PortalIndexJust friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 HpD5UwnJust friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just friends ~ Rayne/Sasuke

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 19:12

"Natuurlijk zal ik oppassen" zei Sasuke. Hij nam de lege glazen mee naar de bar. Daar bestelde hij een glas bruiswater en een glas plat water. Hij kreeg de bestelling en hij liep er mee naar de tafel. Hij stapte weer over de draad en hij zette de glazen neer. Hij ging weer zitten en rekte zich even uit. Hij was al vrij moe maar hij zou er niets van zeggen sinds Rayne het hier naar haar zin had blijkbaar. Hij dronk weer van zijn glas water en zei dan "Hoelang ben jij hier al Rayne? Ik heb je hier eigenlijk nog niet gezien op Starshine academy." Hij grijnsde en streek zijn haar uit zijn ogen. Rayne antwoordde: "Nog niet zo lang eigenlijk, toen ik aankwam, ben ik meteen naar het meer gegaan. En daar was jij dus ook. Ik ben hier dus nog maar net bij wijze van spreken." Ze glimlachte en keek naar Sasuke. "Dus ik ben de eerste die de eer heeft om je te kennen, fijn om dat te horen" zei hij met een lichte grijns. Hij keek onder tafel omdat hij gesmak hoorde maar zag maar dat de hond een hoop hondenkoekjes naar binnen had gewerkt die Rayne hem had gegeven. Hij grijnsde lichtjes en keek dan weer naar Rayne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 19:27

"Dus ik ben de eerste die de eer heeft om je te kennen, fijn om dat te horen"zei Sasuke. Hij keek onder tafel, grijnsde lichtjes en keek toen weer naar Rayne. Rayne lachte. "Inderdaad, ik ken eigenlijk nog maar één iemand hier, en dat ben jij, Sasuke." Ze grinnikte en dronk van haar water. Toen vroeg ze heel onschuldig: "Waarom keek je onder tafel?" Ze wist dat hij Drop hoorde maar gebaarde van niks. Ze was heeeel gehecht aan de husky en ook dat vonden sommigen raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 19:32

Rayne antwoordde: "Nog niet zo lang eigenlijk, toen ik aankwam, ben ik meteen naar het meer gegaan. En daar was jij dus ook. Ik ben hier dus nog maar net bij wijze van spreken." Ze glimlachte en keek naar Sasuke. "Dus ik ben de eerste die de eer heeft om je te kennen, fijn om dat te horen" zei hij met een lichte grijns. Hij keek onder tafel omdat hij gesmak hoorde maar zag maar dat de hond een hoop hondenkoekjes naar binnen had gewerkt die Rayne hem had gegeven. Hij grijnsde lichtjes en keek dan weer naar Rayne. "Inderdaad, ik ken eigenlijk nog maar één iemand hier, en dat ben jij, Sasuke." Ze grinnikte en dronk van haar water. Toen vroeg ze heel onschuldig: "Waarom keek je onder tafel?" Sasuke lachtte even "Je zit die hond koekjes te voeren, je moet dat heus niet stiekem doen, dat is niets ergs. Mensen kunnen enorm gehecht zijn aan hun hond en andersom ook, ik heb ooit eens een film gezien van een gast die stierf en zijn hond ging elke dag terug naar het treinstation om te wachten op zijn baasje dat niet terugkwam." Hij keek even serieus, het was een aangrijpende film geweest, maar zo begreep je wel dat ze allebei serieus gehecht konden raken aan elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 19:43

Sasuke lachtte en antwoordde: "Je zit die hond koekjes te voeren, je moet dat heus niet stiekem doen, dat is niets ergs. Mensen kunnen enorm gehecht zijn aan hun hond en andersom ook, ik heb ooit eens een film gezien van een gast die stierf en zijn hond ging elke dag terug naar het treinstation om te wachten op zijn baasje dat niet terugkwam." Hij keek even serieus. "Dat zou Drop ook doen denk ik. En andersom. Ik ben echt serieus gehecht aan Drop. Ik kan niemand leuk vinden die niet van honden houd."zei ze eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 19:50

Hij grijnsde lichtjes en keek dan weer naar Rayne. "Inderdaad, ik ken eigenlijk nog maar één iemand hier, en dat ben jij, Sasuke." Ze grinnikte en dronk van haar water. Toen vroeg ze heel onschuldig: "Waarom keek je onder tafel?" Sasuke lachtte even "Je zit die hond koekjes te voeren, je moet dat heus niet stiekem doen, dat is niets ergs. Mensen kunnen enorm gehecht zijn aan hun hond en andersom ook, ik heb ooit eens een film gezien van een gast die stierf en zijn hond ging elke dag terug naar het treinstation om te wachten op zijn baasje dat niet terugkwam." Hij keek even serieus, het was een aangrijpende film geweest, maar zo begreep je wel dat ze allebei serieus gehecht konden raken aan elkaar. "Dat zou Drop ook doen denk ik. En andersom. Ik ben echt serieus gehecht aan Drop. Ik kan niemand leuk vinden die niet van honden houd."zei ze eerlijk. "Ik zou ook zo reageren, ik vind honden fantastisch." Hij aaide Drop over zijn hoofd. "Honden zijn buiten wolven mijn favoriete dieren." Hij keek Rayne weer aan en hij zette zich weer recht. "Welke dieren vind jij nog leuk Rayne?" Hij keek haar een beetje grijnzend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 20:50

"Ik zou ook zo reageren, ik vind honden fantastisch." zei Sasuke. Hij aaide Drop en zei: "Honden zijn buiten wolven mijn favoriete dieren." Hij keek naar Rayne en zette zich recht. "Welke dieren vind jij nog leuk Rayne?" vroeg hij. Hij keek Rayne grijnzend aan. Rayne antwoordde: "Meeuwen, dolfijnen, walvissen, vissen,... Alles wat in het water leeft vooral. En wat zijn jouw favoriete dieren, Sasuke?" Ze keek Sasuke geïnteresseerd aan en dronk snel even van haar water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 22:56

Rayne zei dat ze geen vriendje wilde dat niet van honden hield. Haar ideale vriendje moest van honden houden en Sasuke voldeed stiekem aan dat ene ding. "Ik zou ook zo reageren, ik vind honden fantastisch." zei Sasuke. Hij aaide Drop en zei: "Honden zijn buiten wolven mijn favoriete dieren." Hij keek naar Rayne en zette zich recht. "Welke dieren vind jij nog leuk Rayne?" vroeg hij. Hij keek Rayne grijnzend aan. Rayne antwoordde: "Meeuwen, dolfijnen, walvissen, vissen,... Alles wat in het water leeft vooral. En wat zijn jouw favoriete dieren, Sasuke?" Ze keek Sasuke geïnteresseerd aan en dronk snel even van haar water. "Vooral honden en wolven, maar ik vind okra's ook fantastische dieren. Sommige vissen vind ik echt spuuglelijk, zoals die wezens die meer dan 1000 meter diep leven maar die kunnen er ook niet bepaald echt aan doen dat ze niet zo fantastisch mooi zijn." Hij grijnsde lichtjes en keek naar Drop, "Heb jij nog zo'n koekje? Ik denk dat Drop er nog wel een paar lust, hij kwijlt nogal een beetje, arm diertje heeft zoveel honger." Hij begon zachtjes te lachen en hij wreef nog even over Drop zijn kop. Hij keek dan weer naar Rayne. "Zo nu weet je al wat meer over mij buiten de gast met het zwarte haar en de zwarte of rode ogen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 23:05

"Vooral honden en wolven, maar ik vind okra's ook fantastische dieren. Sommige vissen vind ik echt spuuglelijk, zoals die wezens die meer dan 1000 meter diep leven maar die kunnen er ook niet bepaald echt aan doen dat ze niet zo fantastisch mooi zijn." zei Sasuke. Hij grijnsde lichtjes en keek naar Drop. "Heb jij nog zo'n koekje? Ik denk dat Drop er nog wel een paar lust, hij kwijlt nogal een beetje, arm diertje heeft zoveel honger." Hij lachte zachtjes en aaide Drop en keek naar Rayne. Toen zei hij: "Zo nu weet je al wat meer over mij buiten de gast met het zwarte haar en de zwarte of rode ogen." Ze glimlachte en nam haal blauwe tas van de grond, waar ze het doosje hondenkoekjes uit haalde. Ze nam een een handjevol uit en legde ze op de grond. Drop begon er gulzig van te eten. Rayne nam nog enkele koekjes en legde ze op tafel. Ze schoof ze naar Sasuke en vroeg: "Wil je er ook wat aan hem geven, misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 23:08

"Vooral honden en wolven, maar ik vind okra's ook fantastische dieren. Sommige vissen vind ik echt spuuglelijk, zoals die wezens die meer dan 1000 meter diep leven maar die kunnen er ook niet bepaald echt aan doen dat ze niet zo fantastisch mooi zijn." zei Sasuke. Hij grijnsde lichtjes en keek naar Drop. "Heb jij nog zo'n koekje? Ik denk dat Drop er nog wel een paar lust, hij kwijlt nogal een beetje, arm diertje heeft zoveel honger." Hij lachte zachtjes en aaide Drop en keek naar Rayne. Toen zei hij: "Zo nu weet je al wat meer over mij buiten de gast met het zwarte haar en de zwarte of rode ogen." Ze glimlachte en nam haal blauwe tas van de grond, waar ze het doosje hondenkoekjes uit haalde. Ze nam een een handjevol uit en legde ze op de grond. Drop begon er gulzig van te eten. Rayne nam nog enkele koekjes en legde ze op tafel. Ze schoof ze naar Sasuke en vroeg: "Wil je er ook wat aan hem geven, misschien?" Sasuke knikte en glimlachte breed. Hij legde de koekjes in zijn hand en gaf ze een voor een aan Drop die er vast van genoot, vooral van die aandacht. Nadat Drop alle koekjes had opgegeten keek hij weer naar Rayne "Als ik nu alles even in mezelf opsom hebben we best wat gemeen weet je? Klinkt nogal raar maar dat is wel aangenaam." Hij glimlachte en rekte zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 23:12

Sasuke knikte en glimlachte. Hij gaf de koekjes een voor een aan Drop die het duidelijk leuk vond. Als Drop klaar was, zei Sasuke: "Als ik nu alles even in mezelf opsom hebben we best wat gemeen weet je? Klinkt nogal raar maar dat is wel aangenaam." Sasuke glimlachte en rekte zich uit. Rayne keek hem een beetje scheef aan en vroeg nieuwsgierig: "Je mag best eens alles opsommen, want ik ben best benieuwd." Ze zette haar ellebogen op tafel en liet haar kin rusten op haar vuisten. Met ogen die glinsterden van nieuwsgierigheid keek ze Sasuke aan, wachtend op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 23:21

Rayne nam nog enkele koekjes en legde ze op tafel. Ze schoof ze naar Sasuke en vroeg: "Wil je er ook wat aan hem geven, misschien?" Sasuke knikte en glimlachte breed. Hij legde de koekjes in zijn hand en gaf ze een voor een aan Drop die er vast van genoot, vooral van die aandacht. Nadat Drop alle koekjes had opgegeten keek hij weer naar Rayne "Als ik nu alles even in mezelf opsom hebben we best wat gemeen weet je? Klinkt nogal raar maar dat is wel aangenaam." Hij glimlachte en rekte zich uit. Rayne keek hem een beetje scheef aan en vroeg nieuwsgierig: "Je mag best eens alles opsommen, want ik ben best benieuwd." Ze zette haar ellebogen op tafel en liet haar kin rusten op haar vuisten. Met ogen die glinsterden van nieuwsgierigheid keek ze Sasuke aan, wachtend op zijn antwoord. "Dus, punt een: we houden van honden, punt twee: we houden allebei van water, punt drie: we houden ervan om Drop te verwennen hier. Dat is toch al redelijk als je weet dat weinigen iets gemeen met me hebben." Hij keek haar lichtjes grijnzend aan, ze was nieuwsgierig en dat zag hij aan haar glinsterende ogen en was best schattig... Wat dacht hij nu? Hij vond een meisje schattig... Dat gebeurde ook niet veel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 23:28

"Dus, punt een: we houden van honden, punt twee: we houden allebei van water, punt drie: we houden ervan om Drop te verwennen hier. Dat is toch al redelijk als je weet dat weinigen iets gemeen met me hebben."zei Sasuke en hij keek haar lichtjes grijnzend aan. "Hou jij ook van water?" reageerde ze. Ze wist al dat hij van Drop hield en van honden, maar dat hij ook van water hield, kon ze zich niet herinneren van hem. "Ik denk niet dat je zo geobsedeerd bent als ik door water, maar het kan best." Ze glimlachte. Ze kon zich niet herinneren hoe vaak ze al gelachen had, hoe vaak ze Sasuke dankbaar was geweest... Ze had het naar haar zin, voor het eerst dat ze hier was.


(Laatste post voor vandaag =) morgen komt zeker een nieuwe post. x)
(ontstaat hier iets? ghehe.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 23:37

"Je mag best eens alles opsommen, want ik ben best benieuwd." Ze zette haar ellebogen op tafel en liet haar kin rusten op haar vuisten. Met ogen die glinsterden van nieuwsgierigheid keek ze Sasuke aan, wachtend op zijn antwoord. "Dus, punt een: we houden van honden, punt twee: we houden allebei van water, punt drie: we houden ervan om Drop te verwennen hier. Dat is toch al redelijk als je weet dat weinigen iets gemeen met me hebben."zei Sasuke en hij keek haar lichtjes grijnzend aan. "Hou jij ook van water?"
"Ik ga elke dag naar het meer om te zwemmen of naar de waterval, dat hang er helemaal van af eigenlijk." zei hij met een simpele glimlach. "Ik denk niet dat je zo geobsedeerd bent als ik door water, maar het kan best." Ze glimlachte. "Hmm je kan het een dagelijkse routine noemen, mij en mijn zwempartijtjes. Dus je kan het een lichte obsessie noemen, je hebt me ontmoet aan het meer, want ik wou feitelijk gaan zwemmen. Maar ze dachten er anders over blijkbaar" zei hij grijnzend en hij dronk zijn glas water leeg. Ja hij had het hier best wel naar zijn zin sinds hij Rayne beter leerde kennen.

(Voor mij een weet en voor jou een vraag :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 10:35

"Hmm je kan het een dagelijkse routine noemen, mij en mijn zwempartijtjes. Dus je kan het een lichte obsessie noemen, je hebt me ontmoet aan het meer, want ik wou feitelijk gaan zwemmen. Maar ze dachten er anders over blijkbaar" zei Sasuke grijnzend en hij dronk zijn glas water leeg. Rayne hield haar hoofd wat schuin en vroeg: "Wie dacht er anders over?" Nu was het haar beurt om te vragen en te vragen en te vragen, zoals Sasuke deed in het begin. Ze legde een arm op tafel en de andere bleef onder haar kin.


(Dat verklaart een heleboel... Denk ik.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 12:43

"Hou jij ook van water?" vroeg Rayne aan Sasuke en hij grijnsde lichtjes."Hmm je kan het een dagelijkse routine noemen, mij en mijn zwempartijtjes. Dus je kan het een lichte obsessie noemen, je hebt me ontmoet aan het meer, want ik wou feitelijk gaan zwemmen. Maar ze dachten er anders over blijkbaar" zei Sasuke grijnzend en hij dronk zijn glas water leeg. Rayne hield haar hoofd wat schuin en vroeg: "Wie dacht er anders over?" Nu was het haar beurt om te vragen en te vragen en te vragen, zoals Sasuke deed in het begin. Ze legde een arm op tafel en de andere bleef onder haar kin. "Goh diegene van hierboven waarvan ik denk dat die toch niet bestaat, maar voor mij is het een uitdrukking dat alles anders liep dan dat ik had verwacht." Hij keek even naar zijn gsm en zag dat het al halfzeven 's avonds was. Hij keek er even geschrokken naar, amai het was al laat. De tijd vloog letterlijk voorbij. Hij grijnsde even, ja hij had zich op het einde goed geamuseerd en misschien daarom dat het allemaal zo snel vooruit is gegaan. Hij keek even naar de barman die nog steeds probeerde een meisje te scoren. Sasuke moest daarvoor lachen, je moest gewoon zijn wie je bent en dan kwam alles in orde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 14:36

"Goh diegene van hierboven waarvan ik denk dat die toch niet bestaat, maar voor mij is het een uitdrukking dat alles anders liep dan dat ik had verwacht." zei Sasuke. Hij keek op zijn gsm en keek even geschrokken. Toen grijnsde hij en keek naar de barman. Sasuke moest lachen, waarschijnlijk om zijn trucjes om meisjes te scoren. "Die barman doet echt veel te veel moeite," zuchtte Rayne. "Om een meisje te scoren moet je gewoon jezelf zijn en niet één of ander stom trucje doen om cocktails te maken. Meisjes willen liever hun drankje dan zo'n hele show. Jij denkt er ook zo over, toch?" Rayne glimlachte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 14:53

ayne hield haar hoofd wat schuin en vroeg: "Wie dacht er anders over?" Nu was het haar beurt om te vragen en te vragen en te vragen, zoals Sasuke deed in het begin. Ze legde een arm op tafel en de andere bleef onder haar kin. "Goh diegene van hierboven waarvan ik denk dat die toch niet bestaat, maar voor mij is het een uitdrukking dat alles anders liep dan dat ik had verwacht." Hij keek even naar zijn gsm en zag dat het al halfzeven 's avonds was. Hij keek er even geschrokken naar, amai het was al laat. De tijd vloog letterlijk voorbij. Hij grijnsde even, ja hij had zich op het einde goed geamuseerd en misschien daarom dat het allemaal zo snel vooruit is gegaan. Hij keek even naar de barman die nog steeds probeerde een meisje te scoren. Sasuke moest daarvoor lachen, je moest gewoon zijn wie je bent en dan kwam alles in orde. "Die barman doet echt veel te veel moeite," zuchtte Rayne. "Om een meisje te scoren moet je gewoon jezelf zijn en niet één of ander stom trucje doen om cocktails te maken. Meisjes willen liever hun drankje dan zo'n hele show. Jij denkt er ook zo over, toch?" Rayne glimlachte vriendelijk. "Ik denk daar ook zo over, ik ben gewoon mezelf en als mensen dat niet kunnen accepteren moeten ze het maar afbollen." Hij keek Rayne met een lichte glimlach aan. Ja ze had gelijk: just be yourself, everything will be alright. "Jij denkt er dan ook zo over, zie je hoeveel we gemeen hebben?" zei hij al grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 15:01

"Ik denk daar ook zo over, ik ben gewoon mezelf en als mensen dat niet kunnen accepteren moeten ze het maar afbollen."zei Sasuke. Hij keek Rayne met een lichte glimlach aan. "Jij denkt er dan ook zo over, zie je hoeveel we gemeen hebben?" zei hij licht grijnzend. Rayne glimlachte geamuseerd en ze lachte: "Ja, da's waar... Hmmm, wat zouden we nog allemaal gemeen hebben?" Ze lachte en draaide haar hoofd een beetje schuin. Ze dacht even en riep toen: "Hoe denk jij over liefde? Misschien denken we daar het zelfde over!" Het was het eerste dat in haar opkwam, maar ze wist niet hoe het kwam.

(Laten we er eens een verrassende draai aan geven =D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 15:14

"Ik denk daar ook zo over, ik ben gewoon mezelf en als mensen dat niet kunnen accepteren moeten ze het maar afbollen."zei Sasuke. Hij keek Rayne met een lichte glimlach aan. "Jij denkt er dan ook zo over, zie je hoeveel we gemeen hebben?" zei hij licht grijnzend. Rayne glimlachte geamuseerd en ze lachte: "Ja, da's waar... Hmmm, wat zouden we nog allemaal gemeen hebben?" Ze lachte en draaide haar hoofd een beetje schuin. Ze dacht even en riep toen: "Hoe denk jij over liefde? Misschien denken we daar het zelfde over!" Sasuke dacht even na. "Liefde is iets onbeschrijfelijks, iets wat opeens bij je opkomt en iets waar je niet snel vanaf geraakt. Liefde is iets moois maar ook iets wreeds. De mooie kant: je bent verliefd iemand, je zegt dat en de gevoelens zijn wederzijds. De wrede kant: je wordt afgewezen. Liefde is iets wat je overkomt eigenlijk. Zo denk ik er over." zei hij zachtjes en hij wreef over de kop van Drop, iets wat hem rustig maakte. Hij keek even met een glimlach naar Drop en hij keek dan weer naar Rayne. Misschien moest hij maar eens vragen hoe zij er over dacht. "Hoe denk jij over Liefde Rayne?" Hij was best nieuwsgierig. Zij vroeg het, dus hij had alle recht om hetzelfde terug te vragen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 15:40

Sasuke dacht even na en zei toen zachtjes: "Liefde is iets onbeschrijfelijks, iets wat opeens bij je opkomt en iets waar je niet snel vanaf geraakt. Liefde is iets moois maar ook iets wreeds. De mooie kant: je bent verliefd iemand, je zegt dat en de gevoelens zijn wederzijds. De wrede kant: je wordt afgewezen. Liefde is iets wat je overkomt eigenlijk. Zo denk ik er over." Hij wreef over de kop van Drop en keek weer naar Rayne. Toen vroeg hij: "Hoe denk jij over Liefde Rayne?" Rayne glimlachte, haalde diep adem en zei: "Ik vind dat je liefde eigenlijk iets is dat je niet kan beschrijven. Je kan het gemakkelijk beginnen, maar moeilijk stoppen. Het kan plots komen of geleidelijk aan. Verliefd worden is een risico nemen: ofwel word je hart gebroken, ofwel niet. Ik word dus niet snel verliefd omdat ik bang ben risico's te nemen." Ze glimlachte en zei: "Iedereen denkt anders over liefde."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 18:32

Sasuke dacht even na en zei toen zachtjes: "Liefde is iets onbeschrijfelijks, iets wat opeens bij je opkomt en iets waar je niet snel vanaf geraakt. Liefde is iets moois maar ook iets wreeds. De mooie kant: je bent verliefd iemand, je zegt dat en de gevoelens zijn wederzijds. De wrede kant: je wordt afgewezen. Liefde is iets wat je overkomt eigenlijk. Zo denk ik er over." Hij wreef over de kop van Drop en keek weer naar Rayne. Toen vroeg hij: "Hoe denk jij over Liefde Rayne?" Rayne glimlachte, haalde diep adem en zei: "Ik vind dat je liefde eigenlijk iets is dat je niet kan beschrijven. Je kan het gemakkelijk beginnen, maar moeilijk stoppen. Het kan plots komen of geleidelijk aan. Verliefd worden is een risico nemen: ofwel word je hart gebroken, ofwel niet. Ik word dus niet snel verliefd omdat ik bang ben risico's te nemen." Ze glimlachte en zei: "Iedereen denkt anders over liefde."
Ze dacht er wel deels hetzelfde over als hij, maar toch waren er verschillen. Hij nam meestal de risico's, ook al deed het pijn, hij wou dat de andere partij wist hoedat hij zich voelde tegenover haar. "Ik ben wel iemand die die risico's neemt, ook al doet het pijn. Dan weet die ene persoon teminste hoe ik me voel en waarom ik die gevoelens bijvoorbeeld heb." Hij keek haar licht glimlachend aan en keek dan even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 18:38

"Ik ben wel iemand die die risico's neemt, ook al doet het pijn. Dan weet die ene persoon teminste hoe ik me voel en waarom ik die gevoelens bijvoorbeeld heb." zei Sasuke. Hij keek haar licht glimlachend aan en keek dan even rond. Rayne reageerde: "Ik neem nooit risico's, ik word enkel verliefd als ik zeker weet dat het wederzijds is. Maar ik moet het echt zeker weten, als ik het niet 100% zeker ben, dan zal ik ook niet verliefd worden." Ze dronk snel wat van haar water en dacht aan die ene jongen van op Cassia. Zij was echt smoorverliefd en ze was ook met hem geweest, en toen had hij haar hart gebroken. Sindsdien is ze nooit meer verliefd geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 18:50

"Ik vind dat je liefde eigenlijk iets is dat je niet kan beschrijven. Je kan het gemakkelijk beginnen, maar moeilijk stoppen. Het kan plots komen of geleidelijk aan. Verliefd worden is een risico nemen: ofwel word je hart gebroken, ofwel niet. Ik word dus niet snel verliefd omdat ik bang ben risico's te nemen." Ze glimlachte en zei: "Iedereen denkt anders over liefde."
Ze dacht er wel deels hetzelfde over als hij, maar toch waren er verschillen. Hij nam meestal de risico's, ook al deed het pijn, hij wou dat de andere partij wist hoedat hij zich voelde tegenover haar."Ik ben wel iemand die die risico's neemt, ook al doet het pijn. Dan weet die ene persoon teminste hoe ik me voel en waarom ik die gevoelens bijvoorbeeld heb." zei Sasuke. Hij keek haar licht glimlachend aan en keek dan even rond. Rayne reageerde: "Ik neem nooit risico's, ik word enkel verliefd als ik zeker weet dat het wederzijds is. Maar ik moet het echt zeker weten, als ik het niet 100% zeker ben, dan zal ik ook niet verliefd worden."
"Ik ben nooit afgewezen geweest, tot nu toe dan toch. Maar ik word van mezelf niet snel verliefd omdat ik gewoon hoge eisen heb. Maar tot nu toe doen maar twee meisjes aan mijn normen, mijn vorige vriendin Vivespa die helaas is vertrokken zonder er ooit maar iets van te vertellen en... Rhine." Bij het laatste werd zijn blik wat somber.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 18:56

"Ik ben nooit afgewezen geweest, tot nu toe dan toch. Maar ik word van mezelf niet snel verliefd omdat ik gewoon hoge eisen heb. Maar tot nu toe doen maar twee meisjes aan mijn normen, mijn vorige vriendin Vivespa die helaas is vertrokken zonder er ooit maar iets van te vertellen en... Rhine."zei Sasuke. Rayne keek een beetje schuin en vroeg nieuwsgierig: "Rhine? Maar Rhine is toch al met Sasori?" Ze schrok een beetje. Was Sasuke zo iemand die meisjes afpakte van jongens? Ze dronk haar water leeg en haalde snel een nieuw drankje om even te ontsnappen. Ze bleef aan de bar staan, starend naar de barman die duidelijk een van de meisjes gescoord had. Waarom waren jongens zo... Apart? Ze bleef maar waters bestellen. Na even werd het water haar beu en bestelde ze een cocktail, met alcohol. Ze dronk hem in een keer leeg en voelde zich wat duizelig. Ze bestelde er nog een en dronk die ook leeg. Ze leunde op de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 28 2012, 19:51

Hij keek haar licht glimlachend aan en keek dan even rond. Rayne reageerde: "Ik neem nooit risico's, ik word enkel verliefd als ik zeker weet dat het wederzijds is. Maar ik moet het echt zeker weten, als ik het niet 100% zeker ben, dan zal ik ook niet verliefd worden."
"Ik ben nooit afgewezen geweest, tot nu toe dan toch. Maar ik word van mezelf niet snel verliefd omdat ik gewoon hoge eisen heb. Maar tot nu toe doen maar twee meisjes aan mijn normen, mijn vorige vriendin Vivespa die helaas is vertrokken zonder er ooit maar iets van te vertellen en... Rhine."zei Sasuke. Rayne keek een beetje schuin en vroeg nieuwsgierig: "Rhine? Maar Rhine is toch al met Sasori?" Ze schrok een beetje. "Dat weet ik, daarom neem ik geen initiatief." zei hij zachtjes en dan rende Rayne naar de bar en begon daar als een gek cocktails te drinken. Sasuke haalde zijn schouders en hij pakte zijn boeltje bijeen. Hij legde wat geld op de tafel, genoeg voor de cocktails en de watertjes. Hij stond op en hij keek nog even naar Rhine en naar Drop en zei tegen het dier. "Hou je baasje in het oog beloofd?" Drop blafte even en Sasuke glimlachte en hij aaide over de kop van het dier. Hij verliet de bar en hij ging weg.

(topic uit.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just friends ~ Rayne/Sasuke   Just friends ~ Rayne/Sasuke - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just friends ~ Rayne/Sasuke

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hi, i'm Rayne!
» Rayne Meryl Float
» GZ || Friends for a Rebel
» Perhaps we can part as friends||Lie
» New places.. New friends.. [Syl]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-