|
|
Auteur | Bericht |
---|
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 13:44 | |
| Diva zakte even op een knie maar ging al gauw weer overeind staan. Eeven leek het of ze een nieuwe aanval wou doen maar in plaats daarvan ging ze recht over staan en ontspande zich. Ze schudde even haar hoofd. ''Ik pas. Ik weet wanneer ik niet kan winnen'' zei ze enkel. De enigste manier waarop ze echt van Master Savador kon winnen was als ze hem serieuze en dodelijke schade zou toebrengen en zo ver wou Diva niet gaan. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 13:54 | |
| Savador grijnsde breed en ging van een aanvalspositie in een normale houding staan. Met de stok over zijn schouder liep hij naar Diva toe. 'Ik heb je toch niet te erg bezeerd, hoop ik?' vroeg hij zacht terwijl hij wat bloed van zijn kin veegde. Zijn linkerarm werkte nog niet honderd procent mee, maar dat zou tegen de tijd wel weer goedkomen. Savador leunde met de stok op de grond en streek zijn shirt goed. Je kreeg een hoop klappen te verduren bij deze oefeningen, dat had hij ondertussen wel doorgehad. |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 14:10 | |
| ''Nee, dat valt wel mee. Tja je moet ergens tegen kunnen als je hieraan begint'' zei Diva met een kleine glimlach. De spierpijn zou ze morgen wel voelen maar daar maakte ze zich nu niet druk om. Johan kwam ook op Diva en Savador aflopen. Hij negeerde Savador volkomen. ''Mooi geweerd maar ik zie dat je nog wat moeite hebt met de druk punten'' zei hij tegen haar. Diva knikte en keek even beschaamd naar de grond. ''Ik dacht dat ik ze wel wist dus ik heb niet geleerd'' zei ze zacht. Johan glimlachte licht. ''Geeft niets. Maar ik ga ze binnenkort dan wel overhoren'' zei hij grijnzend. Daarna liep hij weg om weer zijn taken te doen die nu verdubbeld waren omdat Julia weg was. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 14:22 | |
| Savador glimlachte breed om Diva's woorden. Hij keek Johan expres niet aan toen hij op hen af kwam lopen en liep bij hen weg om zijn vest te pakken. Hij deed die echter niet aan maar hield het over een arm vast. Hij kwam weer terug en tot zijn grootste genoegen zag hij Johan weglopen. 'Wat nou moeite met de drukpunten?' siste Savador terwijl hij Johan geniepig nakeek. 'Het deed anders behoorlijk zeer!' Hij keek op Diva neer en glimlachte. 'Ik vind dat je me een goede training hebt geschonken, Diva. Een gevecht als dat heb ik in geen jaren meer gekregen.' Savador streek zijn haren uit zijn gezicht. Hij zou de komende tijd veel last krijgen van zere plekken, maar dat had hij er wel voor over. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 15:06 | |
| ''Het was de bedoeling dat de stoten tegen de drukpunten Uw spieren zouden verlammen maar dat was niet helemaal gelukt'' legde Diva uit. Ze zette haar eigen stok die ze inmiddels terug gevonden had tegen de muur aan. Ze wist niet goed meer wat ze verder moest zeggen en dat was raar. Meestal had ze altijd wel wat te zeggen maar nu ineens niet meer. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 16:02 | |
| Savador zette zijn eigen stok naast die van Diva tegen de muur. 'Natuurlijk wel,' antwoordde hij glimlachend op haar woorden. 'Ik kan mijn linkerarm nog maar amper bewegen. Dat is toch niet voor altijd zo, he?' Hij probeerde zijn linkerarm te bewegen maar zonder succes. Toch maakte hij zich er niet al te druk over. 'Zou ik straks gebruik mogen maken van je douche, Diva?' vroeg Savador zacht. Zijn kleding plakte van het zweet aan zijn lichaam. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 16:11 | |
| ''Natuurlijk niet. Het zal zo wel weer overgaan'' zei Diva glimlachend tegen Master Savador. ''Is goed hoor. De douch is in de slaapvertrekken. Denkt U dat te kunnen vinden of moet ik U even de weg wijzen?'' vroeg ze daarna wat voorzichtig. Hoewel het doodnormaal was om te douchen kon Diva Master Savador en water niet echt in een zin plaatsen tenzij het woord haat ertussen zou staan. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 16:18 | |
| Savador glimlachte Diva flauwtjes toe en knikte, al was dat nauwelijks te zien. 'Als je mij de weg zou willen wijzen?' vroeg hij zacht. Zijn hand, die klam en zweterig was, zocht automatisch naar die van Diva en hield het stevig vast. Een douche nemen was iedere avond een hel voor hem, maar hij kon geen andere manier te bedenken om schoon te blijven. Het was ook niet zo dat hij onder de sproeiende stralen van de douchekop zou gaan staan. Als dat ding alleen maar aan ging was hij zo snel mogelijk van het bad verwijderd. Daarvoor had Savador zijn eigen methodes. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 16:30 | |
| Diva trok Master Savador mee de trainingsruimte uit. Opnieuw gingen ze een wirwar van gangen door tot ze weer uitkwamen bij de hal. Opnieuw gingen ze de trap op en stopte Diva voor de deur die naar de slaapkamer leidde. Ze deed die op. Tegenover het bed aan het eind waren nog twee deuren. De een leidde naar de kast en de ander naar de badkamer. ''Die deur daar'' zei ze tegen Savador en wees op de rechterdeur. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 16:46 | |
| Savador liet Diva hem leiden door de verscheidende gangen en trappen maar keek even vreemd op toen ze weer in de slaapkamer stonden. Pas toen Diva hem een rechterdeur aanwees tegenover het bed begreep hij het pas. Hij had die twee deuren eerst nog helemaal niet opgemerkt. Hij keek Diva glimlachend aan en gaf haar een zoen op haar voorhoofd. 'Ik ben zo terug, schoonheid,' zei hij zacht tegen haar en hij liet haar hand los. Hij verdween door de rechterdeur en zoals verwacht was de badkamer groot en luxe. Savador zuchtte terwijl hij naar de kraan keek. Hij hoopte wel vaker dat hij in plaats van een mens een zorgeloos geschubt beest was geweest dat zich niet hoefde te wassen. Hij draaide de kraan van het bad open, probeerde de koude rillingen die veroorzaakt werden door het geluid van het stromende water te negeren en legde voor zichzelf een handdoek klaar. Hij trok zijn kleding uit en keek naar zichzelf in de spiegel om te ontdekken waar hij zichtbare plekken had die hij tijdens het oefengevecht met Diva had opgelopen. In zijn nek zaten rode striemen en op zijn armen en in zijn zij zaten een paar zichtbare opgezwollen bulten. Savador draaide de kraan dicht en ging in de badkuip liggen, die gevuld was met maar een klein beetje water. Meer wilde hij ook niet nodig hebben, het lukte prima zo. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 16:55 | |
| Diva was ondertussen terug gegaan naar de trainingsruimte. Ze was nog niet helemaal klaar met trainen. Johan was er inmiddels ook weer om haar te helpen. Diva knikte naar Johan. ''Laat maar komen'' zei ze tegen hem. Johan knikte en trok aan een hendel bij de muur. Uit de grond schoten allemaal bergen omhoog. Sommige stijl andere wat beter te beklimmen. Diva zette zich af en sprong zo van berg naar berg zonder uit te glijden. Johan liet opnieuw doelen omhoog komen en Diva raakte ze allemaal. Ze landde op de grond op een knie en hijgde even uit. Johan liet de bergen weer verdwijnen en Diva haalde haar werpmessen terug. Daarna liet Johan allemaal bomen uit de grond omhoog komen. Opnieuw begon dezelfde handeling van trainen. Ze trainde Diva ook nog in een lucht, vuur, licht en duister ruimte. Diva was behoorlijk vermoeid maar ze moest nog maar een ruimte. De trainings ruimte vulde zich voor de helft met water. Op sommige plekken verschenen ijsschotsen. Diva sprong op de eerste ijsschots en gliberde even. Het was moeilijk om zo houvast te vinden. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 17:14 | |
| Savador sloot zijn ogen en liet de pijnlijke plekken verzachten door er heet water over heen te gieten. Hij kwam weer overeind en bleef zo een lange tijd alleen maar peinzend zitten. Uiteindelijk besloot hij dat hij schoon genoeg was en stapte uit het bad. Het water liet hij door de stop eruit te trekken wegstromen. Hij sloeg de handdoek om zijn schouders en begon zich langzaam en zorgvuldig af te drogen, om al dat erge water van zijn lichaam af te krijgen. Hij trok alvast een zwarte pyjamabroek aan en deed er een al net zo zwarte badjas overheen. Zijn kleding en de gebruikte handdoek liet hij opgevouwen liggen. Hij kneep nog snel zijn natte haar boven de badkuip uit en verliet op blote voeten de ruimte. Savador zag dat Diva niet op hem had gewacht in de slaapkamer. Hij liep de gang op en probeerde op eigen houtje de weg terug naar beneden te vinden. Hij nam de eerste de beste trap die omlaag ging en vond op goed geluk de trainingsruimte weer terug. Hij opende de deur maar sloot die meteen weer toen hij overspoeld werd door een vloed van water. Savador bleef geshockeerd en doorweekt op de grond liggen. Was dit soms een ziekelijke grap of was Diva in gevaar? Hij schoot overeind en bonkte met een vuist op de deur. 'Diva! Maak je geen zorgen, ik bedenk wel een manier om je daaruit te krijgen!' schreeuwde hij paniekerig door de deur heen. Savador leunde met zijn rug tegen een muur en sloeg een hand voor zijn mond. Op welke manier hij Diva uit die massa's water kon bevrijden wist hij niet. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 17:24 | |
| Diva merkte dat het water ineens wat lager stond. Ze spreidde haar armen om in evenwicht te blijven. Ze greep naar een werpmes toen ze het eerste doel zag verschijnen. Ze wou net gooide toen er ineens hard oip de deur gebonkt werd. Diva werd afgeleid en gleed uit waardoor ze met een luide plons achterover in het water viel. Haar werpmes vloog omhoog en bleef in het plafon vaststeken. Proestend kwam Diva weer boven water. Ze hoestte even en keek naar Johan die bij de hendels droog op een verhoging stond. Laat maar zakken'' riep ze tegen hem en hoestte nogmaals. Het water verdween in een aantal sluizen die in de hoeken van de vloer zat. Diva dreef rustig mee naar beneden totdat al het water weg was. Ze bleef nog even liggen vanwege een nieuwe hoestbui waarbij ze een beetje water uitspuwde. Op dat moment viel het werpmes uit het plafon naar beneden. Diva zag het aankomen en kneep haar ogen dicht. Even later hoorde ze het staal zich in de vloer boren op nog geen milimeter afstand naast haar oor. Met een zucht van verlichting keek Diva even naar het plafon. Daarna stond ze op en trok het werpmes uit de vloer. Ze was helemaal doorweekt. Johan gooide haar een handdoek toe. Diva ving deze op en deed de deur open. ''Rustig maar hoor. Ik verzuip echt niet'' zei ze kalm maar ergens geirriteerd omdat ze nu zeiknat was. Diva droogde haar gezicht even af met de handdoek. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 17:38 | |
| Savador staarde opgelucht naar Diva die in de deuropening stond. Ze was al net zo doorweekt. Hij liep naar haar toe en omhelsde haar stevig. 'Wat spook je daarbinnen allemaal uit?' vroeg hij op een wat strenge toon terwijl hij haar weer losliet. Hij keek over haar hoofd met een woedende blik naar Johan. Ook zag hij dat de trainingsruimte voor de helft helemaal nat was. 'Probeert hij je wellicht te vermoorden met dat smerige water?' vroeg Savador op een bitse toon. Hij trok Diva beschermend tegen zich aan terwijl hij zijn vuurschietende blik niet van Johan afscheurde. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 17:45 | |
