PortalIndexend of searching - Pagina 2 HpD5Uwnend of searching - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 end of searching

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lance
.
.
Lance

end of searching - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 64
end of searching - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Dark (Born on Razen)
Klas: Not that I'm very good in big groups, but I will try~!
Partner: Love, it has to be felt, it can't be faked.

end of searching - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: end of searching   end of searching - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 18 2011, 13:15

Lance zijn ogen waren op Mizore aan de andere kant van de kamer gericht. Hij twijfelde even of hij dichterbij moest komen. Ze was niet voor niets tegen de de andere kant van de ruimte aangedrukt met het bed. Zwijgzaam stond hij op. Wist dat ze hem niet zag naderen. Maar ongetwijfeld zou ze het wel gemerkt hebben toen hij op het bed ging zitten. Zonder een woord te zeggen legde hij zijn handen op haar schouder en gaf haar een zachte, voorzichtige maar warme massage. Zwijgzaam keek hij langs haar hoofd heen. Probeerde haar staat te peilen. Hoe ze er op reageerde. Lance hoorde de woorden van Mizore en legde zijn handen naast zich neer. Hij duwde zich van het bed af en liep bedenkelijk wat van haar af. Hij zuchtte. "Ik was al bang dat je het niet zou herinneren..." sprak hij nog half zuchtend met een lichtte teleurstelling. Hij was weer terug bij af. Hij moest het ditmaal nog een keer proberen te zeggen maar iets hield hem tegen. Hij draaide zich langzaam om en liep naar Mizore toe. Hij ging naast haar op het bed zitten en keek kort naar de grond. "Je was gisteren goed aageschoten. Dronken zelfs..." sprak hij. "Ik heb je hier naar toe gebracht..." sprak hij. "Kun je echt niets meer herinneren?" sprak hij vragend. Lance kreeg ineens een riskant idee. "Wacht, laat me je helpen dat zwarte gat te vullen..." sprak hij. Hij kwam dichterbij en gaf Mizore en kleine kus op haar mond en liet hem voorzichtig over gaan in een korte zoen. Ondertussen legde hij zijn hand op haar heup. Daarna trok hij terug en keek hij Mizore aan om haar reactie te bepalen.

- Sorry inspiratieloos. Ik wist niet dat je al gepost had xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore

end of searching - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 483
end of searching - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

end of searching - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: end of searching   end of searching - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 13:12

Mizore zat nog op het bed en wachten rustig af wat Lance als antwoord zou geven. Het gebonk in haar hoofd lied haar nog steeds haar concentratie weg waardoor ze nog wat slaperig op bed naar Lance zat te staren. Dat ze de avond van te voren dronken was merkte ze nu ook wel aan haar hoofdpijn, maar nadat Lance zei dat hij haar naar deze kamer had gebracht ging de nacht voor haar ogen voor bij als een snelle film. Nadat die voorbij was in haar hoofd en ze eigenlijk alles op een rijtje probeerde te zetten en even alles goed te beseffen voelde ze iets warms tegen haar lippen aangedrukt. Het was een fijn gevoel. Haar ogen sloten zich er langzaam door, maar het duurde niet lang voor dat het gevoel weer weg was. Lance had de kus beëindigd en had een hand op haar heup gelegd. Lichtelijk begon ze weer een beetje te blozen. Ze had in haar leven niet veel mannen gezoend, maar geen van die zoenen voelden zo goed als die van Lance. Zelf stond ze daar helemaal verbaast van. Na een korte stilte keek ze Lance goed aan. 'Dat van vannacht... Meende je dat?' vroeg ze wat zachtjes. Ze was nooit goed geweest in dit soort dingen en al helemaal niet nuchter. Ze werd weer nerveus en begon weer met een pluk haar te spelen. Ze luisterde aandachtig naar de woorden die Lance zei, terwijl de herinnering van de afgelopen nacht nog een keer door haar gedachte heen ging op een langzamer tempo.

[sorry sorry sorry sorry dat het zo lang duurde. Maar ik ben nu bijna weer helemaal beter en men nieuwe adapter heb ik ook al]
Terug naar boven Ga naar beneden
 

end of searching

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Searching
» Searching for myself
» Searching for Writing help!
» Searching for peace
» Searching for my own rest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Bokkenburcht-