PortalIndexHi, i'm Rayne! HpD5UwnHi, i'm Rayne! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Hi, i'm Rayne!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Florence

Miss Florence

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimedo jul 12 2012, 21:42

Rayne stapte op haar favoriete blauwe slippers naar het meer, die nu al haar een van haar favoriete plaatsen was. Er was water, dus het was er een PARADIJS volgens Rayne. Ze had haar husky'tje Drop meegenomen, hij liep enthousiast aan haar hemelsblauwe lijn. Ze kwamen aan aan het meer. Rayne trok haar schoenen uit, ging aan de oever zitten en stak haar voeten in het water. Ze sloot haar ogen en ging languit in het vochtige gras liggen. Drop liep enthousiast heen en weer en sprong in het water om het meer rond te zwemmen. "Drop!" riep Rayne en de hond rende uit het meer. Hij schudde zijn vacht uit. De druppels volgen op Rayne. Ze genoot ervan. Plots hoorde ze voetstappen naast haar.

[Open voor iedereen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimedo jul 12 2012, 22:06

You should give up… on me giving up!

Sasuke liep met zijn handen in zijn zakken langs het meer. Niets kon hem nog vrolijk maken, zeker niet het feit dat het weer prachtig was. Het liefst had hij nu enorm slecht weer: regen dat met bakken uit de lucht viel, onweer en de bliksem die om de vijf seconden insloeg. Ja, dat was zijn favoriete weer op dit moment. En zijn gezicht sprak zeker boekdelen. Hij keek opvallend zuur in de richting van een meisje dat op helblauwe slippers liep met een hond naast zich. Ze trok ze uit en ging aan de oever zitten. Zijn ondertussen rood geworden volgden elke beweging die ze maakte. Zo werkte de sharingan, het kopiëren en analyseren van bewegingen wanneer hij maar wilde. De hond van het meisje was zo enthousiast dat Sasuke er haast van over de nek ging. Walgelijk hoe die beesten geen zorgen konden hebben en gewoon vrolijk konden zijn wanneer ze maar wilden. Het meisje ging dan in het gras liggen dat volgens Sasuke best vochtig was, zo te zien. Sasuke besloot maar te naderen want het had toch geen zin om te kijken wat ze deed want dat was om van in slaap te vallen. Hij geeuwde en dat was de bevestiging op wat hij dacht: het was oersaai. Hij was er bijna en dan riep het meisje de hond uit het water die blijkbaar Drop heette. Drop schudde zijn vacht uit op zowel Sasuke, als op het meisje. Sasuke keek geïrriteerd naar de hond met zijn bloedrode ogen en dan keek hij weer naar het meisje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimevr jul 13 2012, 10:04

Rayne schrok. Ze opende haar ogen en keek in de ogen van een andere jongen. Ze huiverde van zijn rode ogen. Rayne hield niet echt van rood... "Hoi, ik ben Rayne," zei ze vriendelijk. Plots voelde ze druppels op haar schouders. Ze keek omhoog. Regenwolken pakten samen. Ze trok haar slippers weer aan en keek omhoog. De koude regen druppelde op haar gezicht. Ze glimlachte.

-OMG, ik ben inspiloos! Kort en flut =s -
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimevr jul 13 2012, 10:15

Sasuke besloot maar te naderen want het had toch geen zin om te kijken wat ze deed want dat was om van in slaap te vallen. Hij geeuwde en dat was de bevestiging op wat hij dacht: het was oersaai. Hij was er bijna en dan riep het meisje de hond uit het water die blijkbaar Drop heette. Drop schudde zijn vacht uit op zowel Sasuke, als op het meisje. Sasuke keek geïrriteerd naar de hond met zijn bloedrode ogen en dan keek hij weer naar het meisje. Het meisje leek hem eng te vinden en dat was goed genoeg voor hem. Het kon hem geen ene moer schelen als ze hem eng vond, misschien was het maar beter zo ook. "Hoi, ik ben Rayne," zei ze vriendelijk. Ze was wel vriendelijk, maar zijn stem bleef onverschillig als hij wilde antwoorden: "Sasuke Uchiha" Hij ging naast haar zitten en hij keek dan naar de lucht. Mooi, de donkere wolken naderden en er vormde zich regen die met bakken uit de lucht viel. Dat was al een geruststelling voor hem, nu was het goede weer weg en er vormde zich enorm slecht weer waarin Sasuke zich thuisvoelde. Maar dat leek Rayne niet te deren. Ze glimlachte omdat de regen op haar gezicht viel. Sasuke was ondertussen al druipnat wat hij nu niet echt bepaald fijn vond, maar alles was beter dan de zon. Zijn zwarte plukken kleefden aan zijn gezicht en hij haalde ze uit zijn ogen sinds ze een beetje lang werden. Zijn haar vanachter bleef mooi rechtop staan dankzij een spreuk die daar had op gedaan dat zijn haar vanachter altijd mooi in model bleef, dan moest hij niet zo lang voor de spiegel staan en dat was dus tijdsbesparing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimevr jul 13 2012, 19:59

"Sasuke Uchiha" antwoordde de jongen. Sasuke ging naast haar zitten. Hij was kletsnat intussen, net als Rayne. Haar lange lichtblauwe haren kleefden vanachter aan haar donkerblauwe jurk, haar strik hing doorweekt vanachter haar haar. Ze maakte hem voorzichtig los en deed hem dan weer goed. Ze haalde uit haar blauwe tas een wit vestje met een blauw riempje en deed het aan. Ze haalde haar voeten uit het meer en trok haar slippers aan. "Hoe gaat het?" vroeg ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimevr jul 13 2012, 22:50

"Hoi, ik ben Rayne," zei ze vriendelijk. Ze was wel vriendelijk, maar zijn stem bleef onverschillig als hij wilde antwoorden: "Sasuke Uchiha" Hij ging naast haar zitten en hij keek dan naar de lucht. Mooi, de donkere wolken naderden en er vormde zich regen die met bakken uit de lucht viel. Dat was al een geruststelling voor hem, nu was het goede weer weg en er vormde zich enorm slecht weer waarin Sasuke zich thuisvoelde. Maar dat leek Rayne niet te deren. Ze glimlachte omdat de regen op haar gezicht viel. Sasuke was ondertussen al druipnat wat hij nu niet echt bepaald fijn vond, maar alles was beter dan de zon. Zijn zwarte plukken kleefden aan zijn gezicht en hij haalde ze uit zijn ogen sinds ze een beetje lang werden. Zijn haar vanachter bleef mooi rechtop staan dankzij een spreuk die daar had op gedaan dat zijn haar vanachter altijd mooi in model bleef, dan moest hij niet zo lang voor de spiegel staan en dat was dus tijdsbesparing. Rayne haalde uit haar tas weer een extra kledingsstuk, hoe in godsnaam konden meisjes altijd zoveel kleren meezeulen, dat was toch totaal niet handig. Hij zuchte diep. "Hoe gaat het?" vroeg ze vriendelijk. "Onverschillig" was zijn eenvoudige antwoord. Hij voelde zich niet goed, noch slecht. Hij zweeg en keek voor zich uit terwijl de regen normaal gezien zijn gezicht moest vertroebelen, maar met de sharingan, zijn rode ogen, zag hij net zo goed als bij normaal weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimeza jul 14 2012, 12:39

"Hoe gaat het?" vroeg Rayne. "Onverschillig"antwoordde Sasuke. Rayne knikte even. Dat was best een kort antwoord. Drop ging op Rayne's schoot zitten, het teken dat hij iets wou. Ze haalde uit haar tas een doosje met snoepjes en gaf er eentje aan hem. Verveeld ging Rayne op haar rug liggen. Sasuke zei niet erg veel. Rayne zuchtte, haalde een flesje water uit haar tasje en dronk het op. Ze zuchtte en vroeg: "Heb jij geen huisdieren?"Ze keek even rond. Drop zat een vogel achterna. Hij had altijd wel iets te doen, maar de verveling sloeg bij Rayne snel toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimeza jul 14 2012, 18:40

Rayne haalde uit haar tas weer een extra kledingsstuk, hoe in godsnaam konden meisjes altijd zoveel kleren meezeulen, dat was toch totaal niet handig. Hij zuchte diep. "Hoe gaat het?" vroeg Rayne. "Onverschillig"antwoordde Sasuke. Rayne knikte even. Het korte antwoord was typisch voor hem, zeker als hij geen zin had in praten. Rayne vond het blijkbaar niet al te prettig dat Sasuke niet zo spraakzaam was en ze ging op haar rug liggen. Ze nam vervolgens een fles water en dronk het op. Ze zuchtte en vroeg: "Heb jij geen huisdieren?"Ze keek even rond. Drop zat een vogel achterna."Nee, ik heb geen huisdieren Rayne" Ze verveelde zich dood blijkbaar en Sasuke keek haar aan. "Vanwaar komt je hond? Waar heb je hem gekregen?" Hij begon vragen te verzinnen zodat ze zich niet al te snel begon te vervelen. "Hoe oud is je hond?" Hij ging met zijn hand over da vacht van Drop en hij begon hem te aaien. Hij glimlachte heel eventjes maar die glimlach verdween weer. Hij keek weer naar het meer en zijn blik werd glazig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimezo jul 15 2012, 11:13

"Nee, ik heb geen huisdieren Rayne." Sasuke keek Rayne aan en vroeg: "Vanwaar komt je hond? Waar heb je hem gekregen? Hoe oud is je hond?" Sasuke begon de hond te aaien. Hij glimlachte even, heel even. Hij keek naar het meer. Rayne haalde diep adem en zei: "Hij komt, net zoals mij, van Cassia. Daarom houd-ie zo van water. Hij is op Cassia geboren, net op dezelfde dag als ik, maar wel in andere jaren. Hij is nu 9 jaar oud. Ik ben 6 jaar ouder dan hem." Ze glimlachte. "Ik heb hem gekregen van mijn vader toen ik 8 was, maar 3 dagen nadat ik hem heb gekregen, is mijn vader, en ook bijna al de rest van mijn familie, overleden. In een busongeluk. En op mijn 16e is mijn moeder ook overleden. Het is nu dus enkel ik en mijn zus Emma." Er liep een traan langs haar wang, maar nadien volgden er nog meer tranen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimezo jul 15 2012, 21:19

(als die hond negen jaar is = 63 mensenjaren)

"Nee, ik heb geen huisdieren Rayne." Sasuke keek Rayne aan en vroeg: "Vanwaar komt je hond? Waar heb je hem gekregen? Hoe oud is je hond?" Sasuke begon de hond te aaien. Hij glimlachte even, heel even. Hij keek naar het meer. Rayne haalde diep adem en zei: "Hij komt, net zoals mij, van Cassia. Daarom houd-ie zo van water. Hij is op Cassia geboren, net op dezelfde dag als ik, maar wel in andere jaren. Hij is nu 9 jaar oud. Ik ben 6 jaar ouder dan hem." Ze glimlachte. "Ik heb hem gekregen van mijn vader toen ik 8 was, maar 3 dagen nadat ik hem heb gekregen, is mijn vader, en ook bijna al de rest van mijn familie, overleden. In een busongeluk. En op mijn 16e is mijn moeder ook overleden. Het is nu dus enkel ik en mijn zus Emma." Er liep een traan langs haar wang, maar nadien volgden er nog meer tranen. Sasuke bood haar een papieren zakdoek aan en keek dan weer naar het meer. "Mijn broer heeft heel onze familie vermoordt waar ik bij was, vroeger kon ik het gezicht nooit onderscheiden maar nu weet ik zeker dat hij het heeft gedaan. Spijtig genoeg is hij hier ook op Starshine academy" Hij zweeg maar liet geen traan. Hij had er geen behoefte aan. Langzaam trok hij Rayne tegen zich aan. "Je moet je er over zetten, dat heb ik ook gedaan, zo kan je er beter mee om. Je hond is wel erg oud, maar wel energiek zie ik. Maar eigenlijk, ben jij niet ouder dan je hond, maar is hij ouder. 1 hondenjaar is gelijk aan 7 mensenjaren." Hij keek haar aan en liet haar los. Hij voelde zich er niet echt gemakkelijk bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimezo jul 22 2012, 19:28

