PortalIndexnieuwe omgeving wat nu? HpD5Uwnnieuwe omgeving wat nu? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 nieuwe omgeving wat nu?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Miss Niah

Miss Niah

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimema jan 18 2010, 22:40

toen kikuri uit haar voerthuig was gestapt, wat er nog al kinderlijk uit zag, keek ze verbaast om zich heen maar zag niemand. Met haar tas in de ene hand en haar mp3 in haar andere hand begon ze te lopen. ze bleef maar rond lopen tot dat ze in de hoop iemand vond... maar naar een uur te hebben rond gelopen begon haar tas zwaar te worden en besloot tegen een steen te zitten en rusten tot er per toeval iemand voorbij zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:12

Norwood liep met zijn handen in zijn zakken over de gangen. Hij liep naar buiten over het veld. Even hield hij de ring die hij had gehad van Ferost in zijn handen maar stopte hem daarna weer onder zijn kleding. Hij glimlachte. Dat hij de opvolger mocht worden. Hij had het nooit verwacht. Hij keek rond en zag een paar leerlingen met elkaar aan het praten onder een boom en een paar leerlingen die bezig waren met hun magie. Het enige wat hem opviel was een meisje dat tegen de rots aan zit en haar tas bij had. Hij had haar nooit eerder gezien. Hij liep rustig verder over het veld en liep haar richting in. Hij keek nog even naar de andere leerlingen maar zijn blik ging toch terug naar het meisje. Hij glimlachte toen hij voor haar stond. "Nieuw zie ik?" zei hij met een kalme maar vriendelijke stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:17

kikuri schrok een beetje van de plotselinge stem. ze keek op en zag een leraar achtig persoon voor haar staan. ze antwoorde op zijn vraag 'ja dat klopt maar ik weet niet goed waar ik heen moet'. tijdens dat ze dat zij kwam ze een beetje onhandig omhoog waardoor ze bijna viel. ze keek de man die voor haar stond met haar grote paars/blauwe ogen aan en wachte op wat hij zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:22

Norwood glimlachte. Hij merkte dat ze een beetje onhandig omhoog kwam. Hij wilde helpen maar merkte dat ze zelf al overeind stond voor hij iets kon doen. Hij keek haar glimlachend aan. "Mag ik vragen waar je vandaan komt en welke magie je hebt?" vroeg hij en keek haar aan. Hij glimlachte en wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:23

Deshas verborg zich een stuk verderop in de schaduw, onzichtbaar voor ieder ander. Toen hij de ring zag die Norwood bij zich droeg balde hij zijn handen tot vuisten. Hij knarsetandde razend. Hij had het kunnen weten dat Ferost uitgerekend Norwood moest kiezen. Maar aan de andere kant betekende dat, dat Ferost nu kwetsbaar was. Deshas' razernij nam plaats voor een zelfvoldane, duivelse grijns. Nu had hij dat stuk onbenul waar hij hem hebben wou en hij zou hem vernietigen nu ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 134
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:25

Ineens verscheen Celebrian achter Deshas. De gehele omgeving daalde direct in temperatuur tot uit iedereen's mond mistwolkjes kwam. Celebrian sloeg even haar armen om Deshas' schouders en keek over een van zijn schouders mee naar de twee magican's verderop. ''Zo te zien heeft Ferost zijn keuze al gemaakt. Je bent toch niet iets slechts van plan hè Deshas?'' vroeg Celebrian op een zoete toon zachtjes in zijn oor terwijl ze een paar zwarte lokken haar achter zijn oor streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:28

Norwood keek op toen hij dampwolkjes uit zijn mond opmerkte. Dat betekende een gedaalde temperatuur. De enige die hij kon bedenken die dat in werking bracht was Celebrian. Hij keek even rond en zag haar toen ook staan. De persoon die voor haar stond deed hem op zijn kaken bijten. Tuurlijk, waarom moest Deshas er niet bij zijn. Hij draaide zich terug naar Kikuri en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:32

kikuri bleef eerst hem aan kijken maar antwoorde daar na 'ik kom van planeet Shadra en ik heb duisteren met een beetje water magie' ze dacht in de verte iets te horen dus keek even zenuwachig rond en zag daar een gestalte zitten. ze draaide weer terug naar de man die voor haar stond en vroeg verlegen 'wat is uw naam eigenlijk?' en begon een beetje zenuwachig met haar voeten te schuifelen toen ze merkte dat tijdens haar praten dampwokjes uit haar mond begonnen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:34

Shong liep een eindje verderop met een grote blauwe waterzak op zijn rug. Hij stuurde het water uit slierten uit de zak en liet het zo nu en dan boven een paar plantsoenen uit elkaar spatten zodat de planten besproeid werden met druppels. Hij hield van de lente en dat was aan zijn passende uniform ook goed te zien. Toen hij Norwood een eindje verderop zag staan, glimlachte hij breed. Hij had hem al een tijdje niet meer gezien of gesproken. Shong sloot de waterzak en veegde terwijl hij naar Norwood liep zijn natte handen aan zijn broek af. Hij bleef vlak naast hem stilstaan wanneer zijn blik op het kleine meisje waar hij kennelijk mee aan het praten was viel. Waarschijnlijk een nieuwe studente? Hij gaf haar ook een brede glimlach en richtte zich toen op Norwood. 'U heb ik al een tijd niet meer gezien, Norwood. Fijn om weer eens een praatje te kunnen maken,' zei Shong vriendelijk. Hij glimlachte toen hij weer naar Kikuri keek. 'En wie is dit? Een nieuwe studente, wellicht?' Hij behield zijn glimlach en keek vragend van Norwood naar Kikuri en weer terug. De laatste waterspetters op zijn handpalmen droogde Shong door zijn witte haar te strijken, maar hij plukte verbaasd een paar stukjes ijs uit zijn hanenkam vandaan. De temperatuur leek plotseling een flink stuk gedaald te zijn en had gelijk zijn warme glimlach meegenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Norwood

Master Norwood

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:40

Norwood keek naar Kikuri. "Mijn naam is No...." ineens werd hij onderbroken door de albekende Shong. Hij grinnikte. "Ook hallo shong..." zei hij. "Let niet op hem...hij is altijd de optimist..." zei hij zacht tegen Kikuri. Hij grinnikte even. "Maar zoals je hoorde ben ik Norwood. Je leraar woudmagie..." zei hij en keek naar Kikuri. "En mag ik jou naam weten?" vroeg hij vriendelijk en keek naar Shong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:41

De plotselinge daling van de temperatuur was Deshas niet ontgaan. Er was dan ook niet veel voor nodig om te weten dat dit Celebrian moest zijn. Even later voelde hij haar ijskoude armen om zich heen. De koude lucht zorgde bij hem voor kippevel maar hoe koud Celebrian's adem ook mocht zijn, haar stem klonk zoals altijd warm. Hij keek haar even van opzij aan. ''Zoiets doe ik toch nooit Cel. En vooral niet tegen Ferost' nieuwe.....opvolger. Je weet dat ik Ferost zelf wil hebben. Nu is hij kwetsbaar. Nu kan ik hem te grazen nemen'' zei Deshas. De laatste twee zinnen klonken zachter maar meteen ook een stuk dodelijker en vol met haat. Deshas merkte ineens dat het weer met zijn haat meeveranderde. De lucht werd een stuk grauwer en donderwolken schoven voor de zon. Een zwarte duisternis viel als een zware deken over de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 134
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:44

Celebrian merkte direct dat het donkerder werd. Ze trok even zachtjes aan een lok haar van Deshas. ''Des...kappen'' grijnsde ze lichtjes. Het leek nu meer nacht dan overdag. Celebrian keek hem even zwijgend aan toen ze nadacht over zijn eerdere woorden over Ferost. ''Ik weet dat je hem niet mag, maar het was driehonderd jaar geleden. Kun je het verleden niet laten rusten?'' vroeg ze licht geirriteerd en zachtjes zuchtend. Ze keek weer even naar het groepje verderop en zag dat ook Shong erbij was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:48

Shong toonde weer een brede glimlach, al was er wat bezorgdheid in zijn donkere ogen te zien. De plotselinge temperatuurdaling was iets waar hij zo snel mogelijk een oplossing voor zou willen vinden. Het was niet goed voor de leefomstandigheden van de planten. Zijn aandacht werd weer getrokken door Norwood toen hij zich als de leraar woudmagie aan Kikuri voorstelde. 'Shong, leraar in watermagie en schrijver van Cassia,' stelde hij zich breed glimlachend op zijn beurt voor. Die glimlach ontging hem al snel toen de zon onverwachts achter dikke donderwolken schoof. Shong legde zijn hoofd in zijn nek en keek bezorgd naar de lucht. De plotselinge duisternis overviel hem en bezorgde hem een ongemakkelijk gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Miss Niah

Miss Niah

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:53

kikuri wist niet goed wat ze moest zeggen dus gaf ze maar eerst op Shong die zich net had voorgesteld had antwoord 'mijn naam is kikuri, ik heb duistere en een beetje water magie'. toen de hemel in eens donker werdt schrok ze een beetje. en dacht 'eerst een tempratuur daling en nu ineens dat de hemel donker word'. ze pakte haar tas en haalde er een lange zwarte leren jas uit en deed die aan. en wachte af wat er zou gaan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 20:59

Norwood keek naar de lucht die langzaam donkerder wordt. Hij keek in de richting van de legendarische magicians. Hij zuchtte even. Hij keek haar aan. "Aangenaam Kikuri. Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen op school..." zei hij met vriendelijke stem. "Deshas stop nou eens..." mompelde hij en keek naar Shong voor kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 134
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 21:03

Celebrian zag de blikken van de magicans verderop veranderen. ''Kijk! Nu kan ik ze weer uit gaan leggen dat jij dit veroorzaakt'' zei ze ongeamuseerd tegen Deshas. Ze liet hem los en stapte op de rest af. ''Hoi'' begon ze een beetje onzeker. ''Sorry voor die plotselinge weersveranderingen. Ik heb de temperaturen niet echt meer onder controle. En die donkere wolken. Tja daar kun je Deshas de schuld van geven'' zei Celebrian daarna en wees even op Deshas die verderop nog tegen de muur geleund stond. ''Des, kom hier en bied je excuses aan'' riep Celebrian daarna naar hem. ''Nu!'' voegde ze er streng aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 21:07

Deshas keek Celebrian met een brede, valse grijns na. ''Succes Cel'' zei hij nog geamuseerd tegen haar. Hij sloeg zijn armen over elkaar en leunde tegen de muur aan. Hij grijnsde breed bij het zien van Celebrian die onhandig haar excuses aanbood. Hij had alleen niet verwacht dat ze hem erbij zou betrekken. Verveeld duwde Deshas zich van de muur af en liep eveneens naar de groep tot hij halt hield bij Celebrian. ''Ongelofelijk dat ik me laat commanderen door een vrouw'' zei hij ondertussen. ''Excuseer me voor de plots zo donkere wolken'' zei hij met tegenzin. Daarna keek Deshas neer op Celebrian. ''Blij?'' vroeg hij met licht sarcasme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 21:13

Shong keek op toen er iemand hun richting in kwam gelopen. Zijn adem stokte in zijn keel toen hij zag dat het Celebrian was. Al had hij haar al een keer eerder ontmoet, hij vond het nog een hele eer om haar een tweede keer in eigen persoon te mogen aanschouwen. Met knikkende knieën maakte hij overhaast een respectvolle buiging en kwam met een licht rood aangeslagen gezicht weer overeind. 'Vrouwe! Eens en altijd een eer u te mogen zien,' zei hij glimlachend terwijl hij zich nerveus over zijn borst streek. Hij staarde langs haar heen naar Deshas - volgens de legende de Legendarische Magican van het Duister - en liet zijn hand langzaam zakken. Shongs gezicht betrok even. Het was ook een eer hem in eigen persoon te mogen aanschouwen, maar zijn voorkeur ging niet echt uit naar ongure Shadranen. Toch hield hij zijn handen voor zijn borst en keek Celebrian glimlachend aan. 'Dat hoeft echt niet, Heer,' mompelde Shong zacht op Deshas' verontschuldiging alsof hij het automatisch al weg wilde wuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Miss Niah

Miss Niah

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 21:24

kikuri keek deshas en celebrain een voor een aan. ze herkende ze uit de boeken maar ze wist niet zo goed wat ze tegen hun moest zeggen omdat ze zo zenuwachig was geworden. ze hoopte stiekem dat ze tegen haar zouden gaan praten maar voor haar was het nu nog even afwachten. ze voelde ze zich niet egt op haar gemak op de nieuwe planeet en ze kende er ook helemaal niemand. het enigste wat ze kende was haar koffer met haar spullen er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 134
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 21:50

Celebrian keek Deshas met een opgetrokken wenkbrauw aan. ''Nou meer kan ik denk ik toch niet van je verwachten'' zei ze met toch een lichte grijns. Ze keek even naar Shong. ''Beeld je maar niets in hoor Shong. Deshas mag best wel eens zijn excus aanbieden voor al zijn daden'' zei ze tegen hem. Celebrian keek nu even naar het meisje. ''Wat ben ik weer grof. Wij kennen elkaar nog niet. Mijn naam is Celebrian. Ik ben de Vrouwe van het Water. En hoe heet jij?'' vroeg ze aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedi jan 19 2010, 21:53

ik ben kikuri, ik heb duistere en water magie. tijdens dat ze dat zei , en ze weet zelf niet waarom, stak ze haar hand uit om haar te begroeten maar ze wist niet zeker of celebrain haar hand zou aannemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedo jan 21 2010, 20:44

Norwood glimlachte naar het meisje. "In ieder geval. Welkom op de school..." zei hij en knikte. Daarna draaide hij zich even om en liep even een eindje van hun vandaan. De kinderen hadden ruzie gekregen en Norwood ging ingrijpen. Hij liep er op af en pakte beide schouders vast. Ze keken op en Norwood begon met ze te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Niah

Miss Niah

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimedo jan 21 2010, 21:21

kikuri keek even vreemt op en keek hoe norwood weg liep en de kinderen uit elkaar haalde. ze lied haar hand terug langs haar zij hangen en keek vragent de rest aan en vroeg 'weten jullie een goede duisteren magie leraar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimema jan 25 2010, 16:44

Norwood keek naar de jongeren en praatte rustig met hen en glimlachtte op den duur. Hij knikte even en de jongens bleken het weer goed te maken. Norwood liep rustig naar Kikuri en had haar vraag half opgevangen. "Savador..." zei hij. "Als je een duistere magie leraar zoekt zul je bij Savador moeten zijn. Al komt hij niet over zoals ik ben. Hij is norser en heeft het misschien veel te druk met zijn functie als schoolhoofd momenteel..." zei hij ineens wat guurder. Hij had een andere stem. Hij praatte niet graag over Savador. Hij keek daarna nogmaals het veld over en keek naar Kikuri. "Je kunt hem misschien het beste vinden in het kantoor van het schoolhoofd." zei hij en keek naar Kikiru.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitimema jan 25 2010, 16:53

Deshas schudde even zijn hoofd op Norwood's stelling. ''Bij Savador zul je niet veel bijleren. Hij is hier niet aangenomen als leraar duistere magie maar als leraar vuur magie. Hij mag dan wel van Shadra komen maar als je echt een leraar zoekt die erin gestudeerd is dan moet je bij Kale zijn'' zei hij. Of bij hemzelf maar die gedachte liet Deshas voor zich. Hij mocht enkel les geven aan zijn opvolger en, die had hij nog niet. Tenminste hij was nog aan het twijfelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA PROFILE
nieuwe omgeving wat nu? UTL8oxA MAGICIAN

nieuwe omgeving wat nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe omgeving wat nu?   nieuwe omgeving wat nu? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

nieuwe omgeving wat nu?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwe omgeving.
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» Een nieuwe les.
» Een nieuwe les!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-