PortalIndexinformation about me! HpD5Uwninformation about me! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 information about me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amilia
.
.
Amilia

information about me! UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
information about me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: information about me!   information about me! Icon_minitimevr jun 29 2012, 14:30

ik ben tjenise...maar word ook wel alois genoemt omdat ik hem na speel.
Het liefst word ik ook alois genoemt maar ja Laughing
Ik ben 14 jaar en ben op 27 december jarig (jammer genoeg is ciel de (anime dan he) op 14 december jarig veel te dicht bij mijn verjaardag)
maar ik vier me verjaardag gewoon op de dag dat alois ook jarig is.dus...op 5 november.
ik ben 2 stiefbroertjes 1 halfzus en 2 halfbroers ik ga niet uitleggen hoe dat zit....
mijn hobby zijn:Tekenen,Verhalen schrijven,computeren en (hannah irriteren daar niet op tijd naar bed te gaan.)
ik ben er dol op om alois na te spelen en dat doe ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel echt heeeeeeeeeeeeel graag.
Ik ben ook dol op dieren zoals me lieve konijntje stampertje.
jammer genoeg is me andere lieve konijntje blackie pas geleden overleden.*snif*
Mijn beste vriendin is er altijd voor me en we spreken ook vaak af.
Jammer genoeg zijn me ouders er niet mee eens dat ik daar altijd afspreek.
hun vinden haar een slecht voorbeeld en vinden haar lui.
MAAR! dat vindt ik niet.
ze is de beste vriendin die je je kan wensen echt waar!
Vaak mag ik geen geld mee voor als ik met haar naar de stad ga maar ze geeft me altijd wel iets en dat vind ik zo lief!
Mijn vriendin zit ook op starschineacademy maar jullie komen de mischien nog wel achter wie ze is..............(Ze is op starschineacademy me aardsvijand en raad maar wie het is!)
Maar ja wat moet ik nog meer vertellen.
*denkt na* mhhhhhhhhhhhhhhhhh.
O mischien iets over school.
De school waar ik nu op zit is ubbo emmius en volgend jaar ga ik naar noorderpoort.
Maar ja over school hebben is wel erg saai dus dan maar over thuis.
Ik woon in een hele grote boederij en we hebben echt veel dieren vooral veel cavia's en konijnen.
We hebben ook 6 kippen en 2 shetlanders en nog een andere maar daar weet ik het ras niet van.
Binnen kort krijgen we ook een nieuw veulentje voor winnie (een van de shetlanders)want de andere 2 gaan weg.
Dat veulentje lijtk me erg schattig ook al weet ik niet hoe hij/zij er uit ziet.
maar ik heb niks meer te vertellen.
daaaaaaaag Alois/tjenise



Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

information about me! UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
information about me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: information about me!   information about me! Icon_minitimevr jun 29 2012, 18:59

master waarom zet u dat allemaal neer deze infomatie is toch niet nodig je vegeet te vertellen over luka!
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

information about me! UTL8oxA PROFILEPosts : 251
information about me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: information about me!   information about me! Icon_minitimevr jun 29 2012, 22:55

*houd microfoon bij Alois z'n mond*
Vraag 1! hoe ben je er op gekomen om kuroshitsuji of ook wel Black bulter te gaan kijken?
vraag 2: doe je aan cosplay, je weet wel je verkleden zoals (bijv. nu) alois?
vraaaaag 3!! waarom hij jij een lief konijn en ik niet (rust zacht blackie*snif snif*)

dit was het interview alvast bedankt :Y
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

information about me! UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
information about me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: information about me!   information about me! Icon_minitimeza jun 30 2012, 09:25

Antwoord vraag1: Door me beste vriendin ben ik dat gaan kijken ik vond het zo leuk dat we het samen na aan het spelen zijn
Antwoord vraag 2:Als ik de cosplay van alois had zou ik helemaal happy zijn maar weet je de coplays zijn erg maar dan ook erg duur.
antwoord vraag 3!!!!:Ach ja iedereen wil wel een leif konijntje vraag aan je moeder af je er 1 mag en ga lekker aardig tegen je moeder doen dan krijg je er wel iets voor terug...zeg voor al dat je exstra je best zal doen.
(ik geef antwoord omdat alois verdwenen is dus hij komt niet echt meer online maar je alois is me andere achount he)
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

information about me! UTL8oxA PROFILEPosts : 251
information about me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: information about me!   information about me! Icon_minitimeza jun 30 2012, 13:05

oke, bedank dat je wilde reageren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

information about me! UTL8oxA PROFILEPosts : 144
information about me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: information about me!   information about me! Icon_minitimeza jun 30 2012, 19:15

Ik kijk black butler ook, echt een leuke reeks Smile
Ik hoop dat je hier veel lol gaat hebben Smile

Grts Itachi
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

information about me! UTL8oxA PROFILEPosts : 251
information about me! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: information about me!   information about me! Icon_minitimedi jul 03 2012, 18:54

ik heb black butler ook al gekeken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



information about me! UTL8oxA PROFILE
information about me! UTL8oxA MAGICIAN

information about me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: information about me!   information about me! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

information about me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» VvF Lesson Information
» [+] information&rules

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -