PortalIndexJust a drink [Deidara] HpD5UwnJust a drink [Deidara] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just a drink [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimedo jul 12 2012, 21:55

Sue was opgewonden ze wilde de stad graag zien. Aangezien ze zich geen enkele stad meer kon herinneren. Ze hoopte natuurlijk wel dat hij de weg wist maar ze vertrouwde op zijn kunnen. Hoelang ben je hier eigenlijk al Deidei? Vroeg ze nieuwsgierig. Ze keek naar alles met grote ogen net een klein kind dat voor het eerst in een pretpark was. Ze raakte hem niet aan ze zou hem niet meer aanraken tot hij het haar vroeg ze zou alles rustig aanpakken zoals hij het wenstte hoe moeilijk het soms ook was ze zou geduld uitoefenen. Ze vond dit stadje echt prachtig alles was zo vrolijk en kleurrijk. Ineens schoot haar wat te binnen ze had helemaal geen geld bij zich. Ze werd knalrood. Ik kan niets met je gaan drinken Deidei ik heb helemaal geen geld. Bekende ze. Ze vond het ongeloofelijk stom dat ze daar nu pas achter was.
-sorry voor de kortheid-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimedo jul 12 2012, 22:13

Samen liepen ze van het meer naar de stad. Het was zeker een eind lopen sinds Deidara vrij uitgeput was van het bloedverlies aan de wonde van zijn hand dat mooi aan het genezen was. Hij hoopte maar dat Haku eventjes wegbleef van hem en Sue. Sue bleek enorm opgewonden te zijn over de stad, ze wou het vast dolgraag zien sinds ze met haar hoofd tegen die tak was geknald en ze zich vast niet meer kon herinneren hoe de stad eruit zag. "Hoelang ben je hier eigenlijk al Deidei?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze keek naar alles met grote ogen net een klein kind dat voor het eerst in een pretpark was. Deidara grijnsde van hoe levendig ze wel was, ze was blij en nieuwsgierig en dat beviel hem wel. "Anderhalf jaar ongeveer nu... Hm" zei hij met een glimlach. Ze werd knalrood. "Ik kan niets met je gaan drinken Deidei ik heb helemaal geen geld." Bekende ze. Deidara begon te lachen en tranen vormden zich in zijn ogen van de pret. Ze zou niets betalen op dit moment maar ze had dat blijkbaar nog helemaal niet door. "Zeg Sue alstjeblieft... Hm" zei hij met een geamuseerde glimlach. "Wie heeft er gezegd dat jij hier iets ging betalen... Hm?" Hij wenkte haar mee in een gezellig café waar hij meestal naartoe ging als hij iets ging drinken en eten. Hij zette zich neer aan een tafeltje vlakblij het raam. Hij grijnsde naar Sue en zei dan "Ik trakteer je eten en je drinken vandaag.. Hm" Hij glimlachte en keek haar aan, wachtend op haar reactie. Hij hoopte dat ze het niet erg zou vinden dat hij ging trakteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimedo jul 12 2012, 22:28

De weg naar de stad duurde lang maar ze vond het niet erg ze begreep het hij was moe en daardoor wat trager maar eigenlijk maakte het helemaal niet uit nee ze had toch beloofd alles op zijn tempo te doen dus ook het wandelen. Ze zag hem een paar keer grijnzen toen ze in de stad waren. Ze snapte niet waarom hij dat deed wat was er zo grappig? Ze had niet door dat hij om haar aan het grijnzen was. Sue was weer vrolijk dat was iets typisch voor haar ze kon niet lang bang, boos of verdrietig zijn zo zat ze nu eenmaal niet in elkaar. "Anderhalf jaar ongeveer nu... Hm" zei hij met een glimlach. Ze knikte. Hmmm... Zo lang was dat niet maar toch ook wel weer lang genoeg om alle leuke dingen te ontdekken. Deidara begon te lachen en tranen vormden zich in zijn ogen van de pret. Ze snapte het niet waarom was het zo grappig dat ze niet met hem mee kon? Dat ze helemaal geen geld had? "Zeg Sue alstjeblieft... Hm" zei hij met een geamuseerde glimlach. "Wie heeft er gezegd dat jij hier iets ging betalen... Hm?" Ze keek hem wat verward aan ze snapte het nog niet helemaal. Hoe kon je nu wat gaan drinken zonder te betalen? Ze gingen het toch niet stelen?! Hij wenkte haar mee in een gezellig café. Sue keek nog steeds rond met pretlichtjes in haar ogen. Hij zette zich neer aan een tafeltje vlakblij het raam. Hij grijnsde naar Sue en zei dan "Ik trakteer je eten en je drinken vandaag.. Hm" Hij glimlachte en keek haar aan. Ze voelde zich heel dom dat ze dat niet eerder bedacht had. Ze grijnsde een beetje schaapachtig. Ow.... Zei ze blozend. Maar hoe kan ik dan ooit mijn schuld inlossen? Je hebt me nu al 2 keer gered en nu geef je me ook nog eens eten en drinken? En jij maar beweren dat je niet lief was hè? Zei ze met een grijnsje. Ze keek door het raam en dan weer door het café om uiteindelijk bij hem te stopen. Bedankt dat je me hebt meegenomen Deidei het is hier prachtig. Zei ze met een dromerige zcht.

