PortalIndexKerstvakantie. - Pagina 8 HpD5UwnKerstvakantie. - Pagina 8 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Kerstvakantie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Master Savador

Master Savador

Kerstvakantie. - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Kerstvakantie. - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Kerstvakantie. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 17:01

Savador streek kalm een lok uit zijn gezicht, maar aan zijn trillende handen was duidelijk te zien dat hij zich kwaad maakte. Hij haatte Christian en Vanessa nu al. 'Ik ben niet zomaar een leraar. Ik ben nog zoveel meer dan dat,' antwoordde hij met een veelbetekende grijns terwijl hij op Diva neerkeek. Hij wist niet of ze al wisten van de relatie tussen hem en Diva, maar hij zou hen daarvan niet op de hoogte gaan stellen. Hij maakte zich nog veel kwader toen Christian de schuld op Diva schoof over Julia's 'ontslag'. Toen hij ook nog eens over Savador begon stapte hij naar voren zodat hij nu tussen hem en Diva instond. 'Neem eens een andere houding aan!' snauwde hij Christian ziedend toe. Zijn beleefdheid, als je het tenminste beleefdheid kon noemen, was volkomen verdwenen. 'Altijd maar je nichten de les laten lezen. Om te noeme een schande! Hou dat crimineeltje Imeth maar eens beter in de gaten! Je hebt vast nog niet gehoord wat hij heeft uitgevreten, of wel dan?'
Terwijl Savador een preek gaf stapte hij steeds dicht naar Christian toe, tot hij uiteindelijk vlak voor hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Kerstvakantie. - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 17:26

''Toevallig ben ik uitstekend op de hoogte van mijn zoon zijn gedrag. Dank U vriendelijk. Daar heb ik zo`n tweederangs leraar niet voor nodig om me dat te vertellen. Ik ben ook niet helemaal achtelijk. Ik had niets voor niets een goede reden om Solomon en Haji naar de academie te sturen'' zei Christian op een minachtende toon naar Savador. Zijn donkerblauwe ogen keken de man voor hem recht aan en boorde zich in de zijne. ''Ik zou heel erg op je tellen letten. Ik kan je melden dat je goed in de gaten wordt gehouden....Savador'' zei hij met een kleine valse grijns. Diva keek geschrokken naar haar oom toen ze die woorden hoorde. Ze wist direct waar hij op doelde. Daardoor riep ze Christian`s furie opnieuw op zich af. ''Diva ik wens je graag even te spreken. Alleen'' klonk zijn stem dreigend en met grote passen liep Christian naar een deur die naar de studeerkamer leidde. Met zachte passen liep Diva achter hem aan. Vanessa keek hen even na en richtte zich toen op Master Savador. ''Als ik U was zou ik maar niet naar binnen gaan daar. Geloof me daar wilt U nu niet zijn'' zei ze en liep kalm naar een sofe die in de ontvangst hal stond en ging daarop zitten. Christian wachtte in de studeerkamer op Diva voordat hij tegen haar uitviel. Uit zijn broekzak haalde hij verschillende brieven. ''Wat moet ik hiervan denken!'' schreeuwde hij snauwend naar Diva. ''Een relatie met een man van vijftig die boven dat ook nog eens een leraar is. Een van de hoofdverdachte in mijn onderzoek nog wel. Diva ik snap jou niet. Wat is er mis met wat je tante en ik je zeggen te doen. Wij weten nu eenmaal beter wat goed voor je is dan jijzelf'' viel hij tegen haar uit. ''Ik denk dat ik je maar van de Starshine Academy af moet halen'' eindigde hij. Nu was het Diva`s beurt om uit te vallen. ''Bent U helemaal gek. Het beste voor me! U stuurt me een gek die met me moet trouwen. Daarna stuurt U een of andere knul met de opdracht me te beschermen. Ik ben 16 hoor. Ik ben geen kleuter meer ik kan zelf nadenken en prima mezelf verdedigen. Ik weet heus wel wat ik doe'' snauwde ze tegen hem.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 18:19

Savador stond op uitbarsten. Tweederangs! En dan te bedenken dat hij zichzelf de leraar met de meest serieuze houding vond. 'Ik weet wel waar Imeth zijn baldadige gedrag vandaan heeft!' schreeuwde hij Christian woedend na toen hij de studeerkamer in verdween. Hij bleef sidderend in de ontvangstenhal staan en hijgde zwaar, alsof hij net een aantal kilometers gerend had. Hij wierp Vanessa een vuurschietende blik toe toen hij haar woorden hoorde. 'Daar wil ik wel zijn!' snauwde hij haar toe. Savador beende met snelle passen bij haar weg. Voor de deur van de studeerkamer bleef hij staan. Hij kon het geschreeuw er dwars doorheen horen. Nog iemand die tegen zijn en Diva's relatie was. Savador had het eigenlijk wel verwacht dat het door Christian zou worden afgekeurd. Toen hij het over een onderzoek had begreep hij het niet. 'Excuses, maar ik denk dat mij dit ook aangaat!' zei hij aanvallend terwijl hij de deur opendeed. Zijn gouden ogen bleven hangen op Christian. 'En als je zonodig je frustratie kwijtwilt, best, maar doe dat dan even buiten. Daar heb je een hele ruime tuin even helemaal voor jezelf.'
Savador sloot de deur achter zijn rug maar maakte geen aanstalten om verder de kamer in te lopen. In de deuropening bleef hij staan, zijn blik nog steeds woedend op Christian gericht. 'Diva zal met me trouwen en ze krijgt kinderen met me, of je nu wilt of niet. Dat ligt niet aan jou om te beslissen. Jij bent maar een oom met spijtig genoeg de voogdij over de zusjes Lenore. Zonder die voogdij heb je niemand meer om over te bazen, op je vrouw en zoon na.' Hij sloeg nonchalant zijn armen over elkaar heen en scheurde zijn blik niet van Christian af.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 18:34

Christian was laaiend geworden om Diva`s woorden. ''Vanaf het begin af aan niets dan problemen met je. Door jouw schuld is Sebastiaan dood en denk maar niet dat ik je dat ooit zal vergeven. Ik had je al jaren geleden moeten ombrengen toen ik de voogdij over je kreeg'' schreeuwde hij naar Diva. Bij Diva was haar angst ook voledig weggetrokken. ''En zelfs dat had hij niet eens verdiend. Hij heeft nog een eervollere dood gekregen dan hij verdiend had. En ik zou het zo weer doen'' schreeuwde ze zelf zodat haar stem oversloeg. Ze keek om toen ze de stem van Master Savador achter zich hoorde. Christian keek verwoed op. Hij rechtte zijn rug en bleef Savador dreigend aanstaren. ''Geen, jou vergeet ik heus niet'' zei hij ineens zacht en dreigend toen Master Savador zei dat hem dit wel degelijk aan ging. Hij liet hem eerst uitpraten maar ging op zijn eigen verhaal verder. ''Hoe zou ik ook kunnen. Op het werk praten ze inmiddels over niks anders meer'' zei hij wat vaag. Het leek wel of hij Diva nu compleet vergeten was en concentreerde zich volledig op Savador. Diva keek van de een naar de ander. En het ergste was dat zij wist wat er komen ging.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 18:53

Savador staarde Christian zwijgend aan. Hij begreep niet waarover hij het had, maar hij had zo wel zijn vermoedens. 'Waar heb je het over?' vroeg hij op een geïrriteerde toon. Ergens was er ook angst in zijn stem te horen. Hij keek even naar Diva, alsof hij wist dat zij er meer over wist. 'Hoe dan ook moet je absoluut niet verwachten dat ik je zoon met zachte handschoenen aanpak,' ging hij zacht maar dreigend verder. Hij was nog lang niet uitgeraasd over Imeth. 'Daarbij kan ik je vertellen dat jongeren deze dagen zich thuis heel anders voor kunnen doen dan op school. En laat me je vooral mededelen dat het onfatsoen er vanaf druipt. Als ik zijn vader was geweest dan had ik hem naar een internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen gestuurd, maar jij lijkt het veel amusanter te vinden om je volle negativiteiten op Diva af te reageren. Ze doet nog geen vlieg kwaad!'
Savadors over elkaar geslagen armen trilden van frustratie. Het liefst wilde hij Christian nu meteen van zijn leven ontdoen, maar dat zou teveel aanwijzingen opleveren bij een moordonderzoek.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 19:28

