PortalIndexFinally free again //Rhine// HpD5UwnFinally free again //Rhine// 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Finally free again //Rhine//

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Finally free again //Rhine// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Finally free again //Rhine// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Finally free again //Rhine// Empty
BerichtOnderwerp: Finally free again //Rhine//   Finally free again //Rhine// Icon_minitimeza sep 01 2012, 20:57

Eindelijk bevrijd uit deze nachtmerrie, uit de ziekenzaal en verplegers die mensen platspoten met allerlei middeltjes die nergens voor deugden. De dag van het ontslag, natuurlijk was hij blij. Na het inpakken keek hij naar het meisje waarvan hij hield. Een glimlach, een kus en daarna werd Sasuke meegesleurd, maar al snel draaiden de rollen om. Een prachtige plaats die hij al een tijdje kende, daar moesten zij nog heen. Dus sleurde Sasuke Rhine er heen. Het duurde een tijdje en hij begon na te denken over de afgelopen dagen, het was druk geweest dat wel. Hij die hunkerde naar macht en daardoor stomme dingen deed en daardoor natuurlijk de kans had Rhine te verliezen. Maar nog steeds, het deel dat macht wilde was er, en het zou vast snel de overhand nemen. Hij kon het niet controleren, het leek een eigen wil te hebben. Maar het stond vast, hij ging er tegen vechten. Ook had hij zijn eternal sharingan eindelijk kunnen uitschakelen, zijn ogen waren weer gewoon zwart, dus Rhine moest zich geen zorgen meer maken. De geheime tuinen waren de plek waar ze heen gingen, een speciaal plekje uitzoeken tussen de plantjes waar ze alleen konden zijn. Het leek allemaal zo romantisch in Sasuke’s hoofd. Hij deed een blinddoek om bij Rhine en hij leidde haar naar de ingang van de tuinen. Ze gingen samen binnen en Sasuke zocht samen met de geblinddoekte Rhine een plekje dat afgezondert was en diep tussen de planten verstopt was. Daar deed hij de blinddoek af en hij glimlachte. Hij zette zich neer en hij keek naar zijn meisje. Hij trok haar naar beneden en hij kuste haar met ogen gesloten. Zijn tong verkende haar mond, na de kus was alleen een sliertje speeksel nog een tastbare herinnering aan hun kus. Maar toch wilde Sasuke meer en hij legde zich neer op het gras, Rhine meesleurend zodat zij op zijn borstkas lag. Natuurlijk versnelde zijn ademhaling en ging zijn hart sneller slaan. Een grijns sierde zijn gelaat en hij keek met zijn zwarte ogen naar Rhine “Wat vind je van de plek schat?” vroeg hij met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Finally free again //Rhine// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Finally free again //Rhine// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Finally free again //Rhine// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally free again //Rhine//   Finally free again //Rhine// Icon_minitimeza sep 01 2012, 21:31

Ja van het moment dat hij gehoord had dat hij weg mocht was hij van mister depri in mister happy veranderd. Rhine vond het een hele verbetering. Ze stond er dan ook niet van te kijken dat zij al gauw degene was die meegesleurd werd. Ze grinnikte en ze liet zich leiden toen ze ineens een blinddoek om haar ogen kreeg. Na een hoop gewandel trok hij de blinddoek van haar gezicht. Rhine keek verwonderd rond ze waren in de tuinen. maar in dit deel was ze nog nooit geweest ze waren omgeven door exothische planten. Rhines ogen twinkelde van plezier en verwondering. wow... Was het enige wat ze uitgestoten kreeg. Maar het mooiste van al was toc zijn glimlach en zijn zwarte ogen die net zo blij keken als de hare. Hij trok haar naar beneden en hij kuste haar met ogen gesloten. Ze gennoot er nog meer van dan anders. ze was zo blij dat hij weer gezond was en hij weer normaal nadacht. Ze voelde hoe zijn warme glibberige tong haar mond inglipte en haar tong verwelkomde hem hartelijk. Na een kus die wel eeuwig had geduurd lostte ze bijde het enige dat van hun magische kus restte was een dun sliertje speeksel dat elk moment kon knappen en op het zachte gras uit een spatten. Ze hoorde de vogels en in de verste verte hoorde ze geen teken van mesnelijke aanwezigheid. Geen torens zichtbaar van het kasteel waar de school in gevestigd was. Alleen zij, sasuke en een stukje prachtige natuur. hij legde zich neer op het gras, Rhine meesleurend zodat zij op zijn borstkas lag. Haar favoriete plekje van de hele wereld. Zijn warme masieve borstkas waar ze zijn kloppend hart kon horen. Haar hart lag nu recht op hetzijne en ze klopte in het zelfde snelle tempo. Een grijns sierde zijn gelaat en hij keek met zijn zwarte ogen naar Rhine “Wat vind je van de plek schat?” vroeg hij met een brede grijns. Rhine grijnsde ook. "Ik vind deze plek bijna net zo fantastisch als mijn gezelschap. Zei ze voor ze haar lippen weer op dezijne drukte en haar vingers in zijn donkere lokken liet verstrengelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Finally free again //Rhine// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Finally free again //Rhine// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Finally free again //Rhine// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally free again //Rhine//   Finally free again //Rhine// Icon_minitimeza sep 01 2012, 21:47

van het moment dat hij gehoord had dat hij weg mocht was hij van mister depri in mister happy veranderd. Zijn meisje vond het vast een hele verbetering, dat zag hij. Na een hoop gewandel trok hij de blinddoek van haar gezicht. Rhine keek verwonderd rond ze waren in de tuinen. Rhines ogen twinkelde van plezier en verwondering. wow... Was het enige wat ze uitgestoten kreeg. "Ja het was prachtig, dus ik wou je hierheen brengen, sinds we net een maand samen zijn." mompelde hij met een lichte blos op zijn wangen. Hij trok haar naar beneden en hij kuste haar met ogen gesloten. ijn tong verkende haar mond, na de kus was alleen een sliertje speeksel nog een tastbare herinnering aan hun kus. Maar toch wilde Sasuke meer en hij legde zich neer op het gras, Rhine meesleurend zodat zij op zijn borstkas lag. Natuurlijk versnelde zijn ademhaling en ging zijn hart sneller slaan. Een grijns sierde zijn gelaat en hij keek met zijn zwarte ogen naar Rhine “Wat vind je van de plek schat?” vroeg hij met een brede grijns. Rhine grijnsde ook. "Ik vind deze plek bijna net zo fantastisch als mijn gezelschap. Zei ze voor ze haar lippen weer op dezijne drukte en haar vingers in zijn donkere lokken liet verstrengelen. "Mooi zo, ik heb nog een kleine verassing. Omdat je het al zo lang met me uithoudt" zei hij nadat hij de kus kort beeïndigde en al liggend uit zijn tas een middelmatig ingepakt doosje nam en het aan Rhine gaf. "Alstjeblieft lieverd" zei hij met een grijns. Hij keek haar afwachtend aan, zou ze de zwarte leren handschoenen leuk vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Finally free again //Rhine// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Finally free again //Rhine// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Finally free again //Rhine// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally free again //Rhine//   Finally free again //Rhine// Icon_minitimeza sep 01 2012, 22:08

"Ja het was prachtig, dus ik wou je hierheen brengen, sinds we net een maand samen zijn." mompelde hij met een lichte blos op zijn wangen. Waren ze een maand samen? Echt waar was het al zo lang? En waarom had ze dat niet onthouden? Kijk nu voelde ze zich echt dom. Een blos kwam ook op haar wangen. "is het al een maand?" Vroeg ze met een schaapachtige grijns. "Mooi zo, ik heb nog een kleine verassing. Omdat je het al zo lang met me uithoudt" zei hij nadat hij de kus kort beeïndigde en al liggend uit zijn tas een middelmatig ingepakt doosje nam en het aan Rhine gaf. "Alstjeblieft lieverd" zei hij met een grijns. Hij keek haar afwachtend aan. Rhine keek verbaasd maar ook verheugd. Ze ging wat rechter zitten en ze opende het doosje met een brandende nieuwsgierigheid. In de doos vond ze een paar zwarte leren handschoenen. ze nam ze voorzichtig op en ze trok ze aan. Ze voelde als een tweede huid ja ze zaten echt als gegoten. ze waren gewoon perfect. Ze keek hem aan en ze drukte nog een zoen op zijn lippen. Het is gewedig sasuke dankje.. Zei ze voor ze beschaamd haar blik afwendde. [color=redMaar ik heb geen cadeau voor jouw[/color] Zei ze met een beschaamde toon. Ja dit was echt heel dom van haar ze schaamde zich diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Finally free again //Rhine// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Finally free again //Rhine// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Finally free again //Rhine// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally free again //Rhine//   Finally free again //Rhine// Icon_minitimeza sep 01 2012, 22:20

"Ja het was prachtig, dus ik wou je hierheen brengen, sinds we net een maand samen zijn." mompelde hij met een lichte blos op zijn wangen. Ze hield het al een maand met hem uit, dat was echt leuk en hij zag haar nog steeds graag. Een blos kwam ook op haar wangen. "is het al een maand?" Vroeg ze met een schaapachtige grijns. "Mooi zo, ik heb nog een kleine verassing. Omdat je het al zo lang met me uithoudt" zei hij nadat hij de kus kort beeïndigde en al liggend uit zijn tas een middelmatig ingepakt doosje nam en het aan Rhine gaf. "Alstjeblieft lieverd" zei hij met een grijns. Hij keek haar afwachtend aan. Rhine keek verbaasd maar ook verheugd. Ze ging wat rechter zitten en ze opende het doosje. ze haalde er de twee leren handschoenen uit die hij had uitgekozen speciaal voor haar. ze nam ze voorzichtig op en ze trok ze aan. Ze keek hem aan en ze drukte nog een zoen op zijn lippen. Het is gewedig sasuke dankje.. Zei ze voor ze beschaamd haar blik afwendde. Maar ik heb geen cadeau voor jouw Zei ze met een beschaamde toon. "Graag gedaan en jij hebt me wel een cadeau gegeven. Je houdt het al zo lang met mij uit en het grootste cadeau dat je mij kan geven dat ben jij liefje" Hij kuste haar vol liefde en hij grijnsde breed. "Ik hou van je Rhine, jij bent mijn grootste cadeau." Hij glimlachte en hij keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Finally free again //Rhine// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Finally free again //Rhine// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Finally free again //Rhine// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally free again //Rhine//   Finally free again //Rhine// Icon_minitimeza sep 01 2012, 22:35

"Graag gedaan en jij hebt me wel een cadeau gegeven. Je houdt het al zo lang met mij uit en het grootste cadeau dat je mij kan geven dat ben jij liefje" Hij kuste haar vol liefde en hij grijnsde breed. "Ik hou van je Rhine, jij bent mijn grootste cadeau." Hij glimlachte en hij keek haar aan. Ze bloosde nu nog herder dan net haar hoofd leek wel een tomaat. Ik zou toch nog maar gaan denken over een extra cadeautje want jij hebt mij er per slot van rekening al zoveel gegeven. Zei ze terwijl ze haar hoofd op zijn borst legde. deze prachtige verassing, de handschoenen en natuurlijk jijzelf het dierbaarste dat ik heb." Mijmerde ze voor ze haar hoofd wat kantelde zodat ze hem aan kon kijken. Ze glimlachte. En als je je weer helemaal beter voelt mag je straks je cadeau mischien wel uitpakken Grapte ze. Voor ze haar lippen weer op dezijne drukte. Ze genoot van de warmte en de rust die hij haar gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Finally free again //Rhine// UTL8oxA PROFILE
Finally free again //Rhine// UTL8oxA MAGICIAN

Finally free again //Rhine// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally free again //Rhine//   Finally free again //Rhine// Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Finally free again //Rhine//

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Finally Free.
» What did he do? (Rhine)
» What now? |Rhine|
» Rhine LaFee
» ~Can i have some food?~|| Rhine||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Greenhouses :: Secret Garden-