PortalIndexHow in the world...[Elveria] HpD5UwnHow in the world...[Elveria] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 How in the world...[Elveria]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Selix

Master Selix

How in the world...[Elveria] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
How in the world...[Elveria] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

How in the world...[Elveria] Empty
BerichtOnderwerp: How in the world...[Elveria]   How in the world...[Elveria] Icon_minitimema aug 19 2013, 18:16

Hoewel het midden op de dag was, was het erg donker in het kantoor van Roger. Enkel het licht van een kaars was de enige bron van licht in de kamer. Zoals het hoorde als hij aan het mediteren was. Het enige geluid dat te horen was, was het tikken van de wandklok, en Guustaaf die af en toe bewoog op zijn stok. Roger had zijn ogen dicht, en zat in kleermakers zit op een matje. In de duisternis was echter een vage licht paarse gloed om hem heen te zien. Hmmn...hij was inmiddels al een tijdje leraar hier op Starshine.De school viel hem tot nog toe erg mee. De weinige leerlingen die hij in de les had gezien, waren goed gemotiveerd. Sommige niet...maar dat waren ook echte onuitstaanbare krengen..hmpf...Roger opende zijn ogen, de licht gloed verdween, en het weer wat lichter in de kamer. Hij keek naar zijn wandelstok die naast hem lag, spreidde zijn hand open, en deze ging vanzelf in zijn hand. Toen stond hij heel moeizaam, met veel ondersteuning van de wandelstok, op, en liep met licht gebogen rug naar zijn bureau toe. Soms wou hij dat hij weer zijn jonge lijf terug had. Dan waren er geen limieten...kon hij alles doen....maar goed...het hoorde nou eenmaal bij het ouder worden. Echter leek hij nu nog ouder door zijn reuma. Hij liep naar zijn bureau toe, en zag dat hij nog een toets na moest kijken. Hij zuchtte even lichtjes. Moest hij werkelijk de fouten aanzien die zijn studenten maakte...het was haast niet meer de moeite waard. Het was lang geleden dat hij op deze school hoger dan een 7 had uitgedeeld voor iets wat niet met duistere spreuken te maken had... Alsof leerlingen zich niet meer interesseerde voor de dingen omtrent Duistere magie...Natuurlijk, bij de spreuken haalde ze wel goede cijfers..maar voor de rest...waar ging het in Morrigan's naam heen met Kovomaka....Hij wou net beginnen aan de toetsen, toen hij geklop op de deur hoorde. Guustaaf kraste. Roger liet en geïrriteerde zucht horen. Maar hij wou niet onbeleefd zijn, en dus keek hij naar de deur. "Binnen..." zei hij met een chagrijnige ondertoon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

How in the world...[Elveria] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
How in the world...[Elveria] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

How in the world...[Elveria] Empty
BerichtOnderwerp: Re: How in the world...[Elveria]   How in the world...[Elveria] Icon_minitimema aug 19 2013, 19:18

Dat ze dit überhaupt ging doen, het was gewoon gekkenwerk. Voor de zekerheid had ze haar katana aan een riem om haar been gegespt en een lange broek aan getrokken. De broek was weliswaar strak, maar door een spreuk viel het wapen niet op, tenzij je er echt naar aan het zoeken was. En aangezien niemand dat deed was het de ideale spreuk die ze vaak gebruikte als ze eens in het bos een boom een kopje kleiner ging maken om te oefenen. Ze keek in de spiegel en bekeek haar rode ogen. Ze viel er verschrikkelijk mee op, sommige zeiden dat ze nep waren, zelfs Nathan had er naar gevraagd. Misschien moest ze eens kleurenlenzen indoen? Elveria maakte een diepe zucht en deed de deur van de slaapzaal dicht. In de woonkamer van de Dark Magicans werd gefluisterd en gepraat, sommigen keken tv, waar vaak geruzie over was, andere lazen een boek of anderen luisterden muziek. Allen hadden geheimen, maar niet zo erg als die van Elveria. En wat ze nu ging doen zou alles op het spel zetten. Ze riskeerde waarschijnlijk ook haar leven ervoor. Ze liep met een snelle tred haar etage af en sloeg de grimmige etage in van de leraren. Eerste keer dat ze hier kwam. En het maakte geen goede indruk op haar. Leraren maakte nooit goede indrukken op haar. En de deur naar Master Swain's kamer was al helemaal niet uitnodigend. Ze haalde een paar keer diep adem en klopte aan. ''Binnen...'' werd er gebromd. Rustig duwde Elveria de deur open en bleef in de deuropening staan. 'Master Swain? Ik hoop dat ik niet stoor,' Beleefd maar toch op een nonchalante Elveria toon, waardoor de beleefdheid niet zo heel erg serieus werd genomen. 'Ik had een vraag, een belangrijke vraag.' Zei ze. Ze deed de deur achter zich dicht en leunde er tegenaan, totdat de leraar haar zou uitnodigen om te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Master Selix

Master Selix

How in the world...[Elveria] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
How in the world...[Elveria] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

How in the world...[Elveria] Empty
BerichtOnderwerp: Re: How in the world...[Elveria]   How in the world...[Elveria] Icon_minitimema aug 19 2013, 20:55

De deur ging open, en er stond een zwartharige leerlinge. Ah..een Shadraanse..althans, dat kon hij horen aan de nonchalante maar toch ergens wel beleefde toon van haar stem. Interessant wat een stem al over een persoon kan zeggen.. Oh nee..natuurlijk stoorde ze niet..hij wou alleen maar even net beginnen aan het nakijken van toetsen..sarcastisch bedoeld natuurlijk...ah well...het kind kon het niet weten. "Eigenlijk wel...maar goed, is er iets waar ik je mee van dienst kan zijn?" Hij keek haar afwachtend aan. Een vraag?  Eigenlijk wou hij verder gaan met zijn werk, maar als leraar moet je er altijd voor je leerlingen zijn. Dat was de gouden regel waarmee hij leefde.Hij zuchtte, en legde de stapel papieren weg. "Neem een stoel, en dan zullen we je vraag bespreken..." Hij had besloten maar snel te handelen, zodat hij zo snel mogelijk weer verder kon met zijn werk. Guustaaf hield het meisje vanaf zijn stok scherp in de gaten. "Voordat we echter deze vraag gaan bespreken, zou ik graag je naam en klas willen weten jongedame." Hij wou altijd graag weten wie hij voor zich had. Ook zodat niet alleen hij, maar ook Guustaaf de naam wist. Hierdoor kon Guustaaf hem eventueel herinneren aan sommige dingen die hij in het volgende gesprek wellicht zou bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

How in the world...[Elveria] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
How in the world...[Elveria] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

How in the world...[Elveria] Empty
BerichtOnderwerp: Re: How in the world...[Elveria]   How in the world...[Elveria] Icon_minitimedi aug 20 2013, 10:49

Ze bekeek Master Swain voor een klein tijdje. Dus dit was hem? Hij leek kreupel en oud. Niet zo maar iemand die mensen rekruteerde en hard was. Hij leek meer, oud en chagrijnig. "Eigenlijk wel...maar goed, is er iets waar ik je mee van dienst kan zijn?" Hij keek haar afwachtend aan. 'Ik had een vraag, een belangrijke vraag.' Belangrijk was die vraag zeker. Het enige andere was, hoe ging ze hem formuleren? Of deed ze het gewoon op de Elveria-manier en viel gewoon met de deur in huis? Master Swain zuchtte en schoof een groot aantal papieren weg. Ah, nakijkwerk, de schrik van iedere leraar. "Neem een stoel, en dan zullen we je vraag bespreken..." Rustig liep Elveria naar de stoel voor zijn bureau en schoof aan. Ze keek even naar de raaf die op een stok zat en haar scherp aan keek. Ze stak haar tong uit naar het beest. "Voordat we echter deze vraag gaan bespreken, zou ik graag je naam en klas willen weten jongedame." Haar aandacht werd weer naar Master Swain getrokken. Oh, fijn. Als Savador erachter kwam waren de poppen al helemaal aan het dansen. 'Elveria Down, zesdejaars, Master Savador.' Dreunde ze verveeld op. Ze viel met haar rug tegen de leuning aan en speelde even met haar vingers. Een lichte nervositeit en verlegenheid borrelde op. 'De vraag was, ik heb u een aantal keer gezien in de gangen van de Amaesiás, en tja. Ik vroeg me af of u me misschien kon trainen?' Bam. Ze viel meteen met de deur in huis. Onzeker keek ze even naar haar voeten. Ergens diep van binnen wist ze dat hij nee ging zeggen. Hij deed niets meer met de Amaesiás, maar het was een kans waard.

Amaesiás = Suasama
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Master Selix

Master Selix

How in the world...[Elveria] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Melle
Posts : 292
How in the world...[Elveria] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Water
Klas:
Partner: Nature

How in the world...[Elveria] Empty
BerichtOnderwerp: Re: How in the world...[Elveria]   How in the world...[Elveria] Icon_minitimedi aug 20 2013, 12:47

Elveria Down...een makkelijk te onthouden naam. Roger keek haar afwachtend aan. De vraag die ze echter stelde zorgde ervoor dat zijn uitdrukking veranderde. Amaesiás...een naam die veel herinneringen bij hem opbracht. Met name slechte, maar ook een paar goede...Guustaaf kraste. Hmmn..het meisje kwam hem echter niet bekend voor...Dit meisje moest dus net bij de Suasma gekomen zijn... Ze vroeg dus om een training? Roger schraapte zijn keel. "Jongedame...Ik ben al heel lang met pensioen. De Suasama is voor mij een afgesloten hoofdstuk...Ik moet uw verzoek dus afslaan...een prettige dag verder mevrouw Down..." Goed, eigenlijk was hij niet met pensioen, maar had hij de Suasama uit eigen vrije wil verlaten. Althans verlaten..eerder eruit gezet..iets over een veel te gevaarlijke krachten..ondankbare dwazen!
Hij vertikte het dan ook om dit meisje lessen te geven in de techniek van de Suasama. Niet alleen vanwege die herinneringen, maar ook omdat ze een leerlinge op deze school was. Bij Morrigan nog aan toe, wat als Savador erachter kwam dat Roger 1 van zijn mentorleerlingen de uiterst dodelijke en verboden technieken van de Suasama leerde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



How in the world...[Elveria] UTL8oxA PROFILE
How in the world...[Elveria] UTL8oxA MAGICIAN

How in the world...[Elveria] Empty
BerichtOnderwerp: Re: How in the world...[Elveria]   How in the world...[Elveria] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

How in the world...[Elveria]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rule the world - Save the world
» Elveria
» Many of horror | ELVERIA
» Elveria Roode
» Setting fire to the sky~ Elveria

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Teacher's Floor :: Room of Signs-