Bij Master Savador`s woorden over Diva die geen vlieg kwaad deed moest zacht maar vals lachen. Het leek wel of hij Savador gewoonweg uitlachte om die woorden. ''Ik kan zo een hele lijst voor je halen met wel dertig namen van verschillende mensen die Diva vermoord heeft. Het was spijtig dat ze nog minderjarig was, wat ze in principe nog steeds is, maar anders had ik haar zeker opgepakt. Zo onschuldig is ze dus niet. Evenmin als jij'' zei Christian. Het was nu wel duidelijk dat hij als beroep bij de politie werkte. ''Mijn specialiteiten op mijn werk zijn moordzaken. En dan vooral oude verloren zaken waar nooit antwoord op is gekomen. Toen ik het dossier bekeek stuitte ik meerdere malen op jou naam Savador. Ik kan je zeggen het was moeilijk je te vinden na je beruchte vlucht uit je ouderlijke huis'' zei hij kalm. Nu mengde Diva zich in het gesprek. ''Alstublieft, dit gaat U toch niet menen. Hij was een kind. En die oom was ook geen heillige'' zei Diva fel tegen haar oom. ''Daarvan ben ik op de hoogte Diva maar het blijft moord'' zei Christian tegen haar. ''Het was enkel dat ik nog geen difinitief bewijs had, maar geloof me dat vind ik wel. Vooral nu ik alle tijd van de wereld heb'' zei hij.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 19:46

Savador staarde Christian nors aan toen hij zacht in de lach schoot. 'Als haar vader net zoals jij was kan ik dat maar al te goed begrijpen,' snauwde hij. Hij hield echter zijn mond dicht toen Christian over hem begon, en zijn moord waar niemand vanaf wist - althans, dat had hij tot nu gedacht. 'Ik - ik weet niet waar je het over hebt,' ontkende Savador zacht, al probeerde hij zijn stem zelfverzekerd te laten klinken. Hij trilde over zijn hele lichaam, maar nu van angst in plaats van woede. Hij was erbij. Na eenenveertig jaar was hij er gloeiend bij. Dat gaf Savador nog meer redenen om Christian te vermoorden. 'Je hebt geen bewijs nodig want die moord heeft nooit plaatsgevonden!' loog hij bijterig. Zolang Christian geen geldig bewijs had, kon hij liegen zoveel hij wilde.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 20:12

''Oh ik heb bewijzen alleen nog geen definitieven die mij het recht geven je op te pakken voor moord. Wat ik echter wel mag doen is je oppakken in verband met moord en ik kan je een flink aantal dagen vasthouden om genoeg antwoorden en bekentenissen uit je te slaan. En slaan zal ik. Ik ga je echt geen tweede keer laten ontsnappen'' zei Christian. ''Jij was het die de spreuk in het boek voor verboden magie voor vergevorderden had geschreven'' riep Diva ineens. Het was haar pas duidelijk geworden toen Christian had geroepen dat hij nu alle tijd van de wereld had. Diva keek hem strak aan. ''En je hebt het niet eens verteld. Je wou Celede en mij gewoon laten sterven'' zei ze beschuldigend. Christian keek nu weer naar Diva. Hij stroopte zijn mouw op en liet Diva zijn onderarm zien waar duidelijk nog een rode vlek te zien was in de vorm van het merkteken dat Diva op haar enkel had. ''Misschien ben je toch nog niet zo stom als ik dacht'' zei hij met een kleine grijns terwijl hij zijn mouw weer naar beneden schoof.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedi nov 03 2009, 20:27

Savadors angst groeide bij iedere seconde. Hij stond met zijn rug tegen de deur gedrukt en staarde Christian aan alsof hij water zag branden. Het had zo geen zin om het nog langer te ontkennen, maar koppig als hij was zou hij er nooit de waarheid over vertellen. 'Dwaas. Jij krijgt mij niet te pakken. Ik ben niet gerelateerd met die moord. Met geen één moord!' hield hij bits vol. Savador keek naar Diva toen ze opeens riep dat Christian degene was die de spreuk in het boek had gekrabbeld. 'Oh, je hebt zelf ook nog veel te verwijten. Politiemedewerker of niet!' zei hij snauwend terwijl hij een stap in Christian's richting zette. 'Voor welke reden? Om het fortuin te krijgen dat Diva's ouders hebben nagelaten? Of gewoon om van Diva en Celedë af te zijn? Ja, ik zie heel goed in dat jouw zoon Imeth is. Hij heeft alle trekjes van zijn vader, overduidelijk!' Savador begon zich langzamerhand weer op te winden. Hij zette nog een stap in Christian's richting en keek hem vernietigend aan.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimewo nov 04 2009, 19:23

''Voor zover ik weet is het geen misdaad mensen iets niet te vertellen als ze daar niet om vragen'' zei Christian kalm. Hij had niets fout gedaan volgens de wet. Wel volgens sociale regels maar daarop stonden geen straffen. ''Dat fortuin hoef ik niet. Ik ben zelf al rijk genoeg'' grijnsde hij kalm. Toen Savador over Imeth begon werd zijn grijns alleen nog maar breder. ''Dat beschouw ik als een compliment'' zei zijn kille stem. ''Maar nu is niet de tijd om hier verder over te discusieren. Maar geloof me Savador. Die tijd komt nog wel'' zei Christian tegen hem. Daarna keek hij naar Diva. ''Denk goed na over mijn woorden Diva. En voor een keer doe wat goed voor je is'' zei hij tegen haar. Met die woorden liep Christian kalm langs Savador de deur uit en deed die achter zich dicht.

Diva keek hem kalm na maar van binnen was ze razend. ''Zie de terreur in levende lijfe'' zei ze sarcastisch toen ze zeker wist dat haar oom buiten gehoorafstand was. Ze zuchtte even hoofdschuddend. Ze voelde nu meer drang dan ooit om haar oom te villen. Dan ineens keek ze Master Savador even grijnzend aan. ''Meende U dat echt? Toen U zei dat U later met me wou trouwen en kinderen met me wou of mijn oom het nou leuk vond of niet?'' vroeg zei grijnzend maar ze meende het wel.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimewo nov 04 2009, 19:40

Savador opende zijn mond om vol tegen Christian's woorden in te gaan, maar hij kreeg niets over zijn lippen dus deed hij zijn mond maar weer dicht. De woorden die hij tegen hem had gezegd waarvan hij dacht dat ze vooral kwetsend overkwamen, leek Christian simpelweg om te buigen tot complimenten. Het maakte Savador razend. Hij wierp hem een vernietigende blik toe toen hij kalm langs hem de kamer uit liep en de deur achter zich sloot. Na dit hele gebeuren betwijfelde hij of Christian en Vanessa nog een gezellige wandeling met hem en Diva wilde maken. Hij keek op toen hij Diva iets hoorde vragen en automatisch verscheen er ook een brede grijns op zijn gezicht. 'Natuurlijk, Diva,' zei Savador grijnzend. 'Waarom vraag je dat? Het antwoord lijkt me meer dan logisch, nietwaar?'
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 16:22

Diva glimlachte enkel zachtjes naar Master Savador. Ze had nu eerst een ander probleem op te lossen en ze wist al precies hoe ze dat zou doen. Wat dat betrefd wist Diva hoe ze haar oom moest aan pakken. ''Blijf even hier ik ben zo terug'' zei ze tegen Savador en verdween daarna zelf door de deur.

Kennelijk waren Christian en Vanessa naar de eetzaal gebracht door Johan en zaten ze te lunchen toen Diva binnen kwam. Met een onschuldig kinder gezicht en ogen vol berouw en spijt kwam ze stilletjes binnen en ging niet verder dan de deur. Christian keek op en gebaarde Diva te spreken waarvoor ze gekomen was. ''Het spijt me dat ik daarnet zo uitbarstte. Ik zie in dat U gelijk hebt maar ik wil geen ruzie met U. Alstublieftzou U vanmiddag mee willen met een wandeling door het bos'' zei ze. Als extra schep erbovenop liet Diva haar stem vol berouw en onschuldig klinken. Haar oom gaf uiteindelijk toe na enig aansporing van Vanessa. ''Vooruit dan maar. Dan kan ik die crimineel tenminste ook een beetje in de gaten houden'' mompelde hij. Diva knikte en liep weer weg.

