PortalIndexMaking from a good book about SSA HpD5UwnMaking from a good book about SSA 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Making from a good book about SSA

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lightning
.
.
Lightning

Making from a good book about SSA UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Making from a good book about SSA UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Making from a good book about SSA Empty
BerichtOnderwerp: Making from a good book about SSA   Making from a good book about SSA Icon_minitimedo mei 30 2013, 21:59

hellow people,
ik heb dus eindelijk besloten om weer een boek te schrijven.
Een hele tijd geleden had ik er onlangs nog een gemaakt van 400pagina's maar daar zat ik oppeens vast waardoor ik ben gestopt
nu heb ik weer besloten om er een te maken. Over Lightning Farron mijn char hier aangezien ze zoveel dingen meemaakt hier op SSA dat ik zo genoeg ideeën krijg met de vele topic's dat ik met haar heb, toch zijn ideeën en random ontmoetingen en actie ect heel leuk. ik heb al wat ondertussen dus hier zijn mijn vage nog maar juist uitgezochtte ideeën


dus eerst begin ik met een flashback van waar ze is gevonden in een straat waar ze haar allereerste liefde eigenhandig heeft gemoord(duv eigenlijk) en dat de maffia haar heeft gevonden. de flashback gaat dus vooral over de moord


het eerste hoofdstuk:

wel het zijn vooral kenwoorden dat ik opschrijf sow
-missie's > Bank beroven
> Vriend uit gevang redden (die bij de bankberoving was opgepakt)
> vechten tegen een andere maffia bende (conccurent)

-meer ideeën van jullie vage gedachten zijn MEER DAN welkom


maar er moeten ook gewoone dingen gebeuren
>dus gewooon het ochtend ontbijt ect
> Potje strip poker (waarbij ze bijna het laatste kleding stuk uit moet doen tot ze ze oppeens ziet dat de bende eigenlijk al de hele tijd valsspeelden gewoon om haar kleerloos te kunnen zien)


Dan heb je ook de andere gedeelte
> vluchten van de politie
>Transformatie van duvessa
>ontmoeting met de leider van de maffia



(dit is wel gewoon nog maar het eerste hoofdstuk, dit gaat hier dus vooral over het leven in de maffia, eerst dit hoofdstuk afkrijgen en pas dan ga ik verder, dus ze gaat nog NIET naar SSA aangezien ze nog niet is gevonden door haar adoptie ouders!)
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Making from a good book about SSA

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Making a new start.
» Making a new start.
» Just making smalltalk (Savador)
» Reading a Story, or making one up...(Aloiysius)
» Frustration is making me sick -Sasuke-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Boeken-