PortalIndexA loud quietness HpD5UwnA loud quietness 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 A loud quietness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jude
.
.
Jude

A loud quietness UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 28
Points : 0
A loud quietness UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire magic & Water magic
Klas: None right now
Partner: oh, you're losing sight, you're losing touch. All these little things seem to matter so much. That they confuse you. That I might lose you.

A loud quietness Empty
BerichtOnderwerp: A loud quietness   A loud quietness Icon_minitimema jul 02 2018, 18:11

Dikke regeldruppels rolde over het mossige afdakje naar beneden. De punten van m'n versleten gympen bespringeld met opspattende druppels. De droge grond zoog het lauwe water uit de lucht gulzig op. De hele dag had het naar vocht velangd, terwijl het langzaam verdroogde onder de verzengende hete zon. De zomers bui werd vergezeld door laag gerommel van donder in de verte. Mijn neus vulde zich met de vochtige avond lucht toen ik een diepe hap lucht nam. Ik schoot de sigaret stomp weg terwijl ik de doorweekte lucht door keek. Daar gingen m'n avond plannen...

Dan maar op onderzoek uit gaan in het kasteel. Misschien nu ook wel het beste moment. Er waren maar weinig leerlingen die met de zomervakantie in het kasteel bleven. Dus weinig leerlingen die me voor de voeten konden lopen. Mijn voeten brachten me haast automatisch naar de bibliotheek, waar ik tegen een rustgevende muur van stilte aan liep. Geen ziel te bekennen.Ik wist welke plank ik dit keer wilde onderzoeken. Mijn bruine ogen waren al op de mosgroene kaft van een dik stoffig boek gevallen. De letters op de rug waren een andere taal maar ik kon ze lezen. Ik schoof het boek van de plank en merkte op hoe een klein stuk perkament op de grond viel. Wat was dat? Mijn hand reikte naar de grond toen ik plots een stem achter me hoorde.

[Open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shia

Shia

A loud quietness UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Esmée
Posts : 243
Points : 10
A loud quietness UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & light
Klas: Miss Eres
Partner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie

A loud quietness Empty
BerichtOnderwerp: Re: A loud quietness   A loud quietness Icon_minitimeza nov 03 2018, 17:51


De bibliotheek. Dat was de ideale plek om je tijd door te brengen, vond de bruinharige jongeman. Het was een trieste zomerdag. De aarde had wel naar water gesnakt, en dat was ook precies wat ze vandaag kreeg. Shia stak zijn handen in de zakken van zijn vest en trok zijn schouders op richting zijn oren om het warmer te hebben. Er waren niet meer veel studenten op de school. Iedereen bezocht zijn familie. Hij niet. Hij bleef mooi waar hij was. Hij miste zijn vrienden wel. Of het is wat je vrienden kunt noemen. De mensen met wie hij het fijn vond om rond te hangen. Wat niet erg veel mensen waren. En dan die ene spectaculaire jongen die zijn hoofd in verwarring bracht. Die eenzame denker Vincent. Hij wist niet of de blonde jongen nog ooit terug zou komen.

Hij duwde de deuren van de bibliotheek open en wierp een blik rond. Er was helemaal niemand. Wat een bende landlopers op deze school, vond Shia. Niemand waardeerde nog een goed boek of de kunst van het schrijven. Niemand was zo beschaafd en slim als hij. Hij was een echte kunstkenner en apprecieerde het ook oprecht. Of zo vond hij toch van zichzelf. Met zijn kennis van piano en viool. Hij apprecieerde kunst, maar hij tekende nooit zelf. Dat zijn emoties. Dat kon niet. Shia had een tijd geleden een brief van Vincent in een boek laten steken, en hij bedacht zich dat hij dat nu maar eens mee moest nemen. Hij liep naar de plank waar het boek stond, maar er stond een blonde jongen. Shia fronste en zag hoe de jongen naar een stukje perkament op de grond reikte. Dat was de brief! "Excuseer. Dat prachtig stukje perkament behoort tot mij. Ik vergat het enige tijd geleden in een boek en zou het appreciëren als je het me aan kon reiken zonder het te lezen." Het was al enige tijd geleden dat hij nog tegen iemand gesproken had. Wat voelde het toch fijn om uit de hoogte of netjes te doen, ook al besefte Shia niet dat hij dat zo vaak deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

A loud quietness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dreaming Out Loud. ~
» loud as thunder || open.
» I've never heard silence quite this loud. | Kanrou
» Tryin' hard not to hear, but they talk so loud

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-