PortalIndexThe Journal of a Young Traveler HpD5UwnThe Journal of a Young Traveler 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The Journal of a Young Traveler

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ellia
.
.
Ellia

The Journal of a Young Traveler UTL8oxA PROFILEPosts : 216
The Journal of a Young Traveler UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic
Klas: 6th Grade, Master Norwood
Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.

The Journal of a Young Traveler Empty
BerichtOnderwerp: The Journal of a Young Traveler   The Journal of a Young Traveler Icon_minitimedi dec 04 2012, 23:55





Introductie

Goed, ik ben nooit zo een ster geweest in het schrijven van mooie stukken tekst. Ik had toen ik hier aan begon ook niet echt een goed beeld over hoe ik de intro het beste aan kon pakken. Ik heb zelfs een paar voorbeelden opgezocht in andere boeken. Maar dat werkte alleen maar averechts, aangezien ik niet kun kiezen tussen welk voorbeeld het beste voor mij zou zijn, dus heb ik besloten dit anders te doen.
In plaats van mijn hele levensverhaal in een samenvatting van twee bladzijdes te stoppen, schrijf ik wel gewoon uit wat mijn reden is waarom ik dit nu doe. Voornamelijk ook voor mezelf, zodat die gedachte eindelijk uit me kop is.
Ik heb voor een lange tijd dit idee overwogen, aangezien het me eerst totaal niet aansprak. Ik ben van nature niet zo een schrijver, besteed me tijd liever anders en word veel meer gedreven door kei harde actie. Maar dit betekend niet dat ik de kunst van literatuur nooit heb weten te waarderen en respecteren. Ik vond het altijd al schitterend als mensen beschikken over de kunst om een pen in hun handen te nemen en uren lang te schrijven. Uren lang krabbelen op een stuk papier, en zo dan uiteindelijk een meesterwerk in elkaar draaien. Ik vind het prachtig, maar het hele gedoe is gewoon niet voor mij weggelegd.

Author's Note:
Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Journal of a Young Traveler

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» KEEP OUT - Azure's journal
» Regels omtrent het Journal
» Milo's Journal [TOP SECRET]
» Jake's notitieblok/journal
» [x] We could stay young together

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -