|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 20:00 | |
| Savador hield zijn hoofd naar beneden gericht terwijl hij Diva's woorden hoorde. 'Ik zie je zo helemaal niet, Diva!' riep hij verontwaardigd uit. 'Het was mijn bedoeling niet om het op die manier over te laten komen. Ik hou van je en ik wil je alles behalve kwijtraken.' Hij balde zijn handen tot vuisten. 'Je weet toch ook wel dat ik met bezit als in partner bedoel? Jij bent mijn bezit en ik ben jouw bezit, en die liefdesband is moeilijk te breken. Ik dacht dat dat was wat je een relatie noemde. Het spijt me als ik het misheb, of als ik je pijn heb gedaan met die woorden. Natuurlijk heb je gevoel en heb je het recht om op te komen voor jezelf. Dus Diva, alsjeblieft..!' Savador richtte zijn hoofd op en keek Diva met een betraand gezicht aan. Hij kroop naar haar toe en omhelsde haar stevig. Met zijn hoofd op haar schouder huilde hij zacht uit. Hij was misschien te ver gegaan met zijn woorden, maar hij wist het fijne niet hoe je precies met de ander om moest gaan in een relatie. Dat was hem nooit verteld of aangeleerd. |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 20:06 | |
| ''Waarom?'' vroeg Diva ineens. Ze keek Master Savador recht aan. ''U zag de angst in mijn ogen. U kon zien dat ik niet op mijn gemak was. Maar wat deed U? U ging erover door. U bedreigde me'' zei ze fel. ''Waarom?'' vroeg ze daarna fluisterend. ''Solomon deed me niets toen U binnen kwam stormen. Hij hielp me juist. Ik was zwak en had dringend energie nodig. Ik had teveel verbruikt vandaag en hij bood me zijn energie aan. Dat heb ik geacepteerd'' zei ze daarna. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 20:17 | |
| Savador stopte met huilen maar hield zijn gezicht tegen Diva's schouder gedrukt. 'Waarom ik dat deed? Omdat ik bang ben je kwijt te raken, Diva. Het spijt me om te zeggen, maar je angst zorgde voor een compleet gevoel. Alsof het aangaf dat het je duidelijk was gemaakt,' probeerde hij uit te leggen, met een gedempte stem omdat hij met zijn gezicht nog steeds tegen Diva's schouder gedrukt zat. 'Dat het met een grijns gebeurde en dat ik je mentaal pijn kon doen als ik erover doorging besefte ik niet. Ik wil je nooit pijn doen, Diva. Ik probeer aan mijn houding te werken voor je, al een tijd lang. Maar het lijkt alsof het niets heeft uitgehaald. Alsof het geen vooruitgang heeft geboekt. Dat Solomon de dupe is van mijn afreageerbuien is enkel omdat hij in mijn ogen onze relatie in de weg staat. Net als toen met Donovan, die zo achterbaks was om je te zoenen. Zulke mensen lijken me geen geluk te gunnen. Het is net alsof ze er volop tegenzijn dat we bij elkaar zijn. Jij en ik, de enige relatie die ik ooit heb gehad.' Savador zweeg maar hield zijn gezicht nog altijd verborgen. |
|
| |
Solomon .
PROFILEPosts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon, Air magicKlas: vijfde klasserPartner: /
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 20:24 | |
| Nu begon Solomon wel ineens te spreken. Hij keek recht naar Savador. ''Ik wil jullie relatie helemaal niet in de weg zitten. Ik wil enkel Diva veillig hebben. Ik hou van haar daar heeft U wel gelijk in. Ik geef meer om haar dan ik eigenlijk zou mogen. Maar ik weet ook dat ze niet bij mij hoort'' zei hij tegen hem. Hij keek even naar Diva. ''Het is misschien verstandiger als ik nu vertrek. Diva als je me nodig hebt je mag me altijd laten komen wanneer dan ook'' zei hij tegen haar. Hij gaf haar zachtjes een kus op haar voorhoofd en verliet toen de kamer. Even later kon je de voordeur horen dicht gaan. |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 20:29 | |
| Diva keek er niet bepaald van op toen Solomon zei dat hij van haar hield. Zoiets had ze al aan zien komen. ''Dat is misschien wel verstandiger ja'' zei ze zacht toen hij zei dat hij maar beter weg kon gaan. Ze stond het toe dat hij haar een kus op haar voorhoofd gaf en keek hem na terwijl hij de deur uitliep. Daarna drukte Diva Savador wat meer tegen zich aan en streelde zachtjes door zijn haar. ''Ik hou van U'' fluisterde ze zachtjes, bijna geruisloos. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 20:38 | |
| Savador werd overspoeld door een opgelucht gevoel toen Diva hem meer tegen haar aandrukte en zei dat ze van hem hield. Toch was hij er nog onzeker over dat het alweer goed was gemaakt tussen hem en Diva. Om haar liefdadigheid te beantwoorden legde hij zijn armen om haar middel en genoot met gesloten ogen van de liefde die ze hem aanbood door hem zacht door zijn haar te strelen. Savador had niet opgemerkt dat Solomon als afscheid een kus op Diva's voorhoofd gaf, en misschien was dat maar beter ook. Hij voelde zich opeens een enorme stresskip zoals hij daar zat in Diva's armen. Waar maakte hij zich druk om? Natuurlijk bleef Diva bij hem. Solomon was enkel haar beschermer. Hij zei zelf nog dat hij en Diva niet bij elkaar hoorden. Savador bleef een paar minuten doodstil in dezelfde houding zitten. Uiteindelijk liet hij zijn gezicht weer zien en gaf Diva voorzichtig een kus op haar mond. 'Ik hou ook van jou,' zei hij zacht en met een nabevende klank in zijn stem. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 20:53 | |
| Diva glimlachte zachtjes naar Master Savador. Ze bleef door zijn haar strelen. Ze legde haar andere hand op zijn wang en kuste hem zachtjes terug. Ze kuste hem lang en het duurde zeker een minuut of vijf voordat ze hem weer losliet. Daarna drukte ze hem weer tegen zich aan. ''Ik zal altijd van U houden'' fluisterde ze zacht in zijn oor. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 21:21 | |
| Savador hield zijn ogen gesloten toen Diva hem kuste. Het verliefde gevoel in zijn buik was sterker dan ooit tevoren en dat werkte in zijn voordeel; hij durfde meer. In die vijf minuten overwon hij zijn onzekerheid door zijn tong tussen Diva's lippen te duwen, maar hij deed er niets mee. Hij wist niet eens hoe hij op die manier moest zoenen. Vreemd genoeg vond hij het wat jammer toen Diva hem weer losliet. Meestal voelde hij zich onzeker na zoiets te hebben gedaan. Savador merkte dat Diva hem even later weer tegen haar aandrukte. De woorden die ze in zijn oor fluisterde deed zijn hart sneller slaan. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 21:26 | |
| Diva had het wel gemerkt dat Savador ineens wat meer durfde te doen. Zijzelf had nog niets gedaan, niet wetend of hij er klaar voor was geweest. Nu tilde ze zijn hoofd op naar haar en keek hem recht aan. Daarna sloot Diva haar ogen en kuste ze Savador opnieuw. Ze opende haar mond een wat meer en raakte eerst voorzichtig met het puntje van haar tong die van Master Savador aan. Daarna draaide ze haar tong langzaam rond de zijne. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 21:52 | |
| Savador durfde Diva recht aan te kijken toen ze hem aankeek. Normaal geproken zou hij wat verlegen wegkijken, maar niet vandaag. Hij sloot zijn ogen weer toen Diva hem opnieuw kuste en liet toe dat ze hetzelfde bij hem deed als wat hij net bij haar deed. Hij moest even wennen toen hij Diva's tong voelde bewegen, maar hij probeerde haar bewegingen na te bootsen. Hij deed maar wat. Het was om te noemen beginnerswerk, maar het voelde goed en daar ging het om. Savador opende zijn ogen en sloot zijn mond zodat Diva even moest stoppen. 'Het spijt me, Diva. Voor alle pijn die ik je ooit heb bezorgd,' zei hij zacht. Daarna zoende hij haar weer op haar mond. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 22:02 | |
| Diva opende half haar ogen en keek Master Savador zwijgend aan toen hij zich zacht verontschuldigde. Tijd om erop te reageren had ze niet. Hij zoende haar inmiddels weer op haar mond. Ze zoende hem terug. Ze had ondertussen een stijve nek gekregen van telkens in dezelfde positie te blijven staan maar dat kon haar nu niks schelen. Een van haar handen gleed langs zijn nek zacht naar beneden en streelde even zijn borstkas. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. zo nov 15 2009, 22:14 | |
| Savador voelde Diva's hand tijdens het zoenen naar zijn borst glijden. Ergens hoopte hij dat ze kon voelen hoe snel zijn hart wel niet voor haar klopte. Hij moest even stoppen om uit te hijgen en terwijl hij dat deed duwde hij Diva wat naar beneden, zodat ze nu letterlijk in zijn armen hing. Zijn gouden ogen keken op haar neer en Savador grijnsde even voor hij zich weer voorover boog om verder te gaan. Nu ze dit voor de eerste keer deden voelde het alsof het laatste beetje ijs tussen hem en Diva volledig brak. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 17:28 | |
| Na een tijdje stopte Diva en keek Master Savador recht aan. Ze hijgde licht, dat was goed te zien aan haar borstkas die wat heviger op en neer ging. Voorzichtig stond ze op en trok Savador zachtjes grijnzend mee naar het bed. Ze duwde hem op het bed en ging op zijn schoot zitten. Met haar armen om zijn nek geslagen en met een been aan elke kant van zijn schoot zoende ze hem verder. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 17:59 | |
| Savador keek zwijgend terug toen Diva opeens stopte. Hij liet zich door haar mee naar het bed trekken en zich op het matras duwen. Hij keek grijnzend naar Diva op toen ze op zijn schoot ging zitten en haar armen om zijn nek sloeg. Savador liet zich met zijn hoofd achterover zakken tot hij tegen het kussen aanlag. Hij legde zijn armen strak om Diva's middel toen ze hem weer zoende en drukte haar tegen zich aan. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 18:19 | |
| Diva`s haar was inmiddels losgeraakt uit haar staart en viel nu over haar schouders als een gordijn om haar gezicht en dat van Master Savador. Diva liet Savador weer los en keek hem even zwak glimlachend aan terwijl ze van een kant haar losgeraakte lokken achter haar oren streek. Haar handen liet ze masserend over zijn schouders en borst gaan terwijl ze hem kleine kusjes in zijn nek gaf. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 18:37 | |
| Savador hield zijn ogen genietend gesloten terwijl Diva hem in combinatie met kleine kusjes in zijn nek een massage over zijn bovenlichaam gaf. Hij ritste zijn vest open en na die uit te hebben getrokken liet hij het over de bedrand op de grond vallen. Savador trok de dekens over Diva en zich heen en duwde met een hand op haar achterhoofd haar gezicht meer naar zijn nek toe. Zijn andere hand liet hij nog steeds om haar middel rusten. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 18:50 | |
| Diva trok met een hand de twee bovenste knoopjes van haar bloes los zodat die niet zo verstikkend strak rond haar nek zat. Zo had ze wat meer adem ruimte gekregen. Met een hand streelde ze daarna weer door Savador`s zwarte lokken heen zodat haar slanke vingers erin verstrengeld raakte. Met haar andere hand bleef ze hem masseren terwijl Diva haar lippen weer zacht in zijn nek drukte en daarna weer op zijn lippen. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 19:04 | |
| Savador had zich inmiddels ook aan Diva's nek gewijd en gaf haar kleine likjes over haar sleutelbeen. Terwijl hij dat deed trok hij de lakens nu helemaal over hun hoofden heen, zodat het extra warm en knus zou worden. Bovendien maakte het ook gezelliger. Hij ging weer voorzichtig verder en wreef Diva ondertussen zacht over haar rug in de hoop haar ook wat te kunnen masseren. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 19:12 | |
| Diva voelde direct dat het warmer werd zodra Savador de lakens helemaal over hen heen had getrokken. Ze voelde zijn adem in haar hals en zijn aanraking liet een lichte huivering langs haar rug gaan. Zelfs sabelde ze even aan zijn oorlel maar kuste hem daarna weer zachtjes in zijn hals. Haar hand lag nu zo ongeveer bij zijn heup waar ze Savador eveneens zacht masseerde. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 19:24 | |
| Savador voelde zich nog iets warmer worden toen Diva aan zijn oorlel sabbelde. Hij liet zijn ijskoude handen onder haar bovenkleding glijden om ze te warmen aan haar rug en moest al grijnzen voordat hij ook maar enig geschrokken reactie op haar gezicht zag. Hij duwde door met zijn rechtervoet op de hiel van zijn linkervoet te gaan staan zijn schoen uit en deed het ook bij de andere voet. Zo kon hij zijn rechterbeen wat optrekken om die te strekken. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 19:32 | |
| Een nieuwe huivering ging langs Diva`s rug maar ditmaal van de schok van de kou. Ze beet Savador even zachtjes in zijn oorlel om hem daarvoor terug te pakken. Even later hoorde ze een zachte plof van iets dat waarschijnlijk schoenen waren. Lenig als Diva was trok ze haar been helemaal naar achteren zodat ze zelfs op de tast haar eigen schoen uit kon trekken. Dit deed ze ook bij haar andere schoen en gooide beide schoenen achteloos weg. Even later hoorde ze ze ergens in de kamer neerkomen. Ze had haar schoenen meer uitgedaan wegens ongemak dan enig andere reden. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 19:49 | |
| Savador kon een zachte lach niet onderdrukken toen hij de huivering over Diva's rug voelde lopen. Het was ook zo amuserend om haar te plagen. Zijn gezicht gloeide en begon wat rood te worden toen Diva hem daarvoor terugpakte, maar met een glimlach toonde hij aan dat hij zich daar niet voor schaamde. Savador merkte dat Diva ook haar schoenen uittrok en grijnsde zwak. Hij streek haar haar bij haar nek weg en beet haar zachtjes op de plek bij haar slagader. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 19:57 | |
| Diva maakte nu ook de rest van de knoopjes van haar bloes los en trok het ding uit waarna ze het ergens heen gooide. Hij eindigde half op en half van de bedrand. Ze had het snikheet gekregen onder de dekens en dan hielp die bloes ook niet echt meer. Ze had nu enkel nog een topje aan omdat de bloes zelf nogal doorschijnend was. Diva greep daarna met twee handen de onderkant van Savador`s trui en trok die in een vloeiende beweging over zijn hoofd uit en gooide die ook van zich af aannemend dat hij het ook wel warm zou hebben. En zo niet dan kon ze hem er altijd nog mee treiteren. Zachtjes gaf Diva hem een paar kusjes op zijn borstkas. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 20:06 | |
| Savador bleef even verrukt stilliggen toen Diva zomaar opeens haar blouse uittrok, nietwetend waar hij naar moest kijken. Terwijl hij haar met open mond aanstaarde sloeg hij nu helemaal rood aan en even leek het erop dat al zijn zelfvertrouwen op slag verdwenen was. Maar toen ze vervolgens de zoom van zijn trui beetpakte en die over zijn hoofd uittrok, grijnsde hij breed. De kusjes op zijn borstkas bezorgde hem lichte huiveringen. Savadors hand gleed van Diva's achterhoofd naar haar buik en streelde haar daar zachtjes. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. ma nov 16 2009, 20:21 | |
| Diva had gezien dat Maser Savador behoorlijk rood was geworden toen zij zich van haar bovenkleding had ontdaan en grijnsde even zachtjes. Ze voelde zijn vingers over haar buik strelen en dat bezorgde haar voor een moment kippevel. Langzaam en zachtjes alsof ze hem wou proeven ging Diva voorzichtig naar beneden terwijl ze zijn huid bleef kussen totdat ze net boven zijn navel zat. Daarna trok Diva zichzelf weer wat op en gaf Master Savador een lange kus op zijn lippen. Met haar vingertoppen streek ze langs elke vierkante centimeter van zijn borst, armen en schouders. Alsof ze hem voor altijd in haar hoofd geprent wou hebben. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Kerstvakantie. | |
| |
|
| |
|