(seriously? =o *omg*)

Sasuke bood Rayne een zakdoek aan. Toen zei hij: "Mijn broer heeft heel onze familie vermoordt waar ik bij was, vroeger kon ik het gezicht nooit onderscheiden maar nu weet ik zeker dat hij het heeft gedaan. Spijtig genoeg is hij hier ook op Starshine academy" Hij zweeg en trok Rayne tegen zich aan. "Je moet je er over zetten, dat heb ik ook gedaan, zo kan je er beter mee om. Je hond is wel erg oud, maar wel energiek zie ik. Maar eigenlijk, ben jij niet ouder dan je hond, maar is hij ouder. 1 hondenjaar is gelijk aan 7 mensenjaren." Hij liet Rayne los. "Oh," was het enige wat ze kon zeggen. Ze keek naar het meer. Het meer was zo zorgeloos. "Ik weet niet meer wat te zeggen... Hmmm." bekende ze. Ze lachte even. Ze dacht even na en vroeg toen snel: "Ehh... Heb je misschien zin om eens... af te spreken? In de Jolly Jester of zo?" Ze bloosde en keek snel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimezo jul 22 2012, 20:20

Sasuke's zwarte haren wapperden in de wind want er was veel wind. Maar hij ergerde zich er niet aan sinds zijn humeur niet zo slecht was, maar al zag je het niet aan zijn gezicht. Toen Rayne sprak over de dood van haar ouders, was de enigste actie die Sasuke deed, haar een zakdoek aanbieden, ze had het vast wel nodig want ze huilde. "Mijn broer heeft heel onze familie vermoordt waar ik bij was, vroeger kon ik het gezicht nooit onderscheiden maar nu weet ik zeker dat hij het heeft gedaan. Spijtig genoeg is hij hier ook op Starshine academy" Sasuke zat daar, met Rayne tegen zich aan gedrukt. Al snapte hij niet waarom hij die actie deed. "Je moet je er over zetten, dat heb ik ook gedaan, zo kan je er beter mee om. Je hond is wel erg oud, maar wel energiek zie ik. Maar eigenlijk, ben jij niet ouder dan je hond, maar is hij ouder. 1 hondenjaar is gelijk aan 7 mensenjaren." Hij liet Rayne los, hij had haar genoeg vastgehouden naar zijn mening. Hij was niet zo het knuffelbare type meer, niet sinds Viv weg was. Ze was gewoon vertrokken zonder nog iets te zeggen, dat was iets wat hem razend maakte vanbinnen, maar aan de buitekant zag je gewoon een jongen die geen emoties toonde omdat hij bang was, diep vanbinnen, om weer zo behandelt te worden. "Oh" zei het meisje met een blauwe haar en de strik in haar haar, blijkbaar had ze daar geen idee van. "Ik weet niet meer wat te zeggen... Hmmm." bekende ze. Ze lachte even. Sasuke gaf haar gelijk, hij wist ook niet wat zeggen want zijn spraakvermogen was nu niet bepaald iets waarvan hij hield. Hij was geen man van veel woorden. Zijn blik gleed over het meisje en zijn rode ogen gingen dan naar het meer. Ze dacht even na en vroeg toen snel: "Ehh... Heb je misschien zin om eens... af te spreken? In de Jolly Jester of zo?" Hij trok zijn wenkbrauw omhoog bij hetgene wat hij net hoorde. Vroeg ze hem nu uit? Hij keek haar aan en inderdaad, hij had gelijk want haar reactie onthulde alles. Ze bloosde en keek snel weg. Hij dacht na, het was nog niet zo lang geleden dat die problemen waren ontstaan, maar hij haalde zijn schouders daarbij op. "Natuurlijk, als jij mij straks de weg wijst naar daar.. Rayne." zei hij en hij rekte zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimezo jul 22 2012, 20:29

