PortalIndexBasketbal with Rhine HpD5UwnBasketbal with Rhine 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Basketbal with Rhine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimedo sep 20 2012, 20:15

Zack was zijn kamer haast uitgerend, hij was zo blij dat ze zouden gaan sporten, en dan nog zijn favoriete sport ook nog: basketbal. Zalig, dit had hij nog niet eerder gedaan, tegen een meisje een match doen. Misschien dat het nog verassend zou uitvallen, zeker als de ringen wat lager hingen en Rhine kon dunken. Waarschijnlijk was zij best nog goed ook nog, je kon maar nooit weten. Eindelijk arriveerde hij aan de sportzaal. De deur deed hij open en hij keek verwondert om zich heen. Ja dit was een mooie sportzaal. En nog aparte kleedkamers ook, oh en die basketbalstrepen! Dit was net een droom voor elke schoolgaande jongen die hield van een potje basketbal. Dit zou zeker leuk worden, natuurlijk was hij in het voordeel met zijn lengte, de basketringen hingen hoog, dus Rhine zou nooit kunnen dunken dat was een feit. Hij grijnsde al geamuseerd, hij zou hier een leuke tijd hebben dat was al vastgesteld. Eindelijk kwam Rhine binnen en hij keek haar grijnzend aan “Okay, ik ga me even omkleden, hier is de bal, je kan al wat oefenen als je wilt.” Zack liep de mannenkleedkamer binnen en hij begon zich om te kleden. Natuurlijk had hij geen idee dat er ramen in de kleedkamer waren en er een hoop dozen opgestapeld waren waar je makkelijk op kon klimmen. Hij zong een vrolijk liedje en hij danste in zijn ontbloot bovenlijf met alleen zijn sportshort en sneakers al aan. Zijn hemd moest hij nog aantrekken, maar hij zong rustig verder. Uiteindelijk deed hij zijn hemd aan en hij floot een deuntje terwijl hij naar buiten kwam. Hij was echt heel vrolijk, hij had echt enorm veel zin in het potje basketbal.

(Rhine only ;D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimedo sep 20 2012, 21:16

Rhine volgde de nogal hyper actieve Zack naar de sportzaal. Kennlijk had hij er wel héél veel zin in. Toen ze naar het basketbal terrein keek zuchtte ze even, ja hij was flink in het voordeel met zijn 20 centimeter lente voorsprong. Hij zou lekker kunnen dunken. hij keek haar grijnzend aan “Okay, ik ga me even omkleden, hier is de bal, je kan al wat oefenen als je wilt.” Zack liep de mannenkleedkamer binnen en hij begon zich om te kleden. Rhine keek even naar de bal en ze grijnsde duivels. Ja ergens zat de puber in rhine nog steeds. En net als iedere puber wilde ze het andere geslacht wel eens zien in zijn kleedkamer. Ze liet de bal voor wat hij was en ze ging muisstil achterom. Daar zag ze een hoop dozen bij de kleedkamer staan en ze klom er voorzichtig op. Hij zong een vrolijk liedje en hij danste in zijn ontbloot bovenlijf met alleen zijn sportshort en sneakers al aan. Jup het zicht was zeker niet mis. Rhine keek er geïnteresseerd naar. Uhu dit was zeker het klimwerk waard geweest. Ze grijnsde duivels, wat was ze soms toch een pubertje. Zijn hemd moest hij nog aantrekken, maar hij zong rustig verder. Uiteindelijk deed hij zijn hemd aan en hij floot een deuntje terwijl hij naar buiten kwam. Ow shit ze moest zorgen dat ze beneden was en snel! ze struikelde over een paar dozen en ze rende naar het veld ze greep de bal en dribbelde er wat mee. Ze heeg al lichtjes door de paniek en het gehaast van net.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimedo sep 20 2012, 21:29

“Okay, ik ga me even omkleden, hier is de bal, je kan al wat oefenen als je wilt.” Zack liep de mannenkleedkamer binnen en hij begon zich om te kleden. Natuurlijk had hij geen idee dat er ramen in de kleedkamer waren en er een hoop dozen opgestapeld waren waar je makkelijk op kon klimmen. Hij zong een vrolijk liedje en hij danste in zijn ontbloot bovenlijf met alleen zijn sportshort en sneakers al aan. Zijn hemd moest hij nog aantrekken, maar hij zong rustig verder. Uiteindelijk deed hij zijn hemd aan en hij floot een deuntje terwijl hij naar buiten kwam. Hij was echt heel vrolijk, hij had echt enorm veel zin in het potje basketbal. Hij keek even verbaasd naar Rhine die al bekaf blijkbaar was door het trainen, dan keek hij naar de dozen die over het veld verspreid lagen. Hij keek dan naar waar de dozen normaal stonden en dan naar boven "Oh zo zit dat dus..." mompelde hij serieus en hij ging recht voor RHine staan. "Doe je dat vaker?" zei hij al lachend "Never mind, laten we beginnen" Hij tikte de bal uit haar handen en dribbelde naar de ring en dunkte de bal er in. Hij bleef zeker dertig seconden aan de ring hangen voor hij lostte en hij keurig op zijn voeten terecht kwam. "Die was mooi" zei hij al grijnzend en hij nam de bal weer beet en dribbelde er wat mee rond Rhine. "Kom hem maar afnemen" zei hij al geamuseerd grijnzend. Enorm actief was hij wel en zijn blik was zo gelukkig. Hij glimlachte en dribbelde wat verder van Rhine, afwachtend van wat ze zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 07:38

Hij keek even verbaasd naar Rhine die al bekaf blijkbaar was, ja verdraait hoe kon ze dat nu weer gaan verklaren? "Oh zo zit dat dus..." mompelde hij serieus en hij ging recht voor RHine staan. "Doe je dat vaker?" zei hij al lachend. Rhine kleeg een blos en een schaapachtige grijns op haar gelaat. "Doe ik wat vaker?" Vroeg ze op een onschuldige toon. "Never mind, laten we beginnen" Hij tikte de bal uit haar handen en dribbelde naar de ring en dunkte de bal er in. e gaapte hem even met open mond na. Jup zeer oneerlijk dat hij kon dunken en zij dus niet. Stomme veel te hoge ringen. Hij bleef zeker dertig seconden aan de ring hangen voor hij lostte en hij keurig op zijn voeten terecht kwam. "Die was mooi" zei hij al grijnzend en hij nam de bal weer beet en dribbelde er wat mee rond Rhine. "Kom hem maar afnemen" zei hij al geamuseerd grijnzend. Enorm actief was hij wel en zijn blik was zo gelukkig. En dat gevoel was blijkbaar net zo aanstekelijk als depressiefheid. Ze volgde hem maar ze kreeg de bal maar niet volgens de legale manieren dus lostte ze op en kwam ze langs achteren weer tevoorschijn. Ze sprong op zijn rug met haar ene hand voor zijn ogen en haar andere die naar de bal graaide. "GGive it to me Zack!" Gierde ze uit terwijl ze steeds harder moest lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 17:19

Hij keek even verbaasd naar Rhine die al bekaf blijkbaar was. "Oh zo zit dat dus..." mompelde hij serieus en hij ging recht voor RHine staan. "Doe je dat vaker?" zei hij al lachend. Rhine kleeg een blos en een schaapachtige grijns op haar gelaat. "Doe ik wat vaker?" Vroeg ze op een onschuldige toon. "Never mind, laten we beginnen" Hij tikte de bal uit haar handen en dribbelde naar de ring en dunkte de bal er in. Hij keek achterom en zag hoe ze hem aan gaapte met open mond. Al geamuseerd begon hij te lachen en hij kwam mooi op zijn voeten terecht eenmaal hij de ring losliet. Oh dit vond hij echt geweldig. Al dribbelend keek hij naar Rhine die van hem de bal moest afpakken, maar dit lukte niet op de legale manier en ze verdween. Zack keek wat geschrokken om zich heen en hij bevroor toen een gedaante op zijn rug sprong en zijn zicht belemmerde. "GGive it to me Zack!" Gierde ze uit terwijl ze steeds harder moest lachen. Zack grijnsde en wankelde wat vooruit. Hij gooide de bal in een hoekje en hij zorgde ervoor dat Rhine nu recht in zijn armen lag ne niet op zijn rug. Met een geamuseerde blik keek hij naar het blonde meisje met de blauwe ogen. "Hmn, waarom zou ik jou de bal geven als je niet fair speelt? Oh ja, fair spelen kan niet, want ik ben té goed" een lach verliet zijn mond en hij zette Rhine op de grond om vervolgens zijn bal te gaan halen. Hij passte naar RHine "Probeer eens te scoren?" zei hij met een brede grijns. terwijl hij wachtte op een poging van Rhine kruistte hij zijn armen voor zijn borstkas. Zij had hem begluurt terwijl hij zich aan het omkleden was, hij begon vragen in zijn hoofd te vormen en zijn blik stond bedenkelijk. Waarom zou zij hem nu begluren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 20:15

Zack keek wat geschrokken om zich heen en hij bevroor toen een gedaante op zijn rug sprong en zijn zicht belemmerde. Dat liet rhine alleen nog maar harder lachen. ja soms vond ze het toch zo leuk om mensen te plagen. Zack grijnsde en wankelde wat vooruit. Hij gooide de bal in een hoekje en hij zorgde ervoor dat Rhine nu recht in zijn armen lag ne niet op zijn rug. Rhine kriestte even en voelde zich net een baby'tje nu ze zo in zijn armen lag. Ze zag hoe geamusseerd hij was en ze grijnsde ook. "Hmmmm vreemd ik ben nog nooit op deze manier vast gehouden...Behalve dan toen ik een baby was." Zei ze grinnikend. "Hmn, waarom zou ik jou de bal geven als je niet fair speelt? Oh ja, fair spelen kan niet, want ik ben té goed" een lach verliet zijn mond en hij zette Rhine op de grond om vervolgens zijn bal te gaan halen. Ze moest lachen. "Ja ik kan nie top tegen jouw geweldigheid" Zei ze lachend. Ze ving de bal en keek hem vragend aan. "Probeer eens te scoren?" zei hij met een brede grijns. Ze knikte en rolde even met haar schouders. terwijl hij wachtte op een poging van Rhine kruistte hij zijn armen voor zijn borstkas. Ze keek nog even achter haar schouder om naar hem voor ze zich afzette en met een sierlijke hups de bal omhoof wipte en hem recht in de ring gooide. Ze grijnsde en maakte even vrolijk een piroewet. Ja ze was zo blij als een klein kind dat een snoepje kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 20:29

Zack keek wat geschrokken om zich heen en hij bevroor toen een gedaante op zijn rug sprong en zijn zicht belemmerde. Dat liet rhine alleen nog maar harder lachen. Zack keek wat droog voor zich uit en besloot dan de bal in een hoekje te gooien en haar in zijn armen te houden als een baby, meteen had ze daar een reactie op, krijsen als een baby en te reageren: "Hmmmm vreemd ik ben nog nooit op deze manier vast gehouden...Behalve dan toen ik een baby was." Zei ze grinnikend. "Hmn, waarom zou ik jou de bal geven als je niet fair speelt? Oh ja, fair spelen kan niet, want ik ben té goed" een lach verliet zijn mond en hij zette Rhine op de grond om vervolgens zijn bal te gaan halen. Ze moest lachen. "Ja ik kan nie top tegen jouw geweldigheid" Zei ze lachend. Ze ving de bal en keek hem vragend aan. "Probeer eens te scoren?" zei hij met een brede grijns. Ze knikte en rolde even met haar schouders. terwijl hij wachtte op een poging van Rhine kruistte hij zijn armen voor zijn borstkas. Ze maakte een pirouette. Zack nam de bal en deed een achterwaartse dunk zodat hij met zijn gezicht naar Rhine hing. "Hehe zie je nou hoe pro ik ben?" zei hij al grijnzend en hij liet de ring los om dan op zijn voeten recht voor Rhine neer te komen. "Ziezo" zei hij met een brede grijns en hij nam zijn bal vast. Hij keek met zijn hemelsblauwe ogen naar Rhine en begon dan weer na te denken. Waarom gluurde ze nou? Wat was er nou zo speciaal aan hem? Hij had eigenlijk totaal geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 20:54

Zack nam de bal en deed een achterwaartse dunk zodat hij met zijn gezicht naar Rhine hing. "Hehe zie je nou hoe pro ik ben?" zei hij al grijnzend en hij liet de ring los om dan op zijn voeten recht voor Rhine neer te komen. "Ziezo" zei hij met een brede grijns en hij nam zijn bal vast. Ze draaide even met haar ogen en ze porde hem op zijn voorhoofd. "Niet te overmoedig worden Zackie" Plaagde ze hem. Ze keek hem in zijn ogen die zelfs nog lichter waren dan de hare. Ja het waren mooie ogen hele mooie ogen zelfs. Rhine voelde iets vreemds in haar buik. Dat gevoel kende ze! Nee het kon toch niet waar zijn! Nee nee. Rhine stond best dicht bij Zack ze keek hem nog aan voor ze de bal nam en wat verward van hem wegdribbelde. nee verdorie! Nee dit mocht ze niet toelaten ze moest het de kop in drukken liefde was niets voor haar dat was ondertussen wel duidelijk geworden. Hij wist ten slotte ook nog niet alles van haar duistere verleden en dat wilde ze zo houden. haar verleden en haar gevoelens zouden hun band alleen maar in de weg staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 21:33

Zack nam de bal en deed een achterwaartse dunk zodat hij met zijn gezicht naar Rhine hing. "Hehe zie je nou hoe pro ik ben?" zei hij al grijnzend en hij liet de ring los om dan op zijn voeten recht voor Rhine neer te komen. "Ziezo" zei hij met een brede grijns en hij nam zijn bal vast. Ze draaide even met haar ogen en ze porde hem op zijn voorhoofd. "Niet te overmoedig worden Zackie" Plaagde ze hem. "Ik ben niet overmoedig, ik ben realistisch Rhinetje." zei hij met een lach en hij begon breed te grijnzen, zijn spierwitte tanden bloot. Rhine keek nogal verward en dribbelde een eindje van hem weg. Wat had zij nu? Hij krabte wat verward in zijn haar en keek haar lichtjes vragend aan. Hij naderde haar dan en ging voor haar staan en bukte zich, zodat zijn hoofd zich vlak voor dat van haar bevond. "Wat is er Rhine? Je kijkt opeens zo verward en bang? Heb ik iets gedaan dat jou afschrikt?" Hij haalde lichtjes zijn schouder op en tikte de bal net toen hij de grond raakte en net omhoog ging stuiteren. Wat was zijn timing goed in dit spel. Hij dribbelde de bal op een hoog tempo naar de ring en dunkte hem er weer in. "Je bent net zo'n erge dromer als ik meestal" zei hij al lachend om de spanning tussen hen te verzachten, al had hij geen idee waarom ze zo opeens gespannen was. Hij ging weer naar Rhine toe en omhelsde haar. "Als er iets mis is moet je dat zeggen hé meid." zei hij al glimlachend. Vervolgens liet hij haar los en hij glimlachte bemoedigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 21:47

"Ik ben niet overmoedig, ik ben realistisch Rhinetje." zei hij met een lach en hij begon breed te grijnzen, zijn spierwitte tanden bloot. Rhine grinnikte en draaide met haar ogen. Mannen ze moesten toch altijd hun gelijk hebben. Hij naderde haar dan en ging voor haar staan en bukte zich, zodat zijn hoofd zich vlak voor dat van haar bevond. Ze keek hem met een terughoudende blik aan. haar ogen namen elke milimeter van zijn gezicht op. "Wat is er Rhine? Je kijkt opeens zo verward en bang? Heb ik iets gedaan dat jou afschrikt?" Hij haalde lichtjes zijn schouder op en tikte de bal net toen hij de grond raakte en net omhoog ging stuiteren. Ze schudde haar hoofd. "Je hebt niet verkeerd gedaan." Zei ze met een vriendelijke glimlach. Hij dribbelde de bal op een hoog tempo naar de ring en dunkte hem er weer in. "Je bent net zo'n erge dromer als ik meestal" zei hij al lachend. Ze trok haar ene mondhoek lichtjes omhoog maar een echte lach ging er niet vanaf. Hij ging weer naar Rhine toe en omhelsde haar. Kijk daar schrok ze dus wel van. Waarom deed hij dat nu? Moest hij het haar persé moeilijker maken? Rhine slikte even en maakte zich langzaam van hem los. "Als er iets mis is moet je dat zeggen hé meid." zei hij al glimlachend. Ze keek hem aan en bloosde lichtjes. ja op hem verliefd zijn was echt absurd en zeker door het vermoeden dat ze had. "Euhm....Zack? Be..ben jij gay?" Vroeg ze met een stem die de hoogte in schoot terwijl ze haar blik afwendde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 22:00

"Ik ben niet overmoedig, ik ben realistisch Rhinetje." zei hij met een lach en hij begon breed te grijnzen, zijn spierwitte tanden bloot. Rhine grinnikte en draaide met haar ogen. "Wat is er Rhine? Je kijkt opeens zo verward en bang? Heb ik iets gedaan dat jou afschrikt?" Hij haalde lichtjes zijn schouder op en tikte de bal net toen hij de grond raakte en net omhoog ging stuiteren. Ze schudde haar hoofd. "Je hebt niet verkeerd gedaan." Zei ze met een vriendelijke glimlach. Hij dribbelde de bal op een hoog tempo naar de ring en dunkte hem er weer in. "Je bent net zo'n erge dromer als ik meestal" zei hij al lachend. Ze glimlachte niet mee, zijn ogen werden groot, wat had hij nou verkeerd gedaan? Hmn, hij kon niet meteen erop komen, maar ach ja, wat deed het er ook toe. Langzaamaan liep hij naar Rhine toe en omhelsde haar, ze maakte zich al blozend los. "Als er iets mis is moet je dat zeggen hé meid." zei hij al glimlachend. "Euhm....Zack? Be..ben jij gay?" Vroeg ze met een stem die de hoogte in schoot terwijl ze haar blik afwendde. Oke daar ging zijn glimlach en hij keek haar met open mond aan. "Ehm... Wat dacht je van een nee? Ik ben compleet hetero meid, waarom denk je dat?" Hij kruiste zijn armen voor zijn lichaam en keek haar lichtjes geïrriteerd aan. Hoe kwam ze daar nou weer op? Hij haalde in zichzelf zijn schouders op. Iedereen had recht op vrije meningsuiting, en als Rhine dacht dat hij homo was, dan zat ze ernaast, maar ze had wel openlijk haar gedacht gezegd. Met zijn hand krabte hij door zijn haar. "Ik zal het je bewijzen.." zei hij met een glimlach. Hij bukte zich weer en zijn hoofd kwam vlak voor dat van haar. "Ik bedoel er niets mee, maar als ik gay was, dan zou ik dit zelfs niet eens doen, laat staan denken." zei hij voordat hij haar op haar mond kuste. Al snel hield hij op. "Nogmaals, ik bedoel er niets mee, alleen maar bewijs dat ik hetero ben." zei hij al glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 22:13

Oke daar ging zijn glimlach en hij keek haar met open mond aan. "Ehm... Wat dacht je van een nee? Ik ben compleet hetero meid, waarom denk je dat?" Hij kruiste zijn armen voor zijn lichaam en keek haar lichtjes geïrriteerd aan. Ze slikte en keek hem beschaamd aan. "Euhm gewoon...Je bent zo lief en gevoelig en vrolijk...En je hebt nog geen enkele vunzige mop gemaakt..." Haar wangen kleurde rood. "Ik heb nog nooit zo'n jongen als jij ontmoet..." Bekende ze. Met zijn hand krabte hij door zijn haar. "Ik zal het je bewijzen.." zei hij met een glimlach. Hij bukte zich weer en zijn hoofd kwam vlak voor dat van haar. "Ik bedoel er niets mee, maar als ik gay was, dan zou ik dit zelfs niet eens doen, laat staan denken." Ze keek hem met grote ogen aan toen hij zijn warme zachtte lippen ineens op de hare plantte. Ze sloot haar ogen en voelde hoe fijne rillingen door haar lichaam gingen. Ja ze kende dat soort zoenen maar al te goed maar deze was nog anders dan andere deze had een positieve straling. Al snel hield hij op. "Nogmaals, ik bedoel er niets mee, alleen maar bewijs dat ik hetero ben." zei hij al glimlachend. Rhine was een beetje verdoofd knipperde verdwaasd met haar ogen. Wat had hij gezegd? Ze wist het niet meer. Nee ze kon he tniet echt goed herinneren en voor ze het wist viel ze flauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 22:21

Oke daar ging zijn glimlach en hij keek haar met open mond aan. "Ehm... Wat dacht je van een nee? Ik ben compleet hetero meid, waarom denk je dat?" Hij kruiste zijn armen voor zijn lichaam en keek haar lichtjes geïrriteerd aan. Ze slikte en keek hem beschaamd aan. "Euhm gewoon...Je bent zo lief en gevoelig en vrolijk...En je hebt nog geen enkele vunzige mop gemaakt..." Haar wangen kleurde rood. "Ik heb nog nooit zo'n jongen als jij ontmoet..." Bekende ze. "Goh, ik ben geen vuile grappenmaker, ik ben een grappenmaker, maar ik beledig geen meisjes meid." Met zijn hand krabte hij door zijn haar. "Ik zal het je bewijzen.." zei hij met een glimlach. Hij bukte zich weer en zijn hoofd kwam vlak voor dat van haar. "Ik bedoel er niets mee, maar als ik gay was, dan zou ik dit zelfs niet eens doen, laat staan denken." Zei hij voor hij zijn lippen kort op de hare drukten. "Nogmaals, ik bedoel er niets mee, alleen maar bewijs dat ik hetero ben." zei hij al glimlachend. Rhine was een beetje verdoofd knipperde verdwaasd met haar ogen. Zack kon Rhine nog net op tijd opvangen voor ze flauwgevallen met haar hoofd op de grond zou belanden. Snel zette hij zich neer en hij legde haar hoofd op haar knieeën. Blijkbaar vond ze dat dus niet zo aangenaam, maar het was wel niet zijn eerste keer dat hij een meisje kuste. Hij keek haar een beetje verbaasd aan en hij deed zijn handschoenen uit om dan zijn handen op haar voorhoofd te leggen om haar wat energie te laten binnenstromen. Zo zou ze vast wel weer snel bij haar positieven zijn, althans dat hoopte hij toch. Een lichte nerveuze glimlach zat op zijn gelaat en zijn blauwe ogen stonden op stand ongerust. "Rhine? Meid, alles oké?" vroeg hij zachtjes en hij keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 22:41

"Goh, ik ben geen vuile grappenmaker, ik ben een grappenmaker, maar ik beledig geen meisjes meid." Ze hield haar bovenarm vast. "het spijt me." Zei ze zachtjes haar hoofd naar de grond gericht. Langzaam werd ze wakker ze knipperde een paar keer voor ze alles scherp ag. Ze zag de nerveuze glimlach en de bezorgde blik in zijn ogen. Ow gosh was ze echt flauw gevallen?! Nee hè! Haar wangen gloeide en ze wist zeker dat ze rood zagen. "Rhine? Meid, alles oké?" vroeg hij zachtjes en hij keek haar aan. Rhine ging langzaam recht zitten en ging een eindje bij hem vandaan. "Euh ja prima hoor...Ik...euh heb alleen nog niet gegeten vandaag" Zei ze. Ja liegen was niet haar sterkste punt daarom dat ze maar de waarheid sprak. Alhoewel ze zeker wist dat het niet door het gebrek aan voedsel kwam dat ze was flauw gevallen. Rhine legde haar hoofd op haar knieën en staarde een beetje van hem weg. Ja dit was stomzinnig ze mocht het niet toelaten. Ze mocht hun vriendschap niet op het spel zetten voor een vreemd gevoel!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 22:51

"Goh, ik ben geen vuile grappenmaker, ik ben een grappenmaker, maar ik beledig geen meisjes meid." Ze hield haar bovenarm vast. "het spijt me." Zei ze zachtjes haar hoofd naar de grond gericht. Langzaam werd ze wakker ze knipperde een paar keer. Een lichte nerveuze glimlach zat op zijn gelaat en zijn blauwe ogen stonden op stand ongerust. "Rhine? Meid, alles oké?" vroeg hij zachtjes en hij keek haar aan. Ze ging meteen een eindje van hem vandaan zitten, dus alles was in orde blijkbaar. "Euh ja prima hoor...Ik...euh heb alleen nog niet gegeten vandaag" Zei ze, wat natuurlijk gelogen was, was ze nu aan het proberen de waarheid te mijden en smoesjes te verzinnen? Zack bleef nog even zitten voor hij uit zijn tas een suikerwafel haalde waar een laagje chocolade op lag. Eens zien of ze zou eten. Zack ging naast Rhine zitten en gaf haar de chocolade suikerwafel "Alsjeblieft en zeg nu maar wat er nog scheelt en durf nog een keer je te verzetten." Hij glimlachte en legde zijn hand op haar schouder en kneep er zachtjes en bemoedigend in. "Wat is er mis Rhinetje? Waarom doe je opeens zo vreemd? Is er iets mis met mij? Heb ik iets vreemds op mij zitten of zo? Of ben ik gewoon zo eng, zo angstaanjagend?" Bij het laatste stootte hij een nerveus lachje uit. Hij werd er nerveus van als hij niet wist wat er aan de hand was, dan kromp zijn ego zienderogen en dat was niet goed. Dan werd Zack een verlegen jongetje waar je niets mee kon aanvangen en dat wou je echt nooit meemaken. Zack was een sociaal persoon, geen verlegen teruggetrokken persoon die met zichzelf geen blijf wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 23:04

