PortalIndexVvF || Introduction Group A HpD5UwnVvF || Introduction Group A 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 VvF || Introduction Group A

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimema feb 29 2016, 15:35

Met gehaaste passen dribbelde de jonge vrouw van de trappen af. Een bruine border collie dribbelde met haar mee. Ze was nog bezig met haar lange zwarte haar in een staart te knoppen en haar donkerblauwe bodywarmer hing nog over haar arm. Ze was te laat. Ze was te laat! Voor haar eerste les! Die ze zelf zou geven! Typisch Roxanne Had Richard gegrinnikt vanonder de lakens. Ze had hem met liefde uit bed willen douwen, maar helaas, dat zou ze toch verloren hebben en zou ze met haar eigen billen op de koude tegelvloer beland zijn. Nu nog wel een kale koude tegelvloer, maar het zou niet lang meer duren voor Roxanne haar persoonlijke vertrekken op de lerarenetage helemaal ingericht en aangekleed had. Het was ook allemaal een hele verhuizing geweest natuurlijk. Een hoop chaos in de laatste paar weken. Dan was het ook niet gek dat je je voor de eerste les die je zou gaan geven versliep.

Gelukkig wist ze ongeveer waar ze heen moest. Met gehaaste pas liep ze door de hallen van het grote kasteel, op de voet gevolgd door haar trouwe bruine viervoeter, die zich hopelijk ging gedragen. En hopelijk ging haar klas zich ook gedragen. Eerste les. Wat een spanning. Nee het ging helemaal goed komen. Het was enkel de introductie. Even voorstellen. Rondleidinkje. Wat regeltjes en de les planning. No biggie. No problemo. Ze was alleen maar te laat. Alsof iemand dat zou merken. Wat had ze ook al weer in de note gezet? Verzamelen bij de stallen? Er stond niks in dat ze daar al zou zijn toch? Nah, niemand zou het door hebben. Gewoon doen alsof het zo hoort.

Het was nog aardig fris buiten, zo vroeg in de ochtend en de witte damp wolkjes bliezen van haar af. Het drassige gras maakte haar thermolaarzen vochtig, maar haar tenen waren nog heerlijk warm. Het vroege voorjaar begon gelukkig wel al. Vogels floten hun ochtend lied ver in het donkere woud en Roxanne haar blik werd getrokken door de nog wat kalende bomen. Nieuwsgierig naar alle creatures die ze daar ook zeker zou kunnen vinden. Misschien moest ze daar ook maar eens een lesje plannen. Weerwolven les ofzo... een nachtje kamperen bij volle maan. Ze begon al te grijnzen bij dat idee.

Toen de jonge vrouw, met een glimlach, bij de stallen aan kwam zag ze al een aantal van de leerlingen staan.  “Iedereen die voor verzorging van Fabeldieren introductie les is gekomen, graag even verzamelen bij mij!” Met twee vuisten op haar heupen keek ze geduldig toe tot iedereen bij haar kwam staan. Naast. De bruine border collie kwam naast haar voeten liggen en keek met z’n tong uit z’n bek hijgend om zich heen “Goeiemorgen allemaal! Fijn dat jullie er zijn! Welkom bij de introductie les.” ze keek elke leerling om de beurt met een grijns aan. “Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Roxanne Heart. Noem mij maar whatever you like. Miss Roxanne, Miss Heart, Roxanne, alles is prima. Ik ben jullie nieuwe lerares VvF. Dit hier is mijn hond” ze knikte even richting Gyp. ”Hij hoort bij het meubilair in mijn lessen. Hij is niet hier om vertroetelt te worden. Ik wil jullie vriendelijk vragen om hem dan ook vooral met rust te laten, alvast bedankt.” Ze haalde een perkament uit haar tas, die ze naast zich op de grond had gezet, met de presentie lijst. ”Eens kijken. We hebben zo meteen zat tijd voor vragen aan mij, maar het lijkt me wel een leuk idee als iedereen zich even voorstelt als ik je naam noem. Misschien kun je wat over jezelf vertellen? Wat je ervaringen zijn met fabeldieren, of huisdieren? Zo leren we elkaar allemaal meteen een beetje kennen,” Roxanne noemde elke naam op, vinkte hun presentie af en gaf ze elk de tijd om zich voor te stellen.


Mayla, Damian, Olivier, Hayden, Shia & Nathaniël a.u.b.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian
.
.
Damian

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 380
Points : 5
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and self taught fire magic
Klas: Master Julius
Partner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimema feb 29 2016, 17:21

Een ochtendmens, iemand die vol plezier in de ochtend uit zijn bed stapte en met een vrolijke glimlach zijn dagelijkse activiteiten begon, zoals een ontbijtje maken, een lekker bakje koffie en niet vergeten; de krant mooi opgevouwen op de tafel. Een prachtig ochtendritueel, al dan niet het perfecte. Maar dat was dus niet iets wat ooit bij de blondharige jongen genaamd Damian Hoshina ging gebeuren. De jongen met het grote litteken dat zijn gezicht sierde, sliep met een been bungelend uit bed terwijl de kerel zelf gigantische snurkgeluiden produceerde uit zijn keel die je kon vergelijken met een machine die bomen moest afzagen. Gelukkig werd dat onmenselijke geluid stopgezet door het luide gebiep van zijn wekker die afging. Zijn vuist ging als automatisme naar de wekker en hij sloeg er op, wanneer het ding meteen stil werd. Zijn tante had hem een duurzame wekker gekocht, wetende dat menig andere wekker zou gesneuveld zijn onder de impact van zijn vuist. Arme wekkers. De blondharige jongen geeuwde geïrriteerd, hoe hij dat flikte is ook voor mij een vraag, maar zijn gaap klonk alleszins alles behalve vrolijk.
Het duurde een kwartier voor Damian eindelijk uit zijn bed was gerold en nu had hij de gordijnen van zijn raam opengetrokken en luidkeels geprotesteerd omdat het gewoon té veel licht was voor hem om aan gewend te worden, dus de gordijnen werden weer met een nijdige trek dichtgetrokken. Dan maar in het donker alles bij elkaar zoeken. Wat voor Damian bij elkaar zoeken, was kleding, zich verfrissen om dan meteen naar de grote zaal te vertrekken, ook al had hij geen honger. Misschien was er zalm te vinden voor tussen zijn broodje deze ochtend.

Zijn ogen gleden over het voedsel dat ze serveerden in de grote zaal en tot zijn grote vreugde vond hij van die flinterdunne schelletjes zalm voor tussen zijn mini broodje wat zijn ontbijt moest voorstellen. De blondharige jongen legde twee flinterdunne schelletjes tussen zijn minibroodje en stak het in zijn mond om het onderweg op te eten. Zo veel tijd had hij immers niet meer sinds hij alles behalve een ochtendmens was. Hij begon zelfs aan zichzelf te twijfelen of hij wel werkelijk mens was, want de schaduw lag hem veel beter dan de vlakke zon die nu scheen. Hij was gedwongen zijn ogen fijn te knijpen om te wennen aan het licht terwijl hij zijn weg baande door het grasveld, zijn broodje zalm met minihapjes opetende. Zijn blauwe ogen leken te glinsteren van zodra hij eindelijk gewend was geraakt aan het licht. Hij was aan de stallen geraakt en hij ging gewoonweg bij het groepje staan dat er al stond. “Iedereen die voor verzorging van Fabeldieren introductie les is gekomen, graag even verzamelen bij mij!” God, dacht hij even tijd te hebben zijn broodje zalm serieus te kunnen eten, was hij gedwongen het in één keer in zijn mond te proppen, wat als resultaat gaf dat de jongen moeizaam kauwend met bolle wangen er fronsend bijstond, rug naar Miss Roxanne gericht tot zijn broodje eindelijk op was. Moeizaam slikte hij de veel te grote brok door en werd hij quasi instant misselijk, wat hem dus vreselijk geïrriteerd maakte. Met een vreselijk humeurige kop ging hij bij Miss Roxanne staan, de kruimels van zijn kaak vegende. “Goeiemorgen allemaal! Fijn dat jullie er zijn! Welkom bij de introductie les.” ze keek elke leerling om de beurt met een grijns aan, die Damian mooi beantwoordde met zijn prachtige humeurige expressie, want verder had de jongen geen intentie om vrolijk te kijken tijdens deze les.

Waarom was hij hier zelfs? Hij hoorde zijn bed tot hier roepen en nonchalant stak hij zijn handen in de achterzakken van zijn jeansbroek die langzamerhand versleten begon te worden. Dat zag je vooral aan het feit dat zijn jeansbroek ook gewoonweg compleet was opgengescheurd aan zijn knieën. “Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Roxanne Heart. Noem mij maar whatever you like. Miss Roxanne, Miss Heart, Roxanne, alles is prima. Ik ben jullie nieuwe lerares VvF. Dit hier is mijn hond” Zijn blik viel kort op de hond die bij Roxanne hoorde kennelijk. ”Hij hoort bij het meubilair in mijn lessen. Hij is niet hier om vertroetelt te worden. Ik wil jullie vriendelijk vragen om hem dan ook vooral met rust te laten, alvast bedankt.” No way dat hij dat ding ooit zou aanraken, dus daar ging hij al ‘pluspunten’ voor scoren.

”Eens kijken. We hebben zo meteen zat tijd voor vragen aan mij, maar het lijkt me wel een leuk idee als iedereen zich even voorstelt als ik je naam noem. Misschien kun je wat over jezelf vertellen? Wat je ervaringen zijn met fabeldieren, of huisdieren? Zo leren we elkaar allemaal meteen een beetje kennen,” toen hij zag dat werkelijk niemand zijn mond opentrok, of misschien lag het aan hem voor te snel te zijn, schraapte hij zijn keel en begon hij te spreken: “Mijn naam is Damian Hoshina, ik ben 18 jaar en ik heb zero ervaring met fabeldieren. Ik heb geen huisdier maar misschien neem ik er ooit wel eentje, geen idee,” sprak hij met een nadenkende frons en na zijn kleine introductie sloeg hij zijn armen over elkaar voor zijn borstkas en keek hij afwachtend voor zich uit, misschien een beetje in gedachten verzonken.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://cidsbanana.tumblr.com/
Olivier
.
.
Olivier

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimema feb 29 2016, 23:14

Een geërgerde zucht klonk vanuit een bed waarna het luid irritante gepiep ook ophield toen er een hand op de wekker landde. Een slaperige zwartharige jongen knipperde een paar keer met zijn ogen en haalde een hand door zijn zwarte haren waardoor het zowaar nog rechter op ging staan dan het al deed. Hij gaapte een keer luid en ging rechtop zitten in zijn bed om zich daarna flink uit te rekken. Een paar botjes schoten weer goed en een geluid van voldoening ontsnapte uit de keel van de jongen genaamd Olivier. Rustig stond hij op om zijn kleren van de stoel te pakken en ze aan te trekken. Douchen deed hij later wel. Hij had een les Verzorging van Fabeldieren dus vies zou hij wel worden. Snel haalde hij een kam door zijn haar en mopperde iets toen er een paar plukken vrijwel meteen weer overeind sprongen. Met een korte rol van zijn ogen liep de zwartharige jongen naar de grote zaal en maakte snel een bruin broodje met ham en kaas die hij al lopend aan het op eten was. Al vrij snel kwam hij aan bij de stallen en zijn blik landde op alle leerlingen dier er al waren. één van die leerlingen was de blond harige jongen genaamd Damian en Olivier zijn ogen gingen bijna automatisch over hem heen keken bijna . Er leek nog geen lerares te zijn en hij wilde het net vragen toen een stem zijn oren bereikte. “Iedereen die voor verzorging van Fabeldieren introductie les is gekomen, graag even verzamelen bij mij!” Bij deze woorden keek de zwartharige jongen even op naar wat blijkbaar de lerares was waarna zijn blik weer kort naar Dam ging, die op dat moment net zijn wangen bol had doordat er blijkbaar een grote hap inzat. Snel keek de zwartharige jongen weg, want hij moest toegeven, heel stiekem was het ergens wel schattig was. Niet dat de jongen dat ooit zo toegeven dat die verschrikkelijke gedachte zijn brein was binnengekomen. Weer richtte hij zich op de lerares om naar haar verdere praatje te luisteren en net toen Olivier wilde beginnen met zich voorstellen, hij had net zijn lippen voor elkaar gedaan, hoorde hij Damian praten en luisterde de zwartharige jongen naar hem. Hij wachtte totdat hij klaar was en trok toen zijn mond open. 'Ik ben Olivier Sean Hewley, ben 17 jaar en heb geen ervaring met fabeldieren. Mijn favoriete diersoort zijn de vogels en dan vooral de papagaai achtige en spreeuw achtige en hoop dat ik er ooit één of twee kan vinden als huisdier.' sprak hij zijn introductie voordat hij de groep kort rondkeek en kort glimlachte naar de lerares.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimema feb 29 2016, 23:49

De ochtenden waren haar favoriete tijden om op te staan. Zeker als ze nog even ging mediteren. Chibi lag nog naast haar kussen te snurken, maar ze zou hem na een half uurtje wel wekken. Na haar meditatie stond Mayla op en ging zichzelf douchen. Het water was heerlijk warm en ze bleef nog even staan genieten. Wel miste May de tempel waar ze was opgegroeid. Ze miste haar 10 vaders die haar groot gebracht hadden. Maar ze wilde ze ook trots laten zijn op hun gedeelde en aangenomen dochter. Na zichzelf gedroogd en aan gekleed te hebben wekte ze Chibi door hem zachtjes te roepen. Hij tilde zijn kopje op en keek haar vragend aan. Mayla glimlachte en na zich uit gerekt te hebben fladderde Chibi op en landen op haar schouder. Met haar tas gepakt liep Mayla vrolijk als altijd de deur uit via de gangen naar buiten, richting de stallen waar ze verwacht werden heen te gaan. Maar bij aankomst zag May wel een paar leerlingen staan, maar nog geen docente? Dat was vreemd? Maar daar kwam ze al snel aan gelopen met een hond aan haar zijde. Na een korte uit leg vroeg ze of iedereen zich even wilde voorstellen en of ze al enige ervaring hadden met huis of fabel dieren. Nog voor Mayla zich kon voor stellen ging een jongen haar voor. May wachten geduldig tot Damian klaar was en ze voelde Chibi even wiebelen voor hij zich van haar hoofd liet glijden en plaatst nam op haar schouder. Een andere jongen ging haar nog voor en stelde zichzelf voor als Olivier. 'Goede morgen Miss Heart. Mijn naam is Mayla lance en ik ben 17 jaar oud. Ik heb enige ervaring met dit fabel diertje van Nova. Hij is een Fairy dragon en komt uit de diepe kristalen grotten. We hebben een zielen verband en nu volgt hij me overal waar ik ga. Eigenlijk zie ik Chibi niet als huisdier. Hij is vrij om te gaan waar hij wil.' stelde Mayla zichzelf en Chibi voor. Ze wilde niet als een opschepper klinken nog als iemand die als enigste ervaring hebben zou met 1 soort fabel dier... Maar tja misschien waren er wel meerdere die ervaring hadden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimevr maa 11 2016, 12:23







Hayden
"Being alive is a sign of strength!"

Ze kwam in haar ogen wrijvend aan gestrompeld en keek naar de overige leerlingen oh oke ze was te laat dat wist ze oh ja daar was de lerares. Ha ze was gewoon te laat moet zo laat als de leraar. Ze plofte ergens op een hooibaal en liet zich op haar rug vallen. Ze keek op bij haar naam en gaapte. Ja ja ze moest zich voorstellen ofzo. 'Hayden, kort mn naam niet af bijna 18 en het is te vroeg om te praten ik heb geen koffie gehad. Geen ervaring met huisdieren en ik ben hier omdat ik heb geen idee, extra punten ofzo.' Ze rekte zich uit en liet zich weer op de hooibaal vallen. Nee ze had hier absoluut geen zin in waarschijnlijk werd ze hier enkel compleet smerig met al die vieze beesten. Nee die hond hoefde niet in haar buurt te komen die was ook vies. Ah nee ze ging waarschijnlijk nog modder meenemen dr kamer in. Ze kwam wat overeind en keek naar de jongens die aanwezig waren. Oke blondie had goede looks en zwartje was ook wel een leukertje. Ze glimlachte en besloot voor de blonde. Ze zette zich op haar benen en besloot Damian een knuffel te geven want ja. 'Het is zo vroehoeegg' miepte ze en bleef hem knuffelen met een diepe gaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Nathaniël
.
.
Nathaniël

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Amélie
Posts : 14
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht x Duister
Klas:
Partner:

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimeza maa 12 2016, 21:05

Nu hij zich op een school bevond, was het waarschijnlijk ook te bedoeling dat hij naar de lessen moest gaan. August had hem al op het hart gedrukt dat hij moest proberen om zo normaal mogelijk over te komen en dat naar de les gaan nu eenmaal hoorde bij de gemiddelde scholier. Als hij Celia wilde beschermen, moest hij er ook maar voor zorgen dat hij zich zo goed mogelijk in de maatschappij probeerde te mengen en daar hoorde naar lessen gaan bij. Natuurlijk had hij meteen een van de lessen genomen waar je niet al te veel parate kennis voor moest hebben. Het was nu niet zo dat hij slecht was met zijn magie, maar het leek hem iets veiliger om te beginnen met een les die niet al te moeilijk leek. Daarbij was het een introductie, wat betekende dat ze waarschijnlijk nog niet erg veel zouden doen.

