PortalIndexNieuwe vakken~ ? HpD5UwnNieuwe vakken~ ? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nieuwe vakken~ ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:32

Beste mensjes,

Naar ons idee is de schoolsfeer een beetje gedaald op SSA. Leerlingen komen niet massaal naar de lessen, er wordt meer gericht op verhaallijnen tussen een beperkt aantal karakters alsof de rest soms niet meer bestaat dan op het gemeenschappelijke geheel - zoals dat wel zou moeten op een school. Enkel de locatie is nog 'schools' - als je begrijpt wat ik bedoel. Bovenal denk ik dat het belangrijk is dat lessen zó worden gegeven dat het leuk is om in een lessentopic te posten, dat er misschien een beetje meer spanning in komt. Daar hebben Master Norwood en ik het in een groot topic in het Beheerdershoekje uitgebreid over gehad. We zijn met een aantal ideeën gekomen en die zullen we ook hier algemeen op de site zetten, om meningen te horen en ideeën van jullie kant te krijgen. Meer daarover volgt nog :3
Het zou onoverzichtelijk worden als we jullie daar allemaal in één keer mee overspoelen, dus doen we dat in stappen.

Misschien is het leuk om de schoolsfeer meer terug te brengen, en allereerst wilden we dat doen door ons idee van nieuwe vakken aan jullie voor te dragen. Astronomie, Godsdienst, misschien ook 'normalere vakken' als Geschiedenis, en de meer bijzondere vakken als Verzorging van Fabeldieren. Ja - we merkten dat we wat dat betreft meer de Harry Potter-kant op gingen, maar de vakken die op Hogwarts worden gegeven zijn creatief verzonnen, eenmaal geschikt toepasbaar op een RPG als deze als het in soortgelijke trant zou komen, en het zou wel iets kunnen worden.

Je kunt dan ook vakken hebben die in het teken staan van de cultuur van een planeet. Een paar van onze ideetjes:

Kunst van Gedachtelezen is typisch iets dat in het teken staat van Cassia, bijvoorbeeld.
Leer van de Mineralen; het kunnen onderscheiden van verschillende Novaanse edelstenen en hun helende krachten begrijpen.
Spiritualiteit/Esoterie; een vak waarin men leert over paranormale activiteiten etc.
Runenlezen; waarin men leert over de Runen van Erd.
Dierencommunicatie; waarin men leert en vordert in het communiceren met (steeds gevaarlijkere) dieren, zoals Grenanen dat meestal kunnen <- al kan dit ook bij dat ideetje van Verzorging van Fabeldieren worden ingedeeld.
Techniek; waarin men meer iets leert over de nog karige technische invloed in de wereld van Kovomaka, bijvoorbeeld over de shuttles in iedere les die op het lanceringsplatform wordt gegeven.
Survival; waarin men misschien per zoveel lessen naar een planeet afreist om te leren hoe te overleven in de barre omstandigheden daar (bijv. de sneeuwvlaktes op Noord-Cassia, de extreme hitte op Razen in de bergen waar draken huizen, en wat je moet doen als ze je aanvallen).
Waarzeggerij; een les waarin het werken met tarotkaarten, koffiedik kijken, kristallen bollen, toekomst kijken, mediteren om je geest uit je lichaam te laten treden en al dat andere aan te pas komt.
Astronomie - algemeen; hier kan een Astronomietoren bij worden gevoegd als nieuw gebied.
Verzorging van Fabeldieren ~ iets in deze trant.
Godsdienst(?)
Geschiedenis(?)

Maar dit zijn allemaal maar ideetjes. We willen graag eerst ideeën over vakken en bijhorende gebieden en meningen van jullie kant horen. En natuurlijk überhaupt weten of jullie het iets vinden :3


_____________
Overige Stemmen
De poll accepteert maar tien invoerbare opties, dus ik kon er niet meer bij plaatsen.
U kunt nog steeds op Geschiedenis stemmen, gewoon hier, in dit topic, in een post.

Geschiedenis: 4


Laatst aangepast door Master Savador op do dec 06 2012, 04:10; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Cat
.
.
Cat

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:36

Oeh, leuk plan. Maar wie gaan die lessen dan geven? Gewoon de leraren bij wie het onderdeel het beste past?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Nannete

Miss Nannete

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Emma
Posts : 1299
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: I have my own, sweetheart.
Partner:

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:38

Oeeh, vooral waarzeggerij klinkt coool Woot!
Zo'n vaag zweverig persoontje dat random dingen uitroept~!!
Maar zouden er dan voor elk vak nieuwe leraren moeten komen?
Want dat zijn er misschien wel erg veel denk ik zo..
En het is volgens mij nu al lastig een orgineel onderwerp voor een les te bedenken, dus als je dan astronomie hebt gaat het telkens over de sterren, dus wellicht werkt dat ook niet zo goed.
Geen idee of alles wat ik nu zeg ook maar enig nut heeft, maar dit is even mijn eerste reactie voordat ik ga slapen.. xD
Klinkt wel leuk, maar misschien moet er dan wat aangepast worden.
En godsdienst ligt misschien iets te gevoelig bij gelovige mensjes ofzo..
Techniek, misschien dan ook zelf apparaatjes in elkaar knutselen?
Maar vooral geschiedenis, techniek en waarzeggerij vind ik een heel leuk idee :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:41

Ik vind dit een ontzettend leuk idee ( was toch al sws van plan om met garu een beetje te gaan afwijken xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:45

Ja, voor ieder nieuw vak komen uiteraard ook nieuwe leraren c:
Maar het is nog even afwachten of dit er sowieso komt, welke en hoeveel vakken dit zijn en of er nog gekeken moet worden naar een paar extra gebieden voor deze vakken.

@Cassandra: Daar hebt u gelijk in; een onderwerp verzinnen voor de les, en dit ook leuk kunnen houden. Maar daarom is het relevant als we vakken die in de smaak vallen naderhand met z'n allen meer uit gaan denken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Light
.
.
Light

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:48

Surprised... Ik stelde latst nog in de chat voor om eens te gaan vragen of ik een Verzoring van Fabeldieren zou mogen bij jullie... :3 Weird.. Surprised Ik ben compleet voor! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:52

Spirualiteit/Esoterie, Survival en Waarzeggerij spreken mij het meest aan. Maar ik vind dit echt geweldig bedacht. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Nannete

Miss Nannete

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Emma
Posts : 1299
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: I have my own, sweetheart.
Partner:

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:53

Ik denk ook dat het 'probleem' dat mensen te veel in buitenschoolse dingen posten is omdat het best lastig is een les actief te houden, vooral als er heel lang in gepost wordt..
Dus dat maakt het voor leerling-account misschien ook lastig om gewoon de motivatie op te doen een les te volgen xD
Daarom weet ik niet zeker of nieuwe vakken het gesignaleerde probleem op zullen lossen.
Ik denk ook dat je moet oppassen dat het geen overkill wordt of dat de focus meer op deze 'bijvakken' komt te liggen in plaats van de magiën.

Maar dat maakt het idee niet minder leuk, moet ik zeggen. Ik zeg dan wel een beetje nadelen ofzo, maar dat is om het nog beter te proberen te maken ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo nov 25 2012, 22:57

En u hebt gelijk in wat u zegt :3
We hebben meerdere ideeën die kunnen helpen om de schoolsfeer meer terug te brengen, en de lessen als het ware meer tot 'lessen' te maken. Maar die komen later, anders wordt het nogal heel veel in een keer.
En desnoods kan eventueel, als veel van dezelfde genoemde vakken in de smaak vallen, deze vakken eerst ingevoerd worden en kijken we hoe dat gaat ~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Faline
.
.
Faline

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema nov 26 2012, 07:06

ik vind het een erg goed idee :3
het probleem bij mijn charrie was dat er niet echt lessen waren waar zij geïnteresseerd zou zijn -behalve gym een beetje- dus ik zag er ook erg tegen op haar naar lessen te sturen waar ze totaal niet graag naartoe gaat ^^
maar ik dacht misschien ook kunstgeschiedenis :3 ik krijg het op school en vind het zo'n vet vak, zou er meteen een leerkracht voor aanmaken als het kwam Razz
maar ik zal nog eens wat helpen nadenken aan andere vakjes ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimewo nov 28 2012, 15:06

Is het de bedoeling dat deze vakken naast de standaard vakken worden gegeven? Dat lijkt me nogal veel en daarbij proberen veel mensen om de standaard vakken ook zo interessant mogelijk te maken door speciale dingen van hun planeet toe te voegen.
De basisvakken zouden ook vervangen kunnen worden door deze nieuwe vakken of dat de nieuwe vakken zich met de oude mixen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo dec 02 2012, 02:02

@Ines: Kunstgeschiedenis kan ook een beetje vallen onder Kunst zelf, dus om daar een apart vak van te maken kan wat impliciet gaan worden.

@Marit: Nee, de magievakken blijven. Dat is ook waarom iedere leerling hier op school zit, om meer beheersing in de magie in het algemeen te krijgen.

Anyways, we gaan het zo doen; er wordt een multiple choice poll geopend in dit topic, waar u op de vakken kunt stemmen. U kunt dus op meerdere vakken stemmen, maar maximaal op drie. We laten het gewoon een tijdje open staan, en dan kijken we naderhand welke paar vakken als meest gekozen eruit zijn gekomen. Als het goed is komt er dan iets van een top drie of iets in die trant uit, en voeren we die paar vakken in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Raion
.
.
Raion

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 139
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ғιre
Klas: miss Keira
Partner: тнє σтнєя ηιgнт, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє ∂яєαм ι נυѕт нα∂ αвσυт уσυ αη∂ мє. мαη, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє мσѕт αмαzιηg тнιηgѕ тнαт cαη cσмє ƒяσм ѕσмє тєяяιвℓє ℓιєѕ.

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo dec 02 2012, 10:30

Ahn, damn Oh Noes! Kan Geschiedenis niet bij de poll? Want dat lijkt me nou een geweldig vak en vind ik eigenlijk best missen op SSA. Sorry voor mijn late reactie and shizzel n___n
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimezo dec 02 2012, 23:23

Nou, ik had het bij de poll gezet als hij meerdere opties toestond - maar het maximum is tien Oh Noes!
Maar voor de mensjes die liever voor Geschiedenis of Godsdienst hadden gekozen; meldt het gewoon maar in een post in dit topic, dan tellen we dat gewoon mee c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Raion
.
.
Raion

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 139
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ғιre
Klas: miss Keira
Partner: тнє σтнєя ηιgнт, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє ∂яєαм ι נυѕт нα∂ αвσυт уσυ αη∂ мє. мαη, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє мσѕт αмαzιηg тнιηgѕ тнαт cαη cσмє ƒяσм ѕσмє тєяяιвℓє ℓιєѕ.

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 08:47

Oké c: Dan stem ik ook nog op Geschiedenis, want dat moet gewoon komen. Want Geschiedenis is awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 09:30

Oeh, ik stem dan ook voor geschiedenis Surprised
Btw, is het trouwens een idee dat een leraar misschien meerdere vakken kan geven Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 18:11

Ja inderdaad want als survival komt, wil ik me er wel voor aanmelden met Kana x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 18:36

Ik stem ook op geschiedenis
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 18:41

Ik stem ook op geschiedenis
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 20:20

Ik zet alle stemmen voor Geschiedenis overzichtelijk in de eerste post.

Persoonlijk vind ik het leuker als ieder vak door een aparte leraar gegeven wordt, dat leerlingen er echt een vast beeld van kunnen vormen. Vuurmagie staat bijvoorbeeld bekend als één van de minst favoriete vakken onder de leerlingen, omdat het al jaren door Saf wordt gegeven. En ik zie bijvoorbeeld ook niet gauw - als het er komt - de lerares Waarzeggerij Survival geven, om maar een voorbeeld te geven.
Maar zo denk ik er dan over hur. Het was eigenlijk ook wel de bedoeling om voor de nieuwe vakken ook een paar open plekken voor nieuwe leraren te werven.
Anyways, Survival kan best hand in hand gaan met Gymnastiek - Kana kan dan in samenwerking met de leraar Survival als extra begeleider meegaan op dergelijke excursies, ik noem maar iets.
Maar dat kijken we naderhand wel, als we duidelijke resultaten hebben ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Raion
.
.
Raion

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 139
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ғιre
Klas: miss Keira
Partner: тнє σтнєя ηιgнт, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє ∂яєαм ι נυѕт нα∂ αвσυт уσυ αη∂ мє. мαη, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє мσѕт αмαzιηg тнιηgѕ тнαт cαη cσмє ƒяσм ѕσмє тєяяιвℓє ℓιєѕ.

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 20:29

Als of Geschiedenis gekozen wordt als extra vak of Spiritualiteit, ga ik misschien overwegen een leraar te nemen Stare Misschien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 20:46

Als Leer der Mineralen komt, ga ik een nieuwe docent account aanmaken .-.

<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Master Flavio

Master Flavio

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimema dec 03 2012, 20:51

Mij lijkt Waarzeggerij zo tof lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimedi dec 04 2012, 09:03

Mhh...gedachtenlezen wordt eigelijk op school al gedaan door hannah en mij...dus er les in gaan geven is neit zo handig hoor..want dan leest iedereen iemands gedachten..maar die van dieren communicatie si wel leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch
.
.
Mitch

Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 85
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood, ultimate Flower Power >D!!
Klas: Master Norwood ftw >3
Partner: Finally a 'date' for the Christmas Prom, but where the Hell is she D:?

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitimewo dec 05 2012, 18:48

Dit is echt super vet! En ik zou ook voor elk vak een andere leraar doen. Mede om meerdere mensen een kans te geven om leraar te worden en omdat de lessen zo ook interessanter worden.

Hij staat er niet bij, maar wat denken jullie van Illusion Techniques? Het creeeren van optische illusies en misschien een beetje hypnose erbij? Dat lijkt me echt vet. Daar heb ik ook een heerlijk idee voor en zou me daar eventueel graag kandidaat voor willen stellen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA PROFILE
Nieuwe vakken~ ? UTL8oxA MAGICIAN

Nieuwe vakken~ ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe vakken~ ?   Nieuwe vakken~ ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nieuwe vakken~ ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwe vakken: Stemmen ~
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» Een nieuwe les.
» Een nieuwe les!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-