Itachi zat bij die hoop nieuwe leerlingen maar hij zweeg terwijl de rest rond zijn oren lagen te kwebbelen en te kwelen. Hij zuchtte en besloot zich af te zonderen. Hij stond een eindje van een meisje vandaan dat zich ook had afgezondert van de rest. Hij keek met zijn rode ogen naar het meisje. Ook het stille type, dat zag hij nu al. Hij besloot langzaam op haar af te stappen, hij wist niet waarom en hij zette zich neer naast haar. Zonder iets te zeggen deed hij zijn mp3 uit die eigenlijk al de hele tijd in zijn oren muziek aan het produceren was en hij richtte zich tot het meisje "Afzijdig, niet graag in de belangstelling staan, stil zijn. Zo ben ik ook. Alleen haat ik het als ze er mij bij willen betrekken wanneer ik dat niet wil." zei Itachi met zijn vrij lage stem. Hij had haar daarnet horen zuchten, hij vroeg zich af waarom, maar hij vroeg het maar beter niet. Hij had zelf ook problemen, want hij had zijn broer zien lopen, dat kon gewoon niet goedlopen. 'Sasuke' mompelde hij haast onverstaanbaar. Zijn broer haatte hem, zonder eigenlijk een rede te geven. Misschien had Sasuke wel gelijk. Misschien was hij wel anders als de rest en hoorde hij er niet bij. Misschien was hij wel een hopeloos geval. Maar Itachi bleef erin geloven dat hij dat niet was, terwijl Sasuke zei dat hij ongelijk had. Itachi keek dan weer naar het meisje, tijd om zichzelf voor te stellen: "Itachi Uchiha, ik ben Itachi Uchiha."
Zou vast heel handig zijn om zijn naam te weten.
(flut o_o)