PortalIndexI can be pretty annoying if you like... HpD5UwnI can be pretty annoying if you like... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I can be pretty annoying if you like...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raaf

Raaf

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimedi sep 18 2012, 21:42

Gatver, gatver, gatver! Wat een stel hypocritische slijmjurken. Ravenna gooide haar tas met geweld tegen een boom en liet daarbij een woedende kreet horen. Ze griste een pakje uit haar zak en maakte het open...Geen sigaretten meer?!! Uit alle macht vloog het pakje door het bos heen. Een heel eind verderop plonste het in een piepklein beekje. Een nogal afschrikwekkend woord vulde het bos en deed de vogels opvliegen. Eerste die strontleerlingen die alleen maar konden klikken om een beetje een goed cijfer te halen en nu dit! Ze gooide haar zwarte haar naar achteren en nam een teug lucht. Maar ja, daar zat geen nicotine in, fijn, geweldig!
Ze greep haar tas en stak haar hand erin, nou, dan maar huiswerk maken. Ze zoog hardnekkig op haar pen om toch maar een idee te krijgen. Helaas was het enige resultaat dat de achterkant afbrak en ze bijna een inktvergifteging opliep.
'Goed, mocht iemand met uit willen lachen, laat diegene nu zijn kans krijgen!' snauwde ze tegen niemand in het bijzonder toen ze voor ze zekerheid even wat uitspuugde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde
.
.
Linde

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILEPosts : 124
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimedi sep 18 2012, 23:09

'Waarom heb je per dag toch een bepaalde hoeveelheid energie nodig, ook als je de hele dag op bed ligt?'
Met een klap sloeg Linde haar Natuurkunde boek dicht. Wat was dat nu voor vraag. Verwachten die domme mensen echt dat ze daar andwoord op zou gaan geven? Met een plof viel het boek op de tafel. Het was verder leeg in de leerlingenkamer, daar was Linde blij om. Ze had geen zin in gezeik van mensen die vonden dat ze eens een keer normaal moest doen, zo vaak kwam het toch ook niet voor dat ze overal de pest aan had. De stoel piepte toen ze hem achteruit schoof. Ze slofte naar de deur, ze had behoefte aan frisse lucht. En een peuk. Veel mesnen verwachten niet van haar dat ze rook. Eigenlijk deed ze het ook niet zo vaak alleen als ze zich kut voelde. Meestal in het zwarte bos. Daar had teminste niet iedereen gelijk een oordeel over je en er kwamen trouwens zelde mensen. Linde slofte over het schoolplein. Ze was blijkbaar niet de enige die naar het zwarte bos ging. Ergens tussen de bomen zach ze een meisje zitten, iest ouder dan zij. ze was blijkbaar in een net zo'n goede stemming als zij. 'Goed, mocht iemand met uit willen lachen, laat diegene nu zijn kans krijgen!' klonk haar stem door het bos. ''Neeh, Ik vin da nie nodig....... peuk?'' Linde ging naast het meisje zitten en hield haar het pakje voor. Het meisje naast haar zah er wel uit alsof ze een peuk nodig has. ''Ik ben trouwens Linde....voor het geval het je iets kan schelen. Maar eh, Lukt het?''

(sorry ...flut....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimewo sep 19 2012, 17:23

Een tijdje geleden was hij hier nieuw geweest, maar nu was hij al een aantal dagen op deze school en hij had het hier eigenlijk best naar zijn zin. Hij zat in het duistere bos voor een mysterieuze reden en hij deed rustig zijn huiswerk. natuurlijk was het saai, iedereen zou het saai vinden om over het planetenstelsel te moeten schrijven. Zeker als het een opstel was. Zack geeuwde verveeld en schreef de laatste zin op papier. Hij stopte vervolgens alles weg en hij liep verder. Een eindje verder hield hij halt en hij zag een meisje een leeg pakje sigaretten weggooien. Zij had ook respect voor de natuur zeg. Met zijn hand streek hij door zijn ravenzwarte haar dat in pieken overeind stond en met één plukje dat voor zijn gezicht hing. Het meisje zoog zo hardnekkig op haar pen dat het afbrak en dan meteen begon de woedende preek. Zack hield zijn lach in.. 'Goed, mocht iemand met uit willen lachen, laat diegene nu zijn kans krijgen!' snauwde het meisje en al snel reageerde een ander meisje die een sigaret in haar mond had: ''Neeh, Ik vin da nie nodig....... peuk?'' Ze ging naast het zwartharige meisje zitten. Zack hield nog even afstand. ''Ik ben trouwens Linde....voor het geval het je iets kan schelen. Maar eh, Lukt het?'' vroeg Linde en Zack liep naar de twee toe, deze keer proberend een serieus gezicht te houden. Hij wuifde naar de twee en hij ging vervolgens naast Linde zitten. "Zack Fair is de naam." Sigaretten stonken, maar hij zei er niets op sinds verslaafden nog al bits uit de hoek konden komen sinds ze de nicotine nodig hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimewo sep 19 2012, 21:05

Stelletje zeikmalloten, waarom verspilde ze eigenlijk haar afhankelijkheid aan die mensen die zich ''leraar'' noemden? O ja, omdat ze zonder diploma het huis niet meer in kwam. ''Neeh, Ik vin da nie nodig....... peuk?'' Ze schrok zo hard dat er een reeks onbeleefde woorden opvolgde. 'Godnondejezus, kan het nog onverwachter?!' snauwde ze de nieuweling toe. ''Ik ben trouwens Linde....voor het geval het je iets kan schelen. Maar eh, Lukt het?'' zei het meisje dat naast haar kwam zitten. Ravenna keek haar eerst vernietigend en daarna iets rustiger aan. 'Ach, nevermind. Kom maar op met die peuk!' Zei ze een stuk vriendelijker. Ze pakte er eentje aan en stak hem zo snel mogelijk aan. Net op tijd...
'Bedankt voor dat, nog even en ik was door het lint gegaan. En ja, wat je net gezien had kan erger. Ik heet Ravenna.' Zei ze prompt. Een tweede gedaante verscheen, een jongen. Hij wuifde even naar hen, ach wat schattig, en ging naast Linde zitten. "Zack Fair is de naam." Ze kon er weinig aan doen, Ravenna was een persoon die mensen op een bepaalde manier aankeek wanneer ze totaal random aan kwamen banjeren, alleen hun naam zeiden en vervolgens niks deden. Ze trok één wenkbrauw omhoog en bleef hem met half open mond aankijken met de peuk tussen haar tanden.
Rare dag vandaag, eerst niks, toen de redding en toen deze rare snuiter. Mja, rare, rare dag...
'Nja, goeiendag, zoals ik al zei...Ravenna.' nee, meer zei ze echt niet. Niet van plan, nooit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde
.
.
Linde

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILEPosts : 124
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimedo sep 20 2012, 00:22

'Godnondejezus, kan het nog onverwachter?!' snauwde Het meisjegeschrokken. ''Ik ben trouwens Linde....voor het geval het je iets kan schelen. Maar eh, Lukt het?'' zei linde die vervolgens ook ging zitten. Eerst werd Linde boos aangekeken maar die blik veranderde toch snel. Zelf trok Linde zich daar niet zo veel van aan. Het jezelf aantrekken daar schoot je niets mee op. 'Ach, nevermind. Kom maar op met die peuk!' Zei Het meisje een stuk vriendelijker. Ze pakte er eentje aan en stak snel aan. Blijkbaar was dat dus precies wat ze nodig had: 'Bedankt voor dat, nog even en ik was door het lint gegaan. En ja, wat je net gezien had kan erger. Ik heet Ravenna.' Zei Ravenna prompt. Vanuit haar ooghoek zag ze iemand uit de schaduw stappen. Hij wuifde even en kwam naast haar zitten. "Zack Fair is de naam." Linde keek even naar Ravenna, die volgens haar net heel erg hield van Zack's handlingen. Linde haalde snel haar schouders op. ''Linde.'' Zei ze. 'Nja, goeiendag, zoals ik al zei...Ravenna.' Linde toverde haar pakje sigaretten weer te voorschijn van uit haar broekzak, wat nog een enige uitdaging was aangezien de broek tamelijk stak om gaar benen en heupen zat. ''Ook een peuk?'' Vroeg ze aan Zack, ze was benieuwd hoe hij zou reageren.... ''Nou ja.... in ieder geval gezellige boel hier, is 't nie?'' Linde ging eens comfortabel zitten en keek de andere twee aan. Die zack, is toch wel schattig. Dacht ze bij zichzelf. Maar die gedachten wiste ze uit haar geheugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimedo sep 20 2012, 18:35