Ze was terug gegaan naar Master Savador. Toen ze binnenkwam had ze een triomfantelijke grijns rond haar lippen. ''De dwaas'' zei ze spottend. ''Enkel een lief gezicht opzetten en hij valt er direct voor. Vanmiddag gaan ze mee wandelen'' zei ze tegen Master Savador haar stem vol van triomf.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 19:25

Savador glimlachte zwakjes terug naar Diva. Hij leunde tegen de tafel en keek haar zwijgend na. In de tussentijd wachtte hij geduldig af tot ze weer terugkwam. Hij keek op toen Diva de kamer weer binnenkwam. Aan de grijns op haar lippen kon hij al raden dat ze iets met succes had uitgevoerd. Er verscheen ook een grijns op zijn gezicht toen hij het nieuws hoorde. 'De geheime truc van ieder meisje,' concludeerde hij met een tevreden uitdrukking op zijn gezicht. Hij ging rechtop staan en liep een paar stappen naar haar toe. 'Hoewel jij daar geen moeite voor hoeft te doen, Diva. Je ziet er al onschuldig uit zonder je best ervoor te hoeven doen.' Savador streek een lok achter Diva's oor en omhelsde haar stevig. Nu viel hun plan toch niet in het water.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 19:35

Diva legde haar armen om Savador`s middel toen hij haar omhelsde. Er was een hele opluchtig van haar schouders gegleden toen ze weer buiten de eetzaal had gestaan. Ze besefte dat het nog niet zo lang meer duurde. Dan zou ze eindelijk vrij zijn van alle keuzes die haar oom en tante voor haar maakte. Nu pas besefte Diva wat voor een enorm verschil dat zou worden. Ze zou eindelijk volop van haar leven kunnen genieten dat vanaf deze ochtend ook ineens een stuk verlengd was.

(Ben even eten)
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 19:51

Savador boog zich voorover en gaf Diva een zoen op haar mond. Vervolgens ging hij weer recht staan en legde zijn hand op haar hoofd. Nu alles op rolletjes liep leek de ring om zijn vinger zijn positieve krachten uit te stralen. 'Laten we hier wachten tot die idioten zich klaar hebben gemaakt,' stelde hij zacht voor. Savador liet Diva los en liep naar de tafel toe. Hij ging echter niet zitten maar leunde met over elkaar geslagen armen tegen het tafelblad, terwijl hij Diva glimlachend aan bleef kijken.

(Smakelijk)
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 20:40

Diva moest zachtjes grinniken toen Master Savador haar oom en tante een stelletje idioten noemde. Zoiets had zij vroeger nooit durven zeggen. Dan zou ze direct een klap krijgen. Ze glimlachte even licht terug. Ze keek daarna even naar buiten. Een waterig zonnetje brak door de wolken heen en liet de sneeuw buiten een beetje schiteren.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 20:50

Savador schoof een stoel naar achteren en ging zitten. Hij sloeg zijn armen over elkaar en leunde achterover tegen de rugleuning terwijl hij een blik naar buiten wierp. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes bij het zien van het felle zonlicht. Daar hield hij niet van. Hij had nu ook veel liever een hevige sneeuwstorm gehad, zodat de levenloze lichamen van Diva's oom en tante na de moord onder werden gesneeuwd en moeilijker herkenbaar werden. 'Kom toch zitten, Diva,' zei Savador zacht zonder naar haar om te kijken. 'Wat zijn je oom en tante aan het uitvoeren?'
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 21:05

''Lunchen. De reis had hen meer uitgehongerd dan ze hadden verwacht. Ze zullen zo wel klaar zijn'' zei Diva kort terwijl zij ook haar blik naar buiten gericht hield. Ze liep daarna naar de tafel en ging er gewoon bovenop zitten. Eigenlijk was dat totaal niet zoals iemand met Diva`s opvoeding zich moest gedragen maar nu kon haar dat absoluut niks schelen. Ze gedroeg zich al veetste vaak als een porseleinen pop.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 21:15

Savador glimlachte tevreden. 'Laat ze zichzelf maar eens flink vetmesten. Het zal immers hun laatste maaltijd zijn,' zei hij guur. Hij wendde zijn blik van buiten af en keek Diva aan. Hij vond het niet vreemd dat ze op de tafel zat in plaats van op een stoel. Eigenlijk was hij niets anders gewend. Ergens hoopte Savador dat Christian en Vanessa gauw uitgegeten waren. Zo nerveus als hij 's ochtends was, was hij nu opgewonden over de moorden die ze straks zouden plegen.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 21:22

Diva keek op toen de deur open ging. Ze was al bijna van tafel gesprong maar toen ze zag dat het Johan was bleef ze kalm zitten. Diva knikte hem toe dat hij kon spreken. ''Heer Christian en Vrouwe Vanessa zijn uitgegeten. Ze vragen of U en Uw gast ook klaar zijn voor Uw middagwandeling Juffrouw'' zei hij wat stijfjes en beleefd. Diva knikte. ''Meld ze maar dat wij er zo aankomen'' zei ze. Johan knikte, boog en liep weer weg. Diva sprong van tafel en keek naar Master Savador. ''Zoals U zelf gisteren al zei. Nu is er geen weg meer terug'' zei ze.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 21:26

Savador keek met een kille blik op toen de deur openging. Eerst dacht hij dat het Christian of Vanessa was, maar het was Johan die met de melding kwam dat ze waren uitgegeten. Toen hij de kamer weer verliet stond hij kalm op. Hij keek Diva breed grijnzend aan. 'Natuurlijk niet, Diva. Maar wees vooral ontspannen, het zal vast en zeker vlekkeloos verlopen,' probeerde Savador op een geruststellende toon te zeggen. Want ontspannen was hij zelf op het moment zeker. Hij had alle vertrouwen in zichzelf en Diva.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 21:35

''Hey, ik ben ontspannen'' grijnsde Diva. Ze streek een paar plooien van haar kleding glad en liep naar de deur zo gooide die open en wachtte daar Op Master Savador. Ze zag Christian en Vanessa al wachten. Ookal liet hij het in zijn houding niet zien, Diva zag aan zijn ogen dat hij hier flink tegenop zag. Een klein grijnsje speelde om haar lippen.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimedo nov 05 2009, 21:51

Savador volgde Diva zwijgend. Zijn blik werd ijzig kil toen hij Christian en Vanessa al op hen zag wachten. Hij kon er niet veel aan doen, het ging automatisch. Zonder iets tegen ze te zeggen liep hij naar de kapstok en pakte er twee sjalen. Hij liep weer terug en deed zwijgend de sjaal bij Diva om. Daarna deed hij een sjaal om bij zichzelf. Savador draaide zich naar Christian en Vanessa om en pakte Diva bij haar hand vast, met als doel om hen vooral te stangen. Nu hij hun gezichten zag zakte de moed hem toch weer in zijn schoenen, maar hij zou nu niet meer terugkrabbelen.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimevr nov 06 2009, 17:20

Christian lette nu niet op Savador. Hij negeerde hem gewoon. Hij begeleidde Vanessa al naar de deur. Diva bedacht zich ineens iets en verdween snel door een andere deur. Nog geen vijf minuten later was ze terug. ''Sorry ik was wat vergeten'' verontschuldigde ze zich. Christian keek haar even nijdig aan maar liet het daarbij. Hij liep naar buiten samen met Vanessa. Diva volgde hen en wachtte bij de deur op Savador.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitimevr nov 06 2009, 17:31

Savador liep Christian en Vanessa achterna. Zwijgend zocht zijn hand tijdens het lopen die van Diva op en kneep er even zachtjes in. Hij probeerde zich zo onopvallend mogelijk naar haar toe te buigen. 'Wat heb je bij je?' vroeg hij zacht in haar oor. Hij vond het wat vreemd dat Diva iets was vergeten. Ze moest vast en zeker iets bij zich hebben. Savador ging weer in een rechte houding lopen en keek strak naar Christian en Vanessa die voor hen uitliepen, alsof hij al die tijd alleen maar gezwegen had. Hij hield zijn oren echter gespitst voor Diva's antwoord.
Gesponsorde inhoud

Kerstvakantie. - Pagina 8 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Kerstvakantie.   Kerstvakantie. - Pagina 8 Icon_minitime

Kerstvakantie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» KERSTVAKANTIE MEET!
» Kerstvakantie Meet?
» Kerstvakantie meet 2.0

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Shadra, Planet of Darkness-