| ''Helemaal niet. We bootsen de verschillende soorten magie na om op elk terrein te kunnen vechten. Ik was enkel aan het vechten op het water terrein toen U de deur open deed'' zei Diva tegen Master Savador. Ze keek daarna naar Johan die nog steeds bij de hendels stond. ''Kan jij het hier even drogen?'' vroeg ze hem. Johan knikte en klom van de verhoging naar beneden. In sommige planken zat een klein gat. Johan trok die naar achteren zodat er grote ventilatoren tevoorschijn kwamen waar een ijzeren hek overheen lag. Zo haalde hij een aantal ventilatoren tevoorschijn en klom toen de verhoging weer op naar de hendels. Hij trok en eentje naar beneden en de ventilatoren gingen aan. ''Doe maar niet op vol vermogen. Het is enkel om alles te drogen'' riep Diva boven het geloei van de ventilatoren uit. Ondanks dat haar haar in een vlecht zat blies het toch alle kanten op. na een paar minuten was alles weer droog en trok Johan de hendel omhoog zodat de ventilatoren uit gingen. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 17:52 | |
| Savador hoorde Diva's woorden maar was er toch niet helemaal gerust over. 'Wees er voorzichtig mee, Diva. Je weet bij God niet wat water je allemaal aan kan doen,' zei hij op een wantrouwende toon. Hij kneep zijn ogen even dicht toen Johan de ventilatoren tevoorschijn haalde door een hendel over te halen. Het blies zijn natte haar wat droog, al was het nog steeds wat vochtig. Savador opende zijn ogen weer nadat de ventilatoren de ruimte hadden gedroogd en de ventilatoren uit gingen. Hij keek Diva weer zwijgend aan en streek een aantal losse haren uit haar gezicht. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 17:56 | |
| ''Water niet nee. Ik weet wel dat ik mezelf bijna vermoorde omdat iemand als een gek op de deur bonkte'' zei Diva. Ze verwijtte het meer aan zichzelf dan Master Savador. Hij kon dit nooit geweten hebben en Diva had het hem ook niet verteld. Het was alleen maar logisch dat hij dacht dat ze in gevaar was toen hij al dat water zag. Toch was ze zich wel kapot geschrokken toen de mes weer naar beneden viel en haar oor er net aan niet had afgehakt. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 18:02 | |
| Savador liet Diva langzaam los en sloeg zijn ogen neer. Hij voelde zich schuldig door haar woorden, maar aan de andere kant ook teleurgesteld. 'Het spijt me,' zei hij zacht, maar zonder Diva aan te kijken. 'Ik wilde je alleen beschermen.' Hij was wat geschrokken van haar reactie, maar probeerde dit zo min mogelijk te laten zien. Denkend dat ze verdronk had Savador niet gezien dat Diva zichzelf bijna vermoordde dankzij hem.
(even eten) |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 18:25 | |
| ''Dat snap ik en ik stel het enorm op prijs. Ik had het U moeten vertellen dat had ons allebij een hartverzakking bespaart'' zei Diva en zuchtte even zachtjes. Ze omhelsde Savador even om te laten zien dat ze niet kwaad op hem was. ''Maar ik ga nu zelf even douchen'' zei ze zacht tegen hem. Ze glimlachte nog even licht naar hem en verliet daarna zelf de trainings ruimte. Ze liep helemaal door naar de slaapkamer en deed de deur achter zich dicht. Ze liep door naar de badkamer en deed die deur even op slot. Ze trok haar kleding uit en gooide ze op een hoopje in de hoek neer. Daarna haalde ze haar haren uit de vlecht en zette de kraan aan. Ze verstelde de kraan zodat hij wat hoger stond, hoog genoeg zodat Diva er normaal onder kon staan. Ze liet het warme water haar koude klamme huid verwarmen.
(Smakelijk) |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 19:23 | |
| Savador voelde een golf van blijschap toen Diva hem ook omhelsde en hield haar even bij haar middel vast. Hij knikte licht toen ze aanstalten maakte om zelf te gaan douchen. In plaats van de trainingsruimte in te gaan bleef hij op de gang staan en leunde tegen de muur. Hij had niet echt zin in dezelfde ruimte als Johan te zijn. Omdat Savador voorlopig zijn armen niet over elkaar heen kon slaan legde hij zijn rechterarm over zijn borst en wachtte geduldig tot Diva weer terug zou komen. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 21:21 | |
| Na een tijdje was Diva klaar met douchen. Ze stapte voorzichting op de grond om niet uit te glijden. Ze kneep haar haar uit en droogde zichzelf toen af. Ze had dezelfde witte jurk aan die ze toen ook in de ziekenzaal ooit aan had gehad. Diva kamde haar haren nog even uit maar voor de rest moest het gewoon maar opdrogen. Ze liep weer terug naar de trainings ruimte. Ze dacht niet dat Savador ergens anders heen zou gaan gezien hij de weg hier nog niet echt kende. Zoals Diva wel verwacht had stond hij inderdaad op de gang toen Diva kwam aanlopen. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 21:47 | |
| Savador leek strak voor zich uit te kijken maar vanuit zijn ooghoeken hield hij Johan in de tussentijd scherp in de gaten. Zijn badjas en zijn haar die helemaal doorweekt waren door het water in de trainingsruimte waren inmiddels alweer opgedroogd. Hij keek op en glimlachte Diva die aan kwam lopen breed toe. Hij streek even met een hand door haar nog vochtige haar. 'Wat wil je nu doen, schoonheid?' vroeg Savador zacht terwijl hij haar zacht tegen zich aanduwde. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 22:35 | |
| Diva keek even naar Johan en knikte hem onopvallend toe. Deze had dehint begrepen, knikte terug en liet Diva en Master Savador alleen achter. Daarna keken Diva`s felblauwe ogen weer naar Savador. ''Zegt U het maar'' zei ze grijnzend tegen hem. Het zou haar niet veel uitmaken wat ze zouden gaan doen, zolang ze maar samen waren vond zij het prima.
(Sorry ik ben echt compleet ispiratieloos) |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 22:40 | |
| Savador streek een paar lokken uit zijn gezicht en keek Diva glimlachend aan. 'Diva, ik mag dan wel te gast zijn maar jij bent nog steeds de vrouw hier,' zei hij grijnzend. 'Maar goed, als ik mag kiezen stel ik voor dat we rusten voor de nacht. We moeten ons nog altijd voorbereiden voor de moord van morgen en wie weet hoe vroeg je oom en tante hier op de stoep staan.' Dat laatste zei hij wat zachter zodat Johan, als hij nog in de buurt mocht zijn, hem niet kon horen.
(Maakt niet uit) |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. za okt 31 2009, 22:45 | |
| ''Ik moet toegeven dat ik dat ook niet weet. Ik weet enkel dat ze hier morgen zullen aankomen'' zei Diva even bedenkelijk. Als Diva heel eerlijk was dan was ze ook wel behoorlijk moe geworden. Dat mocht ook wel na alles wat deze dag gebeurd was. Diva begon al te lopen maar wachtte aan het eind van de gang op Savador voor ze terug zou lopen naar de slaapvertrekken. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. | |
| |
|
| |
|