PortalIndexMaking a new start. HpD5UwnMaking a new start. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Making a new start.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quinty
.
.
Quinty

Making a new start. UTL8oxA PROFILEPosts : 66
Making a new start. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova en Shadra (6)
Klas: 5
Partner: I broke up with him, altough I miss him.

Making a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Making a new start.   Making a new start. Icon_minitimezo dec 26 2010, 00:32

"Pas je goed op jezelf?" Quinty knikte. "Alles komt goed mam. Ik beloof het. En ik schrijf je zoveel mogelijk om je op de hoogte te houden." De dag was eindelijk aangebroken. Na wat heen en weer geregel tussen de oude school van Quinty en de nieuwe was alles geregeld. Ze kon naar Star Shine. A dream come true. "En je laat je niet weg pesten, je weet wat ik je heb geleerd." De zware stem van haar vader weerklonk in haar oren. "Alles komt goed pa. Wees maar niet bang." Quinty glimlachte. Gaf haar twee, soms minder fijne, broertjes een knuffel. Ging door naar haar vader die haar eens stevig wast pakte. "Oke oke pap. Ik hoef niet geplet te zijn voor ik weg ben, anders kom ik niet eens meer weg." Lachte Quinty. Daarna liep ze naar haar moeder, die ze waarschijnlijk het meest zou missen. Haar moeder greep haar bij de kraag en keek haar diep in de ogen aan. "Ik houd van je." Quinty glimlachte met wat tranen in haar ogen. "Ik ook van jou.." Ze zette een stapje naar achter. ".. van jullie allemaal!" Ze glimlachte nog eens en greep kaar tas, waarna ze nog een ander tasje opraapte met haar hondje erin. "Nou dat is het tijd om te gaan denk ik zo." Quinty slikte een brok in haar keel weg. Dit viel harder dan ze had gedacht. Ze zwaaide nog eens en draaide zich om richting de shuttle die klaar stond om te vertrekken. Ze plaatste haar spullen erin en draaide zich nog een keer om voordat ze er in ging zitten. "Ik ga jullie missen!" Daarna stapte ze helemaal in, de deur sloot en de shuttle steeg op, haar familie achterlatend.

Na een reis, waarin Quinty had geslapen, kreeg ze de melding dat ze er was. Uit een raampje gluurde ze naar buiten. Daar lag het dan. Haar nieuwe bestemming. Haar nieuwe lot, met hopelijk veel nieuwe vrienden en veel geluk. De shuttle landen op het platform en de deur werd geopend. Ze greep haar tassen bijeen, aaide Nona nog eens over haar kopje, terwijl ze lekker lag te slapen. Ze zuchtte. Ze was er dan eindelijk. Eindelijk was ze er. Een glimlach stond op haar gezicht. Ze streek haar jas recht en haar rok en liep weg van de shuttle. Haar pikzwarte haren wapperde in de wind die opzette. Voorzichtig stapte ze af op het terrein. Het begin van haar nieuwe leven.

Voor wie de nieuweling wilt helpen. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Making a new start.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Making a new start.
» Let's start over again
» Just making smalltalk (Savador)
» Frustration is making me sick -Sasuke-
» Rocky Start

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-