PortalIndexWaiting. HpD5UwnWaiting. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Waiting.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Waiting.   Waiting. Icon_minitimevr sep 25 2009, 17:44

Diva liep een beetje rond over het lanceringsplatform. Haar gedachtes gingen steeds terug naar de brief die de posthavik van haar oom en tante haar gebracht had. Uiteindelijk ging ze maar zitten en om haar gedachtes leeg te maken begon ze in het boek dat ze bij zich had te lezen. Zelfs onder het lezen begon Diva zachtjes te zingen. Haar stem weergalmde een beetje door de ruimte heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimevr sep 25 2009, 17:46

Imeth liep tussen de raketten door toen hij ineens een erg bekende stem hoorde. Hij grijnsde lichtjes en liep eropaf. Hij zag Diva zitten die rustig aan het lezen was en ondertussen aan het zingen. ''Die stem heb ik gemist'' zei Imeth`s zware stem. Hij keek Diva grijnzend aan. Zijn felpaarse ogen leken even op te lichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimevr sep 25 2009, 17:52

Diva keek op toen een zware stem haar zingen liet ophouden. Haar mondhoeken krulde zich tot een brede grijns toen ze Imeth zag. Ze legde het boek naast zich en vloog hem om zijn nek. ''Imeth. Ik heb je zo gemist. Hoe gaat het met je?'' vroeg ze en bekeek hem even. Hij was sinds hun laatste ontmoeting een stuk langer geworden dus nu Diva tegenover hem stond moest ze omhoog kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimevr sep 25 2009, 21:01

Imeth legde zijn handen even twijfelend rond Diva`s middel toen ze hem naar zijn hals vloog. ''Het gaat wel goed met me'' zei hij wat afstandelijk en ontwijkend. Hij deed een stap naar achteren zodat hij Diva even kon bekijken. ''De jaren hebben je alleen maar mooier gemaakt'' zei hij zacht nu ze zo dichtbij stond. Hij streek even een lok achter Diva`s oor. Dit leek op een vriendelijk gebaar maar was eigenlijk om te controleren of ze haar oorbel nog inhad. Tot Imeth`s opluchtig zat de oorbel er nog. ''En hoe gaat het met jou nichtje?'' vroeg hij en keek Diva recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimevr sep 25 2009, 21:34

''Het gaat wel goed. Ik ben blij je eindelijk weer eens te zien, maar los daarvan wel goed'' zei Diva. Ze haalde de lok die Imeth achter haar oor had geschoven er weer achter vandaan zodat haar zwarte lokken haar oorbel weer bedekte. Ze had er altijd een lok haar over. Ze wist ook best waarom Imeth die lok achter haar oor streek. Hij wou haar gewoon weer controleren zoals hij altijd had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimevr sep 25 2009, 22:12

''Ik ben blij dat te horen'' zei Imeth zacht en met een kleine glimlach. Hij bracht Diva`s haar even door de war door met zijn hand erdoorheen te gaan. ''Nou, laat me de school maar zien. Ik weet namelijk dus totaal niet waar alles zit'' zei hij terwijl hij zijn tas oppakte en over een schouder slingerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimeza sep 26 2009, 08:43

''Imeth'' zei Diva even grijnzend terwijl ze haar haar weer een beetje goed probeerde te doen. ''Zullen we dan maar beginnen bij de Shadra etage? Dan kan je tenminste je spullen kwijt'' zei ze tegen hem toen hij zijn tas had op gepakt. Diva liep terug naar het bankje waar ze daarnet nog had gezeten. Ze pakte het boek op die ze daar had achtergelaten en draaide zich weer om naar Imeth. ''Kom je? Dan gaan we'' zei ze met een kleine glimlach. Ze liep alvast naar de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celedë
.
.
Celedë

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimeza sep 26 2009, 09:12

Celedë verscheen uit de schaduw achter Imeth en trok hem even mee de schaduw in. Ze keek hem recht aan. In het donker gloeide haar felrode ogen gevaarlijk op. Ze staarde recht in de felpaarse van Imeth. ''Wat kom je hier echt doen Imeth?'' vroeg ze zacht. ''Ik weet dat je Diva wilt beschermen, maar kijknaar haar. Ze is gelukkig zo. Verpest dat nu niet'' zei ze tegen haar neef. ''Ik waarschuw je alleen meer niet'' zei ze nog tegen hem. Daarna duwde ze Imeth uit de schaduw en vertrok zelf weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Waiting. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitimeza sep 26 2009, 12:27

Imeth voelde dat hij naar achteren werd getrokken de schdauw in. Hij keek verbaasd op toen hij de felrode ogen van zijn andere nichtje herkende. ''Celedë'' riep Imeth uit. Hij zuchtte zachtjes en wende zijn blik af. ''Ik vrees dat ik hier ben om Diva`s hart te breken'' zei hij zacht. Hij gaf Celedë een officieel uitziende brief. ''Ik vind het zo rot voor haar maar ik moet dit doen'' zei Imeth zacht tegen haar. Daarna werd hij door Celedë uit de schaduw geduwd. Hij keek nog even achterom en toen hij haar niet meer kon zien, holde Imeth achter Diva aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Waiting. UTL8oxA PROFILE
Waiting. UTL8oxA MAGICIAN

Waiting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waiting.   Waiting. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waiting.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Waiting
» Waiting, to be with you!
» Just waiting..
» What to do when you're waiting?
» Waiting To See It With Sunset.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-