PortalIndexKEEP OUT - Azure's journal HpD5UwnKEEP OUT - Azure's journal 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 KEEP OUT - Azure's journal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Azure

Azure

KEEP OUT - Azure's journal UTL8oxA PROFILEPosts : 930
KEEP OUT - Azure's journal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood // Dark
Klas: Norwood // Class President
Partner: I love you ♡

KEEP OUT - Azure's journal Empty
BerichtOnderwerp: KEEP OUT - Azure's journal   KEEP OUT - Azure's journal Icon_minitimewo jul 25 2012, 11:27

"Love is a game, you say, play me and put me away"
24 juli 2012
Thuis, op mijn kamer die op een verdomde bruidstaart lijkt

Als je dit leest broer: KEEP OUT

Dagboeken? Nee, bedankt, zou ik moeten zeggen. Al dat gerommel met papier en gevoelens zou niet mijn ding moeten zijn. En toch heeft een of andere gek me ooit een stuk papier en een pen toegestopt. "Je moet het opschrijven, lief. Opschrijven wat je voelt." Ik voelde toen verdomme niks. Niet voor hem. Waarom zou je ook vallen op iemand die je net twee weken kende en drie keer mee naar bed was geweest. Nou. Niet dus. Ja, het is een halfjaar geleden dat ik dit ding kreeg, denk ik. Heb 't ook nooit opengeslagen ofzo. K*t, waarom doe ik het nu wel? En waarom censureer ik mijn dagboek, kan iemand me dat uitleggen? Niet alsof iemand anders dan ik dit stomme stuk tekst nog ooit zal lezen.

Goed. De quote bovenaan. Yay, lyrics. Blegh. Het voelt plakkerig als die teksten waar zijn, alsof iemand me gedwongen heeft naar One Direction te luisteren ofzo. God wat haat ik die muziek. Alsof iemand gaye eekhoorns heeft laten zingen. Maar goed, terug naar mijn "gevoelens", als ik ze dan toch met een boek moet delen. Here it goes: Ik móet hem hebben. Weet niet waarom. Maar zijn manier van doen is zo... Anders. Hij bijt terug. Als een jonge hond. Niet dat ik van puppy's houd, maar wel van die attitude. Nog veel erger; ik verlies mezelf. In zijn ogen. En daar zit ik echt niet op te wachten, op een idioot moment dat ik in die verdomde grijsblauwe ktoceanen zink. Godver. Ik zou zijn ogen moeten dichtlijmen. En zijn mond, alles aan hem. Deklootzak. Hij heeft volledige macht over me en gebruikt het schijnbaar nog ook. Weet je? Dit is fout. Fck dit. Ik schrijf geen dagboek meer. Ga in een plas water rotten, boek. Naast Nezumi. Hij kan me de fcking pot op. Lazer op, alle twee. Verdwijn gewoon, zodat alles weer normaal kan worden. ALS JE DIT OOIT LEEST NEZUMI, HOOP IK DAT JE IN EEN GOOT ZIT MET DIT BOEK. Echt waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

KEEP OUT - Azure's journal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Regels omtrent het Journal
» Milo's Journal [TOP SECRET]
» Jake's notitieblok/journal
» The Journal of a Young Traveler
» Letters to I. [ Lexis Journal ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -