PortalIndex[#1] Introduction~ HpD5Uwn[#1] Introduction~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [#1] Introduction~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Nannete

Miss Nannete

[#1] Introduction~ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Emma
Posts : 1299
[#1] Introduction~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: I have my own, sweetheart.
Partner:

[#1] Introduction~ Empty
BerichtOnderwerp: [#1] Introduction~   [#1] Introduction~ Icon_minitimewo nov 13 2013, 22:48

Hallo geachte lezer en welkom student,
Mijn naam is Nannete Whiteman en ik vervul de functie van lerares literatuur.
Naast het lesgeven in dit prachtige vak waak ik ook over de leerlingen in mijn mentorklas. Met problemen, twijfels, vragen of opmerkingen kan je altijd een afspraak maken of gewoon eens langskomen in mijn kantoortje voor een kopje thee.

De leerlingen in mijn mentorklas worden in groepjes van maximaal 5 onderverdeeld, om zo een studiegroepte vormen. Dit is omdat ik geloof dat je beter naar elkaar kan luisteren als je in een kleiner gezelschap spreekt. In deze selecte vijfeenheid kan je je problemen kwijt, waarna je medestudenten je daarmee wellicht kunnen helpen. Ook zal ik bij de meeste bijeenkomsten aanwezig zijn, tenzij jullie me uitdrukkelijk verzoeken dat niet te doen.

Naast deze groepen van 5 vormen jullie samen één mentorklas. Ik zal voor activiteiten zorgen om met z'n allen te ondernemen of extra lessen organiseren over onderwerpen die in reguliere lessen niet zomaar aan bod komen.

Mijn methode is rust en regelmaat voor omgang met respect en eerlijkheid.

In het subforum kan je andere topics opzoeken waar je meer informatie kan vinden of je kan inschrijven voor de mentorklas!

Met vriendelijke groet,
Nanna Whiteman
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[#1] Introduction~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Introduction {Mentorklas}
» VvF || Introduction Group A
» Survival Introduction
» VvF || Introduction Group B
» Short introduction

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Mentorklas Miss Nannete-