-thanks voor de inspi XD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimedo jul 12 2012, 22:41

Hoelang ben je hier eigenlijk al Deidei?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze keek naar alles met grote ogen net een klein kind dat voor het eerst in een pretpark was. Deidara grijnsde van hoe levendig ze wel was, ze was blij en nieuwsgierig en dat beviel hem wel. "Anderhalf jaar ongeveer nu... Hm" zei hij met een glimlach. Ze werd knalrood. "Ik kan niets met je gaan drinken Deidei ik heb helemaal geen geld." Bekende ze. Deidara begon te lachen en tranen vormden zich in zijn ogen van de pret. Ze zou niets betalen op dit moment maar ze had dat blijkbaar nog helemaal niet door. "Zeg Sue alstjeblieft... Hm" zei hij met een geamuseerde glimlach. "Wie heeft er gezegd dat jij hier iets ging betalen... Hm?" Hij wenkte haar mee in een gezellig café waar hij meestal naartoe ging als hij iets ging drinken en eten. Hij zette zich neer aan een tafeltje vlakblij het raam. Hij grijnsde naar Sue en zei dan "Ik trakteer je eten en je drinken vandaag.. Hm" Sue grijnsde een beetje schaapachtig. "Ow.... Zei ze blozend. Maar hoe kan ik dan ooit mijn schuld inlossen? Je hebt me nu al 2 keer gered en nu geef je me ook nog eens eten en drinken? En jij maar beweren dat je niet lief was hè?" Zei ze met een grijnsje. Ze keek door het raam en dan weer door het café om uiteindelijk bij hem te stoppen. "Bedankt dat je me hebt meegenomen Deidei het is hier prachtig." Zei ze met een dromerige zucht. Deidara grijnsde en de ober kwam al snel de bestelling opnemen. "2 porties dango's en een fles water met twee glazen." zei hij en de ober knikte en liep weer weg "Dango's zijn mijn favoriete eten trouwens en graag gedaan, ik neem je graag naar zo'n plekken zoals deze.. Hm" Hij glimlachte en wreef met zijn hand over haar schouder. "Er zijn nog veel meer plekken waarheen ik je wil brengen, maar dit is een van mijn favorieten.. Hm" Hij grijnsde en keek haar glimlachend aan. Wachtend op wat zij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimedo jul 12 2012, 22:55

Deidara grijnsde en de ober kwam al snel de bestelling opnemen. "2 porties dango's en een fles water met twee glazen." zei hij en de ober knikte en liep weer weg. Ze was blij dat hij voor hun beide bestld had want ze wist eigenlijk niet meer wat ze lekker vond. "Dango's zijn mijn favoriete eten trouwens en graag gedaan, ik neem je graag naar zo'n plekken zoals deze.. Hm" Hij glimlachte en wreef met zijn hand over haar schouder. Ze kreeg het warm van zijn aanraking en de blos op haar gezicht werd alleen maar roder. Dus dango's waren zijn lievelings eten? Dat was handig om te weten voor later. Ze was blij met zijn woorden dat ze dus geen last voor hem was. "Er zijn nog veel meer plekken waarheen ik je wil brengen, maar dit is een van mijn favorieten.. Hm" Hij grijnsde en keek haar glimlachend aan. Ze glimlachtte ook. Ze wilde hem een zoen op zijn wang geven als bedankje maar ze besloot toch maar om dat niet te doen veel te riskant. Hmmmm...dus jij bent van plan om mij nog vaker mee te nemen? Ookal ben ik zo ongeloofelijk opgewonden over doodnormale dingen? Vroeg ze met een glimlach. De ober kwam weer terug met de dango's Sue keek ernaar en prikte er eentje op haar vork ze doopte hem voorzichtig in de jus. Ze snoof er even aan voor ze een hap nam. De heerlijke smaak kietelde haar smaakpapillen en ze nam nog een hap een glimlach was op haar gezicht. Toen een balletje op was keek ze naar hem. Het is heerlijk Deidei! Zei ze vrolijk ze doopte nog een balletje in de jus en ze hield deze voor hem. Mondje open! Zei ze met een grijns.
-mijn internet valt even weg-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 10:29

Deidara grijnsde en de ober kwam al snel de bestelling opnemen. "2 porties dango's en een fles water met twee glazen." zei hij en de ober knikte en liep weer weg. "Dango's zijn mijn favoriete eten trouwens en graag gedaan, ik neem je graag naar zo'n plekken zoals deze.. Hm" Hij glimlachte en wreef met zijn hand over haar schouder. Ze begon te blozen en hij begon zachtjes te lachen. "Hmmmm...dus jij bent van plan om mij nog vaker mee te nemen? Ookal ben ik zo ongeloofelijk opgewonden over doodnormale dingen?" Vroeg ze met een glimlach. "Natuurlijk Sue... Alles is beter dan mensen die geen levensenergie hebben.. Hm" zei hij. De ober kwam weer terug met de dango's Sue keek ernaar en prikte er eentje op haar vork ze doopte hem voorzichtig in de jus. Ze snoof er even aan voor ze een hap nam. Deidara had er al eentje met saus helemaal in zijn mond gestoken en begon er met een glimlach op te kauwen. Hier waren ze het lekkerste en dat wist hij goed genoeg. HIj slikte de dango door. "Het is heerlijk Deidei! "Zei ze vrolijk ze doopte nog een balletje in de jus en ze hield deze voor hem. "Mondje open!" Zei ze met een grijns. Deidara keek naar haar met opgetrokken wenkbrauw "Ik ben geen kindje van 4 maar voor een keer mag je.. Hm" Hij opende zijn mond en stopte de dango op de vork in zijn mond. Hij at deze met een gelukzalige glimlach op, ze waren hier dan ook hartstikke lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 11:04

"Natuurlijk Sue... Alles is beter dan mensen die geen levensenergie hebben.. Hm" zei hij. Sue glimlachte. Dus je vind het niet irritant? Vroeg ze voorzichtig. Ze wilde hem zeker niet irriteren met haar kinderlijk enthousiasme. Deidara had er al eentje met saus helemaal in zijn mond gestoken en begon er met een glimlach op te kauwen. ze zag het vanuit haar ooghoeken en ze begreep heel goed waarom die dinen waren zalig. En nu ook haar lievelings kost, aangezien het thet eerste was wat ze gegeten had en ze het echt onwijs lekker vond. Deidara keek naar haar met opgetrokken wenkbrauw "Ik ben geen kindje van 4 maar voor een keer mag je.. Hm" Hij opende zijn mond en stopte de dango op de vork in zijn mond. Hij at deze met een gelukzalige glimlach op. Ze grinnikte. Hmmmm...Ik vind thans dat je daar wel veel van weg hebt. Zei ze met een ondeugende grijns. Ze kon het niet laten om hem even te plagen ze nam nog een Dango voor zichzelf en ze kauwde erop met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 12:50

"Natuurlijk Sue... Alles is beter dan mensen die geen levensenergie hebben.. Hm" zei hij. Sue glimlachte. "Dus je vind het niet irritant?" Vroeg ze voorzichtig. Deidara schudde zijn hoofd, "Nee ik vind je niet irritant." zei hij met een brede grijns "Je bent wel nogal onzeker niet.. Hm?" Deidara had er al eentje met saus helemaal in zijn mond gestoken en begon er met een glimlach op te kauwen. Hier waren ze het lekkerste en dat wist hij goed genoeg. HIj slikte de dango door. "Het is heerlijk Deidei! "Zei ze vrolijk ze doopte nog een balletje in de jus en ze hield deze voor hem. "Mondje open!" Zei ze met een grijns. Deidara keek naar haar met opgetrokken wenkbrauw "Ik ben geen kindje van 4 maar voor een keer mag je.. Hm" Hij opende zijn mond en stopte de dango op de vork in zijn mond. Hij at deze met een gelukzalige glimlach op, ze waren hier dan ook hartstikke lekker." Hmmmm...Ik vind thans dat je daar wel veel van weg hebt." Zei ze met een ondeugende grijns. Deidara keek haar geïrriteerd aan en zweeg voor de rest terwijl hij zijn porties dango's opat. Hij dronk van zijn water en keek afwezig uit het raam, hij dacht weer aan zijn zus, hoe zou het nu met haar gaan? En hoe zou zijn vader reageren op zijn aankomst? Hij begon een beetje nerveus met zijn been lichtjes op en neer te gaan..

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 13:01

Deidara schudde zijn hoofd, "Nee ik vind je niet irritant." zei hij met een brede grijns "Je bent wel nogal onzeker niet.. Hm?" Al blozend knikte ze. Ik wil gewoon niets verkeerds doen.Zei ze zacht. Deidara keek haar geïrriteerd aan en zweeg voor de rest terwijl hij zijn porties dango's opat. Ze kromp haast onmerkbaar in elkaar. Natuurlijk ze had het weer verpest hoor. Heel slim om de gast die je leven al twee keer gered heeft en die je je eerste kus heeft gegeven (teminste volgens haar huidige geheugen) te beledigen. Ze kon zichzelf wel voor de kop slaan! Hij dronk van zijn water en keek afwezig uit het raam. Ze wist niet wat ze moest doen wat ze kon zeggen zometeen maakte ze het alleen maar erger. Hij begon een beetje nerveus met zijn been lichtjes op en neer te gaan. Ze keek ernaar was dat haar fout? Wilde hij weg? Moest ze wat zeggen? Ze keek wat ongemakkelijk opzij. Wat moest ze doen?! Wil je weg? Vroeg ze zacht kijkend naar zijn tikkend been.

(viel goed mee hoor, deze is erger XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 13:29

"Dus je vind het niet irritant?" Vroeg ze voorzichtig. Deidara schudde zijn hoofd, "Nee ik vind je niet irritant." zei hij met een brede grijns "Je bent wel nogal onzeker niet.. Hm?" Al blozend knikte ze. "Ik wil gewoon niets verkeerds doen." Zei ze zacht. "Ik ben geen kindje van 4 maar voor een keer mag je.. Hm" Hij opende zijn mond en stopte de dango op de vork in zijn mond. Hij at deze met een gelukzalige glimlach op, ze waren hier dan ook hartstikke lekker." Hmmmm...Ik vind thans dat je daar wel veel van weg hebt." Zei ze met een ondeugende grijns. Deidara keek haar geïrriteerd aan en zweeg voor de rest terwijl hij zijn porties dango's opat. Hij dacht aan zijn zus en hij keek afwezig uit het raam. Zijn gedachten waren helemaal niet meer hier. Hij was nerveus omdat hij binnenkort zijn vader zou ontmoeten. Hij begon met zijn been op en neer te gaan van nerveusiteit. "Wil je weg?" Vroeg ze zacht kijkend naar zijn tikkend been. Deidara keek haar niet aan "Nee" zei hij zachtjes en dan keek hij naar Sue "Ik ga mijn vader ontmoeten binnenkort." Hij keek haar zenuwachtig aan en hij dronk zijn water op. Dan stond hij op en trok hij Sue recht. Diep in en uit ademen Deidara, het moet lukken deze keer. Je ziet dit meisje toch graag? Eindelijk schraapte hij de moed bijeen, sloot zijn ogen en kuste hij haar op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 14:06

Deidara keek haar niet aan "Nee" zei hij zachtjes en dan keek hij naar Sue. Ze keek hem vragend aan. Ze snapte er niets meer van. Als hij niet weg wilde waarom tikte hij dan zo met zijn voet? "Ik ga mijn vader ontmoeten binnenkort." Hij keek haar zenuwachtig aan en hij dronk zijn water op. Ze knikte. Ow dat was het dus, vandaar dat hij ineens zo vreemd deed. Ze glimlachtte bemoediged. Ik weet zeker dat alles goed komt Deidei ik bedoel maar wie mag jouw nou niet? Zei ze nu met een liefdevol gezicht. Dan stond hij op en trok hij Sue recht. Ze liet hem begaan en keek hem weer vragend aan. Die jongen zat vol met raadsels. Ze wist niet wat hij van plan wwas, Bij hem wist je eigenlijk nooit wat hij van plan was. Hij sloot zijn ogen en kuste hij haar op de mond. Ze had haar ogen eerst wijd open van verbazing. Hij kuste haar? Ja hij kustte haar! Ze sloot al gouw haar ogen en zoende met hem mee haar armen slap langs haar lichaam genietend van dit moment. Na een tijd lostte ze de kus omdat ze echt ademnood had. Ze keek hem recht aan ze was nog steeds best wel verbaasd. wow.... Was het enige wat ze eruit kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 14:37

Deidara keek haar niet aan "Nee" zei hij zachtjes en dan keek hij naar Sue. Ze keek hem vragend aan. Ze snapte er vast niets meer van maar dat hoefde ook niet, hij zou zo een uitleg geven als hij wat rustiger was. "Ik ga mijn vader ontmoeten binnenkort." Hij keek haar zenuwachtig aan en hij dronk zijn water op. Ze knikte en glimlachte bemoedigend "Ik weet zeker dat alles goed komt Deidei ik bedoel maar wie mag jouw nou niet?" Zei ze nu met een liefdevol gezicht. "Er zijn er genoeg die me een bemoeial vinden en irritant, kijk naar dat meisje dat ik raad gaf om niet iets met die ene gast te beginnen omdat die hart zou breken, die haat me nu omdat ze denkt dat ik haar wou, bah, nee liever niet haha... Hm" zei hij met een grijns. Hij sloot zijn ogen en kuste hij haar op de mond. Na een tijd stopte ze en hij keek haar vragend aan, was het niet goed? Hij wist het niet, dan zei ze: " wow.... " het enigste wat ze eruit kreeg. Hij glimlachte wat nerveus en keek even rond, dan gingen zijn ogen weer naar Sue. Hij was niet zo groot, dus hij moest niet bukken om haar een kus te geven. Hij trok haar dicht tegen hem aan en zei dan "Ik ben echt verliefd op je geworden... Eerst was ik nog terughoudend, dat zal ik altijd wel zijn, dat moet je begrijpen maar... Nu even niet... Hm" Hij kuste haar nogmaals, ook al protesteerde zijn buik enorm hard, haar zachte lippen kon hij nu eventjes niet missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 18:36

"Er zijn er genoeg die me een bemoeial vinden en irritant, kijk naar dat meisje dat ik raad gaf om niet iets met die ene gast te beginnen omdat die hart zou breken, die haat me nu omdat ze denkt dat ik haar wou, bah, nee liever niet haha... Hm" zei hij met een grijns. Sue schudde zachtjes haar hoofd. Alleen idiote mensen zouden dat vinden Deidei mensen met hun volle verstand zien hoe jij echt bent, wat voor een lieverd jij bent. Zei ze zachtjes. Na een tijd stopte ze en hij keek haar vragend aan. Hij dacht ast dat ze het niet prettig had gevonden maar het was net het tegendeel ze heeg lichtjes ze wist niet goed wat ze moest zeggen hoe ze het kon uitleggen. Hij glimlachte wat nerveus en keek even rond, dan gingen zijn ogen weer naar Sue. Ze was blij dat hij niet al te groot was want zelf was ze nu ook niet echt bepaald een res ze moest gewoon haar hoofd lichtjes naar boven kantelen om bij zijn lippen te komen. Hij trok haar dicht tegen hem aan en zei dan "Ik ben echt verliefd op je geworden... Eerst was ik nog terughoudend, dat zal ik altijd wel zijn, dat moet je begrijpen maar... Nu even niet... Hm" Ze kreeg een nog warmer gevoel bij die woorden. Ik hou niet van beloftes breken maar in dit geval ben ik echt blij dat ik het toch gedaan heb. Zei ze zacht het maakte haar niet uit dat hij trughoudend was ze hield van hem om wie hij was en daar nam ze alle vreemde kantjes graag bij. Hij kuste haar nogmaals iedere kus werd beter alle kussen waren geweldig maar steeds had de volgende dat tikkeltje meer ze liet haar armen om zijn nek glijden ze wilde de kus niet lossen niet deze keer ookal zou ze flauwvallen door zuurstof gebrek zij zou hem niet beëindigen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 18:54

"Er zijn er genoeg die me een bemoeial vinden en irritant, kijk naar dat meisje dat ik raad gaf om niet iets met die ene gast te beginnen omdat die hart zou breken, die haat me nu omdat ze denkt dat ik haar wou, bah, nee liever niet haha... Hm" zei hij met een grijns. Sue schudde zachtjes haar hoofd. "Alleen idiote mensen zouden dat vinden Deidei mensen met hun volle verstand zien hoe jij echt bent, wat voor een lieverd jij bent." Zei ze zachtjes. Na een tijd stopte ze de kus die hij haar had gegeven en hij keek haar vragend aan. Hij dacht dat ze het niet prettig vond maar door haar zachtjes gehijg grijnsde hij lichtjes. Hij glimlachte wat nerveus en keek even rond, dan gingen zijn ogen weer naar Sue. Hij trok haar dicht tegen hem aan en zei dan "Ik ben echt verliefd op je geworden... Eerst was ik nog terughoudend, dat zal ik altijd wel zijn, dat moet je begrijpen maar... Nu even niet... Hm" Hij grijnsde eventjes en keek haar met pretlichtjes in zijn ogen aan. "Ik hou niet van beloftes breken maar in dit geval ben ik echt blij dat ik het toch gedaan heb." Zei ze zacht. Hij kuste haar en beeïndigde die even voor een vraag te stellen. "Hoelang heb je de belofte al gebroken Sue... Hm?" Hij keek haar nep boos aan maar grijnsde al snel weer. Na haar antwoord omhelsde hij haar.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 19:24

Hij was zo schattig als hij blij was, nee wacht hij was gewoon nog schattiger. Sue was ergens heel blij dat ze haar geheugen was verloren dat haar hoofd nu helemaal gevuld was met hem. Gedachtes aan hem, momenten met hem, allemaal hem. Hij kuste haar en beeïndigde die even voor een vraag te stellen. "Hoelang heb je de belofte al gebroken Sue... Hm?" Hij keek haar nep boos aan maar grijnsde al snel weer. Sue bloosde. Ik vrees dat ik hem brak op het moment dat ik hem uitsprak Gaf ze toe ze dook weg in zijn omhelzing. ze liet zich helemaal door hem omringen. Ze voelde zich veilig in zijn armen en ze wist dat ze daar ook veilig was. Ze sloot haar ogen begroef haar gezicht tegen zijn borst. Waar gaan we nog heen? Vroeg ze zachtjes. Eigenlijk maakte het haar niet uit waar ze heen gingen ze zou hem zelfs naar het eide van de wereld volgen als ze daardoor bij hem kon zijn.

(niet zo streng zijn voor jezelf XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 19:48

Deidara trok haar dicht tegen hem aan en zei dan "Ik ben echt verliefd op je geworden... Eerst was ik nog terughoudend, dat zal ik altijd wel zijn, dat moet je begrijpen maar... Nu even niet... Hm" Hij grijnsde eventjes en keek haar met pretlichtjes in zijn ogen aan. "Ik hou niet van beloftes breken maar in dit geval ben ik echt blij dat ik het toch gedaan heb." Zei ze zacht. Hij kuste haar en beeïndigde die even voor een vraag te stellen. "Hoelang heb je de belofte al gebroken Sue... Hm?" Hij keek haar nep boos aan maar grijnsde al snel weer. Sue bloosde. Ik vrees dat ik hem brak op het moment dat ik hem uitsprak Gaf ze toe ze dook weg in zijn omhelzing. ze liet zich helemaal door hem omringen. Deidara keek haar vragend aan maar hij zei er niets op. Hij legde zijn armen rustig op haar rug. "Waar gaan we nog heen?" Vroeg ze zachtjes. Deidara had geen idee, eigenlijk wou hij hier zelfs gewoon blijven staan. Hij zuchtte diep en hij ging weer zitten. Hij liet zijn kop op de tafel rusten en hij sloot zijn ogen. Waar wou hij naartoe met haar? Hij had geen idee dus hij zei dat ook "Ik heb geen idee.. Hm" Hij zei dat op een zachte toon en hij opende zijn ogen weer om haar schuldbewust aan te kijken. Hij zuchtte diep en zette zich weer recht. Hij klopte met zijn handen op zijn schoot. "Kom je op mijn schoot zitten, Sue... Hm?" Hij keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 20:13

Hij zuchtte diep en hij ging weer zitten. Hij liet zijn kop op de tafel rusten en hij sloot zijn ogen. Ze wachtte geduldig. Ze wist dat ze hem altijd alles op zijn eigen tempo moest laten doen anders zou het fout lopen. "Ik heb geen idee.. Hm" Hij zei dat op een zachte toon en hij opende zijn ogen weer om haar schuldbewust aan te kijken. Ze glimlachtte en keek hem begripvol aan. Maakt niet uit we hebben tijd en zo lang ik in jouw buurt ben ben ik gelukkig. Zei ze op een liefdevolle toon. Hij zuchtte diep en zette zich weer recht. Hij klopte met zijn handen op zijn schoot. "Kom je op mijn schoot zitten, Sue... Hm?" Hij keek haar glimlachend aan. Ze zette haar handen in haar zei en ze schraapte haar keel even voor ze zijn stem immiteerde. "Ik ben geen kindje van 4 maar voor een keer mag je.. Hm" Zei ze met een grijns voor ze op zijn schoot kroop. Het was gewoon maar een grapje. Ze vond het hartstikke fijn dat ze op zijn schoot mocht zitten ze legde haar hoofd tegen zijn borst waardoor het puntje van haar hoofd in zijn nek rustte.



Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 22:56

Deidara zuchtte diep en hij ging weer zitten. Hij liet zijn kop op de tafel rusten en hij sloot zijn ogen. Ze wachtte geduldig. Hij snapte al helemaal niet meer waarom hij in godsnaam zo rustig kon blijven. Hij begon zijn geduld te verliezen. "Ik heb geen idee.. Hm" Hij zei dat op een zachte toon en hij opende zijn ogen weer om haar schuldbewust aan te kijken. Ze glimlachtte en keek hem begripvol aan. Maakt niet uit we hebben tijd en zo lang ik in jouw buurt ben ben ik gelukkig. Zei ze op een liefdevolle toon. Hij zuchtte diep en zette zich weer recht. Hij klopte met zijn handen op zijn schoot. "Kom je op mijn schoot zitten, Sue... Hm?" Hij keek haar glimlachend aan. Ze zette haar handen in haar zei en ze schraapte haar keel even voor ze zijn stem immiteerde. "Ik ben geen kindje van 4 maar voor een keer mag je.. Hm" Zei ze met een grijns voor ze op zijn schoot kroop. Weer keek hij geïrriteerd naar Sue en gromde lichtjes "Mij niet nadoen.. Hm" zijn stem klonk bot, hij kon niet echt fantastisch goed tegen grapjes waarmee hij 'zwartgemaakt' werd. Hij zuchtte even en keek weer afwezig naar buiten. Hij dronk nog wat water en Sue legde haar hoofd tegen zijn borst en hij ging met zijn hand door haar haren en hij keek wat afwezig verder door het raam, niet naar iets expliciet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 23:06

Weer keek hij geïrriteerd naar Sue en gromde lichtjes "Mij niet nadoen.. Hm" zijn stem klonk bot. Ze kromp even in elkaar. Die toon...Ze slikte. ..Het...spijt me.. Zei ze zachtjes. Grapjes maken stond nu dus op de niet doen lijst. Hij zuchtte even en keek weer afwezig naar buiten. Hij dronk nog wat water. hij ging met zijn hand door haar haren en hij keek wat afwezig verder door het raam, niet naar iets expliciet. Sue sloot haar ogen even niet wetend wat ze kon doen om het goed te maken. Ze wist niet dat hij zo slecht tegen grapjes kon. Ineens hoorde ze muziek ze keek uit het raam waar een klein bandje zag spelen op een verhoginkje. mensen stonden er rond en danste wat. Sue keek er gefacineerd naar. Net een klein meisje dat naar een opvliegende vlinder aan het kijken was. Haar ogen twinkelden en ze had een dromerige blik op haar gelaat.

(flutjes *blush*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 23:12

"Kom je op mijn schoot zitten, Sue... Hm?" Hij keek haar glimlachend aan. Ze zette haar handen in haar zei en ze schraapte haar keel even voor ze zijn stem immiteerde. "Ik ben geen kindje van 4 maar voor een keer mag je.. Hm" Zei ze met een grijns voor ze op zijn schoot kroop. Weer keek hij geïrriteerd naar Sue en gromde lichtjes "Mij niet nadoen.. Hm" zijn stem klonk bot, hij kon niet echt fantastisch goed tegen grapjes waarmee hij 'zwartgemaakt' werd. "..Het...spijt me.." Zei ze zachtjes. Hij zuchtte even en keek weer afwezig naar buiten. Hij dronk nog wat water en Sue legde haar hoofd tegen zijn borst en hij ging met zijn hand door haar haren en hij keek wat afwezig verder door het raam, niet naar iets expliciet. Opeens hoorde hij muziek buiten en hij keek naar een bandje dat net hier was gearriveerd. mensen stonden er rond en danste wat. Sue keek er gefacineerd naar. Net een klein meisje dat naar een opvliegende vlinder aan het kijken was. Haar ogen twinkelden en ze had een dromerige blik op haar gelaat. Hij legde geld op de tafel en wenkte de ober die het geld kwam halen. Hij pakte Sue op en liep het café uit en hij zette haar weer neer. Hij keek haar eventjes aan en drukte een kus op haar voorhoofd, "Ga maar dansen als je wilt. Ik ga even ergens op een bankje zitten.. Hm" Hij was geen danser, dus hij liet Sue daar staan en hij ging op ene bankje zitten. Hij zette zich voorovergebogen met zijn handen in zijn haar en hij dacht na over wat er vandaag allemaal al wel niet was gebeurd. Hij moest het allemaal eventjes verwerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 23:27

Hij legde geld op de tafel en wenkte de ober die het geld kwam halen. Hij pakte Sue op en liep het café uit en hij zette haar weer neer. Hij keek haar eventjes aan en drukte een kus op haar voorhoofd. Hmm mischien was hij niet zo boos meer als eerst. Ze glimlachte lichtjes. Ga maar dansen als je wilt. Ik ga even ergens op een bankje zitten.. Hm" Ze knikte blijkbaar hield hij niet zo van dansen. Sue wist niet wat ze er van moest denken maar het zag er best wel lollig uit. Hij liet haar staan en ging zelf op een bankje zitten ze keek hem nog even aan met een schuin hoofd voor ze wat dichter naar de dansers ging. Ze zag een groepje van kleine meisjes hooguit een jaar of 7 a 8 Sue liep naar hen toe en vroeg of ze haar die dans konden leren de meisjes giechelde en deden de passen voor Sue pikte ze al gauw op en dnste vrolijk mee. Dansen vond ze leuk en zo moeilijk was het niet. Helemaal niet zelfs. Het deed haar zelfs ergens aan denken ten een klein meisje ging lachen keek ze naar het kind die lach die lach deed haar zo sterk denken aan iemand aan een ander meisje met net zulke blonde lokken als zij zelf het meisje riep haar naam. Sue zag het voor zich. Ze raakte helamaal in de war en toen het meisje in haar herinnering zei 'je hebt me in de steek gelaten...' Raakte Sue in paniek ze liep bij de dansende mensen vandaan wanhopig opzoek naar het meisje uit haar herinnering dat ze toch niet zou vinden. Sue was als een gek kriskras straten door gerend en nu stond ze verloren op een groot plein de gebouwen hier waren donkerder lugberder en toen er een stel mannen uit een vunzige kroeg kwamen raakte ze nog harder in paniek. één van de mannen zag haar angstige gezichtje grijnzend en lachend stootte hij de andere aan ze kwamen dichter en dichter naar haar toe.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 23:42

Hij legde geld op de tafel en wenkte de ober die het geld kwam halen. Hij pakte Sue op en liep het café uit en hij zette haar weer neer. Hij keek haar eventjes aan en drukte een kus op haar voorhoofd. Hmm mischien was hij niet zo boos meer als eerst. Ze glimlachte lichtjes. Ga maar dansen als je wilt. "Ik ga even ergens op een bankje zitten.. Hm" Ze knikte blijkbaar hield hij niet zo van dansen. Opeens na een tijdje keek hij op en zag hij Sue wegrennen. Deidara snelde achter haar aan, maar zij was deze keer sneller. Hij raakte snel achterop en hij liep snel door. Ze zou nog zo in gevaar kunnen verkeren. En hij had gelijk. Sue was helemaal in paniek terwijl een hoop dronken mannen naar haar toe liepen. Hij haalde het verband van zijn hand af en probeerde het met alle macht te bewegen, dit ging maar niet zonder de pijn. Hij gromde en liet zijn handen zakken in de zakjes waar nog wat klei in zat, hij moest dringend zijn voorraad gaan aanvullen in zijn kamer. Hij maakte een snelle beweging en zijn handen spuwden vreemde schepsels uit die richting de mannen bewogen. Ze hadden echt die blik die hij niet kon uitstaan, en die blik moest van hun gezicht af. Deidara liet zijn kleien schepsels drie mannen vastpakken "KATSU" en die schepsels ontploften. Hij liep naar Sue en keek de andere mannen aan. Hij begon handzegels te vormen "Fire style: Fireball jutsu!" Hij hield zijn lippen tegen zijn vingers en ademde vuur uit richting de rest die er nog stond. Hij pakte Sue op en begon te lopen. Ze moesten hier weg. "Waarom liep je opeens weg Sue.. Hm?" Hij keek haar angstig aan. "Je hebt me serieus angst aangejaagd... Hm" Hij zweeg en rende tot ze weer in die vrolijke straat met het muziekbandje waren. Hij zette haar neer op de bank en hij zette zich naast haar "Ik wil graag een uitleg... Hm" Hij keek haar nors aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 23:51

De mannen waren bijna bij haar toen er plots kleie wezentjes naar hen toevlogen ze hoorde het woordje 'KATSU' en toen zag Ze Deidara. Ze kalmeerde al een beetje nu hij er was was ze minder angstig. Hij liep naar Sue en keek de andere mannen aan. Hij begon handzegels te vormen "Fire style: Fireball jutsu!" Hij hield zijn lippen tegen zijn vingers en ademde vuur uit richting de rest die er nog stond. Sue was verbouwereerd kon hij dat ook al? Hij was zo goed in dit alles. Hij pakte Sue op en begon te lopen.Sue hield hem stevig vast. "Waarom liep je opeens weg Sue.. Hm?" Hij keek haar angstig aan. Ze keek hem recht aan haar blik glazig. Ze vond het vreselijk om hem zo te zien maar ze was te verdoofd om echt te kunnnen reageren. "Je hebt me serieus angst aangejaagd... Hm" Hij zweeg en rende tot ze weer in die vrolijke straat met het muziekbandje waren. Sue knipperde een paar keer met haar ogen hier was het weer rustig weer veilig. Hij zette haar neer op de bank en hij zette zich naast haar "Ik wil graag een uitleg... Hm" Hij keek haar nors aan. Ze kromp ziendelijk ineen bij het zien van zijn blik. Ik zocht iemand.... Zei ze zacht. Nu ze het uit haar eigen mond hoorde klonk het pas echt heel vaag ze durfde hem niet aan te kijken. Dat gedans, dat lachende meisje ik zag iemand uit mijn herinering ik hoorde haar ze zei mijn naam Ze slikte. Ze zei dat ik haar in de steek heb gelaten... Zei ze nu haast onhoorbaar een traan rolde uit haar oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimevr jul 13 2012, 23:58

De mannen waren bijna bij haar toen er plots kleie wezentjes naar hen toevlogen ze hoorde het woordje 'KATSU' en toen zag Ze Deidara. Ze kalmeerde al een beetje nu hij er was was ze minder angstig. Hij liep naar Sue en keek de andere mannen aan. Hij begon handzegels te vormen "Fire style: Fireball jutsu!" Hij hield zijn lippen tegen zijn vingers en ademde vuur uit richting de rest die er nog stond. Hij pakte Sue op en begon te lopen.Sue hield hem stevig vast. "Waarom liep je opeens weg Sue.. Hm?" Hij keek haar angstig aan. Ze keek hem recht aan haar blik glazig. "Je hebt me serieus angst aangejaagd... Hm" Hij zweeg en rende tot ze weer in die vrolijke straat met het muziekbandje waren. Sue knipperde een paar keer met haar ogen hier was het weer rustig weer veilig. Hij zette haar neer op de bank en hij zette zich naast haar "Ik wil graag een uitleg... Hm" Hij keek haar nors aan. Ze kromp ziendelijk ineen bij het zien van zijn blik. "Ik zocht iemand...." Zei ze zacht. "Wie zocht je... Hm?" Zijn blik werd weer wat zachter, mag nog steeds kon er geen glimlach vanaf. Ze durfde hem niet aan te kijken. "Dat gedans, dat lachende meisje ik zag iemand uit mijn herinering ik hoorde haar ze zei mijn naam" Ze slikte. "Ze zei dat ik haar in de steek heb gelaten..." Zei ze nu haast onhoorbaar een traan rolde uit haar oog. Deidara trok een wenkbrauw omhoog en keek dan weer voor zich uit. Hij snapte haar soms niet, maar dat vas vast een stukje herinnering dat terugkwam. "Je krijgt langzaamaan je geheugen terug... Hm" zei hij zonder enige emotie in zijn stem. Het kon haar overvallen en dat was hetgene waar hij het meeste voor vreesde, dat ze weer in paniek zou slaan. Hij bood haar een papieren zakdoek aan en legde dan zijn arm om haar heen. Verder zweeg hij en keek hij voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitimeza jul 14 2012, 00:07

"Wie zocht je... Hm?" Zijn blik werd weer wat zachter, mag nog steeds kon er geen glimlach vanaf. Vandaag deed ze echt alles verkeerd dit was nu al de derde keer dat ze zo'n boos gezicht veroorzaakte vandaag. Deidara trok een wenkbrauw omhoog en keek dan weer voor zich uit. Hij dacht vast dat ze gek was en ergens vond ze ook wel dat hij daar het recht toe had haar gedrag was nu niet bepaald als normaal te beschrijven. "Je krijgt langzaamaan je geheugen terug... Hm" zei hij zonder enige emotie in zijn stem. Ze knikte zachtjes. Ja maar wat als ze echt iemand in de steek had gelaten? Wat als ze veel mensen met een bang hart had achtergelaten? Deidara was al in paniek omdat ze een aar minuten weg was maar haar familie? Waar waren zij maakte ze zich zorgen om haar? Waren ze haar aan het zoeken? Hij bood haar een papieren zakdoek aan en legde dan zijn arm om haar heen. Verder zweeg hij en keek hij voor zich uit. Ze droogde haar tranen. Wat als ik echt mensen in de steek heb gelaten Deidei? Wat als iemand zich zorgen om me maakt niet wetend waar ik ben? Vroeg ze angstig ze legde haar hoofd tegen zijn schouder ze had nood aan zijn warmte na dit vreselijke moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just a drink [Deidara] UTL8oxA PROFILE
Just a drink [Deidara] UTL8oxA MAGICIAN

Just a drink [Deidara] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just a drink [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Try a drink. [&YOSH]
» [❤] Let's drink and forget.
» Having a drink is more fun when you are with someone {Miss Abigail}
» Just a drink can't hurt. ( OPEN )
» Just in for a quick drink [Savador]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Bokkenburcht-