PortalIndexJake's notitieblok/journal HpD5UwnJake's notitieblok/journal 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Jake's notitieblok/journal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jake
.
.
Jake

Jake's notitieblok/journal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Jake's notitieblok/journal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Jake's notitieblok/journal Empty
BerichtOnderwerp: Jake's notitieblok/journal   Jake's notitieblok/journal Icon_minitimema okt 08 2012, 09:47

Hmm..Dagboeken en dat soort dingen zijn nooit eigenlijk mijn ding geweest. Ik ga dit dan ook geen dagboek noemen. Ik ga dit..hoe zal ik het zeggen..mijn notitieblok noemen. Goed..door mijn lange afwezigheid op Starshine, zijn sommige mensen misschien wel helemaal weg. Maar goed, even mijn kennissenkring hier samenvatten (Voor zover ik ze heb hier.)

Jake's notitieblok/journal Bulletblack = Kennis.
Jake's notitieblok/journal Bulletblue = Vriend.
Jake's notitieblok/journal Bulletgreen = Goede vriend.
Jake's notitieblok/journal Bulletyellow = Verliefd op.
Jake's notitieblok/journal Bulletpink = Geliefde.
Jake's notitieblok/journal Bulletred = Haten/verafschuwen/verachten.

- Ghirahim Jake's notitieblok/journal Bulletblack
Laat ik maar eens beginnen met hem. Hij was de eerste persoon die ik hier tegenkwam. Eerst mocht ik hem eigenlijk niet. Met name toen hij zei dat hij een stagiaire was. Echter, toen ik met hem begon te praten, begon ik hem steeds meer te mogen. Ik heb het idee dat wij over veel dingen hetzelfde denken. Zijn manier van denken over donkere magie bevalt mij ook wel. Hij denkt er precies hetzelfde over als mij. Ik kan nog veel aan hem hebben denk ik. Met name omdat ik denk ik wel een goede naam bij hem heb gemaakt. Echter, vond ik het wel vreemd toen hij niet over zijn verleden wou praten. Uit veiligheid voor mij..hmmm..misschien moet ik maar weer eens gaan praten met hem..

- Gaya Jake's notitieblok/journal Bulletblack Jake's notitieblok/journal Bulletred
Gaya..die naïeve Pufoon..ik heb eigenlijk wel medelijden met haar. Ze wil zo graag leren hoe het is om een echte Shadraan te zijn..ik heb haar echer gewoon gelaten. Je kan immer niet leren hoe je een echte Shadraan moet zijn. Ik merkte ook wel dat ze eigenlijk de boel aan het bedriegen was. Ze wou de gehiemen van ons, Shadranen, weten. Alsof ik die zou vertellen aan een amateur-Shadraan.

- Ciel Phantomhive Jake's notitieblok/journal Bulletblack
Deze jongen..hij is een interessant geval. Ik heb maar kort met hem gesproken. Deze jongen staat mij eigenlijk wel aan. Hij is zo'n type die het hoog in de bol heeft. Een dwaas, iemand die nog veel te leren had over het zijn van een echte Shadraan. Hij schijnt ook nog een butler te hebben, maar die heb ik nog niet gezien..

- Leya Jake's notitieblok/journal Bulletblue
De enige die ik echt vertrouw binnen deze school. Onze eerste onmoeting was..hoe zal ik het zeggen..interessant..ik voel me nu eigenlijk wel een beetje schuldig voor haar, met name omdat dat bijna haar dood was geweest. Maar hierdoor, sta ook nog eens bij haar in het krijt, omdat ze mij van mijn maangekte heeft afgeholpen. Hierdoor weet ze nu 1 van de best bewaarde gehimen van ons Shadranen.. Zij heeft mijn beeld over Grenianen ook heel erg bijgesteld. Ik was gevoelens voor haaraan het ontwikkelen.. maar deze gevoelens zijn nu weer verdwenen. Met name omdat haar al zo'n lange tijd niet meer heb gezien. Daar komt bij, ze is een boomknuffelaar..en dat staat mij ook niet aan. Desalniettemin, kon ik het goed met haar vinden.. Echter heb ik het idee dat ik haar niet meer ga zien..ik weet niet waarom..maar ik heb gewoon een voorgevoel..


Jake's notitieblok/journal Jakesignature



Laatst aangepast door Jake op do okt 18 2012, 11:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Jake's notitieblok/journal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Jake's notitieblok/journal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Jake's notitieblok/journal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake's notitieblok/journal   Jake's notitieblok/journal Icon_minitimedo okt 11 2012, 20:42

Oke..mijn gevoelens waren dus juist. Leya heeft deze school verlaten...Damn..sorry dat flapte ik er even uit..maar hier zit ik echt mee..zonder haar was ik zeker weten dood geweest..en had ik nu het teken niet...misschien zat ik dan zelfs dit niet meer te schrijven..Nou ja, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Daar is verder niets aan te doen..tijd om een nieuwe vertrouwenspersoon te zoeken binnen deze school..Leraren hoeven niets te weten van mijn verleden.
In de vorige dagen heb trouwens 2 nieuwe personen ontmoet. Beide meisjes.

CeliaJake's notitieblok/journal Bulletblack
Haar was ik tegengekomen bij dezelfde boom, als dat ik Gaya was tegengekomen..Ik begin te denken dat er iets is met die plek. Zij is namelijk ook een niet normaal persoon. Waarom? Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ze straalt gewoon zoiets uit. Met name met die pijl die ze opeens zomaar op mij afschoot. Ik heb de schroeiplek nog op mijn schouder. Wat een brutaliteit! Dat is ook zoiets vreemds. Ze gebruikt nog een primitief wapen. Weliswaar in combinatie met magie, maar toch. Het is geen echte magie. Ik heb trouwens nog steeds niet naar haar naam gevraagd. Misschien moet ik dat maar eens gaan doen. Ook vind ik het nogal vreemd dat ze in een kostuum rondloopt dat verdacht veel op dat van de Susama gebruikt/gebruikte..Verdere notities over deze persoon volgen nog.

Mizuki Jake's notitieblok/journal BulletblackJake's notitieblok/journal Bulletblue
Ook dit meisje..er is ook iets met haar. Maar dat ligt weer anders dan Celia. Bij haar is het iets..mentaals..iets wat binnen in haar hoofd zit. Ook heb ik wel door dat ze goed op details let. Maar desondanks, is het een aardig meisje. Vaak ook lacherig..zolang ze dat maar niet al te vaak doet, vind ik dat best. Daarom heb ik ook maar een lichtblauw puntje bij haar naam gezet. Wat heb ik nog meer over haar te vertellen...O ja..Ze is Half Shadraans, Half Novaans. Een erg ongepaste combinatie vind ik zelf. Hoe had dat kunnen gebeuren..een ramp..Nah ja, wat geschied is kan niet meer ongedaan gemaakt worden. Daar kwam bij, ze me ervan verzekerd dat haar Shadraanse kant het sterkst was, dus dat is een pluspunt. Wat ik trouwens ook vreemd vond is dat mijn teken dat ik had gekregen van Leya, opeens zomaar uit het niets oplichtte waar ze bij was...Maar goed, verder kan ze zichzelf dus onzichtbaar maken..een interessante kracht al zeg ik het zelf. Hier kan ik denk ik veel aan hebben in de toekomst. Als laatste wil ik nog vermelden dat ze ontzettend lekker gebak maakt. Echt een aanrader.


Jake's notitieblok/journal Jakesignature


Laatst aangepast door Jake op do okt 18 2012, 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Jake's notitieblok/journal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Jake's notitieblok/journal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Jake's notitieblok/journal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake's notitieblok/journal   Jake's notitieblok/journal Icon_minitimewo okt 17 2012, 22:23

Goed. Mijn derde entree alweer. Grote doorbraken vandaag..Allereerst, was het een maanloze nacht vannacht. Heerlijk om zo door de bossen te lopen/vliegen. Ja, ik heb weer eens mijn uilvorm gebruikt. Hoe erg ik die vorm ook haat. Oke, ik geef toe eigenlijk is het best wel lekker om af en toe lekker te vliegen van boom naar boom. Maar ik geef voorkeur aan mijn mensenvorm. Zo ben ik geboren, en zal ik mijn hele leven zijn. Want een wild beest worden? Dat nooit.
Maar goed, laten we beginnen met een grote openbaring vandaag.

Celia Jake's notitieblok/journal Bulletblack
Mijn gevoelens over haar waren juist. Ze is inderdaad niet normaal. En hoe. Ze had deel uitgemaakt van niets minder dan dat Selene-project. Oke, het is dat ik die navelpiercing zag, anders had ik het mij nooit herinnert. Maar goed..wat nu..ik weet dus dat er misschien een potentiële huurmoordenaar rondloopt op school..toch verafschuw ik haar niet. Ze..intrigeert mij...Op zo'n manier als dat bijvoorbeeld een wetenschapper die kijkt naar een net gedane ontdekking. Meerdere pogingen om haar tot het stelen van het boek te krijgen zijn tot nog toe niet gelukt..Misschien moet ik toch maar eens zeggen wat mijn echte redenen zijn..

Mizuki Jake's notitieblok/journal Bulletblue
Zij is mijn nieuwe vertrouwenspersoon binnen de school geworden..Daarom is het zwarte tekentje bij haar naam nu ook weg. Met name omdat ze nu al mijn geheimen kent..of tenminste een paar. Alleen maar omdat mijn teken begon op te gloeien bij haar..Daar zit ik ook nog steeds mee. Waarom gloeide het teken op terwijl ik bij haar in de buurt was? Zou het misschien iets met haar bloedlijn te maken hebben? Ik bedoel, ze is een Novaanse Shadraan. Ook was er eventjes een moment dat ik..ja..door haar ogen kon kijken.. Wat zou dit kunnen betekenen...Misschien zijn er nog meer geheimen rond Noxcanidas of misschien wel het hele begrip Dark Magic die ik nog niet weet...

Meerder notities betreft Noxcanidas volgen..



Jake's notitieblok/journal Jakesignature
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Jake's notitieblok/journal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Jake's notitieblok/journal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Jake's notitieblok/journal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake's notitieblok/journal   Jake's notitieblok/journal Icon_minitimeza okt 20 2012, 14:02

Ik..ik ben mezelf niet de laatste tijd.. Waarschijnlijk omdat ik nog steeds geen middel heb gevonden tegen Noxcanidas. Oh, wat zou ik graag weer ongehinderd door het maanlicht willen wandelen. Geen enkele vrees over dat ik misschien gek ga worden. Ik begin ook steeds meer wanhopig te worden. Het lijkt wel alsof ik niemand meer kan vertrouwen binnen deze school.

Vannacht was ik trouwens weer op pad gegaan. Ik was weer in dat duistere bos. Deze keer gewoon in mijn mensenvorm. Echter, gebeurde er iets vreemds. Ik meende namelijk..hoe zou ik het zeggen..iets van vioolspel te horen. Het kwam bij de waterval vandaan. De plek waar ik Mizuki had leren kennen. Ik ging daar dus kijken, maar toen ik in de buurt van de waterval was, leek het vioolspel weer gestopt te zijn..alsof het wist dat ik eraan kwam. Begin ik nou gek te worden? Zou het kunnen komen door Noxcanidas? Zoveel vragen..en toch zo weinig antwoorden..Dit wordt weer een paar nachten doorhalen in de bibliotheek. Over dat gesproken.. Ik ben daar iemand tegengekomen.

Flavio Jake's notitieblok/journal Bulletblack Jake's notitieblok/journal Bulletred
Ik heb zelf maar kort met hem gesproken. Ik heb wel gehoord dat hij de stagiaire lichtmagie was. Dus dat moet betekenen dat hij ook van Nova komt..en dus een lichtknuffelaar is. Daardoor mag ik hem al sowieso niet..Ik heb gewoon een hekel aan Novanen. Het zou vast in mijn karakter als Shadraan zijnde liggen. Maar goed, misschien heb ik wel iets aan hem..hoewel hij hoger in rang staat dan mij. Wat ook al maakt dat ik hem niet mag. Laten we maar eens gaan kijken hoe onze verdere ontmoetingen gaan verlopen.


Jake's notitieblok/journal Jakesignature
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Jake's notitieblok/journal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Jake's notitieblok/journal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Jake's notitieblok/journal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake's notitieblok/journal   Jake's notitieblok/journal Icon_minitimema nov 12 2012, 21:56

Lang niet meer geschreven hierin..ach, wat maakt het ook uit?
Goed..ik heb dus ontdekt dat Noxcanidas eigenlijk een alter ego blijkt te zijn..Ekaj..Hmmmn...ik denk dat ik maar eens wat meer info ga zoeken over hoe een gespleten persoonlijkheid te controleren..
Ook, zal ik maar al te graag een pratner willen...iemand waar tegen ik alles kan zeggen. Ik heb daar dan wel mijn mentor voor..maar ik vertrouw hem eigenlijk voor geen cent.

O ja, ik heb ook wat nieuwe personen ontmoet.

Romance Jake's notitieblok/journal Bulletblack
Dit meisje...ik heb met haar gesproken tijdens een wel heel bijzondere nacht. Ik heb voor het eerst een maanzuivering meegemaakt..ik weet nog steeds niet wat ik eigenlijk heb gezien die nacht. Maar goed, ze is opzich wel aardig, en is Pufoons. Nou kan ik daar nog wel mee leven. We delen tenminste onze liefde voor het maanlicht..wat ik erg gek vind voor een Pufoonse..

Rhine Jake's notitieblok/journal Bulletblack Jake's notitieblok/journal Bulletblue
Ook haar heb ik ontmoet onder uitzonderlijke omstandigheden. Nog steeds heb er spijt van, dat er nog iemand mij had gezien als Ekaj..zij is ook degene die mij erop wees dat ik een gespleten personaliteit had. Ik ben haar dankbaar..echter, zie ik haar niet echt als vriend. Ze heeft mij weliswaar geholpen, waardoor ik nu bij haar in het krijt sta, maar ik weet het niet hoor..er is iets wat mij niet bevalt aan haar..maar toch ook weer bevalt..daarom heb ik ook een lichtblauw puntje bij haar naam gezet. Ze balanceerd tussen bekende en vriend.

Wat mij is opgevallen is dat ik tot nog toe alleen nog maar meisje ben tegen gekomen. Is het soms het lot wat het bepaald..ach, des te groter de kans dat ik een geliefde vind hier.


Jake's notitieblok/journal Jakesignature
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Jake's notitieblok/journal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Jake's notitieblok/journal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Jake's notitieblok/journal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake's notitieblok/journal   Jake's notitieblok/journal Icon_minitimevr nov 30 2012, 23:19

De afgelopen tijd zijn er veel.. interessante dingen gebeurd. Goed, allereerst, ik heb een vriendin gekregen. Vraag mij niet hoe. Maar ik heb er in ieder geval nu 1. Dit is een erg fijn gevoel. Nu heb ik eindelijk iemand waarop ik kan rekenen..iemand waar tegen ik alles kan zeggen..iemand die echt van mij houdt. Later meer over haar.

Ik schrijf dit nu op mijn kamer in Oak's Inn. Het is vandaag de eerste dag van de verwerkweek. Mijn klasgenoten zijn allang aan het slapen. Ik zit op een kamer met de twee personen die ik tot nog toe het minst mag van mijn klas.. Goed laten we die dan maar allereerst hier behandelen.

LieJake's notitieblok/journal BulletblackJake's notitieblok/journal Bulletred
Er is iets met deze jongen. Zou dat zo zijn, door het feit dat hij duidelijk drank bij zich heeft, of het feit dat hij er ouder uitziet dan de rest van ons..zelf beweerd hij 15 te zijn..ik geloof er geen snars van.

ZackJake's notitieblok/journal BulletblackJake's notitieblok/journal Bulletred
Al toen hij de koets in liep, maakte hij een slechte indruk bij mij. Het is een ongemanierde dwaas. Het kan mij helemaal niets schelen dat hij iets heeft van een verkoudheid. Het feit dat hij om de minuut zijn neus ophaalt, is al een reden voor zelfs een gewoon mens om zich op z'n minst aan hem te irriteren. Nu ook al. In zijn slaap. Ook schijnt hij blijkbaar het vriendje van Rhine te zijn. Nou, Rhine kiest ze wel uit zeg..mijn god.

Later meer over deze personen.

Oke, nu we mijn kamergenoten achter de rug hebben, wil ik het graag nog even hebben over enkele andere personen.

MizukiJake's notitieblok/journal BulletgreenJake's notitieblok/journal Bulletpink
Mizuki..Mijn mooie, mooie Mizuki..zij is mijn vriendin hier geworden. We waren eigenlijk al voor elkaar voort bestemd..Al vanaf het moment dat ik haar in die grot zag, en zij mij meteen aan Forana deed denken..dat was al een goed teken. Nu, heeft ze ook gezegd gevoelens voor mij te hebben. Dit is..uitzonderlijk geweldig.. en die Mineko..hoe kon hij. H=Zomaar uitmaken met een briefje, om daarna voorgoed te verdwijnen..wat een brutaliteit..zo behandel je vrouwen niet.

Romance Jake's notitieblok/journal Bulletblue
Deze meid.heeft mij geholpen..geholpen met het feit dat ik bij haar "Zuivering" mocht zijn. hierdoor, voelt mijn Noxcanidas verder weg..maar het is er nog..dat voel ik. Verder, vind ik haar nu aardig genoeg om haar als vriend te beschouwen. Verder kan ik nog niet veel over haar kwijt...behalve dat ze een soort van band heeft met iets dat Fire heet..

Jake's notitieblok/journal Jakesignature
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Jake's notitieblok/journal UTL8oxA PROFILE
Jake's notitieblok/journal UTL8oxA MAGICIAN

Jake's notitieblok/journal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake's notitieblok/journal   Jake's notitieblok/journal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Jake's notitieblok/journal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The Journal of a Young Traveler
» KEEP OUT - Azure's journal
» Letters to I. [ Lexis Journal ]
» Regels omtrent het Journal
» Milo's Journal [TOP SECRET]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -