PortalIndexWaiting for the snow HpD5UwnWaiting for the snow 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Waiting for the snow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raaf

Raaf

Waiting for the snow UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Waiting for the snow UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Waiting for the snow Empty
BerichtOnderwerp: Waiting for the snow   Waiting for the snow Icon_minitimedo jan 14 2016, 23:12

Het was lang geleden dat ze op het schoolterrein buiten was geweest. Sinds de gebeurtenis bij het graf, was ze een beetje angstig geworden om naar buiten te gaan. Langzaam moest haar lichaam wennen aan deze vrijheid die ze godzijdank nog had. Misschien verwachte ze half dat ze ieder moment opgepakt kon worden en terug gesmeten in het asiel. Ze was Zack er zo dankbaar voor dat hij het aan niemand verteld had.
Het was vrij koud, het weer wist niet goed of het nog een echte winter erin moest gooien of niet. Raaf verwachte half dat het over een maandje los zou barsten aan sneeuw en ijs. Omdat ze uit een warm klimaat kwam, waren de meeste winters al snel te streng voor haar.
Ze ademde diep in en uit, en keek naar de ademwolkjes die uit haar neus en mond kwamen. Als kind had ze dat altijd fascinerend gevonden, wanneer het koud genoeg was tenminste.

//Simone eujj
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Waiting for the snow UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Waiting for the snow UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Waiting for the snow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the snow   Waiting for the snow Icon_minitimezo jan 17 2016, 13:53

De witte deken van sneeuw knisperde onder haar schoenen en ze ademde de koude lucht in. Toen ze weer uitademde, kwam die in witte wolkjes weer tevoorschijn. Ze had meer met de lente, eerlijk gezegd was dat haar favoriete seizoen, maar de winter vond ze ook prachtig zeker als de sneeuw nog onaangeroerd was. zoals nu. Ze genoot nog even van het uitzicht voordat ze haar blik verlegde naar haar companion. Het donkergrijze, veel te drukke, gevaarte zat onder de witte vlokken en zijn tong hing vrolijk uit zijn bek. De wolf nam wat vaart en dook vervolgens, na een klein sprongetje, met vier poten tegelijk de sneeuw in. Zacht lachend en kort hoofdschuddend keek Melina hem aan voordat ze doorliep. Het enige waar ze nu tegenop zag was dat ze alle sneeuw tussen zijn poten vandaan most werken. Het dier vond werkelijk alles leuk... behalve dat. Hij zou zijn poten blijven wegtrekken en niet meewerken. Waarschijnlijk omdat het kietelde, redeneerde ze. Een lichte rilling schoot door haar lijf toen er even een windvlaag de kop op stak. De wind was snijdend wat haar wangen en neus rood lied kleuren, maar ze had er niet echt last van. Haar zeegroene ogen volgde haar hyperactieve wolf en keek toe hoe hij iets opmerkte en erop afstoof. 'Fen! Wacht!' klonk haar stem door de koude winterlucht. Ze had haar stem lichtelijk verheft en de wolf stopte met zijn actie, al gleed hij nog even door in de gladde sneeuw. Ze keek op naar wat zijn aandacht zo had getrokken en haar ogen vielen op een zwart harig meisje. Ze liep naar Fen toe om bij hem neer te hurken en vervolgens vast te maken aan zijn riem. Ze wilde niet dat hij op mensen afstormde en tegen ze op sprong. Zeker nu niet met zijn natte en koude sneeuw poten. Ze stond weer op en keek het meisje aan met een kleine glimlach rond haar lippen. 'Hij heeft je niet laten schrikken, hoop ik?' vroeg ze op verontschuldigende toon aan het nog naamloze meisje met de zwarte haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Waiting for the snow UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Waiting for the snow UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Waiting for the snow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the snow   Waiting for the snow Icon_minitimema jan 18 2016, 22:55

De laag sneeuw knerpte onder haar voeten. Ondanks de kou had ze niet veel anders aan dan haar leren jack en een sjaal. Ze staarde voor zich uit over de witte deken die het grasveld bedekte. Na de hitte van haar oude woonplaats op Erd, kwam de kou hier als een cultuurshock. Ze was er inmiddels aan gewend. Op haar nu eigen woonplaats op Gren, regende het vaak en was het veel groener dan ergens anders dan ook. Haar haren waaide om haar hoofd heen en opeens merkte ze dat ze alweer een stukje langer waren dan een half jaar geleden. Ze moest er eens over na gaan denken of ze het weer wilde laten groeien, of dat deze korte lengte eigenlijk wel oké was.
Ze werd uit haar gedachten opgeschrikt door een stem. 'Fen! Wacht!' Ze keek om in de richting van waar de stem vandaan kwam en zag een wolf op haar afrennen. Met wolven en beren als gezelschap in het bos waar ze woonde, zag ze meteen dat dit een tam exemplaar was. Achter hem aan kwam een meisje rennen. Ze glimlachte naar haar en Raaf glimlachte terug. Haar kille houding naar medestudenten leek in de winter juist een beetje te ontdooien. Het meisje bond een riem om de hals van de wolf en keek haar weer aan. 'Hij heeft je niet laten schrikken, hoop ik?' Raaf grijnsde en knielde voor het beest neer. 'Ik kan er wel tegen, wij hadden vroeger thuis een Ierse wolfshond, net een beer als je hem op zijn achterpoten kon krijgen.' Ze keek op naar het meisje. 'Daarbij, als ik zo snel bang zou zijn, dan heet ik geen Raaf meer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Waiting for the snow UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Waiting for the snow UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Waiting for the snow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the snow   Waiting for the snow Icon_minitimevr jan 22 2016, 22:09

Dat Fen hard op het meisje was afgestormd leek haar niet veel te deren. Melina glimlachte even naar het zwart harige meisje, en was opgelucht dat haar wolf zich inhield en het op een halt zette. Hierdoor kon ze naast hem neer hurken en hem vastmaken aan zijn riem. Ze wilde niet dat hij tegen haar aan zou springen, zeker niet met zijn poten die nat en vies waren van de sneeuw. 'Hij heeft je niet laten schrikken, hoop ik?' vroeg Melina aan het nog naamloze zwartharige meisje. Een grijns was te zien op haar gelaat voordat ze bij Fen neer knielde. De wolf begon hard te kwispelen bij het idee van aandacht. 'Ik kan er wel tegen, wij hadden vroeger thuis een Ierse wolfshond, net een beer als je hem op zijn achterpoten kon krijgen.' Klonk het uit haar mond terwijl haar ogen zich op Melina richtte. Het bruinharige meisje lachte even zachtjes, ja Ierse wolfshonden waren zeker groot 'Daarbij, als ik zo snel bang zou zijn, dan heet ik geen Raaf meer.' Een kleine glimlach kwam op het gezicht van het bruinharige meisje met de groenige ogen te staan. Ze heette dus Raaf? 'Wat een leuke naam; Raaf.' Ze liet de naam even van haar tong rollen. Het was een aparte naam, maar wel eentje die bij het meisje paste op de een of andere manier. Tenminste dat vond Melina. 'Ik ben Melina.' Met haar hand gebaarde ze naar de donker grijze wolf 'En de over enthousiaste viervoeter hier is Fen.' sprak ze zacht lachend. Bij het horen van zijn naam begon de wolf hevig te kwispelen en keek hij even naar zijn eigenaresse. Ze schonk haar metgezel een glimlach voordat ze zich weer op Raaf richtte. Een paar sneeuwvlokken dwarrelde weer naar beneden en ze veegde ze verwoed wat sneeuwvlokken van haar af al gaf ze het al snel op. De sneeuw dwarrelde gestaag naar beneden. Het ging niet hard, maar het bleef wel overal aan hangen. Ook in Fen zijn vacht die het niet erg leek te vinden en vrolijke bewegingen maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Waiting for the snow UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Waiting for the snow UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Waiting for the snow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the snow   Waiting for the snow Icon_minitimeza feb 06 2016, 21:52

Het beest voor haar begon als een gek te kwispelen bij het idee van aandacht. Raaf grijnsde en hurkte voor hem neer om hem achter zijn oren te krabben. Ondertussen keek ze op naar het meisje, dat kennelijk haar naam stond te verwerken. 'Wat een leuke naam; Raaf.' Ze glimlachte flauwtjes; de afkorting die ze nu permanent gebruikte, leek ook een nieuwe inhoud aan haar leven te geven, al had ze nog moeite met sommige mensen die haar zo aanspraken, omdat het van oorsprong altijd een bijnaam was geweest. 'Ik ben Melina.' Met haar hand gebaarde ze naar de donker grijze wolf 'En de over enthousiaste viervoeter hier is Fen.' Raaf grijnsde opnieuw toen het beest opnieuw begon te kwispelstaarten. 'Wat een tamme ben jij, heb je hem gefokt of zelf getraind?' Bij dat laatste keek ze omhoog naar Melina, om vervolgens weer overeind te komen.
Er kleefde sneeuw aan haar laarzen en in haar haren. Zo midden in het open veld moesten ze erg opvallen van een afstand. 'Ik had ooit een tamme huisdraak, maar die is al een paar jaar geleden weg gevlogen en nooit meer teruggekomen.'
Iets aan het meisje beviel haar wel, hoewel ze haar misschien vroeger een softie had gevonden. Maar haar houding tegenover anderen was net zo sterk veranderd als haar gedrag. Melina zag eruit alsof ze graag met iedereen van het universum een praatje zou maken, alleen maar om tegen iedereen te kunnen zeggen dat ze geweldig waren. Half geamuseerd keek ze haar aan, met nog steeds een hand op Fens kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

Waiting for the snow UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
Waiting for the snow UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

Waiting for the snow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the snow   Waiting for the snow Icon_minitimema feb 29 2016, 11:00

Die Fen, altijd wel in voor aandacht. Met een glimlach keek Melina nog even toe nadat ze Fen had voorgesteld. 'Wat een tamme ben jij, heb je hem gefokt of zelf getraind?' sprak het meisje met de ravenzwarte haren terwijl ze bij het laatste deel van haar zin omhoog keek. 'Zelf getraind. Mijn vader heeft hem als 9 weken oude pup gekocht en vanaf dat moment is hij bij ons geweest.' sprak het meisje met de groene ogen terwijl er een trotse grijns op haar gelaat verschenen was. 'Ik had ooit een tamme huisdraak, maar die is al een paar jaar geleden weg gevlogen en nooit meer teruggekomen.' sprak Raaf hierna. Een kleine twinkeling kwam in Melina haar ogen. 'Een tamme huisdraak?' aah dat klinkt zo stoer.' sprak ze terwijl ze een pluk haar achter haar oren streek. 'Jammer dat het dier is weggevlogen en niet meer terug kwam' ging ze verder met een kleine meelevende glimlach. 'Fen is nu zo rond de twee jaar en is heel mensgericht. Als hij de kans kreeg, zou hij zelf Master Savador enthousiast begroeten. Dat is ook een reden dat ik hem binnen in de school altijd vast heb. Hier kan hij dan nog wel los, zeker als het zo rustig is als nu.' Het jonge dier gooide zijn kop even achterover wat hem een zowaar nog jongere uitstraling gaf. Het zorgde ervoor dat Melina zachtjes giechelde eer ze Fen even aaide en zich daarna weer op Raaf richtte. ' Wat doe je hier eigenlijk, Alleen in de kou en in de sneeuw? Als ik dat vragen mag, natuurlijk?' sprak ze hierna met een voorzichtige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Waiting for the snow UTL8oxA PROFILE
Waiting for the snow UTL8oxA MAGICIAN

Waiting for the snow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for the snow   Waiting for the snow Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waiting for the snow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Snow... Please dont let it snow!
» Let it snow, let it snow, let it... snowballfight?
» Waiting.
» What to do when you're waiting?
» Waiting

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-