PortalIndexPretty little liars|| Elveria HpD5UwnPretty little liars|| Elveria 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Pretty little liars|| Elveria

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lorenzo

Lorenzo

Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 124
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x lucht
Klas: none
Partner: Me to you

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitimeza aug 24 2013, 17:49

Zijn blauwe kijkers leken net te stralen vanaf het moment dat de planeet waar hij moest zijn in zicht kwam en voor een moment drukte hij zelf zijn gezicht tegen het kleine raampje om het beter te kunnen bekijken. Het was best een tijdje geleden dat hij nog een voet op die planeet gezet had en hij moest zeggen dat de zenuwen toch begonnen te komen. Niet alleen om het feit dat hij terug in een leslokaal zou moeten staan om zijn taken als stagiaire uit te voeren, maar ook omdat hij misschien bepaalde mensen terug zou zien. Eigenlijk was er een persoon in het bijzonder die hij aan de ene kant graag terug zou willen zien, maar aan de andere kant ook weer niet. Hij had namelijk tegen niemand gezegd dat hij wegging en was dan ook van de een op de andere moment gewoon vertrokken. Lorenzo wilde best geloven dat Elveria verschrikkelijk kwaad zou zijn als hij zijn hoofd terug in de school liet zien, als ze daar nog naar school ging tenminste. De kans dat ze van school was gestuurd, was nu niet bepaald uit te sluiten, maar ergens had hij het gevoel dat ze er nog altijd rondhing. Dit was de eerste keer dat hij zo zeker van iets was en dat zorgde er alleen maar voor dat het enthousiasme dat hij voelde alleen nog maar toenam. De gedachte aan het feit dat Elveria hem hoogstwaarschijnlijk een klap zou geven, dwong hij even naar de achtergrond en tevreden leunde hij wat naar achteren in zijn stoel. Nog even en zijn leven zou terug helemaal compleet zijn.

Nog geen halfuur later landde de shuttle met een doffe plof op het lanceringsplatform en toch wat zenuwachtiger dan hij verwacht had, stapte de jonge man uit. Meteen kneep hij zijn ogen even tot spleetjes toen de zon het nodig vond om recht in zijn gezicht te schijnen. Iets of wat geïrriteerd door het directe zonlicht hief Lorenzo zijn arm op om zijn ogen zo voor de zon af te schermen. Misschien had zijn laatste reisje naar Shadra er toch voor gezorgd dat hij iets gevoeliger was voor de zon dan vroeger, maar dat zou na een tijdje wel wegtrekken, toch? Wat onhandig viste de jonge man een pakje sigaretten en een aansteker uit zijn broekzak nadat hij zijn tas op de grond had gezet. Ja, hij was begonnen met roken. Het was eigenlijk begonnen als een probeersel, maar al snel was hij er een beetje verslaaft aan geraakt. Nadat hij er dan ook eentje had aangestoken en de rest terug in zijn zak had gepropt, begon hij richting het kasteel te lopen. Eerst zijn spullen op zijn kamer droppen en dan kon hij daarna gaan zoeken naar eventuele bekenden. Zich aanmelden bij zowel het schoolhoofd als de lerares verzorging van fabeldieren kon later nog altijd. Met die gedachte in zijn hoofd vervolgde Lorenzo zijn pad terwijl hij soms de sigaret even uit zijn mond haalde om de rook uit te blazen totdat er niet meer dan een kleine peuk van overbleef. Netjes gooide hij het ding in een van de vuilnisbakken die de school telde en wilde verder lopen toen er iemand zijn aandacht trok. Gewoon de manier waarop ze liep was voor hem al genoeg om haar te herkennen en met ene brede grijns op zijn gezicht bleef hij staan. “Elveria!” Zijn stem galmde over het terrein. Hij had werkelijk geen idee of ze hem gehoord had. Nja, als ze het niet gehoord had kon hij nog altijd haar kant oplopen om haar te begroeten.

Moet er toch nog even inkomen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitimeza aug 24 2013, 18:06

Als er iets saai was vandaag. Dan was het wel de dag. Weekend. Al haar vrienden waren er op uit, en hadden haar niet mee genomen. Wat je vrienden kon noemen. Ze keek naar de grijze lucht terwijl ze op haar bed zat met een tekenblok voor zich. Eigenlijk diep van binnen was ze best alleen. Maar ze gooide die gedachte weer aan de kant en richtte zich weer op haar tekening. Het was een schets van een hoofd. Een jongens hoofd met mooie blonde haren, een lieve glimlach en die prachtige ogen. Het was zomaar gebeurd. Ze scheurde de tekening er uit, en gooide hem in een overvolle prullenbak. Ze moest hem uit haar hoofd zetten. Misschien zou een frisse lucht wel helpen. Ze pakte een tas om haar schetsboek, een paar potloden en een gum in te doen, deed haar zwarte jack aan en pakte haar telefoon. Ze plugde ze witter oortjes in de telefoon en ging naar een afspeellijst van muziek. Rustig liep ze het gebouw uit. Het was wat frisjes voor een zomerdag maar dat maakte Elveria niet uit. Haar haren waren langer geworden en haar gezicht was misschien wat vrouwelijker geworden, maar ze had nog steeds dezelfde, jongensachtige kledingstijl en het brutale karakter. Met haar handen in haar zakken liep ze rustig richting het grasveld. Een oortje had ze niet goed in gedaan en viel uit haar oor, wat haar niets uitmaakte. Er was haast niemand buiten, het leek alsof iedereen van de aardbodem verdwenen was en zij de enige was die was overgebleven. Ze bleef even staan om een liedje uit te kiezen toen ze een stem hoorde die haar naam riep. “Elveria!” En ze kende de stem maar al te goed. Ze rechtte haar hoofd en staarde met geschokte ogen voor zich uit. Toen draaide ze zich om en zag hem staan. Met koffers en al. Ze liet haar telefoon bijna vallen en stond als versteend. Daar stond hij! Stompzinnig glimlachend naar haar. Alsof er niets aan de hand was, alsof er nooit wat was gebeurd. Het was de jongen van de tekening. Lorenzo. Plotseling was hij er weer. En met een sigaret in zijn mond. Met grote passen en een gezicht waar niet op af te leiden was hoe ze zich voelde, beende ze op hem af. Ze stond voor hem stil, haalde de sigaret uit zijn mond en gooide die in het gras. Vervolgens keek ze hem aan en gaf hem een harde klap op zijn wang. Haar ogen waren gevuld met tranen. 'Waar in godsnaam ben JIJ geweest?!' Zei ze met een onvaste stem. Haar hand trilde en voelde aan de plek waar ze hem zojuist had geslagen. Haar hart wist niet wat ze moest voelen. Blijheid, of boosheid. 'Je bent veel te lang weg geweest.' Zei ze kwaad. Ze haalde haar hand weg van zijn gezicht en keek weg, onzeker van wat haar ogen zouden vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Lorenzo

Lorenzo

Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 124
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x lucht
Klas: none
Partner: Me to you

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitimeza aug 24 2013, 20:29

In eerste instantie had er een brede grijns op zijn gelaat gestaan toen hij het meisje een stukje verderop herkend had als Elveria. Eigenlijk had hij gewoon puur naar haar houding en kledingstijl gekeken, anders zou hij haar waarschijnlijk nooit herkend hebben. Het was duidelijk te zien dat ze best hard was veranderd in de tijd dat ze elkaar niet hadden. Ze was precies een heel stuk vrouwelijker geworden nu ze haar haren wat had laten groeien zodat ze mooi in de wind heen en weer waaiden. Lorenzo was zich momenteel echt van geen kwaad bewust, was enkel opgelucht dat zijn gevoel juist had gezeten en ze wel degelijk nog op de school rondliep. Pas toen ze de sigaret uit zijn mond had getrokken, was de grijns een heel stuk minder breed geworden en voor een kort moment had hij zijn blauwe kijkers dan ook op de sigaret gericht voordat hij Elveria vragend aankeek. Misschien vond ze het niet zo leuk dat hij rookte en had ze het ding daarom uit zijn mond gehaald. De klap in zijn gezicht en de woorden die daarop volgenden, zorgde ervoor dat hij die gedachten al snel kwijt was. Nee, het feit dat ze er niet van hield dat hij rookte was momenteel absoluut niet het probleem. Lichtjes kromp de jonge man in elkaar toen het meisje haar hand terug opgeheven had. Een iets of wat opgeluchte zucht verliet zijn lippen dan ook toen ze haar hand gewoon tegen zijn wang aan legde. Haar koude hand tegen de brandende plek op zijn wang deed echt wonderen tegen de pijn en hij wilde zijn hand al tegen die van haar leggen toen hij zich toch bedacht. Dat was misschien niet zo’n goed idee aangezien ze best kwaad was en het was niet zijn bedoeling om haar nog kwader te maken.
Pas na haar tweede woordenstroom, drong het tot hem door waarom ze juist kwaad was en een zachte “oh” verliet zijn mond. Hij was weggegaan zonder iets te zeggen, maar dat had op dat moment echt het beste geleken. De man was nooit echt goed geweest in het nemen van afscheid, was iemand die direct zou beginnen te huilen. Dat was waarschijnlijk ook een van de redenen dat hij vroeger gepest was geweest. “Hoezo ik ben veel te lang weggeweest? Is er iets gebeurd ofzo?” De bezorgdheid was duidelijk in zijn stem te horen terwijl hij zijn hoofd wat scheef hield en Elveria’s gezicht probeerde te zien. “En ik ben overal en nergens geweest. Altijd naar een andere plaats en soms zelfs een andere planeet. Het is daardoor dat ik besloten heb om terug te komen en mijn opleiding om leraar te worden af te maken, alleen bij een ander onderwerp.” Zijn stem klonk zachtjes en na een korte aarzeling legde hij zijn hand op haar wang om er zo voor te zorgen dat ze hem aan moest kijken. “Het spijt me echt dat ik ben weggegaan zonder iets te zeggen, maar ik ben gewoon nogal slecht in… afscheid nemen.” Gewoon de gedachte alleen al zorgde ervoor dat er zich een brok in zijn keel vormde. Zachtjes wreef hij met zijn duim heen en weer over haar wang terwijl zijn blauwe kijkers strak op die van haar gericht bleven. “Het spijt me.” Die drie woorde waren niet meer dan een zachte fluistering terwijl hij haar bijna smekend aankeek. Hij zou hier echt niet kunnen blijven rondlopen als Elveria hem haatte, dan kon hij beter terug linea recta naar Cassia terugkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitimeza aug 24 2013, 20:55

Langzaam begonnen de tranen over haar wangen te biggelen. Het liefst wilde ze niet huilen, maar ze kon het niet laten stoppen. Ze beet verwoed op haar onderlip en keek door haar waterige zicht naar de smeulende sigaret van Lorenzo die ze zojuist kwaad in het gras had gegooid. “oh” kwam er verdwaasd uit. Ze had net een tirade van woorden op hem los gelaten, hem geslagen en het enige wat hij kon zeggen was oh? De jongen begreep het niet. Hij begreep niet waarom ze nu huilde, waarom ze zo blij eigenlijk was dat hij weer terug was. Terug in haar leven.  “Hoezo ik ben veel te lang weggeweest? Is er iets gebeurd ofzo?” Hij klonk duidelijk bezorgd en hij probeerde haar aan te kijken maar ze bleef wegkijken. Er was helemaal niets gebeurd. Het enige wat ze er mee bedoelde was dat hij eigenlijk helemaal niet weg had mogen gaan. De klootzak.  “En ik ben overal en nergens geweest. Altijd naar een andere plaats en soms zelfs een andere planeet. Het is daardoor dat ik besloten heb om terug te komen en mijn opleiding om leraar te worden af te maken, alleen bij een ander onderwerp.” Zijn stem klonk zachtjes en na een korte aarzeling legde hij zijn hand op haar wang om er zo voor te zorgen dat ze hem aan moest kijken. Het liefst zou ze zijn hand weg willen slaan, maar ze deed het niet. Elveria keek hem aan met tranende ogen.  “Het spijt me echt dat ik ben weggegaan zonder iets te zeggen, maar ik ben gewoon nogal slecht in… afscheid nemen.” Hij wreef met zijn duim over haar wang. “Het spijt me.” fluisterde hij en hij keek haar smekend aan. Het waren gewoon zijn ogen, die om vergiffenis smeekte. Zonder een woord te zeggen sloeg ze haar armen om zijn hals en begroef haar hoofd in zijn nek. 'Je had helemaal niet weg moeten gaan, stommerd.' Zei ze terwijl de tranen steeds sneller begonnen te stromen. 'Je had me mee moeten nemen!' Ze keek hem aan, haar gezicht was helemaal rood van het huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Lorenzo