Zack bleef nog even zitten voor hij uit zijn tas een suikerwafel haalde waar een laagje chocolade op lag. Zack ging naast Rhine zitten en gaf haar de chocolade suikerwafel "Alsjeblieft en zeg nu maar wat er nog scheelt en durf nog een keer je te verzetten." Hij glimlachte en legde zijn hand op haar schouder en kneep er zachtjes en bemoedigend in. Rhine keek hem zijdelings aan voor ze haar hoofd naar de wafel richtte. Ze at er niet van ze kreeg echt niets door haar keel voor het moment. Haar maag leek wel in een chinese dubbelknoop te liggen. "Wat is er mis Rhinetje? Waarom doe je opeens zo vreemd? Is er iets mis met mij? Heb ik iets vreemds op mij zitten of zo? Of ben ik gewoon zo eng, zo angstaanjagend?" Bij het laatste stootte hij een nerveus lachje uit. Niet alweer hè. Hoe vaak overkwam het haar wel niet dat ze mannen onzeker en ongerust maakte? Rhine zuchtte even en schudde haa rhoofd. "Dat is het niet Zack...Eerder het tegendeel." Zei ze met een zachtte stem. Ze slikte en draaide zich met haar hoofd naar hem toe. "Ik heb zeg maar vreselijke ervaringen met liefde en alles wat daar bij hoord...en ik ben bang dat ik..." Nee ze kon het niet zeggen ze vond het te lastig en verwarrend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 23:10

Zack bleef nog even zitten voor hij uit zijn tas een suikerwafel haalde waar een laagje chocolade op lag. Zack ging naast Rhine zitten en gaf haar de chocolade suikerwafel "Alsjeblieft en zeg nu maar wat er nog scheelt en durf nog een keer je te verzetten." Hij glimlachte en legde zijn hand op haar schouder en kneep er zachtjes en bemoedigend in. Rhine keek hem zijdelings aan voor ze haar hoofd naar de wafel richtte. Ze at er niet van, dus ze loog over het te weinig gegeten hebben. Dat had hij nu al uitgevist en hij was honderd procent zeker. "Wat is er mis Rhinetje? Waarom doe je opeens zo vreemd? Is er iets mis met mij? Heb ik iets vreemds op mij zitten of zo? Of ben ik gewoon zo eng, zo angstaanjagend?" Bij het laatste stootte hij een nerveus lachje uit. Rhine zuchtte even en schudde haa rhoofd. "Dat is het niet Zack...Eerder het tegendeel." Zei ze met een zachtte stem. Ze slikte en draaide zich met haar hoofd naar hem toe. "Ik heb zeg maar vreselijke ervaringen met liefde en alles wat daar bij hoord...en ik ben bang dat ik..." Zack trok een wenkbrauw omhoog en keek haar vragend aan "Dat je wat...? Sorry ik ben slecht in hints..." mompelde hij, zeker dat laatste, inderdaad, hij was slecht in hints omdat hij nooit met zekerheid wist of zijn gedachtengang klopte. Een onzekere blik vormde zich nu op zijn gezicht. Rhine was goed op weg om hem dat verlegen mannetje te laten worden dat geen zelfvertrouwen had voor minstens één dag. Zack wendde zijn blik af en zijn blauwe ogen staarden naar de basketbal ring. Ze zou het echt mogen gaan zeggen, hij werd lichtjes ongelduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 23:17

Zack trok een wenkbrauw omhoog en keek haar vragend aan "Dat je wat...? Sorry ik ben slecht in hints..." mompelde hij. Ze keek hem gepijnigd aan. nee ze wilde het niet luidop zeggen maar hij had het recht om het te weten dat was zeker. Ze slikte en keek hem aan. "Ik ben bang dat ik verliefd op je aan het worden ben." Zei ze voor ze het niet meer aankon en recht sprong. Ze liep de zaal uit naar de kleedkamers. Ze liep naar de verlaten meisjes kleedkamer waar ze bij het aparte deel voor de douches ging zitten. Ze verschool haa rhoofd op haar knieën en ineens begon de douche te lopen. Rhine wist niet hoe het kwam maar ze bleef zitten ze wilde hier voor altijd blijven zitten. Haar witte mouwloze bloes werd doorschijnend waardoor haar zwarte bh zichtbaar was het shirt tegen haar slanke lijf plakte. haar blonde haar klitte samen. Ja rhine huilde zonder geluid. nee ze wilde dit neit ze wilde geen liefde meer het liep altijd fout af...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 23:26

Zack trok een wenkbrauw omhoog en keek haar vragend aan "Dat je wat...? Sorry ik ben slecht in hints..." mompelde hij. Een onzekere blik vormde zich nu op zijn gezicht. Rhine was goed op weg om hem dat verlegen mannetje te laten worden dat geen zelfvertrouwen had voor minstens één dag. Zack wendde zijn blik af en zijn blauwe ogen staarden naar de basketbal ring. Ze zou het echt mogen gaan zeggen, hij werd lichtjes ongelduldig. Ze keek hem gepijnigd aan. Snel wendde hij zijn blik af, ja daar schaamde hij zich best voor, slecht zijn in hints snappen. "Ik ben bang dat ik verliefd op je aan het worden ben." Zei ze voor ze het niet meer aankon en recht sprong. Ze liep de zaal uit en Zack volgde haar en hij deed de meisjeskleedkamer open en liep rechtstreeks naar de douches. Daar zag hij al snel Rhine zitten en hij ging naast haar zitten. Ze huilde en Zack keek haar met een droevige blik aan. Velen zouden verbaasd kijken, maar Zack kende nog andere emoties dan alleen maar blij zijn. Hij legde zijn arm over haar schouder en trok haar dicht tegen zich aan. "Niet huilen" mompelde hij zachtjes en hij legde zijn hoofd op haar natte aan elkaar geklitte haar. "Shht, het is oké" mompelde hij en hij sloot zijn ogen. Hij aaide met zijn handen haar rug en deed zijn best om te glimlachen. Hij nam Rhine's schouders vast met zijn handen en keek haar aan. "Wel, ik wou het je al wat eerder vragen, maar... How about one date?" Hij glimlachte en stak zijn wijsvinger omhoog. "Gewoon wat gaan drinken, dansen en lol hebben enzo. Jij hebt nood aan wat lol meisje" zei hij met een glimlach en hij drukte haar stevig tegen zich aan. Ze had echt nood aan een knuffel, dat voelde hij gewoon. "En jij krijgt van mij een cadeau, mijn trui, jij mag die zo meteen aandoen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimevr sep 21 2012, 23:47

Rhine had niet door gehad dat hij haar gevolgd was nee ze had er geen oog voor gehad. Ze zag zijn blik toen hij langs haar was komen zitten hoe droevig die prachtige ogen stonden. Hij legde zijn arm over haar schouder en trok haar dicht tegen zich aan. "Niet huilen" mompelde hij zachtjes en hij legde zijn hoofd op haar natte aan elkaar geklitte haar. "Shht, het is oké" mompelde hij en hij sloot zijn ogen. Rhine bleef huilen en schudde haar hoofd. Nee het was niet oké het was alles behalve oké. Ze zou zijn vriendschap op het spel zetten over gevoelens die ze nog nooit de baas had gekunnen. Over iets dat haar nu al zo vaak stekende hartzeer had bezorgd. Hij aaide met zijn handen haar rug en deed zijn best om te glimlachen. Hij nam Rhine's schouders vast met zijn handen en keek haar aan. "Wel, ik wou het je al wat eerder vragen, maar... How about one date?" Hij glimlachte en stak zijn wijsvinger omhoog. "Gewoon wat gaan drinken, dansen en lol hebben enzo. Jij hebt nood aan wat lol meisje" zei hij met een glimlach en hij drukte haar stevig tegen zich aan. Kijk daar stond ze nu echt van te kijken. Hij vroeg haar mee uit? Nu? Hier? Nu ze zo was? Nu hij had kunnen zien hoe emotioneel onstabiel ze was? Of hij was echt de meest aardige persoon ooit of hij was gewoon gek. Ze gokte op het eerste. Ze knuffelde hem terug begroeg haar hoofd tegen zijn warme gespierde borst. "En jij krijgt van mij een cadeau, mijn trui, jij mag die zo meteen aandoen." Ze droogde haar tranen en keek hem aan. Ze knikte zachtjes en trilde lichtjes. Ja nu ze kletsnat was had ze het best koud. "Bedankt..." Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimeza sep 22 2012, 00:03

Zack volgde haar en hij deed de meisjeskleedkamer open en liep rechtstreeks naar de douches. Daar zag hij al snel Rhine zitten en hij ging naast haar zitten. Ze huilde en Zack keek haar met een droevige blik aan. Velen zouden verbaasd kijken, maar Zack kende nog andere emoties dan alleen maar blij zijn. Hij legde zijn arm over haar schouder en trok haar dicht tegen zich aan. "Niet huilen" mompelde hij zachtjes en hij legde zijn hoofd op haar natte aan elkaar geklitte haar. "Shht, het is oké" mompelde hij en hij sloot zijn ogen. Hij aaide met zijn handen haar rug en deed zijn best om te glimlachen. Hij nam Rhine's schouders vast met zijn handen en keek haar aan. "Wel, ik wou het je al wat eerder vragen, maar... How about one date?" Hij glimlachte en stak zijn wijsvinger omhoog. "Gewoon wat gaan drinken, dansen en lol hebben enzo. Jij hebt nood aan wat lol meisje" zei hij met een glimlach en hij drukte haar stevig tegen zich aan. Ze had het echt nodig en ze moesten wat lol hebben. Hij wist nu waardat ze mee kampte, dat was vast niet simpel. Ze knuffelde hem terug begroeg haar hoofd tegen zijn warme gespierde borst. "En jij krijgt van mij een cadeau, mijn trui, jij mag die zo meteen aandoen." Ze droogde haar tranen en keek hem aan. Ze knikte zachtjes en trilde lichtjes. Hij tilde haar op en nam haar mee naar de mannenkleedkamer. Daar gaf hij haar zijn trui en hij kleedde zichzelf om, natuurlijk had hij zich omgedraaid. Gelukkig had hij nog zo'n trui mee. Hij deed die aan, net zoals zijn broek en hij glimlachte. "Zo ben je klaar?" vroeg hij terwijl hij zich nog steeds had omgedraaid. Hij droogde zijn haar met een handdoek en deed er een flinke dosis gel in. Zijn haar lag weer mooi, maar zijn spriet haar dat normaal zowat heen en weer bungelde, plakte aan zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimeza sep 22 2012, 00:10

Hij tilde haar op en nam haar mee naar de mannenkleedkamer. Ze liet zich dragen ze wist niet of haar benen het ouden houden. Daar gaf hij haar zijn trui en hij kleedde zichzelf om, natuurlijk had hij zich omgedraaid. Rhine trok haar doorweekte shirt uit en trok de veel te grote warme trui over haar bijna blote bovenlijfje aan. Ja dit was fijn. de trui was heerlijk warm en rook naar hem. Gelukkig had hij nog zo'n trui mee. Hij deed die aan, net zoals zijn broek en hij glimlachte. "Zo ben je klaar?" vroeg hij terwijl hij zich nog steeds had omgedraaid. "Ja ik ben klaar" Zei ze zachtjes. ja ze had gekeken toen hij zich aan het omkleden was. Ze had de sterke getekende lijnen van zijn rug bewonded. Hij droogde zijn haar met een handdoek en deed er een flinke dosis gel in. Zijn haar lag weer mooi, maar zijn spriet haar dat normaal zowat heen en weer bungelde, plakte aan zijn gezicht. Ze zag het en stond op. Ze liep dichter naar hem toe en wipte de spriet omhoog zodat die niet meer tegen zijn hoofd bungelde. Ze keek hem in zijn ogen. ja hij was een heel stuk groter en breder dan zij was maar toch was zijn innerlijk tegen minder bestand dan het hare. Hij was nog gevoeliger niet in staat om een muur om zichzelf te bouwen. Concludeerde ze. Ze wachtte op hem niet wetend wat hij nu wilde. Rhines shrt kwam niet oder de trui uit en ook haar handen zaten volledig in de mouwen. Ergens leek ze nu wel een vogel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimeza sep 22 2012, 09:26

Hij tilde haar op en nam haar mee naar de mannenkleedkamer. Daar gaf hij haar zijn trui en hij kleedde zichzelf om, natuurlijk had hij zich omgedraaid. Gelukkig had hij nog zo'n trui mee. Natuurlijk wist hij goed genoeg dat ze zou kijken, maar dat kon hem echt niet schelen, ze was emotioneel al instabiel genoeg, dus hij moest zich beschermend opstellen. Snel deed hij zijn trui en broek aan en verwisselde hij van schoenen. "Zo ben je klaar?" vroeg hij terwijl hij zich nog steeds had omgedraaid. "Ja ik ben klaar" Zei ze zachtjes. Toen draaide Zack zich om en keek hij grijnzend naar Rhine die zijn veel te grote trui aanhad, althans, de trui was veel te groot voor haar. Hij droogde zijn haar met een handdoek en deed er een flinke dosis gel in. Zijn haar lag weer mooi, maar zijn spriet haar dat normaal zowat heen en weer bungelde, plakte aan zijn gezicht. Ze zag het en stond op. Ze liep dichter naar hem toe en wipte de spriet omhoog zodat die niet meer tegen zijn hoofd bungelde. Ze keek hem in zijn ogen en hij keek terug en glimlachte "Bedankt" zei hij met een brede glimlach. Langzaam zei hij er achter "Do you want that date or not?" vroeg hij al glimlachend "Maar eentje als je echt niet wilt... Toe?" vroeg hij met een smekende blik en hij bukte zich zodat ze zijn puppyoogjes nu heel goed zag, meteen daarna begon hij te lachen en hij keek haar geamuseerd aan. "Je ziet maar zelf wat je wil." Hij nam een papiertje uit zijn broekzak net zoals een pen, daarmee schreef hij zijn nummer op een papiertje "Dan heb je mijn nummer ook al" zei hij al grijnzend en hij keek haar nog steeds afwachtend aan. Zou ze ja zeggen op zijn voorstel voor een beetje lol?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitimeza sep 22 2012, 12:21

Hij wist waarschijnlijk dat ze aan het kijken was maar hij leek er geen probleem van te maken en dat luchtte haar op. hij keek terug en glimlachte "Bedankt" zei hij met een brede glimlach. Ze knikte en toonde ook een kleine glimlach. Langzaam zei hij er achter "Do you want that date or not?" vroeg hij al glimlachend "Maar eentje als je echt niet wilt... Toe?" vroeg hij met een smekende blik en hij bukte zich zodat ze zijn puppyoogjes nu heel goed zag. Ooh wat waren die ogen toch prachtig. Ze had zoveel moeite om haar handen op zijn plaats te houden ze wilde dat zachte gezicht aanraken hem strelen met haar vingers over zijn lippen strijken, weten hoe het voelde. meteen daarna begon hij te lachen en hij keek haar geamuseerd aan. "Je ziet maar zelf wat je wil." Hij nam een papiertje uit zijn broekzak net zoals een pen, daarmee schreef hij zijn nummer op een papiertje "Dan heb je mijn nummer ook al" zei hij al grijnzend en hij keek haar nog steeds afwachtend aan. Ze hief haar hand op waardoor de mouw wat afzakte en ze het papiertje kon pakken. Ze hield het stevig vast en liet haar arm weer zakken waardoor deze weer werd opgeslokt door de trui. "Da...Dat lijkt me fijn" Zei ze zachtjes haar wangen rood. Ja dat leek haar fijn ze wou heel graag waat leuks met hem gaan doen maar ergens had ze er ook een ongemakkelijk gevoel bij ze wilde niet verliefd zijn het zou alles verpesten net zoals het altijd deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Basketbal with Rhine UTL8oxA PROFILE
Basketbal with Rhine UTL8oxA MAGICIAN

Basketbal with Rhine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Basketbal with Rhine   Basketbal with Rhine Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Basketbal with Rhine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What now? |Rhine|
» What did he do? (Rhine)
» Now that's a suprise (Rhine only)
» Someone who understands... [Rhine]
» Rhine LaFee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-