PortalIndexNieuwe vakken~ ? - Pagina 2 HpD5UwnNieuwe vakken~ ? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nieuwe vakken~ ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cat
.
.
Cat

Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 05 2012, 21:11

Mitch schreef:
Dit is echt super vet! En ik zou ook voor elk vak een andere leraar doen. Mede om meerdere mensen een kans te geven om leraar te worden en omdat de lessen zo ook interessanter worden.

Hij staat er niet bij, maar wat denken jullie van Illusion Techniques? Het creeeren van optische illusies en misschien een beetje hypnose erbij? Dat lijkt me echt vet. Daar heb ik ook een heerlijk idee voor en zou me daar eventueel graag kandidaat voor willen stellen Wink

Dat valt volgens mij onder duistere magie. Er moeten natuurlijk ook nog interessante dingen overblijven om de gewone magielessen mee te vullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch
.
.
Mitch

Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 85
Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood, ultimate Flower Power >D!!
Klas: Master Norwood ftw >3
Partner: Finally a 'date' for the Christmas Prom, but where the Hell is she D:?

Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 05 2012, 21:14


Oké, jammer c'; had gehoopt dat het groot genoeg kon zijn om een vak van te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 06 2012, 21:26

Beste mensjes, de stemmen zijn gesloten en daarbij is de enquête ook weggehaald, maar dit is de uiteindelijke eindstand geworden:

Spoiler:

Op basis van de uitslag van jullie stemmen, zullen de volgende vier vakken worden ingevoerd:
Verzorging van Fabeldieren
Survival
Dierencommunicatie
Waarzeggerij


We gaan nog even kijken voor eventueel nieuwe gebieden voor de vakken, maar er zal waarschijnlijk niet voor ieder vak een apart gebied komen. Survival kan voor het theorie-gedeelte van het vak en als er nog geen reis staat gepland wel een lokaal krijgen, maar vindt voor de rest zo'n beetje plaats op alle zeven planeten, Verzorging van Fabeldieren is meer een praktijkvak en kan in het duistere bos worden gegeven, Dierencommunicatie staat in het teken van Gren en kan ook op locaties als het duistere bos en de geheime tuin worden gegeven en stuffie - en dan zou alleen voor Waarzeggerij een klaslokaal echt noodzakelijk zijn.

Hierbij zullen uiteraard ook plaatsen voor docenten van deze nieuwe vakken komen. Omdat het nieuw is enzo geven we niet de eerste de beste met een goede aanvraag de rang, maar geven we een week de tijd om iedereen die graag wil een kans te bieden een aanvraag in te zenden. Daaruit kiezen we dan uiteindelijk de beste uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nieuwe vakken~ ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwe vakken: Stemmen ~
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» Een nieuwe les.
» Een nieuwe les!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-