PortalIndexAm I Blind? HpD5UwnAm I Blind? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Am I Blind?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gina.
.
.
Gina.

Am I Blind? UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Am I Blind? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Am I Blind? Empty
BerichtOnderwerp: Am I Blind?   Am I Blind? Icon_minitimedi mei 17 2011, 16:13

De leerling(e) genaamd Gina van Starshine Academy, is terug op Starshine Academy. Ze liep stapje voor stapje Het duistere bos in. Ze liep 'stapje voor stapje' voor de veiligheid. Buiten terrein van Starshine Academy. Ze was op zoek naar een leraar van Wood magic, of naar een leraar Water magic. "Waarom zijn mijn ogen 'nog steeds' dicht?" schreeuwde ze. "Waarom krijg ik mijn ogen 'nog steeds' niet open?" schreeuwde ze. Is Gina blind? O nee, O nee, Gina is blind. "Ik ben blind" schreeuwde ze. "Ik ben blind" schreeuwde ze. Ze liep stapje voor stapje door Het duistere bos . "Is er iemand in Het duistere bos?" schreeuwde ze. Master Norwood? Master Shong? Master Joshua?" schreeuwde ze.

(Master Norwood, Master Shong en of Master Joshua)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Am I Blind? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Am I Blind? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I Blind?   Am I Blind? Icon_minitimewo mei 18 2011, 16:34

Ergens in een klein open veldje, midden in het duistere bos, zat Shong in het gras geknield en plukte hier en daar wat kruiden. Die verzamelde hij in een rieten mandje dat hij had meegenomen. Ze waren bedoeld voor helende zalfjes en drankjes. Hij keek glimlachend naar een pimpelmeesje dat de staart van een worm tussen zijn snaveltje had en de grootste moeite leek te hebben om de rest van zijn maal uit de grond te trekken. Voorzichtig nam Shong de worm van het vogeltje over om het uit de grond te trekken, waarna hij het weer vrijliet in het gras. Voor de pimpelmees hield hij zijn hand vol aan zaden open. 'Dag kereltje,' groette hij zijn nieuwe vriendje glimlachend toen het vogeltje op zijn schouder kwam zitten. Het pimpelmeesje vloog echter verschrikt op toen een luid geschreeuw het bos vulde. Vastberaden kwam Shong overeind en liep met het mandje vol aan kruiden aan een arm dieper het bos in. Daar, verderop, stond Gina en overduidelijk leek ze in paniek te zijn. Er verscheen een ernstige uitdrukking op zijn gezicht naarmate hij dichterbij kwam. 'Wat is er aan de hand?' vroeg Shong geschrokken.
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Gina.
.
.
Gina.

Am I Blind? UTL8oxA PROFILEPosts : 162
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Am I Blind? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I Blind?   Am I Blind? Icon_minitimevr mei 20 2011, 23:04

Gina schrok van een geschrokken stem. En dat dan luidde: "Wat is er aan de hand?" Ze tastte met haar handen voorzichtig voor haar uit en nam Shong's bovenkleding tussen haar vingers vast. "Master Shong, bent u dat?" vroeg ze. Ze bleef met haar handen voor haar uitgestrekt afwachtend staan. "Wat was u vraag ook al weer?" vroeg ze. Het pimpelmeesje kwam weer teruggevlogen en streek op haar hand neer. Gina schrok en het pimpelmeesje is terug weggevlogen.
Master Shong

Master Shong

Am I Blind? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Am I Blind? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I Blind?   Am I Blind? Icon_minitimema mei 23 2011, 17:39

Shong zweeg abrupt toen hij Gina overduidelijk had laten schrikken. Dat was niet zijn bedoeling geweest. Hij bleef met het mandje in zijn handen bewegingloos staan toen Gina met haar handen voor haar uittastte en de stof van het bovenstuk van zijn Cassiaanse uniform tussen haar vingers nam. 'Master Shong, bent u dat?'
Verstomd bleef Shong even zwijgen. Er moest haar vast echt iets mankeren. 'Ooh! Ja hoor, ik ben het. Is er soms iets mis, juffrouw?' Door Gina's gedrag was hij bijna vergeten antwoord te geven op haar vraag. 'Wat was u vraag ook al weer?' Zijn donkere ogen volgden het pimpelmeesje dat hij zojuist bevriend had, en dat kwam teruggevlogen om op Gina's hand neer te strijken. Hij scheurde zijn blik van het vogeltje los om zich weer tot Gina te richten. 'Ik vroeg of er iets aan de hand was,' herhaalde Shong zijn vraag op een luidere toon, alsof Gina behalve waarschijnlijk minderziend ook iets aan haar gehoor mankeerde.
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Gesponsorde inhoud

Am I Blind? UTL8oxA PROFILE

Am I Blind? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I Blind?   Am I Blind? Icon_minitime

Am I Blind?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen