PortalIndexJust friends ~ Rayne/Sasuke HpD5UwnJust friends ~ Rayne/Sasuke 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just friends ~ Rayne/Sasuke

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimezo jul 22 2012, 20:59

Rayne stapte binnen in de Jolly Jester. Ze zag er eigenlijk schattig uit in haar jurkje met wit glanzend bovenstuk, lichtblauwe rok met tule en een donkerblauwe riem met een strik, gecombineerd met donkerblauwe sandalen. Ze had een beetje make-up op. Haar hondje had ze in een tas gestopt, zodat hij niet te veel de dansvloer ging oplopen. Ze zette zich neer in een stoel en bestelde een glas spuitwater. Ze had afgesproken met Sasuke, maar had wel verduidelijkt dat het enkel vriendschappelijk was. Ze nam haar glas en dronk er nerveus van. Toen ze Sasuke zag, stond ze op en stapte naar hem toe. "Hallo, Sasuke!" zei ze vrolijk.

~Only Sasuke~
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimezo jul 22 2012, 21:11

Sasuke voelde zich meteen al niet op zijn gemaak. Hij hield niet van drukte en aan de ingang te zien was het een drukke plaats. Sasuke rolde met zijn ogen en hij zuchtte diep, waarin had hij zich vandaag in mee gesleept. Hij wreef door zijn haar en hij bleef naar de ingang staren waar een hoop mensen naar binnen drongen die oftewel nuchter oftewel niet zo nuchter meer waren. Ook werden er mensen buiten geschopt omdat ze teveel hadden gedronken. Hij besloot zich maar mee in de drukte te duwen en meteen wezen meisjes grinnikend naar hem alsof hij een lustobject was. Zijn ogen werden bloedrood en hij keek de meisjes geïrriteerd aan. Hij had een zwart t-shirt, zwarte jeans en zwarte schoenen aan. Hij hield van de kleur zwart dus hij bleef daar ook bij. Hij dramde zich door de drukte en struikelde haast over een paar voeten die extreem hard in de weg zaten. Hij probeerde zijn evenwicht terug te vinden en hij stond binnen, na ongeveer 5 minuten. Hij haalde opgelucht even diep adem. "Hallo, Sasuke!" klonk er in de verte en hij draaide zich om naar waar hij de stem had gehoord. Hij keek recht in de ogen van Rayne en hij stapte naar haar toe. "Hallo, Rayne" zei hij, maar een glimlach brak niet door. Hij keek naar het jurkje met het wit glanzend bovenstuk, lichtblauwe rok met tule en een donkerblauwe riem met een strik, gecombineerd met donkerblauwe sandalen. Dan keek hij naar haar gezicht, mooi ze had niet overdreven met de make-up. "Je ziet er mooi uit." zei hij en dat was ook gemeend, ook al hoorde je het misschien niet. Sasuke was iemand die altijd de waarheid sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimezo jul 22 2012, 21:41

"Hallo, Rayne." Het was Sasuke. Hij draaide zich om en keek in Raynes ogen. "Je ziet er mooi uit." zei hij. Rayne hoorde dat het gemeend was, dat hoort ze meteen in iemand zijn stem. Rayne bloosde een beetje. Sasuke zag er best donker uit in zijn volledig zwarte outfit, volledig anders dan Rayne, die zich altijd maar dan ook altijd in het blauw kleedde, wat haar een opvallende verschijning maakte. Zelf haar haar was blauw. Ze was zo geboren, en zo had ze haar blauw-obsessie ontwikkeld.
Ze knipperde even met haar ogen, ze was weer aan het dromen. Dan werden haar ogen helemaal afwezig. Rayne reageerde: "Dankje, jij ziet er ook best... Leuk uit." Ze glimlachte een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimezo jul 22 2012, 21:50

"Hallo, Sasuke!" klonk er in de verte en hij draaide zich om naar waar hij de stem had gehoord. Hij keek recht in de ogen van Rayne en hij stapte naar haar toe. "Hallo, Rayne" zei hij, maar een glimlach brak niet door. Hij keek naar het jurkje met het wit glanzend bovenstuk, lichtblauwe rok met tule en een donkerblauwe riem met een strik, gecombineerd met donkerblauwe sandalen. Dan keek hij naar haar gezicht, mooi ze had niet overdreven met de make-up. "Je ziet er mooi uit." zei hij en dat was ook gemeend, ook al hoorde je het misschien niet. Sasuke was iemand die altijd de waarheid sprak. Sasuke vond het hier veel te druk maar dat liet hij niet merken. Hij keek wat rond en zag een rustig plekje waar ze konden zitten, maar hij had zo'n vaag vermoeden dat zij wel van de drukte hield en dat irriteerde hem een beetje. Rayne begon te blozen om zijn compliment, dat vond hij maar raar maar hij zei er niets op en deed alsof hij het niet had gezien. Hij wou mensen niet in schaamte brengen. Rayne reageerde: "Dankje, jij ziet er ook best... Leuk uit." Ze glimlachte een beetje. Sasuke zei er niets op, ze meende het vast niet. Hij nam haar pols vast en nam haar mee naar het rustigste plekje van heel "The jolly jester". Hij verontschuldigde zich "Ik ben niet zo'n fan van de drukte maar kom voor een keer kan het geen kwaad. Hij schoof haar stoel naar achteren en liet haar dan zitten. "Ik zal wat drankjes gaan halen." Al snel kwam hij terug met twee watertjes sinds hij zelf niets van alcohol naar binnen kreeg, want hij lustte het niet. "Natuurlijk als je iets anders wilt moet je het maar zeggen, maar ik had gezien dat je al water eerder had besteld dus ja..." Hij zweeg en hij ging aan de overkant van het tafeltje zitten. "Zeg... Waarom vroeg je me 'uit'? Ik wil dat wel graag weten." Hij keek haar aan en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimezo jul 22 2012, 22:20

Sasuke nam haar pols vast en nam haar mee naar een rustig plekje. "Ik ben niet zo'n fan van de drukte maar kom voor een keer kan het geen kwaad." zei hij. Hij schoof een stoel naar achter en liet haar zitten. "Ik zal wat drankjes gaan halen." Na even kwam hij terug met 2 watertjes. "Natuurlijk als je iets anders wilt moet je het maar zeggen, maar ik had gezien dat je al water eerder had besteld dus ja..." "Nee, nee, ik hou van water." Ze glimlachte. Hij zweeg en ging aan de overkant van het tafeltje zitten. Toen vroeg hij: "Zeg... Waarom vroeg je me 'uit'? Ik wil dat wel graag weten." Ze antwoordde: "Gewoon, ik had toch niks anders te doen." Ze glimlachte. Dat was de enige reden, eigenlijk. "Waarom wil je at zo graag weten?" vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimezo jul 22 2012, 22:42

Rayne reageerde: "Dankje, jij ziet er ook best... Leuk uit." Ze glimlachte een beetje. Sasuke zei er niets op, ze meende het vast niet. Hij nam haar pols vast en nam haar mee naar het rustigste plekje van heel "The jolly jester". Hij verontschuldigde zich "Ik ben niet zo'n fan van de drukte maar kom voor een keer kan het geen kwaad. Hij schoof haar stoel naar achteren en liet haar dan zitten. "Ik zal wat drankjes gaan halen." Al snel kwam hij terug met twee watertjes sinds hij zelf niets van alcohol naar binnen kreeg, want hij lustte het niet. "Natuurlijk als je iets anders wilt moet je het maar zeggen, maar ik had gezien dat je al water eerder had besteld dus ja..." .
"Nee, nee, ik hou van water." Ze glimlachte. Hij zweeg en hij ging aan de overkant van het tafeltje zitten. "Zeg... Waarom vroeg je me 'uit'? Ik wil dat wel graag weten." Hij keek haar aan en wachtte op een reactie. Ze antwoordde: "Gewoon, ik had toch niks anders te doen." Ze glimlachte. "Waarom wil je at zo graag weten?" vroeg ze lachend. Sasuke keek haar met een serieuze blik aan "Omdat ik dacht dat je meer wou dan vriendschap, gelukkig is dat niet zo" zei hij met een lichte glimlach die geforceerd was. Hij dronk van zijn water en keek even rond, de muziek galmde hier door alle hoeken van het gebouw en het was niet eens muziek die hij leuk vond. Als ze nu eens metal zouden opzetten, dan zou hij het hier vast wel meer naar zijn zin hebben. Hij keek dan weer naar Rayne "Waarom eigenlijk deze plek specifiek?" vroeg hij met opgetrokken wenkbrauw, dat wou hij nu ook eigenlijk weten sinds hij deze plek eigenlijk maar niets vond, ook al liet hij het niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimema jul 23 2012, 17:09

"Omdat ik dacht dat je meer wou dan vriendschap, gelukkig is dat niet zo" zei Sasuke met een lichte glimlach. Hij keek naar Rayne en vroeg toen met opgetrokken wenkbrauw: "Waarom eigenlijk deze plek specifiek?" Rayne zuchtte en dacht: "Dit lijkt meer op een kruisverhoor dan op een gesprek," en antwoordde toen een beetje verveeld: "Het was de eerste plek die in me opkwam." Rayne dronk haar water leeg en zette het glas met een harde smak op tafel. Ze zuchtte en zei vriendelijk: "Ik ga even om nieuwe drankjes. Moet je ook nog iets hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimema jul 23 2012, 19:20

"Natuurlijk als je iets anders wilt moet je het maar zeggen, maar ik had gezien dat je al water eerder had besteld dus ja..." .
"Nee, nee, ik hou van water." Ze glimlachte. Hij zweeg en hij ging aan de overkant van het tafeltje zitten. "Zeg... Waarom vroeg je me 'uit'? Ik wil dat wel graag weten." Hij keek haar aan en wachtte op een reactie. Ze antwoordde: "Gewoon, ik had toch niks anders te doen." Ze glimlachte. "Waarom wil je at zo graag weten?" vroeg ze lachend. Sasuke keek haar met een serieuze blik aan "Omdat ik dacht dat je meer wou dan vriendschap, gelukkig is dat niet zo" zei Sasuke met een lichte glimlach. Hij keek naar Rayne en vroeg toen met opgetrokken wenkbrauw: "Waarom eigenlijk deze plek specifiek?" Rayne zuchtte en Sasuke vond eigenlijk dat hij veel te veel vragen stelde dus hield hij maar wijselijk zijn mond. Hij verveelde haar want ze reageerde ook zo. "Het was de eerste plek die in me opkwam." Rayne dronk haar water leeg en zette het glas met een harde smak op tafel. Ze zuchtte en zei vriendelijk: "Ik ga even om nieuwe drankjes. Moet je ook nog iets hebben?" Sasuke keek haar wat verbaasd aan en zei dan "Natuurlijk, mijn excuses voor het verhoor." zei hij met een knipoog en stilaan begon hij te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedi jul 24 2012, 10:12

Sasuke keek Rayne wat verbaasd aan en antwoordde: "Natuurlijk, mijn excuses voor het verhoor." Hij knipoogde en begon wat met glimlachen. Rayne knikte en liep naar de bar met haar lege glas. Dat zette ze op de bar en ze bestelde weer 2 watertjes, een spuitwater voor haar en een plat water voor Sasuke. Met de drankjes liep ze terug naar de tafel. Net voor Sasuke struikelde ze over een draad die op de grond lag. De 2 glazen glipten uit haar handen en 1 viel op Sasukes shirt, de ander op de grond. "Oh! Sorry!" riep ze. Ze haalde uit haar tas enkele pakjes zakdoeken en gaf ze aan Sasuke. "Hier, het spijt me echt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedi jul 24 2012, 19:17

Sasuke keek naar Rayne en vroeg toen met opgetrokken wenkbrauw: "Waarom eigenlijk deze plek specifiek?" Rayne zuchtte en Sasuke vond eigenlijk dat hij veel te veel vragen stelde dus hield hij maar wijselijk zijn mond. Hij verveelde haar want ze reageerde ook zo. "Het was de eerste plek die in me opkwam." Rayne dronk haar water leeg en zette het glas met een harde smak op tafel. Ze zuchtte en zei vriendelijk: "Ik ga even om nieuwe drankjes. Moet je ook nog iets hebben?" Sasuke keek haar wat verbaasd aan en zei dan "Natuurlijk, mijn excuses voor het verhoor." zei hij met een knipoog en stilaan begon hij te glimlachen. Rayne knikte en liep naar de bar met haar leeg glas.Met de drankjes liep ze terug naar de tafel. Net voor Sasuke struikelde ze over een draad die op de grond lag. De 2 glazen glipten uit haar handen en 1 viel op Sasukes shirt, de ander op de grond. "Oh! Sorry!" riep ze. Ze haalde uit haar tas enkele pakjes zakdoeken en gaf ze aan Sasuke. "Hier, het spijt me echt!" Sasuke keek eerst even verbaasd en dan begon hij te lachen. Hij grijnsde en gaf de zakdoekjes terug, "Het is maar water hoor, geen zorgen." Hij glimlachte en zei dan "Alles ok met jou? Heb je je bezeerd?" Hij keek even richting haar voet, was daar alles ok mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedi jul 24 2012, 22:21

Hij keek verbaasd en begon te lachen. Hij grijnsde en gaf de zakdoekjes terug. "Het is maar water hoor, geen zorgen." Hij glimlachte en zei dan: "Alles ok met jou? Heb je je bezeerd?" Hij keek naar haar voet. Rayne glimlachte even en knikte. "Alles ok." Ze haalde snel nieuwe drankjes en voelde toen ze stapte dat er een glasscherfje op haar rechterzool zat. Snel haalde ze het weg, maar schrok even toen ze nattigheid voelde. Ze deed de sandaal uit. Haar voet was aan het bloeden. Snel haalde ze een pleister uit haar tas en liep verder. Ze haalde 2 nieuwe glazen en keek dit keer uit dat ze niet weer over de draad struikelde. Ze zette de glazen eerst op tafel en struikelde toen weer (dit keer zonder de glazen). Haar knie botste tegen een puntige glasscherf. "Au. Nú heb ik me bezeerd." jammerde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedi jul 24 2012, 22:30

(dramatiseer het nog wat xD)

Hij keek verbaasd en begon te lachen. Hij grijnsde en gaf de zakdoekjes terug. "Het is maar water hoor, geen zorgen." Hij glimlachte en zei dan: "Alles ok met jou? Heb je je bezeerd?" Hij keek naar haar voet. Rayne glimlachte even en knikte. "Alles ok." Ze haalde snel nieuwe drankjes. Ze haalde een glasscherf uit haar sandaal en bloed drupte op de grond. Sasuke keek een beetje geschrokken naar haar voet. Dat moest vast pijn doen. Een pleister werd er door haarzelf op geplakt en ze serveerde de glazen. Ze struikelde weer, met haar knie recht op een glasscherf. "Au. Nú heb ik me bezeerd." jammerde ze. "Je bent echt iets onhandig." zei hij met een lichte glimlach. Hij stond op en pakte haar op zodat hij dan kon gaan zitten met haar op zijn schoot. "Hou je sterk, dit gaat even pijn doen" mompelde hij. Hij haalde de glasscherf uit haar knie en legde die op tafel. Hij legde zijn hand op haar knie en hij heelde de wonde tot het maar een korst was, hij brandde eigenlijk gewoon de wond dicht. Hij plakte dan een pleister op de wonde die hij uit haar tas had genomen. Hij keek Rayne dan met een glimlach aan. "Zo je bent weer zo goed als nieuw onhandig meisje." Hij liet haar op zijn schoot zitten. Ze kon nog altijd beslissen om af zijn schoot te gaan, dat was geheel haar keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedi jul 24 2012, 22:50

(Yeah. Rayne houd van drama.)

"Je bent echt iets onhandig." zei hij. Hij glimlachte licht. Hij pakte haar op en zette haar op zijn schoot. "Hou je sterk, dit gaat even pijn doen." Hij haalde de glasscherf uit haar knie en legde hem op tafel. Daarna legde hij zijn hand op haar knie. Dan begon hij de wonde te helen. Rayne begon luid te jammeren. Hij plakte een pleister uit haar tas en legde die erop. Dan keek hij Rayne met een glimlach aan. "Zo je bent weer zo goed als nieuw onhandig meisje." Rayne glimlachte en stond op, alhoewel blijven zitten ook een awesome optie zou zijn. Nee, ze was niet verliefd op Sasuke, maar liefde is altijd leuk, natuurlijk. Nee, ze had nog bevestigd dat zij en Sasuke enkel vrienden waren.
"Dankje," zei ze vriendelijk. Ze ging zitten en dronk nonchalant van haar glas, waarbij ze wat op haar jurk morste. "Ik ben écht onhandig," lachte ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedi jul 24 2012, 22:58

"Au. Nú heb ik me bezeerd." jammerde ze. "Je bent echt iets onhandig." zei hij met een lichte glimlach. Hij stond op en pakte haar op zodat hij dan kon gaan zitten met haar op zijn schoot. "Hou je sterk, dit gaat even pijn doen" mompelde hij. Hij haalde de glasscherf uit haar knie en legde die op tafel. Hij legde zijn hand op haar knie en hij heelde de wonde tot het maar een korst was, hij brandde eigenlijk gewoon de wond dicht. Hij plakte dan een pleister op de wonde die hij uit haar tas had genomen. Hij keek Rayne dan met een glimlach aan. "Zo je bent weer zo goed als nieuw onhandig meisje." Hij liet haar op zijn schoot zitten. Ze kon nog altijd beslissen om af zijn schoot te gaan, dat was geheel haar keuze. Rayne stond op, hij vond het wel een tikkeltje spijtig, maar hij liet die gedachte maar snel achterwegen. "Dankje," zei ze vriendelijk. Ze ging zitten en dronk nonchalant van haar glas, waarbij ze wat op haar jurk morste. "Ik ben écht onhandig," lachte ze. Sasuke sloeg zijn hand op zijn gezicht en begon te lachen "Klaarblijkelijk ja." Hij haalde zijn hand van zijn gezicht en hij dronk van zijn glas zonder te morsen. Hij glimlachte breed naar Rayne en zette het glas weer neer voordat hij het uit zijn handen liet vallen. Hij wendde zijn blik af en keek ergens anders naar, zometeen begon hij nog te blozen ook nog en dat was iets wat mensen niet wilden zien. Hij keek naar de bar, nou dat was nog eens interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedi jul 24 2012, 23:12

Sasuke sloeg zijn handen op zijn gezicht en begon te lachen. "Klaarblijkelijk ja." Hij dronk een beetje van zijn glas. Hij glimlachte breed naar Rayne en zette het glas neer. Hij wendde zijn blik af naar de bar. "Drinken zonder morsen zou een grote prestatie voor me zijn." Ze nam haar glas beet en dronk er een beetje van. Toen zette ze het veilig neer. "JA! Ik heb niet gemorst!" Ze glimlachte breed en vroeg: "Wat is er zo interessant aan de bar?" Ze lachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 08:59

"Ik ben écht onhandig," lachte ze. Sasuke sloeg zijn hand op zijn gezicht en begon te lachen "Klaarblijkelijk ja." Hij haalde zijn hand van zijn gezicht en hij dronk van zijn glas zonder te morsen. Hij glimlachte breed naar Rayne en zette het glas weer neer voordat hij het uit zijn handen liet vallen. Hij wendde zijn blik af en keek ergens anders naar, zometeen begon hij nog te blozen ook nog en dat was iets wat mensen niet wilden zien. Hij keek naar de bar, nou dat was nog eens interessant. Hij wendde zijn blik af naar de bar. "Drinken zonder morsen zou een grote prestatie voor me zijn." Ze nam haar glas beet en dronk er een beetje van. Toen zette ze het veilig neer. "JA! Ik heb niet gemorst!" Ze glimlachte breed en vroeg: "Wat is er zo interessant aan de bar?" Ze lachte even. "Proficiat voor uw niet-morsen, dat is een hele prestatie, u krijgt nu een hartelijk applaus." Hij begon in zijn handen te klappen. "En wat er zo interessant is aan de bar is de barman die probeert een aantal meisjes te scoren door cocktails te maken met kunstjes" zei Sasuke met een lichte grijns. "Iets wat ik nooit zou doen" daar was Sasuke eerlijk in, hij wou nooit iets doen wat niet bij zichzelf paste om een meisje te krijgen. Ze moesten hem maar accepteren zoals hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 20:35

"Proficiat voor uw niet-morsen, dat is een hele prestatie, u krijgt nu een hartelijk applaus." Hij begon in zijn handen te klappen en Rayne grijnsde breed. "En wat er zo interessant is aan de bar is de barman die probeert een aantal meisjes te scoren door cocktails te maken met kunstjes" zei hij met een lichte grijns. "Iets wat ik nooit zou doen"biechtte hij op. "Ik ook niet, tenzij je met water wat kunstjes kan doen. Ik heb een water-obsessie." Ze glimlachte. Rayne was ook eerlijk. Jongens moesten haar én haar water-obsessie accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 20:43

"Drinken zonder morsen zou een grote prestatie voor me zijn." Ze nam haar glas beet en dronk er een beetje van. Toen zette ze het veilig neer. "JA! Ik heb niet gemorst!" Ze glimlachte breed en vroeg: "Wat is er zo interessant aan de bar?" Ze lachte even. "Proficiat voor uw niet-morsen, dat is een hele prestatie, u krijgt nu een hartelijk applaus." Hij begon in zijn handen te klappen. "En wat er zo interessant is aan de bar is de barman die probeert een aantal meisjes te scoren door cocktails te maken met kunstjes" zei Sasuke met een lichte grijns. "Iets wat ik nooit zou doen" daar was Sasuke eerlijk in, hij wou nooit iets doen wat niet bij zichzelf paste om een meisje te krijgen. Ze moesten hem maar accepteren zoals hij was. Sasuke keek droog naar Rayne die zei: "Ik ook niet, tenzij je met water wat kunstjes kan doen. Ik heb een water-obsessie." Ze glimlachte. "Dat kan toch geen kwaad dat je van water houdt? Allé dat vind ik toch niet..." mompelde hij en hij keek dan weer naar de natte plek op de grond. Hij grijnsde lichtjes en keek weer naar Rayne. Hij probeerde nog eens te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 21:01

"Dat kan toch geen kwaad dat je van water houdt? Allé dat vind ik toch niet..." mompelde hij. Hij keek naar de grond en grijnsde. Hij keek naar Rayne en glimlachte. "Sommige mensen vinden het een beetje raar dat ik zo geobsedeerd bent..." Rayne keek naar de grond.

*flut*
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 21:12

(beschrijf gevoelens van personage, omgeving, maar met dit ben ik echt niks eigenlijk...)

"En wat er zo interessant is aan de bar is de barman die probeert een aantal meisjes te scoren door cocktails te maken met kunstjes" zei Sasuke met een lichte grijns. "Iets wat ik nooit zou doen" daar was Sasuke eerlijk in, hij wou nooit iets doen wat niet bij zichzelf paste om een meisje te krijgen. Ze moesten hem maar accepteren zoals hij was. Sasuke keek droog naar Rayne die zei: "Ik ook niet, tenzij je met water wat kunstjes kan doen. Ik heb een water-obsessie." Ze glimlachte. "Dat kan toch geen kwaad dat je van water houdt? Allé dat vind ik toch niet..." mompelde hij en hij keek dan weer naar de natte plek op de grond. Hij grijnsde lichtjes en keek weer naar Rayne. Hij probeerde nog eens te glimlachen. "Sommige mensen vinden het een beetje raar dat ik zo geobsedeerd bent..." Rayne keek naar de grond. "Iedereen is vreemd op zijn eigen manier, ze moeten je gewoon accepteren zoals je bent, en als ze dat niet doen, hebben ze pech." Hij wreef door zijn zwarte haar dat vanachter nog mooi recht stond dus hij was opgelucht. " Zeg Rayne, trek je je zoveel aan van wat anderen zeggen? Niet meer doen dan. Want als je blij bent met wie je bent, moet je je niets aantrekken van wat een ander zegt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 21:22

(hm)

"Iedereen is vreemd op zijn eigen manier, ze moeten je gewoon accepteren zoals je bent, en als ze dat niet doen, hebben ze pech." Hij wreef door zijn haar en zei: "Zeg Rayne, trek je je zoveel aan van wat anderen zeggen? Niet meer doen dan. Want als je blij bent met wie je bent, moet je je niets aantrekken van wat een ander zegt."Ze knikte en glimlachte. Dat advies kon best van pas komen. Ze zei dankbaar: "Bedankt voor je advies, ik denk dat ik het zal opvolgen." Ze schrok op toen ze janken onder haar hoorde. Het was Drop. Ze haalde een hondenkoekje uit haar tas en gaf het aan Drop. "Hier, en stop met zeuren. fluisterde ze. Ze glimlachte vrolijk. Drop had haar door de moeilijke tijd gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 21:38

Hij grijnsde lichtjes en keek weer naar Rayne. Hij probeerde nog eens te glimlachen. "Sommige mensen vinden het een beetje raar dat ik zo geobsedeerd bent..." Rayne keek naar de grond. "Iedereen is vreemd op zijn eigen manier, ze moeten je gewoon accepteren zoals je bent, en als ze dat niet doen, hebben ze pech." Hij wreef door zijn zwarte haar dat vanachter nog mooi recht stond dus hij was opgelucht. " Zeg Rayne, trek je je zoveel aan van wat anderen zeggen? Niet meer doen dan. Want als je blij bent met wie je bent, moet je je niets aantrekken van wat een ander zegt." Ze knikte en glimlachte. Zijn advies was om haar sterker te maken, zodat ze steviger in haar schoenen stond, haar zelfzekerheid zou groeien telkens als ze zich niets aantrok van anderen hun negatieve mening. Ze zei dankbaar: "Bedankt voor je advies, ik denk dat ik het zal opvolgen." Ze schrok op toen ze janken onder haar hoorde. Het was Drop. Ze haalde een hondenkoekje uit haar tas en gaf het aan Drop. "Hier, en stop met zeuren. fluisterde ze. Ze glimlachte vrolijk. Sasuke aaide over het kopje van Drop en zette zich weer recht. "Goed dat je het zal opvolgen, maar ik zeg je nu al, het is niet gemakkelijk." Hij grijnsde lichtjes en dronk zijn glas water leeg. "Maar eenmaal je over die onzekerheid heen bent, dan lukt alles, geloof me maar" Hij wist het uit eigen ervaring, hij was eerst ook onzeker, maar toch is hij daarover kunnen raken en is hij zelfzekerder geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimewo jul 25 2012, 22:10

"Goed dat je het zal opvolgen, maar ik zeg je nu al, het is niet gemakkelijk." Hij grijnsde en dronk zijn glas leeg. "Maar eenmaal je over die onzekerheid heen bent, dan lukt alles, geloof me maar" Rayne knikte dankbaar en keek omhoog. Dat deed ze meestal om na te denken. Niet veel mensen wisten van haar water-obsessie, maar toen ze erachter kwamen op Cassia, een waterplaneet, ja, maar niet iedereen was zo 'n waterfreak als zij, begonnen ze haar te pesten. Ze gooiden heel de tijd water over haar hoofd. Niet dat ze dat erg vond, maar elke avond met een nat hoofd thuiskomen begon op den duur echt vervelend te worden. "Ik zal het zeker proberen." Ze dronk haar glas water ook leeg en zei: "Jouw beurt om om drankjes te gaan. En tussen haakjes: let op voor die draad daar." Ze wees naar de draad waar zij tweemaal over was gestruikeld en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedo jul 26 2012, 11:33

Sasuke aaide over het kopje van Drop en zette zich weer recht. "Goed dat je het zal opvolgen, maar ik zeg je nu al, het is niet gemakkelijk." Hij grijnsde en dronk zijn glas leeg. "Maar eenmaal je over die onzekerheid heen bent, dan lukt alles, geloof me maar" Rayne knikte dankbaar en keek omhoog. Sasuke keek haar nog eventjes aan, dronk zijn glas leeg en keek dan eventjes rond. "Ik zal het zeker proberen." Ze dronk haar glas water ook leeg en zei: "Jouw beurt om om drankjes te gaan. En tussen haakjes: let op voor die draad daar." Ze wees naar de draad waar zij tweemaal over was gestruikeld en lachte. "Natuurlijk zal ik oppassen Sasuke pakte de glazen mee en stapte over de draad naar de bar. Daar bestelde hij een glas bruiswater en een glas plat water. Hij kreeg de bestelling en hij liep er mee naar de tafel. Hij stapte weer over de draad en hij zette de glazen neer. Hij ging weer zitten en rekte zich even uit. Hij was al vrij moe maar hij zou er niets van zeggen sinds Rayne het hier naar haar zin had blijkbaar. Hij dronk weer van zijn glas water en zei dan "Hoelang ben jij hier al Rayne? Ik heb je hier eigenlijk nog niet gezien op Starshine academy." Hij grijnsde eventjes en streek zijn haar uit zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitimedo jul 26 2012, 11:42

"Natuurlijk zal ik oppassen" zei Sasuke. Hij nam de lege glazen mee naar de bar. Hij kwam terug met 2 glazen. "Hoelang ben jij hier al Rayne? Ik heb je hier eigenlijk nog niet gezien op Starshine academy." Hij grijnsde en streek zijn haar uit zijn ogen. Rayne antwoordde: "Nog niet zo lang eigenlijk, toen ik aankwam, ben ik meteen naar het meer gegaan. En daar was jij dus ook. Ik ben hier dus nog maar net bij wijze van spreken." Ze glimlachte en keek naar Sasuke, terwijl ze stiekem nog enkele hondenkoekjes op de grond liet vallen voor Drop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA PROFILE
Just friends ~ Rayne/Sasuke UTL8oxA MAGICIAN

Just friends ~ Rayne/Sasuke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just friends ~ Rayne/Sasuke

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hi, i'm Rayne!
» Rayne Meryl Float
» GZ || Friends for a Rebel
» Perhaps we can part as friends||Lie
» New places.. New friends.. [Syl]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-