Lorenzo

Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 124
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x lucht
Klas: none
Partner: Me to you

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitimeza aug 24 2013, 23:04

Ergens deed het hem serieus pijn om het meisje waarvan hij hield zo gebroken te zien. De klap in zijn gezicht had hij gewoonweg verdiend, daar was hij nu ook al wel achter. De plek waar haar hand zijn huid had geraakt zou waarschijnlijk nog wel even rood blijven zien, maar dat deerde hem echt niet. Het enige waar Lorenzo’s aandacht naar uit ging was Elveria. Vluchtig liet hij zijn ogen over haar lichaam heen glijden om te zien of ze misschien eventuele verwondingen had. Mensen die haar pijn hadden gedaan zouden zeker en vast met hem te maken krijgen. Hij zag er dan misschien niet direct erg angstaanjagend uit, maar net als iedereen kon hij best nog eens gemeen uit de hoek komen als hij kwaad was. Sommige mensen wisten hoe gemeen hij op dat moment kon zijn, net zoals het feit dat hij best een goede rechtse hoek had. Ok, stop terug naar het heden. Lorenzo had even geaarzeld vooraleer hij zijn wang op Elveria’s gezicht had gelegd. Niet omdat hij bang was of iets dergelijks maar meer om het feit dat ze zijn hand misschien zou wegslaan. Mensen mochten zoveel schelden en schreeuwen als ze wilden, maar dat ene gebaar zou veel meer pijn doen dan al die scheldwoorden bij elkaar. Ergens schrok hij er best van toen hij de tranen over haar wangen zag lopen. Het meisje was nu niet bepaald iemand die snel zou beginnen te huilen wat dus betekende dat hij haar echt wel gekwetst had door weg te gaan. Het was nooit, maar dan ook nooit zijn bedoeling geweest om haar te kwetsen. Na zijn uitleg bood de man dan ook een paar keer zijn excuses aan terwijl hij haar met zijn grote, blauwe kijkers aankeek en de tranen wat weg probeerde te vegen met zijn duim. Lorenzo moest eerlijk toegeven dat hij best geschrokken was toen hij Elveria had zien huilen daar hij haar in het verleden nog nooit echt had zien huilen. Het liet alleen maar zien dat hij haar echt hard gekwetst had en dat wilde hij nu koste wat het kost goed proberen te maken.
Zonder waarschuwing sloeg ze ineens haar armen om zijn nek waardoor hij een stapje achteruit moest zetten om zijn evenwicht te bewaren. Zachtjes wreef hij over haar rug heen vanaf het moment dat hij zijn evenwicht terug hervonden had en verstopte zijn neus in haar zwarte haren. Toen hij merkte dat er een traan langs zijn wang naar beneden liep, veegde hij die ruw weg. “Dat kon gewoon niet en dat weet je even goed als ik. Ik wilde dat je je studies afmaakt en iets doet met je leven in plaats van mee te gaan rondzwerven. Als jij er niet was geweest, kon het heel goed zijn dat ik niet eens teruggekomen was en mijn opleiding in Cassia voltooid had.” Zijn stem klonk verstikt door de tranen die zich een weg naar beneden dreigden te banen en even gleed hij met zijn hand door zijn haren heen zodat ze nog meer in de war kwamen te liggen dan anders. Een koude wind die langs hen heen waaide, zorgde ervoor dat er een rilling over zijn rug heen liep. “Heb je het niet koud? Anders mag je mijn jasje wel hebben.” Zonder echt een reactie af te wachten, trok Lorenzo het stoffen ding uit om het daarna om Elveria’s schouders te hangen. Ze zou ermee moeten leven dat hij waarschijnlijk altijd het bezorgde vriendje ging uithangen. Zo zat hij gewoon in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitimezo sep 01 2013, 12:09

Snikkend begroef ze haar gezicht in zijn nek. Lorenzo wreef troostend over haar rug.   “Dat kon gewoon niet en dat weet je even goed als ik. Ik wilde dat je je studies afmaakt en iets doet met je leven in plaats van mee te gaan rondzwerven. Als jij er niet was geweest, kon het heel goed zijn dat ik niet eens teruggekomen was en mijn opleiding in Cassia voltooid had.” Hij leek moeite te hebben met praten, en hij ging met zijn hand door haar haren. 'Ik geef geen klote om die stomme studies van mij. Dat weet jij ook net zo goed als mij' Elveria was nou eenmaal niet het braafste meisje van de klas, en ze was liever weg van de lessen dan er in. Een koude wind die langs hen heen waaide, deed Elveria's haartjes overeind staan. Volgens mij had ze zich iets te koud aangekleed. “Heb je het niet koud? Anders mag je mijn jasje wel hebben.” Elveria maakte zich los van Lorenzo die bezig was zijn stoffen jasje uit te trekken. Ze snikte en schokschouderde nog even na maar de tranen waren zo goed als weg. Hij legde het jasje om haar schouders en het voelde aangenaam warm aan. Ze glimlachte zwakjes maar keek hem niet aan. Ze was te bang dat hij haar verdriet en wanhoop naar hem zou zien en ze wilde sterk blijven. Het stoere meisje zijn dat niets om niemand gaf. Maar dat imago had ze nu wel allang laten varen met dat huilen. Stomme trut die ze was. 'Bedankt,' klonk het zwakjes, maar ook niet heel erg vriendelijk. Ze pakte zijn hand vast, de hare was vrij koud, en loodste hem zonder iets te zeggen naar een bankje waar ze hem op duwde en waar ze naast hem ging zitten. 'En vertel me over je reis,' Ze wilde klinken alsof ze er interesse in had, maar eigenlijk kwam nu pas de echte woede naar boven dus het klonk meer boos dan dat het bedoeld was. Goeie start Elveria, goeie start.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Lorenzo

Lorenzo

Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 124
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x lucht
Klas: none
Partner: Me to you

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitimeza sep 07 2013, 20:07

Misschien was het beter geweest dat hij nooit was weggegaan, had hij gewoon in de school moeten blijven om zijn opleiding af te maken om dan een appartementje of iets dergelijks in Oak’s Field te huren zodat ze elkaar nog elke dag zouden kunnen zien. Het goede was nu wel dat hij nog langer op de school kon blijven dan daarvoor aangezien hij zijn studie helemaal opnieuw begonnen was. Op dit moment voelde hij zich best schuldig dat hij Elveria zo in de steek had gelaten, maar wat had hij moeten doen? Haar vertellen dat hij wegging zodat ze waarschijnlijk de school uit zou sluipen om hem achterna te gaan? Op dat moment had het hem gewoon beter geleken om van de een op de andere moment gewoon te verdwijnen zonder te zeggen waar hij naartoe ging waardoor ze hem ook niet zou kunnen volgen. Savador zou zoiets nooit toegestaan hebben net zoals een relatie tussen een stagiaire en een leerling ook niet echt toegelaten werd. Haar opmerking over het feit dat de studies haar niets konden schelen, zorgde ervoor dat er toch een lichte glimlach op Lorenzo’s gezicht verscheen. Zo kende hij haar weer. Ergens was hij bang geweest dat hij haar als een depressief hoopje mens zou aantreffen, maar die paar woorden maakten duidelijk dat ze qua karakter nog geen spat veranderd was.
De wind die langs hen heen waaide, zorgde ervoor dat de bezorgdheid terug naar boven kwam en al snel had Lorenzo zijn jasje uitgetrokken en het om Elveria’s schouders gehangen. Nu stond hij alleen nog maar in zijn shirt en langzaam begon er kippenvel op zijn armen te verschijnen, maar dat deerde hem niet. Ze bedankte hem wel, maar de toon waarop ze dat ene woordje sprak, maakte duidelijk dat ze nog altijd kwaad op hem was. Met een zachte plof liet hij zichzelf op het bankje vallen toen Elveria hem erop duwde en richtte zijn blauwe kijkers op haar toen ze op een redelijk botte manier vroeg hoe zijn reis gegaan was. “Ben je zeker dat je het wilt weten?” Uit de toon maakte hij toch op dat ze precies niet zo erg geïnteresseerd was en hij was bang dat hij haar misschien nog meer pijn ging doen als hij zou vertellen waar hij juist geweest was. Lorenzo had al genoeg van mensen gehoord dat hij soft was en moest leren om niet altijd met iedereen rekening te willen houden. Wat onzeker speelde hij even met zijn vingers, durfde haar amper nog aan te kijken. “Ik ben eerst terug naar Cassia gegaan om daar wat spullen te gaan ophalen en mijn ouders een bezoek te brengen. Natuurlijk waren ze er niet blij mee dat ik mijn opleiding stop gezet had en ik heb serieus op mijn donder gekregen.” Hij grijnsde even bij de gedachte aan die dag voordat hij verder ging met praten. “Daarna ben ik doorgereisd naar Shadra weer ik overigens niet zo erg lang ben geweest. Het was daar net iets te donker en ik moet zeggen dat er heel wat rare mensen rondlopen, heel andere mensen dan jij.” Kort keek hij Elveria liefdevol aan en sloeg na even twijfelen een arm om haar heen om haar zo tegen zich aan te drukken. “Op dat moment mistte ik je echt heel erg. Ik ben dus maar een weekje op Shadra geweest om daarna door te gaan naar Gren waar ik een paar dieren heb onderzocht en waar mijn interesse ervoor aangewakkerd werd. Daar heb ik eigenlijk het grootste deel van mijn tijd doorgebracht voordat ik verder ging naar de andere planeten. Op Razen heb ik bijvoorbeeld een paar van die draken gezien en hebben ze uitgelegd hoe ze reageren op bepaalde dingen. Op Nova heb ik me dan weer wat verdiept in de geneeskunde en op Erd kon ik alleen maar met een open mond naar alle technologie die ze daar hebben staren. Na Erd ben ik terug naar Cassia gegaan, me terug aangemeld op de academy en terug naar hier vertrokken.” Een bondige samenvatting van wat hij ongeveer allemaal gedaan had. Het feit dat hij een paar keer in elkaar geslagen was, liet hij maar achterwegen. Het kleine litteken op zijn wang hielp hem eraan herinneren als hij in de spiegel keek, maar Elveria hoefde zoiets niet te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA PROFILE
Pretty little liars|| Elveria UTL8oxA MAGICIAN

Pretty little liars|| Elveria Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little liars|| Elveria   Pretty little liars|| Elveria Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pretty little liars|| Elveria

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sitting with a pretty girl. My pretty girl...
» I can be pretty annoying if you like...
» Elveria
» Many of horror | ELVERIA
» Elveria Roode

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-