PortalIndexJust a drink [Deidara] - Pagina 3 HpD5UwnJust a drink [Deidara] - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just a drink [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimedi jul 24 2012, 22:07

"Thanks for comforting me, miss obvious." zei hij al lachend. Ze grinnikte. Ja oké misschien was ze soms iets te eerlijk. Maar ach ja dat was gewoon één van haar vreemde trekjes. Mensen hadden zo'n stemmetje in hun hoofd dat vertelde bepaalde dingen best niet luidop te zeggen, wel dat stemmetje had Sue dus niet. "Kom maar... Hm" zei hij zachtjes en hij trok haar tegen zich aan. Hij zette haar op zijn schoot en hij glimlachte. Ze keek hem aan met een nog steeds wat twijfelende glimlach. Hem pijn doen was wel het laatste wat ze wilde. "Jij mag alles liefje." Ze moest blozen en ze drukte een zoen op de plaats presies tussen zijn wenkbrauwen. Pas op met wat je zegt deidei. Zei ze grinnikend. Ja hij moest uitkijken bij het woord álles. Ze vond het leuk om hier zo te zitten die vrolijke glimlach wou dus ook echt niet meer van haar gezicht gaan. Ze liet haar vingers over zijn armen lopen recht naar de plaats waar zijn tattoo staat ze keek er gefasineerd naar. Hoe lang heb je die eigenlijk al? Vroeg ze nieuwsgierig. Sue wist niet of ze zelf een tattoo had dat kon ze zich niet herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimedi jul 24 2012, 22:53

Hij zweeg en legde zijn hoofd op haar schouder en hij zuchtte gelukzalig. Ze aaide over zijn hoofd." Dit is ook allemaal nieuw voor mij Deidei. Jij bent mijn eerste liefde, voor zover ik weet teminste." Zei ze met een kleine grijns. "Thanks for comforting me, miss obvious." zei hij al lachend. Ze grinnikte, ja ze was soms té rechtuit. Hij grijnsde zachtjes. "Kom maar... Hm" zei hij zachtjes en hij trok haar tegen zich aan. Hij zette haar op zijn schoot en hij glimlachte. Ze keek hem aan met een nog steeds wat twijfelende glimlach. "Jij mag alles liefje." Ze moest blozen en ze drukte een zoen op de plaats presies tussen zijn wenkbrauwen. Pas op met wat je zegt deidei. Zei ze grinnikend. "Niet bij jou, jij mag alles liefste schat... Hm" Ze vond het klaarblijkelijk leuk hier te zitten want ze glimlachte al de hele tijd. Ze liet haar vingers over zijn armen lopen recht naar de plaats waar zijn tattoo staat ze keek er gefasineerd naar. "Hoe lang heb je die eigenlijk al?" Vroeg ze nieuwsgierig. "Al vrij lang, ongeveer drie jaar." Hij grijnsde en nam haar hand vast en kuste het. Hij legde haar hand weer op zijn tattoo. Hij ging met zijn hand over haar buik en hij glimlachte. "Sue, wat zie jij eigenlijk in me?" Hij keek haar met een vragende blik aan en hij begon weer te grijnzen. Hij grinnikte en keek dan even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimedi jul 24 2012, 23:37

"Niet bij jou, jij mag alles liefste schat... Hm" Ze keek hem eerst even aan met een opgetrokken wenkbrauw, maar har iet wat verbaasde blik veranderde snel in een liefdevolle blik met een warme glimlach. Echt álles Deidei? Dus ook dit? Vroeg ze grijnzend voor ze weer speels in zijn oorlel beet. Ze wist wat voor effect het vorige keer op hem gehad had. "Al vrij lang, ongeveer drie jaar." Was zijn antwoord op de tattoo vraag. Hij grijnsde en nam haar hand vast en kuste het. Hij legde haar hand weer op zijn tattoo. Hij ging met zijn hand over haar buik en hij glimlachte. Ze drukte kusjes op de kant van zijn hoofd die niet bedenkt werd door zijn bles. Wat is het eigenlijk?Vroeg ze verwijzend naar de tattoo. Ze vond het wel sexy die tattoo nog een pluspunt aan haar deidei. "Sue, wat zie jij eigenlijk in me?" Hij keek haar met een vragende blik aan en hij begon weer te grijnzen. Hij grinnikte en keek dan even rond. Ze stopte even met de kusjes en ze tuitte haar lippen voor ze grijnsde. Moet ik dat echt állemaal gaan opsommen? vroeg ze vleiend. Maar het was wel de waarheid het was nogal een waslijst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 15:21

"Niet bij jou, jij mag alles liefste schat... Hm" Ze keek hem eerst even aan met een opgetrokken wenkbrauw. maar har iet wat verbaasde blik veranderde snel in een liefdevolle blik met een warme glimlach. Echt álles Deidei? Dus ook dit? Vroeg ze grijnzend voor ze weer speels in zijn oorlel beet. Hij begon met zijn oog te twitchen en zijn gezicht werd weer vuurrood. "Al vrij lang, ongeveer drie jaar." Was zijn antwoord op de tattoo vraag. Hij grijnsde en nam haar hand vast en kuste het. Hij legde haar hand weer op zijn tattoo. Hij ging met zijn hand over haar buik en hij glimlachte. Ze drukte kusjes op de kant van zijn hoofd die niet bedenkt werd door zijn bles. "Wat is het eigenlijk?" Vroeg ze verwijzend naar de tattoo. "Het refereerd naar een mond.." Hij glimlachte. "Sue, wat zie jij eigenlijk in me?" Hij keek haar met een vragende blik aan en hij begon weer te grijnzen. Hij grinnikte en keek dan even rond. Ze stopte even met de kusjes en ze tuitte haar lippen voor ze grijnsde. "Moet ik dat echt állemaal gaan opsommen?" vroeg ze vleiend.
"Ja.. Hm" was zijn antwoord, hij wou het allemaal weten. "Ik wil het echt allemaal weten lieve schat." Hij grinnikte en keek haar geamuseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 15:49

ij begon met zijn oog te twitchen en zijn gezicht werd weer vuurrood. Ze grinnikte en ze liet zijn oorlelletje weer met rust ze kon alleen maar zacht lachen om zijn schattige rode koppie. "Het refereerd naar een mond.." Hij glimlachte. Ze trok een wenkbrauw op en ze keek hem met een schuin hoofd aan. Waarom laat je een mond op je borst tatoeëren? Vroeg ze rustig ze vond het best wel een raar idee maar ze grijnsde voor ze er een kus op drukte tja als het toch naar een mond verwees kon ze er net zo goed gebruik van maken of niet soms? "Ja.. Hm" was zijn antwoord. Daar was ze al bang voor geweest. "Ik wil het echt allemaal weten lieve schat." Hij grinnikte en keek haar geamuseerd aan. Ze zuchtte even en ze keek hem aan. Voor ze haar hoofd op zijn schouder legde zodat haar rug nu tegen zijn borst gedrukt was ze nam zijn hand en ze keek naar zijn vingers toen ze begon te spreken. Waarom ik je leuk vind? Eigenlijk is het rij simpel, maar toch ook weer niet. Ze zuchtte even en ze dacht na hoe ze dit het beste kon zeggen. Nou natuurlijk omdat je mijn leven hebt gered 2 keer zelfs, omdat je me laat lachen, omdat je echt niet opgeeft als ik je ergens probeer mee te verslaan. Omdat je zo schattig bent als je van Dango's aan het genieten bent en omdat ik ze ook mocht proeven, die waren heeel lekker trouwens. Ze liet haar vingers over zijn hand glijden. Omdat je zo verschrikkelijk lief en schattig bent omdat je haar zo grappig is en ook heel erg zacht. Omdat ik steeds blijf verdrinken in je prachtige ogen. Omdat ik je kunst zo fasinerend vind en ik hetzo ongeloofelijk cool en mooi vind hoe je praktisch alles kan opblazen Ze nam even een adempauze ze liep een lijst af in haar hoofd maar ze wist zeker dat ze nog vanalles aan het vergeten was. Omdat het zo ongeloofelijk lief is hoe je zelfs met je bindingsangst toch zo je best doet, omdat ik maar niet genoeg kan krijgen van die zachte lippen die verukkelijke kussen en die sterke beschermende armen. Ze bloosde nu kwam het hoofdonderwerp. Maar bovenal...Omdat ik me gelukkig voel als ik bij je ben. net alsof ik helemaal verwarmd wordt vanbinnen elke keer als ik je zie, elke keer als ik je stem hoor. En dat deidei is wat ik in je zie ik zie wie je echt bent welke fantastische liefdevolle jongen je diep vanbinnen bent Zei ze met een zucht voor ze haar ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 16:45