Hij trok zijn wenkbrauw op en keek haar aan. Hij dacht even na en zei toen snel: "Natuurlijk, als jij mij straks de weg wijst naar daar.. Rayne." Hij rekte zich uit. "Als vrienden, hè." verduidelijkte ze. Ze stond op, riep: "Drop!! Hier komen!" Ze strekte haar benen en wachtte tot Drop bij haar terug kwam. "Vind je het erg als ik Drop meebreng? Als je dat liever niet hebt, is dat oké, hoor... Hmm." Ze nam haar spullen bij elkaar en wachtte op antwoord van Sasuke, voordat ze zich ging klaarmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitimezo jul 22 2012, 20:38

Sasuke was weer diep in gedachten verzonken. Hij miste zijn broer verschrikkelijk. Hij had nood aan zijn oudere broer voor raad sinds hij zich best eenzaam voelde ook al was hij omringd met vrienden, die hij niet echt had. "Oh" zei het meisje met een blauwe haar en de strik in haar haar, blijkbaar had ze daar geen idee van. "Ik weet niet meer wat te zeggen... Hmmm." bekende ze. Ze lachte even. Sasuke gaf haar gelijk, hij wist ook niet wat zeggen want zijn spraakvermogen was nu niet bepaald iets waarvan hij hield. Hij was geen man van veel woorden. Zijn blik gleed over het meisje en zijn rode ogen gingen dan naar het meer. Ze dacht even na en vroeg toen snel: "Ehh... Heb je misschien zin om eens... af te spreken? In de Jolly Jester of zo?" Hij trok zijn wenkbrauw omhoog bij hetgene wat hij net hoorde. Vroeg ze hem nu uit? Hij keek haar aan en inderdaad, hij had gelijk want haar reactie onthulde alles. Ze bloosde en keek snel weg. Hij dacht na, het was nog niet zo lang geleden dat die problemen waren ontstaan, maar hij haalde zijn schouders daarbij op. "Natuurlijk, als jij mij straks de weg wijst naar daar.. Rayne." zei hij en hij rekte zich uit. "Als vrienden, hè." verduidelijkte ze. Ze stond op, riep: "Drop!! Hier komen!" Ze strekte haar benen en wachtte tot Drop bij haar terug kwam. "Vind je het erg als ik Drop meebreng? Als je dat liever niet hebt, is dat oké, hoor... Hmm." Sasuke dacht in zichzelf: Ja zeker, tot je meer wilt... Hij stond op en dan vroeg het meisje of het erg was dat haar hond erbij was. Hij schudde zijn hoofd "Nee dat is oké voor mij." Hij raapte zijn spullen bij elkaar en hij deed zijn schoudertas om. Hij geeuwde eens en hij besefte dat hij best honger had. "Kom we gaan.."

(maak jij een nieuw topic? ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Hi, i'm Rayne! UTL8oxA PROFILE
Hi, i'm Rayne! UTL8oxA MAGICIAN

Hi, i'm Rayne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, i'm Rayne!   Hi, i'm Rayne! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hi, i'm Rayne!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rayne Meryl Float
» Just friends ~ Rayne/Sasuke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-