Zack hoorde wat de zwartharige meid tegen het bruin of roodharige meisje zei, ze bleek nog al geschrokken te zijn van wat het andere meisje zei. 'Godnondejezus, kan het nog onverwachter?!' Maar het andere meisje trok er zich niet veel van aan, ze ging wel op de aanvraag in om een sigaret te hebben. : 'Bedankt voor dat, nog even en ik was door het lint gegaan. En ja, wat je net gezien had kan erger. Ik heet Ravenna.' Uiteindelijk stapte Zack uit de schaduwen en zijn helblauwe ogen keken onderzoekend naar de twee. Hij wuifde even naar hen, misschien een schattige beweging maar dat was totaal niet de bedoeling. Zack stelde zich voor, net zoals Ravenna en Linde dat ook nog eens deden, wat eigenlijk niet nodig was. Linde toverde haar pakje sigaretten weer te voorschijn van uit haar broekzak, ze bleek er best moeite mee te hebben sinds ze zo een van die skinny jeans aanhad die strak rond de taille en de benen waren gevormd. ''Ook een peuk?'' Vroeg Linde aan hem en hij schudde zijn hoofd. Nee hij was geen sigarettenroker sinds hij zijn ademhaling nodig had voor het tijdens praktijk en sport uit te houden. Als je zijn bouw zag, dan zag je al meteen dat sport redelijk belangrijk voor hem was. ''Nou ja.... in ieder geval gezellige boel hier, is 't nie?'' Linde ging eens comfortabel zitten en keek de andere twee aan. Zack haalde al grijnzend zijn schouders op "Ik ben hier nu juist, maar de sfeer is hier wel gezellig ja" mompelde hij en hij keek naar Ravenna "Heb je problemen met iets trouwens? Je vloekte er nogal wat tegenaan daarjuist." Een glimlach en zijn helblauwe ogen keken haar aan. Een beetje niewsgierig en afwachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimedo sep 20 2012, 21:24

Achja, een kleuter en een lolbroek. Ravenna had haar vooroordeel al klaas. Maar goed, alles beter dan die zak van de gymzaal die niet eens een fatsoenlijke naam had. Four... Mja, het zou wel. Hier was tenminste een redder in nood en een andere gast die niet zeurde. Linde bood Zack ook een peukje aan maar die schudde zijn hoofd. Ja dat had ze kunnen raden; sterk gebouwd maar niet van nature, een sporter dus. Geen rooktype. ''Nou ja.... in ieder geval gezellige boel hier, is 't nie?'' Linde ging eens comfortabel zitten en keek hen allebei aan. Nou, joepie! "Ik ben hier nu juist, maar de sfeer is hier wel gezellig ja" mompelde Zack een keek vervolgens haar aan. Ze bleef hem schuin aankijken, nog steeds met een wenkbrauw omhoog. "Heb je problemen met iets trouwens? Je vloekte er nogal wat tegenaan daarjuist." Een glimlach en zijn helblauwe ogen keken haar aan. Ravenna, die een raar gevoel in haar maag kreeg van die blik, stak haar hoofd wat verder naar achteren. 'Nee, niet echt...rotdag en mijn sigaretten waren op.' Ze was geen grote prater tenzij het niet anders kon.
Het kwam te onverwachts; een beest van ongeveer een armlengte groot en een geschubd lijf kwam aanscheren door de lucht en lande bovenop Zack's hoofd. Ravenna sprong op en begon het draakje, want dat was het, van hem af te trekken. 'Af, Bilbo, af!' riep ze geïrriteerd. Het beestje had een pluk haar willen opslokken maar kreeg de kans niet meer. Ravenna kreeg hem te pakken en trok hem van Zack af. 'En dat is de laatste keer dat je mensen van bovenaf aanvalt, haar is geen eten!' zei ze streng en nam Bilbo op haar schouders die daar even chagrijnig zijn natte neus in haar oor stak maar toen mokkend op haar schouder ging liggen waar hij vervolgens een rookwolk door zijn neusgaten blies. 'Sorry hoor, hij heeft de gewoonte om dat te doen.' zei ze schuldbewust tegen Zack wiens haar hopelijk niet was aangevreten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde
.
.
Linde

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILEPosts : 124
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimevr sep 21 2012, 16:30

Zack sloeg een sigaret af. nou da had je nie gedacht he? zei een stemmetje sarcasties in haar hoofd. ''Nou ja.... in ieder geval gezellige boel hier, is 't nie?'' Linde ging eens comfortabel zitten en keek de andere twee aan. "Ik ben hier nu juist, maar de sfeer is hier wel gezellig ja" mompelde Zack en hij keek naar Ravenna "Heb je problemen met iets trouwens? Je vloekte er nogal wat tegenaan daarjuist.'' Hij glimlachte, Ravenna keek terug met een opgetrokken wenkbrouw. Linde zat er ook met een grjns tussenin. Die peuk had haar iritaties echt minder gemaakt. Ze gooide de opgerookte peuk tussen haar vingers weg en blies het laatste vleugje rook zorgvuldig uit. Grappig, precies een rondje. 'Nee, niet echt...rotdag en mijn sigaretten waren op.' reageerde Ravenna op Zack. Linde ging rechtop zitten. Dat geluisd herkende ze al van verre. Een draakje. Evenlater kwam er iets uit de lucht vallen, recht op Zacks hoofd. Linde schoot in de lach. Ravenna sprong op en begon het draakje van hem af te trekken. 'Af, Bilbo, af!' riep ze geïrriteerd. Linde probeerde haar lach in te houden. UIteindelijk liet het diertje los en ging bij Ravenna oop haar schouder zitten. 'En dat is de laatste keer dat je mensen van bovenaf aanvalt, haar is geen eten!' Sprak Ravenna streng tot haar draakje. 'Sorry hoor, hij heeft de gewoonte om dat te doen.' zei ze vervolgens schuldbewust tegen Zack. ''Ah wat een lief draakje.'' Zei Linde terwijl ze Bilbo onder zijn kin kietelde. Vrolijk keek ze Ravenna aan. ''Doet hij dat echt bij iedereen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimevr sep 21 2012, 17:40

'Ook een peuk?'' Vroeg Linde aan hem en hij schudde zijn hoofd. Nee hij was geen sigarettenroker sinds hij zijn ademhaling nodig had voor het tijdens praktijk en sport uit te houden. Als je zijn bouw zag, dan zag je al meteen dat sport redelijk belangrijk voor hem was. ''Nou ja.... in ieder geval gezellige boel hier, is 't nie?'' Linde ging eens comfortabel zitten en keek de andere twee aan. Zack haalde al grijnzend zijn schouders op "Ik ben hier nu juist, maar de sfeer is hier wel gezellig ja" mompelde hij en hij keek naar Ravenna "Heb je problemen met iets trouwens? Je vloekte er nogal wat tegenaan daarjuist." Een glimlach en zijn helblauwe ogen keken haar aan. Een beetje niewsgierig en afwachtend. 'Nee, niet echt...rotdag en mijn sigaretten waren op.' zei ravenna. Zack snapte het wel sinds er wel genoeg rotdagen waren die helemaal niet gepland waren en zo je hele humeur zo naar de knoppen konden helpen. Even later viel er iets op zijn hoofd neer en begon zijn haar op te eten. Zack keek omhoog en zag de staart van een draakje. Linde begon te lachen, hij kon haar het niet kwalijk nemen. "Ehm..." mompelde hij al grijnzend en meteen riep Ravenna: 'Af, Bilbo, af!' Zack boog zijn hoofd en Ravenna haalde haar draakje er af. 'En dat is de laatste keer dat je mensen van bovenaf aanvalt, haar is geen eten!' zei ze streng. Zack grijnsde lichtjes maar zei er niet bepaald iets op. 'Sorry hoor, hij heeft de gewoonte om dat te doen.' zei ze vervolgens schuldbewust tegen Zack. ''Ah wat een lief draakje.'' Zei Linde terwijl ze Bilbo onder zijn kin kietelde. Vrolijk keek ze Ravenna aan. ''Doet hij dat echt bij iedereen?'' Zack ging met zijn hand over zijn hoofd, er was niets aan de hand, dus er was geen probleem. "Blijkbaar hé Linde, anders ze zou het draakje niet naar zijn voeten geven hé" zei Zack die op zijn beurt begon te lachen. Het was nogal een domme vraag van Linde, vond hij zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimevr sep 21 2012, 20:53

Ravenna nam zo gauw als ze kon haar verveelde, onbeschofte toon weer aan want ze had het idee dat Zack een glimp van haar rol als grote zus had opgevangen. Hij grijnsde lichtjes toen ze Bilbo van zijn hoofd plukte. ''Ah wat een lief draakje.'' Zei Linde terwijl ze Bilbo onder zijn kin kietelde. Vrolijk keek ze Ravenna aan. ''Doet hij dat echt bij iedereen?'' grappig kind, alleen wat naïef. "Blijkbaar hé Linde, anders ze zou het draakje niet naar zijn voeten geven hé" zei Zack die op zijn beurt begon te lachen. Wat een optimist, ze kon aan hem horen dat hij het een tamelijk domme vraag van haar vond. Welnu, ze zou meneer eventjes op zijn nummer zetten. 'Ja, dat doet hij bij iedereen die hij niet kent, voornamelijk bij mannen die zo'n grote bos haar hebben dat het op een hooiberg lijkt.' ze wees plagerig naar Zack's haarbos wat nu ook weer niet zó groot was. Ze nam de laaste trek van haar sigaret en blies, samen met Bilbo, een grote rookwolk waarna Bilbo haar vergaf en haar neus begon schoon te likken. Ravenna kon niet giechelen, dat had ze zichzelf streng afgeleerd, maar er kwam toch een veelbetekenende grijns op haar gezicht waardoor haar harde gezicht er opeens een stukje jonger en gezonder uitzag. 'Zo meneer is weer tevreden.'

(damn, inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde
.
.
Linde

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILEPosts : 124
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimeza sep 22 2012, 13:15

"Blijkbaar hé Linde, anders ze zou het draakje niet naar zijn voeten geven hé" zei Zack die op zijn beurt begon te lachen. Hoorde ze daar sarcasme? Dat was wel gewaagd hoor, op zo'n dag als deze. Ravenna had het ook gehoord 'Ja, dat doet hij bij iedereen die hij niet kent, voornamelijk bij mannen die zo'n grote bos haar hebben dat het op een hooiberg lijkt.' Ravenna wees plagerig naar Zack's haarbos. Linde's grijns werdt breder. Ze stak haar hand uit en woelde door Zack's haar. ''Met die prachtige hooiberg van jou trek je alleen maar draakjes zoals Bilbo aan, is dat niet erg opwindend?'' Ze lachte. Het was natuurlijk hard om zo over zack's haar te praten maar hij moest begrijpen dat ze het niet echt meende. ''Maar waarom heb ik jullie nog nooit hier nog nooit gezien. zo groot is dze school, schoolplein en het verbode bos toch ook weer niet?'' Onbewust ging haar hand naar he draakje van Ravenna. Linde had iets met draken, wat natuurlijk erg logisch was als je eigen dierengedaante een draak was. Ze aaide de door de zon gewarmde schubben van Bilbo en keek hem aan. Het leek net alsof hij knipoogde. Toen opende het drakje zijn bek en Linde wist nog net op tijd weg te duiken. Een kleine steekvlam schoot over haar hoofd en verdween weer zonder enig schade aan te richten. Linde ging weer zecht zitten met nog steeds de grijns op hat mond. ''Zo, die zag ik nog maar net op tijd aankomen. Doet hij dat ook bij iedereen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimeza sep 22 2012, 20:33

Zack bleek al net een kleine gimp opgevangen te hebben van Ravenna's zachte kant. Blijkbaar had dit stoere meisje dan toch een zachte kant, was nogal aangenaam om te weten, maar al snel veranderde ze de toon van haar stem. Hij grijnsde lichtjes toen ze Bilbo van zijn hoofd plukte. ''Ah wat een lief draakje.'' Zei Linde terwijl ze Bilbo onder zijn kin kietelde. Vrolijk keek ze Ravenna aan. ''Doet hij dat echt bij iedereen?'' Zack begon te grijnzen, wat was dat toch een domme vraag, althans, dat vond hij toch. "Blijkbaar hé Linde, anders ze zou het draakje niet naar zijn voeten geven hé" zei Zack die op zijn beurt begon te lachen. Maar al snel werden opmerkingen gemaakt over zijn haar: 'Ja, dat doet hij bij iedereen die hij niet kent, voornamelijk bij mannen die zo'n grote bos haar hebben dat het op een hooiberg lijkt.' ze wees plagerig naar Zack's haarbos. Hij haalde zijn schouders op en Linde begon ook al snel te lachen: ''Met die prachtige hooiberg van jou trek je alleen maar draakjes zoals Bilbo aan, is dat niet erg opwindend?'' Zack grijnsde "Bedankt om mijn haar prachtig te noemen, dat krikt mijn ego weer wat op." zei hij al grijnzend terwijl hij lichtjes op Linde's schouder klopte. ''Maar waarom heb ik jullie nog nooit hier nog nooit gezien. zo groot is dze school, schoolplein en het verbode bos toch ook weer niet?'' Zack haalde zijn schouders op en zei: "Misschien omdat ik hier nog maar een dag of twee ben?" Al snel vuurde Bilbo een vuurbal af op Linde's haar. Linde ging weer zecht zitten met nog steeds de grijns op hat mond. ''Zo, die zag ik nog maar net op tijd aankomen. Doet hij dat ook bij iedereen?''
"Dat is misschien omdat jouw haar net zo rood is als het vuur van Bilbo" zei Zack al grappend en hij aaide met zijn vinger het kopje van de draak. Deze keer had hij ook weer eens een grapje gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimeza sep 22 2012, 21:53

Mja, dit was een moment van rust dat alleen kon komen na de eerste sigaret. Zack haalde zijn schouders op bij haar opmerking en Linde begon hard te lachen. ''Met die prachtige hooiberg van jou trek je alleen maar draakjes zoals Bilbo aan, is dat niet erg opwindend?'' Zack grijnsde "Bedankt om mijn haar prachtig te noemen, dat krikt mijn ego weer wat op." zei hij al grijnzend terwijl hij lichtjes op Linde's schouder klopte. ''Maar waarom heb ik jullie nog nooit hier nog nooit gezien. zo groot is dze school, schoolplein en het verbode bos toch ook weer niet?'' Zack haalde zijn schouders op en zei: "Misschien omdat ik hier nog maar een dag of twee ben?" Al snel vuurde Bilbo een vuurbal af op Linde's haar. 'Laat dat!' wierp ze Bilbo weer streng toe. Linde kon er gelukkig om lachen. ''Zo, die zag ik nog maar net op tijd aankomen. Doet hij dat ook bij iedereen?'' "Dat is misschien omdat jouw haar net zo rood is als het vuur van Bilbo" zei Zack al grappend en hij aaide met zijn vinger het kopje van Bilbo die dat gewillig toeliet en hem eventjes zachtjes in zijn vinger beet. 'Dat betekend dat hij je aardig vind, hij bijt je vinger eraf als je hem niet aanstaat of als je hem een peer probeert te voeren.' ter bevestiging stootte Bilbo een pieperig brulletje uit en knabbelde aan Ravenna's oor. Ze krabbelde hem onder zijn kopje en keek het tweetal toen weer aan.
'Overigens op je vraag, ik zou het niet weten. Ik zit hier al sinds ik eindelijk uit dat stinknest wat ik een huis noemde weg mocht en verder heb ik geen andere plekken dat Erd gezien...' Nee, al sinds haar oudste broer was geboren had ze op hen moeten letten, het goede voorbeeld geven en geen herrieschoppen. En wanneer er ook maar iets fout ging werd haar de schuld gegeven, dat herinnerde haar ook aan de klappen van haar vader, de kille ogen van haar moeder en een zelfvoldane grijns van een broertje of zusje wanneer hij of zij de schuld op haar kon afschuiven. Maar dit alles was ze niet van plan om aan iemand ook te vertellen, mensen zouden haar zwak ogen en haar zwakke plekken vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde
.
.
Linde

I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILEPosts : 124
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitimezo sep 23 2012, 11:06

"Bedankt om mijn haar prachtig te noemen, dat krikt mijn ego weer wat op." zei Zack al grijnzend terwijl hij lichtjes op Linde's schouder klopte. ''Maar waarom heb ik jullie nog nooit hier nog nooit gezien. zo groot is dze school, schoolplein en het verbode bos toch ook weer niet?'' Vroeg Linde. Zack haalde zijn schouders op en zei: "Misschien omdat ik hier nog maar een dag of twee ben?" ''Echt? Vandaar... Vind je het leuk hier?''Onbewust ging haar hand naar he draakje van Ravenna. Linde had iets met draken, wat natuurlijk erg logisch was als je eigen dierengedaante een draak was. Ze aaide de door de zon gewarmde schubben van Bilbo en keek hem aan. Het leek net alsof hij knipoogde. Toen opende het drakje zijn bek en Linde wist nog net op tijd weg te duiken. Een kleine steekvlam schoot over haar hoofd en verdween weer zonder enig schade aan te richten. Linde ging weer zecht zitten met nog steeds de grijns op hat mond. ''Zo, die zag ik nog maar net op tijd aankomen. Doet hij dat ook bij iedereen?'' "Dat is misschien omdat jouw haar net zo rood is als het vuur van Bilbo" zei Zack al grappend en hij aaide met zijn vinger het kopje van de draak. Deze keer had hij ook weer eens een grapje gemaakt. Linde lachte. ''Wat hebben we toch weer een harenlol.'' Ravenna was ondertussen Bilno nog streng aan het toespreken 'Laat dat!' wierp ze Bilbo weer streng toe. 'Dat betekend dat hij je aardig vind, hij bijt je vinger eraf als je hem niet aanstaat of als je hem een peer probeert te voeren.' ter bevestiging stootte Bilbo een pieperig brulletje uit en knabbelde aan Ravenna's oor. Ze krabbelde hem onder zijn kopje en keek het tweetal toen weer aan. Triomfanterlijk keek Linde Zack aan. En lachte weer. 'Overigens op je vraag, ik zou het niet weten. Ik zit hier al sinds ik eindelijk uit dat stinknest wat ik een huis noemde weg mocht en verder heb ik geen andere plekken dat Erd gezien...' Linde knikte. ''Was het bij jouw thuis zo erg dan?'' Bij Linde zelf was het nooit echt gezellig thuis geweest. Haar ouders waren ongeloofelijk streng en haar zusje was een scheinheilig kind. Met geen van allen had ze een goede relatie en gelukkig was ze een jaar geleden hier aangenomen toen het op de andere school te erg werdt. Af en toe kreeg ze bericht van thuis, alleen maar formelen brieven, waar ze nooit op andwoorden. Ik de vakanties zat ze of alleen maar op haar kamer of moest luisteren naar de saaiste gesprekken ter wereld. Maar toch hield ze van haar ouders en zusje, zoms hadden ze ook een andere kant. Soms zat ze samen met haar moeder op bed en hadden ze hele fijne gesprekken. Maar dat duurde nooit lang, meestal eindigde het met dat haar moeder zei dat er mensen kwamen eten. Dan werdt haar op het hart gedrukt om onder het eten niets te zeggen en na het eten direct naar de keuken te gaan voor de enorme berg afwas. Hier, op school voelde ze zich veel meer thuis, hier had ze vrienden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA PROFILE
I can be pretty annoying if you like... UTL8oxA MAGICIAN

I can be pretty annoying if you like... Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can be pretty annoying if you like...   I can be pretty annoying if you like... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I can be pretty annoying if you like...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sitting with a pretty girl. My pretty girl...
» Annoying Apple
» Annoying goat ║ Ryou
» The annoying little demon shit is back! (Nocte O' Lentarin)
» Nice raining days, always get annoying (Master Rivaille)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-