PortalIndexSitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy HpD5UwnSitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raaf

Raaf

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimewo nov 18 2015, 20:13

Stap naar voren, heup volgt, grip naar achteren. Stap naar achteren, heup volgt, grip naar voren. Het ging nog wat houterig maar dit was iets wat ze nooit zou verleren, bijna als vanzelf bewogen haar heupen op de maat, ook al zat de spijkerbroek danig in de weg. De stokoude radio die ze ooit van haar oom had gekregen, kraakte een beetje, maar ze kende het nummer goed genoeg. Man, wat was dit lang geleden. Ze herinnerde ze haar fascinatie voor de manier waarop haar moeder de lenigste capriolen had kunnen uithalen, Raaf was de enige van haar dochters die het na kon doen, ook al beweerde Rebecca dat zij er honderd keer beter uit zag in de satijnen broek en top.
Ze draaide flexibel met haar handen boven haar hoofd waaraan elk twee armbanden rinkelden. Een spijkerbroek en een hemd gingen wel, maar zonder die armbanden en blote voeten kon ze het gewoonweg niet. Het was herfstweer, maar nu ze eenmaal op gang was, leek het niet zo koud meer als daarnet. 'Zodra je het warm krijgt, ben je altijd op de goede weg.' Dat was wat haar moeder haar altijd voorhield. Even flitste de beelden voor van de kleine optredens die ze samen hadden gegeven, gewoon op straat. Veel mensen waren vaak blijven staan en hadden gewacht tot ze klaar waren om dan luid te klappen.
Toen was het over gegaan, gewoon zomaar. De spanning tussen haar en de rest van het gezin waren te hoog opgelopen en ze had haar luchtige kleren verruild voor zwarte, leren exemplaren. Dat alles schoot in een flits door haar heen terwijl ze in het refrein losbarstte en haar hoofd sierlijk mee bewoog met elke beweging van haar voeten en heupen, er van uitgaand dat niemand haar nu zag.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimevr nov 20 2015, 14:50

That's just how I roll~


Met een luide geeuw werd de roodharige jongen wakker op de grond, met alleen nog maar zijn benen in het bed. Dit was tot nu toe de meest pijnlijkste positie waarin hij wakker was geworden hier op Starshine Academy, maar Tim kon nu al zeggen dat dit niet de laatste positie ging worden waarin hij wakker zou worden en zoveel rugpijn zou ervaren. Zijn benen sliepen door het te weinige bloed dat ze hadden binnen gekregen en moeizaam schoof hij zichzelf verder weg van het bed zodat zijn beide benen met een luide plof op de grond terecht kwamen, onbeweeglijk. Met een kleine zucht bleef hij op zijn buik liggen, wachende tot zijn benen eindelijk besloten weer te bewegen en dan ging hij op een langzaam tempo opstaan, steundende op zijn bureau als eindresultaat. "Dat was me even een geweldig ruige nacht hé bed," sprak hij al lachend, om de zorgen die hij zich eerder had gemaakt, compleet weg te wuiven. Eenmaal hij van zichzelf vond dat hij stabiel genoeg op zijn benen stond, ging hij naar de kast om kleding uit te zoeken. Hij viste een zwarte jeansbroek uit zijn kast, met daarbij een blink182 shirt en ook nog een wit paar sokken. De kledingstukken deed hij één per één aan daarbij deed hij zijn combatboots ook nog aan en vertrok hij, met een potje pudding in zijn hand en een lepel in zijn mond.

Pardoes zette hij zich neer bij een meisje die aan, wat het leek, buikdansen deed en keek gewoon toe terwijl hij zijn pudding langzaam verorberde, zijn blauwe ogen gericht op het zwartharige meisje en terwijl luisterend naar de muziek. Zodra de muziek leek afgelopen te zijn en toevallig hij zijn lege potje al in een vuilnisbak had laten zweven, ook zijn lepel had hij al weggestoken in zijn tas. "Doe je goed meis," sprak hij met een vriendelijke glimlach terwijl hij in zijn handen klapte en zijn rug beter tegen de boom liet leunen waar hij tegen was gaan zitten.

tag: RaafkeStaafke | words: xxx | notes: PUDDIPUDDI
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimevr nov 20 2015, 16:28

Even leek het weer alsof ze op het marktplein van Erd stond, met honderden lantaarnlichten om haar heen en het geluid van voorbijgangers die bleven staan en keken, keken naar een tienjarige met lange, zwarte haren die in het rond draaide alsof ze van lucht was gemaakt. Haar voeten waren al niet meer koud, de vonken sprongen er haast vanaf, ze deed weer eens iets wat haar oprecht gelukkig maakte, waar ze goed in was.
"Doe je goed meis," Een stem, een jongensstem nog wel, bezorgde haar een halve hartaanval en ze viel bijna om. Ze wankelde en hield zich nog net op tijd in evenwicht door haar armen te spreiden. In één snelle flits gaf ze een klap op de radio, die ophield met spelen en begon ze als een gek de pijpen van haar broek naar beneden te rollen. 'Hoe lang stond je daar al?! sputterde ze terwijl ze hinkend op één been haar schoenen probeerde aan te trekken. Met een kop als vuur en nog net geen stoom uitblazend keek ze hem aan. Hij had rood haar, dat was het eerste en ook echt meest opvallende aspect wat ze aan hem opmerkte, en hij was even groot als haar. Nog steeds danig van haar stuk gebracht kwam de volgende zin er erg snel achteraan. 'Doe je dat altijd: mensen van achteren besluipen...privé leven...geen greintje hersens zeker...idioot...hmpf!' Ze was nu rood tot aan haar oren maar ze had haar schoenen aan. Terwijl ze onsamenhangend bleef sputteren, trok ze gauw haar leren jack over haar hemd heen en trok de rits dicht tot aan haar kin, wat veel te snel gebeurde, waardoor hij opentrok. 'Godv-!' Ze trok hem nijdig weer open en wist hem nu goed dicht te krijgen. Kwam daar zo'n halve gare met een Peter-Pan-wannabekapsel. Ze noteerde in haar hoofd om nooit meer in de open lucht te oefenen, want kennelijk lagen er stekelvarkens op de loer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimedi nov 24 2015, 14:57

That's just how I roll~


Ze danste goed, echt wel, goede plek om te zitten was het hier wel. Met een lepel at hij rustig van de pudding. Verder zei hij niets, at hij zijn pudding, keek hij toe en luisterde hij naar de muziek die uit de boxen galmde waarop zij op het ritme leek op te buikdansen. Met een simpele beweging liet hij het potje pudding naar de vuilbak zweven en maakte hij de lepel schoon, die verdween in zijn tas. "Doe je goed meis," sprak hij met een vriendelijke glimlach terwijl hij in zijn handen klapte en zijn rug beter tegen de boom liet leunen waar hij tegen was gaan zitten. Ze leek helemaal van streek te zijn, verloor half haar evenwicht en zette de muziek pardoes af zonder er maar een tweede keer over na te denken. Het leek wel alsof ze zich er voor schaamde, ze rolde als een bezetene haar broekspijpen naar beneden en het enige wat Tim deed was gewoon toekijken, lichtelijk geamuseerd naar hoe ze zich nu op dit moment compleet voor schut aan het zetten was.  'Hoe lang stond je daar al?! sputterde ze terwijl ze hinkend op één been haar schoenen probeerde aan te trekken. Even dacht hij na en keek hij op het horloge dat om zijn dunne gesproette pols hing. "Ongeveer zeven minuten, waarvan twee minuten ik nog wandelde naar deze plek," sprak hij op een rustige toon terwijl hij zijn blik richtte op de zwartharige meid, haar hoofd had ongeveer dezelfde kleur als zijn felrode haar en de glimlach op zijn gelaat was er nog steeds duidelijk op te zien. Ze was grappig, echt.  'Doe je dat altijd: mensen van achteren besluipen...privé leven...geen greintje hersens zeker...idioot...hmpf!' sprak ze onsamenhangend, hij grijnsde gewoon en op een droog Iers accent sprak hij: "Ik kwam hier gewoon mijn pudding opeten."

