PortalIndexNaschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  HpD5UwnNaschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Rude

Master Rude

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Empty
BerichtOnderwerp: Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~    Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Icon_minitimevr apr 29 2011, 22:13

Een les zelfverdediging voor de eerste les naschoolse activiteit van Rude's kant was gestart. Als er tenminste leerlingen komen opdagen die zich hebben opgegeven, waarvan hij een lijst in zijn gymmap heeft geplakt, zodat het makkelijker op te zoeken is. Zelfverdediging is belangrijk in het leven voor Magicans. Daarom hoopte hij dat niet alleen veel leerlingen opgegeven hadden, maar ook dat ze kwamen opdagen, dat was een beginnende kwestie voor een gemiddelde leerling. Voor deze les wou hij een beginoefening maken, en voor deze les had hij in plaats van zijn gebruikelijke zwarte bodyguardkostuum een judopak aangetrokken. Voor de leerlingen zou hij deze met toestemming van de hoofdmeester gratis meegeven na de eerste les. Rude hoopte dat de leerlingen in even aantallen waren, zodat ze in groepjes konden oefenen, als dat niet het geval was, moesten ze om de beurt bij Rude komen om hun technieken te laten zien. Stoot, verweer - en traptechniek waren de belangrijkste kernpunten die de leerlingen moesten kennen en oefenen. Maar dat zal allemaal achteraf aangeleerd worden, wanneer ze een soort van; net als bij karate, een zogenaamde 'Kata' moesten doen. Dat waren (alle) vechttechnieken achter elkaar in volgorde zonder hulp of oefenleerling om het mee te doen, gewoon in de vrije ruimte dus. Met een snelle blik op lijst die in zijn map was geplakt, pakte hij de matten die hij in rijtjes naast elkaar legde, en om en om een matje neerlegde. De dikste map zette hij vlakbij de bankjes, om een voorbeeld te geven hoe ongeveer de vecht of verdediginstechnieken eruit kwamen te zien. Met een glimlach keek hij op de klok, en wachtte de leerlingen op, terwijl hij een zware houten krat uit de berging meesleepte, om deze naast de banken te zetten. Nu was het voorbereiden voor de les gedaan, en ging hij op de bank zitten met zijn map naast zich. De les kon beginnen als de leerlingen er waren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mana
.
.
Mana

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA PROFILEPosts : 5
Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: shadra duister
Klas: 6e klasser ( maybe a teacher one day)
Partner: Ik ben niet toe aan de liefde .. it will break you

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~    Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Icon_minitimeza apr 30 2011, 23:15

Mana liep over de gangen heen. Ze had haar boeken net opgeborgen in haar kluisje, plushje net naar buiten gedaan zodat hij terug naar huis kon gaan want zo'n groot beest in het gebouw was nogal vreemd. Ze had nu haar laatste les. Gym. Ze haatte het echt vreselijk, maar van haar moeder moest ze beter worden in haar zelfverdediging, dus had ze zich maar braaf aangemeldt voor haar lessen daar. Ze schreef haar moeder regelmatig want dat moest ook van haar moeder. Nu zou je denken dat ze dus echt een vreselijk moederskindje was, ergens ook wel weer waar, aan de andere kant ze had geen zin in gezeik met thuis. Dat kon Mana echt niet verdragen op het moment. Ze had het al moeilijk. Haar vriend was overleden aan een spreuk die hij deed ergens paar jaar geleden. Hoofdschuddend liep ze verder door de gangen. De eind gang pad was inzicht. Ze bedacht zich dat ze nu ook kon omdraaien en terug naar haar planeet kon gaan, maar ze wilde toch wel zien wie haar de lessen zou geven dan. Mana liep dus maar stug door. Ze liep de kleedkamer binnen, deed haar judo pakje aan en liep op sokke naar binnen. "Hallo meneer" glimlachte ze vriendelijk naar de leraar en ging zitten op het bankje. Niet veel mensen waren er al, maar zij was er tenminste al vast. Ze hield er niet van om te laat te komen, dus kwam ze regelmatig veelste vroeg. "Ben ik er erg vroeg? Of ben ik gewoon de eerste van de aangemelde personen? Mijn naam is trouwens Mana meneer" glimlachte ze. Ze was een nieuwe leerling, en wilde zelf eigenlijk ook wel nieuwe dingen ontdekken op deze school. Ze was ook echt overgeplaatst van daar naar hier. Ze vond het echt kansloos dat ze in het laatste jaar van haar school hier heen werd geplaatst. Ze keek nieuwsgierig om zich heen en vroeg zich af waarom ze hier ookal weer was. Ze had al haar verdedigingslessen al gehad van haar vader voordat hij stierf.. Maar meer bij leren kon nooit echt veel kwaad dacht ze bij zich zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~    Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Icon_minitimedi mei 03 2011, 21:00

