PortalIndexVvF Lesson Information  HpD5UwnVvF Lesson Information  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 VvF Lesson Information

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimezo feb 21 2016, 20:30

In dit topic vind je alle nodige informatie over de VvF lessen. Hou dit topic goed in de gaten voor nieuwe lessen.

Je kunt je hier inschrijven voor de gewenste les.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimezo feb 21 2016, 20:54

Some guidelines


• Ik werk met mijn lessen in groepen. Elke groep bestaat uit minimaal 2 tot maximaal 6 leerlingen en ik begin met standaard 4 groepen. A, B, C & D. Als je geen voorkeur hebt wordt je bij de eerste vrije groep ingedeeld. Mocht je al afspraken hebben met meerdere leerlingen om samen een groep te vormen kun je dat aangeven in het inschrijf topic. Hier ben je dus geheel vrij in.

• Wees a.u.b. op tijd. Alles wat je zelf mist van de les is je eigen verantwoordelijkheid, ik ga niks herhalen. Ook het meebrengen van boeken of het maken van huiswerk is je eigen verantwoordelijkheid. Mocht je moeilijkheden hebben hiermee sta ik altijd open voor een één op één gesprek.

• Wees voorbereid. De VvF lessen zijn voornamelijk praktijk gericht, wat betekend dat we niet uitgebreid in gaan op de theorie. Ik verwacht dat jullie je inlezen over het onderwerp van de lessen. De informatie die je nodig hebt kun je altijd vinden in de dieren encyclopedieën.

• Gezien we met dieren werken verwacht ik het volle respect en voorzichtigheid naar deze dieren toe. Ik ben niet alleen verantwoordelijk voor jullie, maar ook voor de dieren. Niet elk dier is even voorspelbaar. Durf je iets niet, vraag mijn hulp. En het allerbelangrijkste: Luister naar de leraar. Vooral in gevaarlijke situaties.


Laatst aangepast door Miss Jackson op za feb 09 2019, 21:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimezo feb 21 2016, 21:16

x


Laatst aangepast door Miss Roxanne op di okt 10 2017, 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimevr maa 18 2016, 02:51

Lessons


VvF Lesson Information  Tumblr_mjgp12pdXi1s652vio1_500


:Animalis Figura:
Iedere magiër heeft de mogelijkheid om in de vorm van een dier te veranderen. In deze les leer je alles over Animalis Magie en kun je met mijn hulp jouw dierenvorm leren oproepen, jouw Animalis Magie versterken/verbeteren en voor de gevorderde onder ons zelfs een tweede dierenvorm leren oproepen. Meld je nu aan!

Let op! Voor het aanleren van een tweede dierenvorm is het volgende niveau een vereiste: Novice of hoger


Je kunt je hier inschrijven.


Laatst aangepast door Miss Roxanne op di okt 10 2017, 23:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimewo apr 20 2016, 01:44

x


Laatst aangepast door Miss Roxanne op di okt 10 2017, 23:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimedo apr 21 2016, 16:06

Ik wilde Mayla op geven voor Animalis Figura aangezien zij zich nog niet kan veranderen in haar dierlijke vorm. En ik wilde haar hoofd keuze is 1 Wood creatures en haar 2de keuze is Light creatures. Maar wat is Commixtures?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimedi aug 23 2016, 02:15

Lessons

VvF Lesson Information  Aafb733ed4f15fd1f1d999d5d5dc20de

:Pixie Revelare:
Deze les staat geheel in het teken van Pixies. Jullie gaan samen met mij het donkere bos in. Hier leer je meer over een speciaal Pixie ras en gaan met behulp van magie enkele van hen helpen te ontpoppen.
Meld je nu aan!

Let op! Laat waardevolle spullen en tassen bij het kasteel.


Je kunt je hier inschrijven.


Laatst aangepast door Miss Roxanne op di okt 10 2017, 23:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimeza jan 14 2017, 17:18

Mededeling!

Beste leerlingen, vanaf heden geef ik ook Privé lessen. Niet elke les is beschikbaar als Privé les. De lessen die je wel Privé kunt volgen kun je vinden in het registratie topic >klik<.



Je kunt je hier inschrijven.


Laatst aangepast door Miss Roxanne op di okt 10 2017, 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimewo feb 22 2017, 15:49

VvF Lesson Information  4c599a10

:Kulning:
In deze les leer je een speciale Cassiaanse herders roep, om de unilama's op het schoolterrein en in het bos te roepen. Meer informatie leer je in de les.
Meld je nu aan!

Let op!: Deze les zal buiten plaatsvinden dus kleed je warm aan.  Huisdieren zijn verboden in deze les.



Je kunt je hier inschrijven.


Laatst aangepast door Miss Roxanne op di okt 10 2017, 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimewo feb 22 2017, 16:51

VvF Lesson Information  F9c5ad10

:Gemstaff training:
In deze les leren jullie meer over het Novaanse koninklijke hondenras Gemstaffs, hun kristallen en mogen jullie een aantal Gemstaffs trainen.
Meld je nu aan!

Let op!: Huisdieren zijn verboden in deze les.



Je kunt je hier inschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimewo okt 11 2017, 00:09

VvF Lesson Information  4e0f1c11

:Autumn Spirits:
Nu de herfst weer aan gebroken is kan ik met jullie het woud in en de mythische geesten van dit seizoen laten zien. Leer ze te vinden, met ze te communiceren en hun magische krachten te vangen in een eigen gemaakte talisman.
Deze seizoensgebonden les is maar kort beschikbaar dus meld je nu aan!

Let op!: Deze les zal buiten plaatsvinden dus kleed je warm aan. Huisdieren zijn welkom in deze les [één huisdier per persoon].



Je kunt je hier inschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitimeza feb 02 2019, 00:51

Mededeling!

Vanaf heden zou ik iedereen, die mijn (groeps)lessen volgen, willen verzoeken om te reageren in shortpost's. Het is geen verplichting, maar zou wel fijn zijn. Op die manier kunnen lessen een stuk vlotter verlopen, Bij voorbaat dank!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



VvF Lesson Information  UTL8oxA PROFILE
VvF Lesson Information  UTL8oxA MAGICIAN

VvF Lesson Information  Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF Lesson Information    VvF Lesson Information  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

VvF Lesson Information

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» information about me!
» The first lesson.
» Lesson 1.
» One little lesson.
» My first lesson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Teacher Announcements :: Verzorging van Fabeldieren Lessen-