Langzaam stond hij op, leunend tegen dezelfde boom waaartegen hij net had gezeten, zijn benen gekruisd, zijn armen nonchalant gekruisd terwijl hij zijn blauwe ogen naar haar had gericht. Ze faalde in haar jas dicht te doen en hij moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten door deze hele gebeurtenis en zijn glimlach veranderde in een grijns die op stand amuse stond.  'Godv-!' sputterde ze en nu leek ze de jas wel dicht te krijgen. "Je bent me een klunsje meis, echt," zei hij met een vriendelijke glimlach voor hij zijn hoofd lichtelijk kantelde. "Maar serieus nu, je danst goed, ik snap niet waarom je zo'n fuss er over maakt dat iemand toevallig dit ziet, want in mijn ogen mag het ook echt gezien worden." Hij knikte instemmend met zijn eigen woorden terwijl hij nonchalant weer ging zitten en zijn benen strekte en haar gewoon aankeek met zijn blauwe ogen. "Timothy, aangenaam, maar Tim of iets in die trant is ook prima voor me," stelde hij zichzelf voor, want anders zou hij deze buikdansende meid haar naam nooit te weten komen.

tag: RaafkeStaafke | words: 494 | notes: PUDDIPUDDI
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimedi nov 24 2015, 18:51

Het was alsof ze haar oude schild weer terug had, de harde buitenkern die ze had gehad voor ze Zack had ontmoet. Op een bepaalde manier maakte het haar sterker, maar wat een goed teken voor haarzelf leek, was het feit dat ze er in slaagde om niet iedereen meteen weg te kaatsen, zoals ze vroeg continu had gedaan.
Oh wat grappig hij vertelde haar letterlijk de tijd die hij er gezeten had. "Ongeveer zeven minuten, waarvan twee minuten ik nog wandelde naar deze plek," Ze keek hem vuil aan en knoopte de veters van haar schoenen dicht. "Ik kwam hier gewoon mijn pudding opeten." En oh wat leuk: hij had hetzelfde accent als haar verwaande nichtje. Haar blik bleef op onweer terwijl ze haar handen in de zakken van haar broek stak. "Je bent me een klunsje meis, echt," Wacht eens even...hoe noemde hij haar?! "Maar serieus nu, je danst goed, ik snap niet waarom je zo'n fuss er over maakt dat iemand toevallig dit ziet, want in mijn ogen mag het ook echt gezien worden." Raaf stootte een korte lach van sarcasme uit en stak haar neus in de lucht. Alsof ze dit voor de hele school zou gaan laten zien, ze was niet van gister!
Hij was even groot als haar, wat haar voor het eerst een beetje opluchtte. Raaf was altijd de langste van iedereen geweest dus was Zack als twee meter lang geval een opluchting geweest en Ryan een verademing. Maar na toch al bijna weer een jaar met hen te zijn omgegaan, begon ze het te missen. Boven iedereen uit toornen was ook geen lolletje, dus kwam deze lengte haar als 'oké' voor. "Timothy, aangenaam, maar Tim of iets in die trant is ook prima voor me," God, dat haar, daar moesten haar ogen echt aan wennen. Hij wilde haar naam weten? Wauw, meneer was erg recht door zee. Maar goed, als hij anders niet verder kon leven. 'Raaf.' zei ze kortaf en pakte de radio van de grond. Ze draaide haar arm zodat hij over haar schouder aan de hendel bengelde. 'En ik zou het zeer waarderen als je hierover niet tegen anderen spreekt.' Haar zwarte ogen vernauwden zich nog meer, maar om de een of andere reden was haar blik niet echt dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimewo nov 25 2015, 15:09

That's just how I roll~

Ze leek wel heel erg onzeker over haar zaak, over haar danskwaliteiten terwijl ze als een bezetene haar broek naar beneden trok, haar schoenen aandeed en terwijl ze een hele resem aan woorden prevelde en zich daarbij ook nog eens rot leek te schamen. Schattig. Toen ze letterlijk had gevraagd hoe lang hij er al was, naar haar stond te kijken, gaf hij gewoon daarbij ook nog eens droog antwoord. Tim moest grijnzen om haar vuile blik die hij met een vrolijke grijns in ontvangst nam, wat kon het hem nou schelen wat ze van hem dacht? Geen ene moer, inderdaad. Daarna smeet ze nog meer beledigingen naar zijn hoofd en hij moest zijn uiterste best doen om niet gewoon spontaan in lachen uit te barstten. Oh  deze meid was een comic relief en het maakte zijn humeur er zeker beter op. Ja, hij noemde haar een kluns, nee, dat was niet slecht bedoeld, hij wilde immers niet meteen slecht over komen, want alles wat hij zei of deed was nooit slecht bedoeld, helemaal niet. "Maar serieus nu, je danst goed, ik snap niet waarom je zo'n fuss er over maakt dat iemand toevallig dit ziet, want in mijn ogen mag het ook echt gezien worden." Raaf stootte een korte lach van sarcasme uit en stak haar neus in de lucht. Tim trok zijn wenkbrauw op in amuse terwijl zijn blauwe ogen haar haast uitdagend leken aan te kijken, haar proberend te overhalen dat hij gewoonweg gelijk had.

Ondertussen had hij zich braafjes voorgesteld, zoals het hoorde en als hij haar naam zou willen weten, dan moest hij zich beter, want zo ging dat altijd. Zijn ogen gleden kort naar de omgeving, de wind liet het gras zachtjes buigen en de bomen waren langzaamaan aan het kalen en de bladeren dwarrelden naar beneden met elks een originele kleur die de herfst echt tot herfst maakte. Een zachte glimlach verscheen op zijn lippen die deze keer zacht was en vol serene emoties, niet geamuseerd, gewoon een glimlach van: 'Het is hier mooi okay?'
'Raaf.' stelde ze zich voor en meteen richtte hij zijn blik weer op haar, zijn blauwe ogen haar inschattend aankijkend. Benieuwd wie ze was en hoe aardig ze was, want volgens hem zat er meer achter die bitsheid die hij zonet had gezien. Ze hefte de radio van de grond en hing die over haar schouder, zelf nam hij zijn tas nonchalant van de grond en hing hij deze ook mooi over zijn schouder, haar helemaal rustig aankijkend. Hij was net een tikkeltje groter, maar ze waren beiden van ongeveer dezelfde grootte. 'En ik zou het zeer waarderen als je hierover niet tegen anderen spreekt.' zei ze en al grijnzend knikte hij. "Dat respecteer ik, al vind ik nog steeds dat je het goed kan, heel losjes en alle positieve delen aan je lichaam in de spotlights zettende. Mensen zouden een moord doen voor iemand zoals jij, yo," sprak hij, alleen was dit niet het geval voor hem. Hij was niet geïnteresseerd in een kleffe relatie, hij wilde gewoon zoiets niet, was er niet in te vinden. Plus, dan moest hij zijn hele geschiedenis sowieso delen en dat zag hij alles behalve zitten. "Hah, je mag het me zelfs leren, lijkt me super nice om te kunnen," zei hij met een vrolijke knik en hij keek met zijn blauwe kijkers naar haar diepzwarte ogen.

tag: RaafkeStaafke | words: 566 | notes: hips don't lie
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimezo nov 29 2015, 13:56

Het laatste wat ze wilde was dat bekend zou worden dat ze aan dit soort dansen deed. Haar grootmoeder keurde het ten zeerste af omdat het volgens haar te 'erotisch' was. Dat was een van de redenen geweest dat ze haar ouders' huwelijk afkeurde.
Ze bekeek Timothy nog eens sceptisch; hij had een apart postuur, een soort halve atleet die eigenlijk alleen nonchalant achterover hoefde te leunen om kracht op te bouwen. Twee felblauwe ogen piekten vanonder die knalrode stekels. "Dat respecteer ik, al vind ik nog steeds dat je het goed kan, heel losjes en alle positieve delen aan je lichaam in de spotlights zettende. Mensen zouden een moord doen voor iemand zoals jij, yo," Ze keek hem aan met één wenkbrauw omhoog en de hand die niet de radio vasthield in haar zij geklemd. Langzaam drong het absurde van zijn woorden tot haar door en barstte ze in lachen uit. 'Alle positieve delen! Een moord! Ik-hahaha-hou me vast ik lach me dood!' Het was niet eens een lach van vreugde, maar van ongeloof en een soort halve spot. Ze wreef met haar vrije hand een lachtraan uit haar ooghoek. 'Het enige positieve deel van mijn lichaam is mijn vuist, vuurtoren.' Ze grinnikte wat na en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Hah, je mag het me zelfs leren, lijkt me super nice om te kunnen,"
Ze zwaaide de radio van haar schouder en zette hem naast zichzelf neer. 'Ik betwijfel of ik je iets zou kunnen bijbrengen, het is een vrouwendans.' zei ze, met nadruk op de soort. Ze kneep even haar neusbrug tussen duim- en wijsvinger. 'Buikdansen is bedoeld om mannen met veel geld een goed gevormd meisje te presenteren, vandaar dat ik er geen cent mee verdien.' Zij, mooi? God, ze moest er niet nog eens aan denken of ze zou weer gaan lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimewo dec 02 2015, 14:33

That's just how I roll~


Hij moest toegeven, haar postuur paste bij de dans die ze uitvoerde, een sensuele dans die in vele culturen van de ancienniteit als uiterst erotisch werd gezien. Buikdansen was dan ook één van de dansen geweest die je vroeger in een oriëntaals bordeel zou kunnen bekijken. Zijn felblauwe ogen gleden over het meisje voor hem dat als een gek alles leek te willen verbergen. Toen hij sprak over dat ze het goed deed en mannen een moord zouden doen voor een meid zoals zij, begon ze na een aantal tellen in de lach te schieten. Wel, die had overduidelijk het slechtste zelfbeeld ooit. Hij trok nu zelf een wenkbrauw omhoog, duidelijk verrast over hoe slecht ze werkelijk over zichzelf dacht,het was jammer dat mensen haar zo de grond hadden in geboord, want zo slecht zag ze er werkelijk niet uit. 'Alle positieve delen! Een moord! Ik-hahaha-hou me vast ik lach me dood!' nou dat was een prachtig voorbeeld van spot en Tim zelf bleef gewoon rustig glimlachen terwijl ze een lachtraan wegpinkte uit haar ooghoek. 'Het enige positieve deel van mijn lichaam is mijn vuist, vuurtoren.' Een lichte grijns speelde op zijn lippen terwijl hij haar lichaamsbewegingen in het oog hield, maar dit niet liet merken aan zijn eigen lichaamshouding, hij bleef gewoon op dezelfde relaxte positie staan. Natuurlijk leek het hem leuk zo eens te dansen, zichzelf compleet voor schut te zetten sinds zijn bewegingen qua dansen nou niet bepaald soepel te noemen waren, dus hij had voorgesteld dat ze het hem kon leren, alleen leek ze enorm racistisch qua dat vlak: 'Ik betwijfel of ik je iets zou kunnen bijbrengen, het is een vrouwendans.' zei ze, met nadruk op de soort. Ze kneep even haar neusbrug tussen duim- en wijsvinger. 'Buikdansen is bedoeld om mannen met veel geld een goed gevormd meisje te presenteren, vandaar dat ik er geen cent mee verdien.'

"Dat was vroeger, in den ouwen tijd zoals we dat wel eens noemen, nu zou ik er zelfs in een bordeel niet mee afkomen, mooi of niet," sprak hij op een serieuze toon, maar nog steeds had hij die glimlach op zijn gezicht. "Wil je er serieus geld mee verdienen? Dan moet je danslessen geven, want je kan het," hij knikte en kruiste zijn armen voor zijn borstkas en hij leunde helemaal zen tegen een boom aan terwijl zijn blauwe ogen nog steeds op haar gericht waren.

tag: RaafkeStaafke | words: 403 | notes: Gotta catch 'em all
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimeza dec 05 2015, 22:12

Het stond haar niet aan dat hij haar bekeek alsof ze een stuk smakelijk vlees was, niet omdat het vies op haar overkwam, maar omdat ze gewoon niet ging geloven dat zij van alle mensen in het universum een bult kon veroorzaken in iemands broek. Ze streek expres het haar een beetje voor haar gezicht want het staren begon haar te irriteren. "Dat was vroeger, in den ouwen tijd zoals we dat wel eens noemen, nu zou ik er zelfs in een bordeel niet mee afkomen, mooi of niet," Ja leuk geprobeerd, het bleef een feit dat mannen er nu eenmaal niet het lichaam voor hadden. Dat houterige geval kon geen heupen zwaaien, nee dan moest hij de mannenversie leren, maar die kenden ze niet. Ze had nooit aan paardansen gedaan. "Wil je er serieus geld mee verdienen? Dan moet je danslessen geven, want je kan het,"
Ze rolde met haar ogen en sloeg haar armen over elkaar. 'Ik bedoelde dat er geen mens bestaat die mij ook maar een cent zou geven om het nog eens voor te doen. Toen ik kleiner was misschien, maar vuurtoren; wil je dit hier serieus aantrekkelijk noemen?' Ze wees op zichzelf en lachte kort en schamper. Ongelooflijke idioot dat het was. Maar om de een of andere reden stond die kalme houding die hij bleef tonen haar wel aan, of het was tenminste niet storend. Ergens deed het haar aan iemand denken, maar ze kon er niet op komen op wie hij zo net even geleken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitimeza dec 26 2015, 01:53

That's just how I roll~


Oh wat was deze dame pittig! Het was vermakelijk hoe ze reageerde op zijn betekenisloze woorden die over zijn lippen waren gerold. Oké, hij had wel interesse gehad in dat hele buikdansen gedoe, want het zag er uit alsof het wel een hele lange tijd zou duren voor iemand zoiets zo goed onder de knie zou kunnen krijgen. Ze leek haar haren voor haar gezicht te willen strijken, alsof zijn hele aanwezigheid haar irriteerde en nogal mateloos ook nog bleek. Een vrolijke glimlach was nog steeds te vinden op zijn gelaat terwijl hij haar bleef aankijken, puur om haar nog meer te ergeren. Dat was vroeger, in den ouwen tijd zoals we dat wel eens noemen, nu zou ik er zelfs in een bordeel niet mee afkomen, mooi of niet," sprak hij. Het verleden was een stuk anders dan wat er nu was. Bordelen waren er nu alleen maar met de in lingerie gekleedde vrouwen en die konden vast voor geen meter dansen zoals het vroeger wel werd gedaan in de Oosterse culturen. Oké, eigenlijk wilde hij helemaal niet dansen, want dansen was ook regelrecht niet voor hem weggelegd, of het moest zijn debiele hyperactieve gestuiter zijn, als je dat al dansen kon noemen feitelijk. "Wil je er serieus geld mee verdienen? Dan moet je danslessen geven, want je kan het,"
Ze rolde met haar ogen en sloeg haar armen over elkaar. 'Ik bedoelde dat er geen mens bestaat die mij ook maar een cent zou geven om het nog eens voor te doen. Toen ik kleiner was misschien, maar vuurtoren; wil je dit hier serieus aantrekkelijk noemen?' Hij knikte. “Oh hell yes. Je moet het zo bekijken, Raaf. Iedereen is mooi op zijn eigen manier en jíj mag er écht wel wezen. Want perfectie is niet iets waar je moet voor zoeken,” sprak hij en hij glimlachte. “Ik ben niet perfect, jij bent niet perfect. So what? Je doet wat je graag doet en dat haalt mensen al over om voor jou te kiezen als dansleerkracht.”
Zijn blauwe ogen waren op haar gericht terwijl hij zijn handen nonchalant diep in zijn zakken stak. “Mensen willen leren van de besten en geloof me, hetgene wat ik zag hier, is het beste qua dansen van de vrouwelijke gemeenschap dat ik al heb gezien and I’ve been places.”

tag: RaafkeStaafke | words: 403 | notes: Nobody's perfect
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA PROFILE
Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy UTL8oxA MAGICIAN

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy   Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Sitārōṁ kē sātha nr̥tya||Timothy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Toiletmead and Lighthouses || Timothy
» Timothy Marco Valkery
» [Timothy] Story: Remember Everything.
» Drowning in sadne-.. Oh hay hottie! (+Timothy)
» Lost in the endless maze (Timothy)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-