ij begon met zijn oog te twitchen en zijn gezicht werd weer vuurrood. Ze grinnikte en ze liet zijn oorlelletje weer met rust ze kon alleen maar zacht lachen om zijn schattige rode koppie. "Het refereerd naar een mond.." Hij glimlachte. Ze trok een wenkbrauw op en ze keek hem met een schuin hoofd aan. "Waarom laat je een mond op je borst tatoeëren?" Vroeg ze rustig. Hij liet zijn handpalmen zien en twee monden staken hun tong uit. "Daarom.. Hm" zei hij zachtjes en hij liet zijn handen weer naast zich zakken. ze grijnsde voor ze er een kus op drukte. Hij grijnsde, ze was wel inventief. "Ja.. Hm" was zijn antwoord. "Ik wil het echt allemaal weten lieve schat." Hij grinnikte en keek haar geamuseerd aan. Ze zuchtte even en ze keek hem aan. Voor ze haar hoofd op zijn schouder legde zodat haar rug nu tegen zijn borst gedrukt was ze nam zijn hand en ze keek naar zijn vingers toen ze begon te spreken. Waarom ik je leuk vind? Eigenlijk is het rij simpel, maar toch ook weer niet. Ze zuchtte even "Nou natuurlijk omdat je mijn leven hebt gered 2 keer zelfs, omdat je me laat lachen, omdat je echt niet opgeeft als ik je ergens probeer mee te verslaan. Omdat je zo schattig bent als je van Dango's aan het genieten bent en omdat ik ze ook mocht proeven, die waren heeel lekker trouwens. "Ze liet haar vingers over zijn hand glijden. "Omdat je zo verschrikkelijk lief en schattig bent omdat je haar zo grappig is en ook heel erg zacht. Omdat ik steeds blijf verdrinken in je prachtige ogen. Omdat ik je kunst zo fasinerend vind en ik hetzo ongeloofelijk cool en mooi vind hoe je praktisch alles kan opblazen" Ze nam even een adempauze. "Omdat het zo ongeloofelijk lief is hoe je zelfs met je bindingsangst toch zo je best doet, omdat ik maar niet genoeg kan krijgen van die zachte lippen die verukkelijke kussen en die sterke beschermende armen. "Ze bloosde "Maar bovenal...Omdat ik me gelukkig voel als ik bij je ben. net alsof ik helemaal verwarmd wordt vanbinnen elke keer als ik je zie, elke keer als ik je stem hoor. En dat deidei is wat ik in je zie ik zie wie je echt bent welke fantastische liefdevolle jongen je diep vanbinnen bent" Zei ze met een zucht voor ze haar ogen sloot. Deidara kuste haar en beeïndigde deze snel weer "Dus hier krijg je niet genoeg van? Hmm misschien moeten we dat dan maar beter afschaffen. Dan kan je afkicken.. Hm?" Hij begon te lachen. "Your desire is the bringer of life, the gift of the goddess. Even if the morrow is barren of promises. Nothing shall forestall my return" Hij grijnsde hij hield van dit gedicht. Hij keek haar glimlachend aan en hij ging met zijn vingers over haar kleine schattige neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 17:20

Hij liet zijn handpalmen zien en twee monden staken hun tong uit. Sue keek er met een schuin hoofd naar het was vreemd maar ze vond het niet eng nee ze was alleen maar optemistisch. Die extra monden hadden natuurlijk een hoop mogelijkheden. "Daarom.. Hm" zei hij zachtjes en hij liet zijn handen weer naast zich zakken. Ze nam zijn ene hand en ze keek naar de mond
. Hmmm...Hoe komt het eigenlijk dat je monden op je handen hebt? Niet dat ik het storend vind ofzo nee het is net heel hándig Grinnikte ze. Deidara kuste haar en beeïndigde deze snel weer "Dus hier krijg je niet genoeg van? Hmm misschien moeten we dat dan maar beter afschaffen. Dan kan je afkicken.. Hm?" Hij begon te lachen. Ze keek hem met grote ogen en een pruillipje aan maar haar ogen twinkelde van plezier. NEEEE!!! Deidei alsjeblieft niet doen ik doe alles maar folter mij niet zo! Jammerde ze voor ze in haar lach schoot. Ze had de meest vreemde gesprekken met hem. "Your desire is the bringer of life, the gift of the goddess. Even if the morrow is barren of promises. Nothing shall forestall my return" Hij grijnsde, ze grijnsde ook. Kijk die was ik nog vergeten je kan ongeloofelijk mooie dingen zeggen Zei ze met een vrolijke stem. Hij keek haar glimlachend aan en hij ging met zijn vingers over haar kleine neus. Ze moest lachen dat kietelde best wel ze keek hem recht aan en ze drukte een zoen in zijn nek. Nu jij Deidei! Zei ze met het enthousiasme van een klein kind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 18:10

Hij liet zijn handpalmen zien en twee monden staken hun tong uit. Sue keek er met een schuin hoofd naar en Deidara begon daardoor te lachen. "Daarom.. Hm" zei hij zachtjes en hij liet zijn handen weer naast zich zakken. Ze nam zijn ene hand en ze keek naar de mond
. "Hmmm...Hoe komt het eigenlijk dat je monden op je handen hebt? Niet dat ik het storend vind ofzo nee het is net heel hándig" Grinnikte ze. "Dat is voor mijn klei met mijn ontploffende energie te vermengen, chakraclay sculptures." Deidara kuste haar en beeïndigde deze snel weer "Dus hier krijg je niet genoeg van? Hmm misschien moeten we dat dan maar beter afschaffen. Dan kan je afkicken.. Hm?" Hij begon te lachen. Ze keek hem met grote ogen en een pruillipje aan maar haar ogen twinkelde van plezier. "NEEEE!!! Deidei alsjeblieft niet doen ik doe alles maar folter mij niet zo!" Jammerde ze voor ze in haar lach schoot. "Hmm... We gaan dat dan maar doen" zei hij met een nep-gemene grijns. "Your desire is the bringer of life, the gift of the goddess. Even if the morrow is barren of promises. Nothing shall forestall my return" Hij grijnsde, ze grijnsde ook. Kijk die was ik nog vergeten je kan ongeloofelijk mooie dingen zeggen Zei ze met een vrolijke stem. Hij keek haar glimlachend aan en hij ging met zijn vingers over haar kleine neus. Ze moest lachen en hij lachte met haar mee. ze keek hem recht aan en ze drukte een zoen in zijn nek. "Nu jij Deidei!" Zei ze met het enthousiasme van een klein kind. "Jij kan soms zo kinderachtig zijn, maar dat neem ik er graag bij, meestal is het zelfs positief. Dus waarom vind ik jou leuk? Lastige vraag... Hm" Hij dacht er diep over na, hij had eigenlijk geen idee waarom, maar dat kon hij toch niet zo zeggen? Misschien gewoon de standaard dingen opsommen. "Je bent leuk, lief, schattig, grappig, mooi, knap, je brengt me aan het lachen. Ik kan met je over alles praten... Hm" Hij glimlachte en grijnsde lichtjes daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 18:38

"Dat is voor mijn klei met mijn ontploffende energie te vermengen, chakraclay sculptures." Sue krabte even op haar hoofd. Ben je er mee geboren dan? Vroeg ze. Ze was best nieuwsgierig maar hij was dan ook interessant. "Hmm... We gaan dat dan maar doen" zei hij met een nep-gemene grijns. Ze keek hem gemaakt-geschokt aan. Nee Deidei niet doen. Smeekte ze met een puppy blik. "Jij kan soms zo kinderachtig zijn, maar dat neem ik er graag bij, meestal is het zelfs positief. Dus waarom vind ik jou leuk? Lastige vraag... Hm" Ze bloosde. Sorry komt door dat geheugenverlies alles lijkt nu zo speciaal en nieuw... Bekende ze. ja ze moest echt eens gaan letten op haar gedrag. Ze wilde hem niet voor paal zetten. "Je bent leuk, lief, schattig, grappig, mooi, knap, je brengt me aan het lachen. Ik kan met je over alles praten... Hm" Hij glimlachte en grijnsde lichtjes daarna. Ze glimlachtte zoetjes en ze wilde haar lippen op de zijne drukken maar een paar cintimeter voor zijn lippen stopte ze. Aja da's waar ook ik heb lip verbod Zei ze terwijl haar ogen zich in de zijne boorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 18:46

"Dat is voor mijn klei met mijn ontploffende energie te vermengen, chakraclay sculptures." Sue krabte even op haar hoofd. Ben je er mee geboren dan? Vroeg ze. Ze was best nieuwsgierig maar hij was dan ook interessant. "Hmm... We gaan dat dan maar doen" zei hij met een nep-gemene grijns. Ze keek hem gemaakt-geschokt aan. "Nee Deidei niet doen." Smeekte ze met een puppy blik. "Oh jawel.. Hm" zei hij met een grijns. "Jij kan soms zo kinderachtig zijn, maar dat neem ik er graag bij, meestal is het zelfs positief. Dus waarom vind ik jou leuk? Lastige vraag... Hm" Ze bloosde. "Sorry komt door dat geheugenverlies alles lijkt nu zo speciaal en nieuw..." Bekende ze. "Dat weet ik lieveling" zei hij met een lichte glimlach. "Je bent leuk, lief, schattig, grappig, mooi, knap, je brengt me aan het lachen. Ik kan met je over alles praten... Hm" Hij glimlachte en grijnsde lichtjes daarna. Ze glimlachtte zoetjes en ze wilde haar lippen op de zijne drukken maar een paar cintimeter voor zijn lippen stopte ze. Aja da's waar ook ik heb lip verbod Zei ze terwijl haar ogen zich in de zijne boorde. "Natuurlijk heb jij dat ook, slimmerikje." Hij wreef over haar hoofd "Ik kan dat héél lang volhouden.. Hm" Hij perstte zijn lippen op elkaar en hij keek koppig voor zich uit. Jep, dit kon hij héél lang volhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 19:31

"Oh jawel.. Hm" zei hij met een grijns. Ze zette een pruillipje op. Kleine pestkop die je bent. Zei ze met een mopper stemmetje. "Dat weet ik lieveling" zei hij met een lichte glimlach. Ze glimlachtte nu ook. Ze was blij dat hij het begreep hij was altijd zo lief en zelfs als hij even knorrig was maakte hij het gauw weer goed. "Natuurlijk heb jij dat ook, slimmerikje." Hij wreef over haar hoofd "Ik kan dat héél lang volhouden.. Hm" Hij perstte zijn lippen op elkaar en hij keek koppig voor zich uit. Ze zette haar handen in haar zij zo, zo dus hij wilde het zo gaan spelen hmm. Wel dit keer zou zij niet degene zijn die voor hem zou onderdoen! Ze kroop traag van hem af en ze stond op. Ik ben zo terug. Zei ze op een verleidelijke toon terwijl ze even heup wiegde. (vreemd genoeg wist ze dus wel nog hoe ze moest verlijden) Ze vond al snel wat ze zocht en ze ging weer terug naar hem ze ging vlak tegenover hem zitten. Ze had een wit doosje bij. Ze opende het en er zaten een paar dango's in. Ze liet ze aan hem zien en ze prikte er eentje op een stokje. Ja haar geheime wapen hij zou er pas één krijgen als ze een kus kreeg.

- MUHAHAHAHA Twisted Evil -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 19:58

"Oh jawel.. Hm" zei hij met een grijns. Ze zette een pruillipje op. Kleine pestkop die je bent. Zei ze met een mopper stemmetje. "Dat weet ik lieveling" zei hij met een lichte glimlach. Ze glimlachtte nu ook. "Natuurlijk heb jij dat ook, slimmerikje." Hij wreef over haar hoofd "Ik kan dat héél lang volhouden.. Hm" Hij perstte zijn lippen op elkaar en hij keek koppig voor zich uit. Ze zette haar handen in haar zij. Hij moest serieuze moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Ze kroop traag van hem af en ze stond op. Ik ben zo terug. Zei ze op een verleidelijke toon terwijl ze even heup wiegde. Hij keek er mer grote ogen naar en wendde dan zijn blik weer af, ze kwam weer terug en ze had een doosje met dango's bij die ze op een stokje prikte. Deidara rolde met zijn ogen en haalde een doos vol zelfgemaakte dango's met saus boven. Hij deed die doos open en begon van de dango's te eten. Hij keek Sue geamuseerd aan. Ze ging hem niet liggen hebben deze keer. Hij had altijd dango's mee. Hij keek haar haast met een uitlachende blik aan. "Sorry meid, om mij liggen te hebben moet je toch eerder opstaan." Hij grinnikte en nam nog een dango en propte die in zijn mond. O, wat had hij hier lol in..

(deidei heeft altijd Dango's bij xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 25 2012, 20:13

Deidara rolde met zijn ogen en haalde een doos vol zelfgemaakte dango's met saus boven. Ze keek ernaar en ze kon zichzelf nog net in houden om hem niet met open mond aan te gapen. Hij deed die doos open en begon van de dango's te eten. Hij keek Sue geamuseerd aan.Hij keek haar haast met een uitlachende blik aan. "Sorry meid, om mij liggen te hebben moet je toch eerder opstaan." Hij grinnikte en nam nog een dango en propte die in zijn mond. Ze zuchtte even en keek hem met moppergezicht aan. Oké dat ging dus niet werken maar ze had nog wel een plannetje nu hij toch zo afgeleid was door zijn eigen dango's. Ze sprong bovenop hem en ze gritste het doosje uit zijn handen ze prikte nog een dango op een stokje en ze at hem traag op met geluiden van genot. Terwijl hij er nu helemaal niet bij kon. Teminste dat is wat sue dacht. Ze hoopte dat een tenger meisje van 50 kilo hem wel kon onderhouden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 26 2012, 19:25

Deidara rolde met zijn ogen en haalde een doos vol zelfgemaakte dango's met saus boven. Ze keek ernaar. ij deed die doos open en begon van de dango's te eten. Hij keek Sue geamuseerd aan.Hij keek haar haast met een uitlachende blik aan. "Sorry meid, om mij liggen te hebben moet je toch eerder opstaan." Hij grinnikte en nam nog een dango en propte die in zijn mond. Ze zuchtte even en keek hem met moppergezicht aan. Ze sprong bovenop hem en ze gritste het doosje uit zijn handen ze prikte nog een dango op een stokje en ze at hem traag op met geluiden van genot. Terwijl hij er nu helemaal niet bij kon. "Smakelijk, ik heb net gedaan met eten.. Hm" zei hij met een glimlach "Je mag de rest hebben lieve schat.. Hm" Hij zette haar naast hem neer en hij keek wat afwezig naar de verte. Hij had nu een vriendin, het was allemaal zo snel gegaan dat hij dit allemaal niet echt meer kon volgen. Het werd hem soms wat te veel. Maar hij zag het meisje naast zich wel doodgraag dat was een feit. Hij grijnsde eventjes en keek dan weer naar Sue, "Smaken ze lieveling?" Ja, ze hadden een weddenschap dat ze elkaar zo lang mogelijk niet meer zouden kussen, anders had hij haar allang een kusje gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 26 2012, 21:19

"Smakelijk, ik heb net gedaan met eten.. Hm" zei hij met een glimlach "Je mag de rest hebben lieve schat.. Hm" Hij zette haar naast hem neer en hij keek wat afwezig naar de verte. AAAARGH!!! Ja zo ging het er nu in Sues hoofd aantoe Deidara een stap voor zijn was gewoon een onmogelijke opgave hij was haar steeds te slim af. Waarom?!Waarom?! Waarom?! Ja ergens was het best frustrerend dat hij altijd overal beter in was maar dat was eigenlijk ook wel een van de dingen die ze leuk aan hem vond. Ze zat in lotushouding en ze propte een dangomet een pruillipje in haar mond. Oké ze waren lekker maar ze had liever zijn lippen. Hij grijnsde eventjes en keek dan weer naar Sue, "Smaken ze lieveling?" Ze keek even naar hem en ze knikte toen de dango's op waren begon Sue aan plan b. Zielig doen. De eerste keer hadden haar tranen toch ook geholpen, oké de tranen die nu kwamen waren fake maar ze kon het toch proberen? Ze begon te sniffen en de krokkodillen tranen kwamen al gauw haar schouders schokte een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Just a drink [Deidara] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just a drink [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Try a drink. [&YOSH]
» [❤] Let's drink and forget.
» Having a drink is more fun when you are with someone {Miss Abigail}
» Just a drink can't hurt. ( OPEN )
» Just in for a quick drink [Savador]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Bokkenburcht-