PortalIndex[+] information&rules HpD5Uwn[+] information&rules 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [+] information&rules

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
//

//

[+] information&rules UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Pom
Posts : 261
[+] information&rules UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas:
Partner: This tug of war; I'll always win; even when ur right.

[+] information&rules Empty
BerichtOnderwerp: [+] information&rules   [+] information&rules Icon_minitimewo okt 21 2015, 20:04

Informationabout Master Julius' class
Hallo en welkom in het informatie topic van mijn, Julius Tschaikovsky, mentorklas. In de komende paragrafen zal ik kort duidelijk maken wat het betekent om in mijn mentorklas te zitten, en hoe je een van 'mijn' studenten wordt. Vragen? Je kunt me altijd bereiken via brief of IN NOOD langskomen op mijn kamer.

Vertrouwen, veiligheid en resultaten. Drie dingen die voorop staan in mijn mentor klas. Ik zal ze kort een voor een toelichten voordat ik over ga op de regels die ik handhaaf.

Vertouwen, binnen een mentorklas is vertrouwen een van de meest belangrijke aspecten die ik me kan bedenken. Andere studenten moeten jou kunnen vertrouwen en visa versa. Ook is het belangrijk dat je de mentor, mij, kunt vertrouwen. Geloof me ik hoef niet elk sappig detail te weten van jullie 'awesome-coole-romantische-leuke-geweldige-joepie-depoepie- jeugd, maar verwacht wel dat als jullie écht hulp nodig hebben met iets, je naar mij toekomt. Doch, ook ik kan geen wonderen verrichten en kan alsnog beslissen om je door te verwijzen naar de schoolpsycholoog of schoolarts.

Veiligheid, nog zo'n belangrijk aspect binnen een mentor klas. Naast vertrouwen moet er een 'veilige' sfeer zijn binnen de klas. Ik hoop een zo goed mogelijke sfeer te creeëren waar niemand wordt achtergelaten of buitengesloten. Mocht je dit gevoel toch hebben, probeer er dan eerst zelf wat aan te doen, en als je uit je opties bent, kom dan naar mij toe. Ook hier kan ik geen wonderen verrichten. Als je nu eenmaal een psychopaat, postzegel liefhebbende UFOkijker bent denk ik niet dat het eenvoudig om je te helpen, maar we kunnen het altijd proberen.

Resultaten, naast alle positieve goodie-two-shoes aspecten van deze mentorklas is dit het laatste belangrijke aspect. Meer dan een aspect van deze klas, is het een verwachting van je inzet. Er wordt verwacht je in te zetten voor je schoolwerk en dat je goede resultaten behaald. Een onvoldoende hier of daar kan gebeuren, maar als het herhaaldelijk gebeurd vraag ik een gesprek met je aan om je te vragen naar je inzet en doelen in het leven. Natuurlijk zijn er resultaten in meerdere aspecten. Zowel binnen school als sociaal gezien. Er wordt verwacht dat je in ieder geval een poging doet om tot de meute te horen, in plaats van emo, alleen in een hoekje te zitten huilen.

Nu je een beetje de basis van deze mentorklas voorgeschoteld hebt gekregen, gaan we over naar de regels die je nauwkeurig dient te lezen voor je jezelf in iets gooit waar je naderhand spijt van krijgt.


R E G E L S
1. Ben aanwezig en doe mee aan de mentorlessen.
2. Zorg ervoor dat je school resultaten OK zijn of meer dan OK.
3. Probeer zo open mogelijk te zijn voor nieuwe leerlingen.
4. Probeer anderen zoveel mogelijk erbij te betrekken.
5. Geen uitbundige vechtpartijen, ruzies, of gepest waar ik bij ben.
6. Denk altijd eerst zelf na voordat je de mentor om hulp vraagt.
7. Als je je inschrijft voor een klassenuitje wordt er verwacht dat je aanwezig en op tijd bent! Leerlingen die te laat komen, worden simpelweg achtergelaten, geen uitzonderingen.

Als je na het NAUWKEURIG lezen van deze regels nog steeds denkt dat dit de juiste mentorklas is voor jou, dan kun je je aanmelden in het REGISTER topic..
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[+] information&rules

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» information about me!
» VvF Lesson Information
» We'll defy the rules until we die.
» Breaking the rules | &Crouge
» Light magic lesson one~ Welcoming and rules.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Mentorklas Master Julius-