PortalIndexShort introduction HpD5UwnShort introduction 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Short introduction

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Huoriel
.
.
Huoriel

Short introduction UTL8oxA PROFILEPosts : 145
Short introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Lucht
Klas:
Partner:

Short introduction Empty
BerichtOnderwerp: Short introduction   Short introduction Icon_minitimema jul 09 2012, 14:30

Helloooooo all of you out there sitting in front of a screen reading this nonsense,

Hi, ik ben Laura (:
Nouja, ik ben erg slecht met dit soort dingen, mezelf voorstellen en die zooi.

Mijn naam is Laura, ik ben zeventien jaartjes jong en word in november de gulden 18 Very Happy en stiekem heb ik daar best veel zin in
Ik ben een vrolijk persoontje, maar zoals iedereen heb ik mijn droevige momenten. Ik heb zelf ADHD, alhoewel kun je dat niet erg merken door een computerscherm bounce . Behalve als ik veel contact met je heb en dus veel informatie met je deel, waardoor je vaak gek van me kunt worden.

Mijn passie is schrijven, waar ik ook regelmatig iets mee doe. Ik schrijf verhalen, ik doe mee aan schrijfwedstrijden etc.
RPG'en is iets wat ik voorheen veel deed, op een site wat er nu tot mijn grootste spijt niet meer is R.I.P. Hipste
En dit zie ik als mijn gelegenheid om weer opnieuw te kunnen beginnen met het rpg'en, alhoewel dit heel anders is dan ik gewend ben, probeer ik het toch Razz

Ik leef in het criminele stadje van het oosten, wat vaak tot frustraties oplevert. Ik kan een stresskip en een zenuwpees zijn als het op belangrijke gesprekken aankomt.

Mijn opleiding volg in in het ROC van mijn huidige woonplaats, waar ik de opleiding 'Sociaal Agogisch Werk - Maatschappelijke zorg niveau 3' volg. Die bastards van het roc hebben me in niveau 3 geplaats door mijn houding. Like, kan het nog erger? Mijn intelligente keken ze niet naar, enkel mijn houding in de les en tegenover de leraren. Tch.

Ohja, ik houd van Anime. Serieus, en dan vooral van Fairy Tail. Met dank aan mijn grote vriendin dit zichzelf nu erg aangesproken voelt en dit ook gaat lezen. Love you <3

IK HEB HET LEUKSTE EN AWESOME'STE BAANTJE WAT JE KAN HEBBEN OP MIJN LEEFTIJD MET GROTE VOORDELEN! Ja, ik werk in de plaatselijke bioscoop, waardoor ik gratis naar de film mag. Hoevaak ik maar wil, en wanneer ik maar wil. Like, wie wil dat nu niet? :'D


Uhm, ja...
Dat was het dan wel ongeveer. Wil je meer over me weten? Post dan wat vragen hieronder of stuur me een pb'tje Very Happy

rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Short introduction UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Short introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Short introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: Short introduction   Short introduction Icon_minitimema jul 09 2012, 23:40

Hallootjes, Laura, wilkommen~ : D
Zowat iedereen hier is aan de anime-drug, dus u zult u zich hier vast wel thuis voelen.
Hopelijk c;
Dat u aan verhalenwedstrijd doet,
dat vind ik epic =w=
En fijn baantje indeed owo
Nog veel plezier toegewenst en stuff, en voor vraagjes bent u vrij om een PB te sturen.

Short introduction Kb6e76 // Noah
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Huoriel
.
.
Huoriel

Short introduction UTL8oxA PROFILEPosts : 145
Short introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Lucht
Klas:
Partner:

Short introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: Short introduction   Short introduction Icon_minitimema jul 09 2012, 23:49

Dankjewel voor het welkomsberichtje, haha Smile
Jaaa, ik voel me al wel een beetje thuis hoor, heb ik me meestal wel gevoeld op het RPG/verhalen-gebied.
Uhu, het baantje is een keeper hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Short introduction UTL8oxA PROFILE
Short introduction UTL8oxA MAGICIAN

Short introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: Short introduction   Short introduction Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Short introduction

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [#1] Introduction~
» Survival Introduction
» VvF || Introduction Group B
» Introduction {Mentorklas}
» VvF || Introduction Group A

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -