma jun 18 2012, 19:19 | |
| Naam: Uchiha Itachi Rang: Leerling Activiteit: Beachvolley |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic di jun 19 2012, 09:04 | |
| Naam: Jason Rang: Leerling Activiteit: Surfen
Naam: Wren Rang: Leerling Activiteit: Zandkastelen [valsspelen en andere onderuit schoffelen >D]
Naam: Ilyasviel Rang: Leerling Activiteit: Volleybal
Ik heb er zin in~ |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic wo jun 20 2012, 19:11 | |
| Naam: Allen Rang: Leerling Activiteit: Zandkasteelwedstrijd Saffie is er? Wren is er? Perfect >3
Naam: Mineko Rang: Leerling Activiteit: Surfen (: En misschien laat ik Mini nog iets doen, maar daar moet ik nog even over nadenken ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic do jun 21 2012, 17:37 | |
| Naam: Hiroto Rang: Leerling Activiteit: Surfen
Naam: Yazuki Rang: Leerling Activiteit: Verkiezingen Beach Queen
Maybe komen er nog meer van mijn derpjes maar laten we het hier even bij houden c: |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic vr jun 22 2012, 00:58 | |
| Good. Alle mensjes die zich voor een activiteit hebben aangemeld staan er nu bij Het heeft nu al een tijd geduurd, dus ik denk dat het het beste is om het Evenement zo rond het weekend van start te laten gaan. Dus als u uw char nog voor iets wil aanmelden; now is your chance. |
|
| |
Lorenzo
PROFILEPosts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x luchtKlas: nonePartner: Me to you
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic vr jun 22 2012, 16:44 | |
| Naam: Charlie Rang: leerling Activiteit: Zandkasteeltjes :3 |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic vr jun 22 2012, 20:50 | |
| Ik heb heel erg zitten twijfelen. Alleen ik denk dat Esmira het op zich wel aandurft, dus ik doe toch met haar mee.
Naam: Esmira Rang: Leerling Activiteit: Surfen |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic za jun 23 2012, 22:23 | |
| Naam: Alan Rang: Leerling Activiteit: Beachvolleybal Lemidgetmaaktjulliein>D |
|
| |
Elly .
PROFILEPosts : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master LaurentPartner: Nog niet...
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic wo jul 04 2012, 11:50 | |
| Naam: Anouck Rang: leerling Activiteit: surfen |
|
| |
Miu .
PROFILEPosts : 31 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic ♥ Fire MagicKlas: Mister SavadorPartner: ♥
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic do sep 27 2012, 07:40 | |
| Naam: Miu Rang: Leerling Activiteit: Beachvolleybal >3 |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic vr sep 28 2012, 01:00 | |
| Surry lieverd, dit Event is al zo goed als voorbij. Vooral ook nu het herfst is op SSA enzo. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic | |
| |
|
| |
| Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic | |
|