Zijn donkere ogen gleden over zijn omgeving heen terwijl hij elk detail in zich opnam. Er waren maar weinig dingen die Nathaniël ontgingen en het was nog altijd een soort automatisme om alles en iedereen te analyseren. Het was niet gemakkelijk om zo iets te verleren als het er al van begins af aan ingestampt was, letterlijk. Als hij iets niet deed dat ze wilden dat hij deed, werden de martelwerktuigen bovengehaald. Dat had hem ook hard gemaakt waardoor hij vroeger altijd zonder ook maar een krimp te geven had kunnen moorden. Op een gegeven moment was hij gewoon gestopt met er iets om te geven. Hij kende de mensen die hij moest vermoorden niet, dus waarom zou hij medeleven tonen. En toch was er na een tijd iets geknapt waardoor ze hem naar het eiland gebracht hadden. Het eiland waar hij een paar dagen geleden van was ontsnapt en nu bevond hij zich op een school voor magische kinderen opzoek naar die ene persoon die hij wel voor honderd procent vertrouwde en nooit iets zou aandoen.

Verveeld had hij was aan de kant gestaan, uit de buurt van de andere leerlingen totdat hij een stem over het terrein hoorde schallen die hen vertelde dat de mensen die les volgden zich moest verzamelen. Met zijn vingers om de hengsels van zijn rugzak geklemd, liep Nathaniël die kant op en bleef op een kleine afstand van de lerares staan. Een beetje afzijdig van de rest, maar toch dichtbij genoeg zodat hij iedereen zou kunnen verstaan. Zijn blik gleed naar de hond toen deze werd voorgesteld en bleef even hangen voordat hij zijn aandacht weer op de lerares vestigde. Het beestje met rust laten ging geen probleem zijn. Nathaniël had het namelijk nooit echt op honden gehad, toch niet sinds eentje hem ooit gebeten had. De jongen luisterde gefocust naar wat de andere te vertellen hadden op het moment dat hun naam genoemd werd. Pas toen zijn nam genoemd werd, opende hij voor de eerste keer die dag zijn mond om te antwoorden. ”Mijn naam is Nathaniël, ik ben 19 jaar oud en ik heb geen ervaring met fabeldieren of huisdieren.” De woorden kwamen er een beetje monotoon uit, zoals altijd eigenlijk. Misschien was het wel een goed idee om zichzelf te leren terug wat intonatie in zijn stem te plaatsen, maar voor nu moesten ze het daar maar mee doen. De leeftijd had hij samen met Augustus besproken sinds hij zelf niet precies wist hoe oud hij nu was. Hij zag eruit als iemand die er als iemand van negentien kon doorgaan, zeker als je keek naar zijn lengte. Zijn donkere ogen gleden voor een moment naar de roodharige meid die rond de nek van een medeleerling was gaan hangen. Het duurde echter niet lang voordat hij besloot dat die twee zijn aandacht niet waard waren en zonder iets te zeggen richtte hij zijn blik terug op de lerares.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shia

Shia

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Esmée
Posts : 243
Points : 10
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & light
Klas: Miss Eres
Partner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimeza maa 19 2016, 11:20

If I were someone else I think I would still be mentally ill.
Eigenlijk lag hij toch al een halfuur of wat in zijn bed, zijn handen over het deken heen gespreid, zijn gezicht strikt omhoog. Strikt gericht op het plafond boven zijn bed, dat plafond waar geen één barstje in zat. Op een barst gelopen, moeders rug gebroken. Hij slikte zachtjes en liet zijn hoofd naar de zijkant glijden toen hij beweging naast zijn bed hoorde. Aki keek hem met een schuin hoofd en grote ogen aan. Shia toonde geen blik van herkenning aan de hond, mar dat was het beest wel ondertussen al gewoon van Shia. De jongeman stond op uit bed. Bij een andere student zou je kunnen zeggen 'hij gleed uit bed', of 'hij wrong zich zijn bed uit', maar Shia stond nooit niet direct. Met een gecoördineerde, goedgemikte en uitgedachte beweging kwam hij zijn bed uit en aaide de hond kort over zijn hoofd. Toen hij zijn schema voor de dag bekeek, zag hij dat zijn eerste les verzorging van fabeldieren was. Er was een nieuwe leerkracht, wist hij. Nu die Hange weg was, had hij misschien eindelijk rust. De vorige les had hij niet echt opgelet, maar hij had daar al moeilijk gedaan door op het gras te gaan zitten in plaats van op de bankjes die de luidruchtige vrouw gemaakt had.

Aki bleef op de kamer, hij had geen zin om zijn hond mee te nemen. De jongen - die Shia heette maar door een bepaalde persoon ook soms wel Kleine Denker genoemd werd - wist ook dat hij naar de stallen moest. Hij wist dat hij geen zin had in de les, omdat hij geen zin had in het zien van andere mensen. Hij wou naar Vincent. Viool spelen. Piano spelen. Debatteren. Discussiëren. Praten, ook, natuurlijk. Vriendschappen. Dat was een werkwoord geworden nu, ja. Ieder woord werd ooit voor het eerst uitgesproken door iemand. Dat had hij gelezen. 'Elk woord werd ooit een keer voor het eerst door iemand uitgesproken. Deze iemanden, doorgaans brave enkelingen, noemt men woordelaars. Stel u daar niet te veel van voor, woordelaars zijn gewone, alledaagse mensen.' Hij had het gelezen in een boek genaamd 'Honderd-en-één-verzinsels, bevat Misdaad, seks en verse vis en Verre zwijnestreken' van Hugo Matthysen. Hij las er te vaak in. De jongen haalde een hand door zijn bruine haar en schraapte zijn keel zacht, trok zijn mooie, bruinlederen rugzak beter op zijn schouders. Hij was bij de stallen en hij hoorde ook al een stem. Stemmen, beter gezegd. Hij ging gauw en onopgemerkt naast de rest staan, keek even naar de collie naast de dame. Ze stelde zich voor, miss Roxanne. Meteen begon Roxanne van The Police in zijn hoofd te spelen. Hij wou zeggen dat hij het haatte als er nummers in zijn hoofd begonnen te spelen, maar met zijn ingewikkelde brein genoot hij ergens toch wel van het feit dat er zoveel geluiden in zijn hoofd waren. Geen aandacht voor de hond ook niet. Mooi, was geen probleem, hij gaf nooit aandacht aan honden buiten Aki. De vrouw had een lijst uit haar tas gehaald, en zei dat ze wat moesten vertellen. Nadat de aanwezigheden opgenomen waren. Toen het zijn beurt was, keek hij nog leger dan anders. Hij had naar geen één leerling geluisterd, en hij had geen idee wie wie was. "Shia. Achttien. Eén huisdier, Aki, hij is een Hollandse herder. Verder ben ik één keer lichamelijk aanwezig geweest bij een VvF-les. Mentaal nog nooit."
It is impossible to imagine a color you have not seen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimeza apr 02 2016, 01:18

VvF || Introduction Group A Cwl6cii
Pfieuw. Het werkte. Niemand had door dat Roxanne gewoon te laat was. Of niemand kon het iets boeien. Helemaal mooi. Helemaal prima. En nu moest ze het los gaan laten dat ze het weer bijna voor zichzelf verprutst had. Ze riep iedereen bij zich, wat sommige nog aardig moeilijk af leek te gaan. Een roodharige meisje liet zich op een hooibaal vallen. Een blonde jongen bleef gewoon met zijn rug naar haar toe staan en sommige andere hielden overduidelijk hun afstand. “Kom eens wat dichterbij jongens, we bijten niet. Jij daar, draai je eens om. En juffrouw, wat is je naam? Zou je van die hooibaal af willen komen en er ook gewoon bij willen komen staan? Goed. Dan kan ik beginnen.”
Ze begon met zichzelf en Gyp voor te stellen. Al noemde ze bewust de naam van de hond niet. Zou je net zien dat iedereen constant z’n naam zou gaan roepen om zijn aandacht te trekken. How about no?

Ze had de presentie lijst erbij gepakt en voorgesteld dat iedereen zich even zou voorstellen. Het duurde wel geteld 2 seconde voor de eerste zichzelf voorstelde. Wat een enthousiasme. Dat was een goed teken, bedacht Roxanne glimlachend. Damian Hoshina was de eerste die zichzelf voorstelde. Al was het niet met veel flair. Eerder een beetje ongeïnteresseerd. Hij was vast met het verkeerde been uit bed gestapt… Opeens viel haar het litteken op het gezicht van de knul op. Dat moest vast pijn gedaan hebben! Die chagrijnige frons leek opeens een stuk logischer. “Welkom Damian. Als je ooit huisdier plannen hebt, ben je altijd welkom om langs m’n kantoor te komen,” glimlachte ze “Ik ken nog wel een paar goede adresjes.”
De volgende was Olivier Hewley. Een jongeman with a smashing mustache *wbw* die wat vrolijker leek te zijn dan zijn voorganger. Hij glimlachte vriendelijk en Roxanne glimlachte vriendelijk terug “Ik heb geen papegaaienles in mijn planning staan jammer genoeg. Maar ik kan je wel beloven dat er een aantal vogel lessen aan zitten te komen.”
Mayla, de volgende leerling die zich voorstelde, kende Roxanne al. Ze had de jongedame al eerder gezien op de gangen. Samen met haar fairy draakje, Chibi. En ze was direct geïntrigeerd geraakt door de band die ze met het fabelwezentje had. “Welkom Mayla, en welkom Chibi natuurlijk. Fijn dat je er bent. Een leerling met een beetje ervaring is altijd een leuke afwisseling.” glimlachte ze naar het meisje.
Miss let’s drop dead in straw and don’t pay any attention was als volgende aan de beurt en het was duidelijk te zien aan Roxanne’s gezichtsuitdrukking dat ze niet heel blij was met de attitude van Hayden. “Welkom Hayden.” Was het enige wat ze te zeggen had voor ze de volgende naam opnoemde en luisterde naar wat Nathaniël te zeggen had. Hij was al de 3de die niet heel veel interesse leek te tonen. Het stoorde Roxanne toch wel lichtelijk want dan zou ze toch haast voor niks gekomen zijn. Gelukkig waren Mayla, en hopelijk Olivier ook, enthousiast genoeg. Nog voor Nathaniël was uitgesproken knipte Roxanne opeens een keer fel in haar vingers richting Hayden. “Hayden. Opletten. Als ik praat, of als iemand anders een beurt heeft gekregen om te praten ben jij stil. Begrepen?” Ze draaide haar blik weer op Nathaniël en had weer een instant expressie verandering toen ze hem een vriendelijke glimlach schonk. “Welkom Nathaniël. Ik hoop je vaker in mijn lessen te zien. Dan zal ik die ervaring wel voor je veranderen.”
Als laatste kwam de knul die inmiddels behoorlijk leeg uit zijn ogen staarde. Ook zijn interesse leek ver te zoeken. Vooral na die laatste zin van hem. Blijkbaar was het de vorige leraar vvf niet gelukt om het vak interessant te maken voor deze knul. Hij kwam ook wel wat typisch op haar over en het zou haar niks verbazen als ook zij er een hele kluit aan zou gaan krijgen. “Welkom Shia. Wat voor Hollandse herder is Aki? Ruwhaar, langhaar of korthaar?” vroeg ze oprecht geïnteresseerd. Als ze een fangirl was geweest? She’d be like, totally all over Shia! Want alle goden wisten hoe dol Roxanne was op honden.

Iedereen was geweest. Iedereen had zich voorgesteld. En de brede glimlach van Roxanne, die ze had aan het begin van de les, was inmiddels ook al wat afgekoeld. “Goed, nu iedereen zich heeft voorgesteld kunnen we beginnen. En ik wil eigenlijk beginnen met een aantal regeltjes.” Haar blauwe ogen gleden langs alle gezichten in dat pauze moment. “Ik kom hier niet voor mezelf. Ik kom hier niet omdat ik “betaald” wordt. Ik kom hier niet omdat het zulk mooi weer is. Ik kom hier voor jullie, zodat ik met jullie mijn kennis kan delen. Wat je met die kennis doet moet je uiteindelijk zelf weten. Ik hoop natuurlijk op iets goed. Ik ben niet van plan om fabeldier villains van jullie te maken.” en ze glimlachte even. Het was misschien wat streng zo direct, maar ze probeerde het wel luchtig te houden. “Maar, dat betekent wel dat ik een zekere motivatie en inzet van jullie kant verwacht. Ik sta hier niet voor de kat z’n ***. Dus wie denkt zijn of haar tijd hier staat te verdoen kan nu beter omdraaien en weggaan.” Ze keek iedereen nog een keer om de beurt aan en liet haar blik iets langer op Hayden rusten. “However! Wie nu denkt makkelijk onder de les uit te kunnen komen kan dat mooi vergeten. Dat is geen excuse om nu weg te gaan. Ik geef strafpunten én strafwerk op als dat moet. Ik ben werkelijk waar een hele makkelijke. Doe je normaal mee in de les. Kom je je afspraken na en maak je goed je huiswerk, kan ik erg aardig en flexibel zijn. Wordt er niet naar me geluisterd, of loop je de kantjes er van af? Dan ben ik niet meer zo lief. Heb je respect voor mij? Dan heb ik respect voor jouw. Ik hoop dat dit duidelijk is voor iedereen?”

Ze borg de namenlijst op in haar tas en klapte vervolgens in haar handen. “Mooi. Laten we beginnen met de rondleiding. Er zijn nog wel meer regels, maar die leg ik tijdens de hele introductie wel uit. Als iemand een vraag heeft, stel deze dan vooral.” De jonge lerares rommelde vervolgens weer in haar tas en haalde er een grote bos sleutels uit. “Follow me please.” glimlachend ging Roxanne ging de leerlingen voor en liep naar de grote deur van de stallen. “Ik neem aan dat iedereen wel eens in de stallen is geweest? Zo niet, dan kun je nu even een kijkje nemen,” Met een rinkelend geluid van de vele sleutels opende ze de deuren en liep de lichtelijk stoffige ruimte binnen. En terwijl ze verder naar binnen liep en iedereen de kans gaf om een kijkje te nemen vertelde ze rustig verder. “Deze stallen zijn voor de leerlingen. Over het algemeen zijn die grote deuren ook open. Maar omdat wij vandaag de eerste zijn was de deur nog op slot. Deze deuren gaan ‘s nachts dicht. Onthoud dat goed. In dit gedeelte van de stallen kun je dan ook alle huisdieren vinden die jullie klasgenoten, of misschien jullie zelf wel, niet in op de etages kunnen houden. Ik doe ook verder niks met deze dieren, want ze zijn simpel weg niet van mij.” Al vertellend liep ze kalmpjes aan verder naar achter, waar zich nog zo’n grote deur bevond. Aan de deur hing een bordje, die Roxanne op haar eerste dag daar had opgehangen, met de volgende mededeling. Verboden toegang voor leerlingen. Alleen onder begeleiding. Roxanne ging voor de deur staan en wachtte geduldig tot iedereen langzaamaan weer bij haar was komen staan. “Olivier. Kun jij voor mij voorlezen wat er op deze deur staat? En kan iemand mij vertellen waarom dit op deze deur hangt?” Vroeg ze de klas met een lichte glimlach. Eens zien of ze de regels snapte.


[lol. It's long XD Sorry for the wait XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian
.
.
Damian

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 380
Points : 5
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and self taught fire magic
Klas: Master Julius
Partner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimeza apr 02 2016, 08:41

Hij had gelukkig zijn broodje nog net op tijd naar binnen gewerkt toen er van hem werd gevraagd om zich om te draaien. Moeizaam kauwend keek hij naar de leerkracht en slikte hij de inhoud die hij net in zijn mond had gepropt door. Daarom was het nooit een goed idee voor hem om in de ochtend te eten, want het opkrijgen op tijd kreeg hij toch niet en een ochtendmens was hij allesbehalve. Net toen Damian klaar was met zijn kleine uitleg, van zichzelf voorstellen, bleef zijn gezicht op stand chagrijnig staan, gewoon omdat het nog ochtend was en de zon veel te hard scheen naar zijn zin. “Welkom Damian. Als je ooit huisdier plannen hebt, ben je altijd welkom om langs m’n kantoor te komen,” glimlachte ze “Ik ken nog wel een paar goede adresjes.” Damian knikte hierbij droogjes om dan half op te schrikken toen er iemand aan hem ging hangen, letterlijk. Zijn blauwe ogen gingen verschrikt naar omlaag en daar zag hij dan, een roodharige meid met lange haren aan hem plakken, miepend dat het nog vroeg was. Zijn aandacht ging niet meer uit naar de anderen die zich voorstelden. Hij hoorde nog vaag dat de de ene Shia heette en de andere Nathaniël, maar dat boeide hem niet. Zijn ogen gingen kort naar Olivier om dan naar Hayden te gaan die een mini uitbrander had gekregen van Miss Roxanne. Het liefst werd hij nu losgelaten en hij knuffelde de roodharige meid wat awkward terug voor hij zich uit de omhelzing wurmde en een beetje bij die Shia kerel ging staan op acceptabele afstand van hem, want bah, mensen, bah, contact. Hij wilde naar zijn bed en zeker nu mister regenboogpoeperige Olivier hier ook was, het maakte hem humeurig, correctie, hij maakte hem humeurig.

De glimlach die de leerkracht op haar gelaat had gehad, was al stukken gemindert dan van in het begin, Damian keek er gewoon wat naar, niet echt geïnteresseerd en zijn uitdrukking was verveeld. “Goed, nu iedereen zich heeft voorgesteld kunnen we beginnen. En ik wil eigenlijk beginnen met een aantal regeltjes.” Regels, bah, daar ging zijn aandacht al, maar zijn blauwe ogen bleven rusten op het gezicht van Miss Roxanne, terwijl ze haar uitleg deed over dat ze hier was voor hen en yadda yadda yadda, de algemene uitleg die zowat elke leerkracht gaf als hij of zij nieuw was, niets speciaals. Daarna begon ze over inzet en motivatie en like hell dat hij die ging geven op dit moment. Als het nu avond was geweest, dan had hij wel wat meer fut gehad, maar dat was nu dus niet het geval. Hierna ging het over respect geven en terugkrijgen en Damian knikte er gewoon op, hij was te lui om zijn stembanden te gebruiken. De leerkracht borg haar papieren op en ze liep naar de stallen, hij volgde haar na een tijdje en trok zijn neus op bij de stank van de plek. Het had een benauwde geur en hierdoor was hij gedwongen te gaan puffen omdat hij hier voor geen meter serieus kon ademen. Nog voor hij pufte kon je zijn adem kort horen piepen, maar dat was alweer opgelost nadat hij zijn puffer had gebruikt. Met een verveelde uitdrukking stak hij het ding weer in zijn tas en hij luisterde terwijl hij de leerkracht volgde. Ze hielden weer halt, dit keer bij een deur waar een bord aan hing van verboden toegang voor leerlingen zonder toezicht. Zijn ogen gleden kort naar een draak die hier zat en eventjes was er een glimlach op zijn gelaat verschenen, die al snel weer verdween van zodra Miss Roxanne begon te spreken. De blondharige jongen richtte zich weer op de les. “Olivier. Kun jij voor mij voorlezen wat er op deze deur staat? En kan iemand mij vertellen waarom dit op deze deur hangt?” Damian kruiste zijn armen en bleef staan. Serieus? Mensen konden heus wel lezen en als ze dat niet konden dan hadden ze pech, serieus. “Staat er toch duidelijk. Verboden toegang voor leerlingen zonder begeleiding, dus alleen onder toezicht van een volwassene, stagiair of leerkracht, mag je hier achter de deuren komen. Als mensen dit niet kunnen lezen, zijn ze achterlijk,” sprak hij met een serieuze toon terwijl hij zijn blik gericht had op de leerkracht VVF. Hij had geen zin gehad om te wachten tot mister Olivier Hewley had geantwoordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cidsbanana.tumblr.com/
Olivier
.
.
Olivier

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimedi apr 05 2016, 20:15

Hij luisterde aandachtig naar de lerares, naar haar woorden dat ze best wat dichterbij mochten komen omdat ze niet zouden bijten. Miss Roxanne, zo heette de lerares verzorging voor fabeldieren en haar hond. Kort keek hij naar het dier maar had zich daarna weer op de vrouw te focussen. Ze vroeg aan Damian om zich voor te stellen en Olivier luisterde naar zijn woorden. Hierna was het zijn beurt en hij vertelde kort wat over zichzelf plus dat hij vogels en dan vooral papegaaiachtigen en spreeuwachtigen het meest leuk vond. “Ik heb geen papegaaienles in mijn planning staan jammer genoeg. Maar ik kan je wel beloven dat er een aantal vogel lessen aan zitten te komen.” Een vrolijke tevreden grijns kwam om zijn lippen te staan en hij knikte een enkele keer. Daar keek hij naar uit, naar de lessen met de vogels. Met een half oor luisterde hij naar de andere leerlingen. Hij ving iets op over Mayla en een draakje dat Chibi heette en verzonk daarna iets in gedachte. Ving alleen de naam op van het roodharige meisje genaamd Hayden. Hij schrok dan ook weer op en kwam weer helemaal in het hier en nu toen het meisje met een kreet dat het zo vroeg was om Damian zijn nek hing. De neiging om boos tegen het meisje te grommen slikte hij in. Waarom hij dan ook tegen het meisje wilde snauwen en grommen was hem een groot vraagteken. Hij drukte het gevoel weg en slikte het geluid wat uit zijn keel wilde ontsnappen in. De lerares knipte fel in haar vingers waarna hij zijn ogen op de jongen die nu begon met praten was richtte. Ene Shia die een beetje apart op hem overkwam. De naam van de andere jongen had hij gemist. De waterval van woorden van de lerares kwam over hem heen als een tsunami. Het ging over motivatie en inzet, ook nog iets over respect. Alle drie had hij wel, dacht hij zo. Hoopte hij. Maar de rest van de woorden was het ene oor in en het andere oor uitgegaan. Het geluid van dat ze in haar handen klapte, liet hem wederom naar haar opkijken. Ze vertelde dat als ze vragen hadden dat ze deze vooral moesten stellen. Met een rustige tred volgde hij de lerares en keek kort rond in de stallen nadat ze deze via een luid gerinkel van haar sleutelbos opende. Hij was er één keer snel doorheen gelopen en meer ook niet. Zijn ogen vielen kort op de puffende Damian. Astma of iets in die richting, blijkbaar? Zo snel als zijn ogen op de blonde jongen geland waren, zo snel waren ze ook weer van hem weg. De lerares sprak de woorden dat deze stallen voor de dieren van de leerlingen die te groot waren voor op de etages. Met zijn handen in zijn broekzakken voegde hij zich weer bij de groep leerlingen en bij de leerkracht. Zijn volle intentie wat weer getrokken toen hij zijn naam hoorde. “Olivier. Kun jij voor mij voorlezen wat er op deze deur staat? En kan iemand mij vertellen waarom dit op deze deur hangt?” Zijn bruine ogen gingen snel over het bordje en hij deed zijn mond open om haar te antwoorden. 'Nou da-' Nog voor hij echt had kunnen beginnen met antwoord geven onderbrak Damian hem. “Staat er toch duidelijk. Verboden toegang voor leerlingen zonder begeleiding, dus alleen onder toezicht van een volwassene, stagiair of leerkracht, mag je hier achter de deuren komen. Als mensen dit niet kunnen lezen, zijn ze achterlijk,” Kort draaide Olivier met zijn ogen en zette geagiteerd zijn handen in zijn zijde. 'Het lijkt erop dat Damian of néé, Olivier en ik van naam veranderd zijn, mevrouw.' Was het eerste wat hij antwoordde, met een kleine grijns die trok aan zijn mondhoeken. 'Maar ja, hij heeft deels gelijk. Er staat: Verboden toegang voor leerlingen. Alleen onder begeleiding. Wat dus inderdaad betekend dat onbevoegde, in dit geval de leerlingen, er niet in mogen zonder begeleiding van een volwassene als bijvoorbeeld een lerares zoals uzelf mevrouw.' sprak hij verder terwijl zijn handen van zijn zijde naar zijn heupen zakte. 'En om mijn medeleerling een beetje te verbeteren. Als je dat niet kan lezen, ben je niet achterlijk, zoals hij dat zo prachtig formuleert' klonk hij sarcastisch 'maar dan heeft die persoon gewoon niet, of niet goed, leren lezen. En daar is niets achterlijks aan. Is slechts een kwestie van oefenen en het leren en dat kan nu ook nog, al vergt het tijd. Het is hetzelfde als onze lessen volgen, in mijn ogen. Dat is dus niet achterlijk, maar een deel niet aan geleerde vaardigheden. En dit kan door verschillende dingen komen zoals een wees zijn en noem maar op. Maar dat is enkel mijn mening' Zijn bruine ogen flitste snel, lichtelijk boos, naar die blauwe van Damian voordat hij ze weer terug liet gaan naar de lerares. Zijn stem had een klein geïrriteerd randje gehad. Hij had meerdere kinderen, jongeren, leren lezen en schrijven in het weeshuis van zijn vader. Een opmerking als dat wat Damian had gemaakt liet zijn nekharen, om de verkeerde redenen, overeind staan. Zijn handen gleden met een kleine zucht van zijn heupen af waarna ze kort langs zijn lichaam bungelde voordat hij ze over elkaar heen sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitimewo apr 06 2016, 00:26

Mayla luisterde naar de gehele uit leg en stoorde zich lichtjes aan de on geïnteresseerde onder de leerlingen. Waarom deden zo nu zo als ze zich hier voor op gegeven hadden? Maar ze liet de juf het zelf wel af handelen. Chibi kon soms vervelend zijn maar nu gedroeg haar draakje zich voorbeeldig. Nou ja? De angst haas zat diep weg gedoken op haar hoofd, maar toch was hij nog duidelijk te zien. Ze liepen naar de stallen. Mayla was er wel vaker langs gelopen, maar nog nooit was ze in de stallen geweest. Als een klein kind in een snoep winkel liep ze naar elke stal apart en bekeek de dieren die er in stonden. Er waren grappige wezen te zien, maar ook hele mooie. Een zwarte draak die lag te slapen bijvoorbeeld. Mayla had graag willen weten of hij vriendelijk was geweest om hem te kunnen aaien, maar de stem van de juf trok haar aandacht en ze sloot snel aan bij de rest en hoorde twee jongens die even een startende ruzie leken te willen beginnen. De jongen die Damian heten noemde leerlingen die niet konden lezen of mensen al op zich achterlijk. Daar was ze het niet mee eens en toen Olivier begon te spreken knikte ze instemmend. Ondanks het litteken onder zijn oog was hij best nog knap te noemen, maar Mayla hield wijselijk haar mond, dit soort dingen waren de docenten voor om het te sussen en ze wilde zelf niet de gebeten hond zijn als ze er tussen zou springen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



VvF || Introduction Group A UTL8oxA PROFILE
VvF || Introduction Group A UTL8oxA MAGICIAN

VvF || Introduction Group A Empty
BerichtOnderwerp: Re: VvF || Introduction Group A   VvF || Introduction Group A Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

VvF || Introduction Group A

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» VvF || Introduction Group B
» [#1] Introduction~
» Survival Introduction
» Short introduction
» Introduction {Mentorklas}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field :: Stables-