Master Rude wachtte de leerlingen op. Even later kwam er een leerlinge uit de meisjeskleedkamer in haar judopak naar de les toe, en ging op de bank zitten, en begroette Master Rude. "Hallo!" Zei hij vrolijk tegen de leerlinge, en glimlachte terug. 'Ben ik erg vroeg? Of ben ik een van de eerste aangemelde personen' Vroeg het meisje, en Rude glimlachte weer. "Nee, je bent gewoon érg op tijd! Leuk dat je je hebt aangemeld! En dat je de eerste bent! Ik hoop niet dat je de enigste bent van de aangemelde personen, anders moet je met mij oefenen!" Lachte hij vrolijk, en pakte zijn speciale gymmap voor zich op zijn schoot, en bladerde door naar de aangemelde personenlijst. Daarna stelde de leerlinge haar voor als Mana. "Aangenaam Mana, ik ben Rude. Master Rude. Ik ben gymdocent, en geef dus ook naschoolse activiteit Zelfverdediging. Ik heb je niet eerder op school gezien, vandaar dat ik me even voorstel. Of ligt het aan mij dat ik je nooit eerder gezien hebt?" Vroeg hij toch even voor de zekerheid na. Anders maakte hij meteen fouten bij de eerste leerling van naschoolse activiteit, wat hij niet wilde. Door zijn map speurend zag hij dat er nog wel meer leerlingen moeten komen, als die tenminste komen opdagen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sousuke
.
.
Sousuke

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA PROFILEPosts : 2
Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon
Klas: vijfdejaars
Partner: Alsof ik daar tijd voor heb

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~    Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Icon_minitimewo apr 11 2012, 15:57

Sousuke liep snel over de gang. "Waarom moest ik nou mijn spullen nou vergeten?!" Diep in gedachte liep hij richting de gymzaal. Hij had vroeger veel aan vechtsport gedaan met zijn vader en zijn zusje dus dit wou hij voor geen goud missen. Hij wist dat hij te vroeg was, maar omdat hij zijn spullen moest halen was hij minder vroeg als normaal. Nog altijd diep in gedachten verzonken liep hij de kleedkamer binnen. Er lagen al tassen en kleren, al waren het er niet veel. Snel zette hij zijn pet af en begon zich uit te kleden. Hij deed het judopak aan dat hij gekregen had en deed zijn sokken uit. "Brrr, wat een koude vloer". De rillingen schoten over zijn rug. Hij stond op en liep de zaal binnen. Hij zag dat er nog niet veel mensen waren dus stak hij zijn hand op naar de leraar om daarna op de bank te gaan zitten. "Sousuke Sagara, 5e klas" zei hij toen hij langs de leraar afliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA PROFILE
Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  UTL8oxA MAGICIAN

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~    Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Naschoolse Activiteit: ~ Zelfverdediging ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Naschoolse Activiteit ~ Dancing
» Naschoolse activiteit: ~Toneel~
» Naschoolse Activiteit - Koken ~ week #1
» Dark Magic Les 2~ Zelfverdediging Light Magic
» Naschoolse Activiteit ~ (Cassiaanse) Yoga

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-