PortalIndexJust a drink [Deidara] - Pagina 2 HpD5UwnJust a drink [Deidara] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just a drink [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 14 2012, 10:34

"Ik zocht iemand...." Zei ze zacht."Wie zocht je... Hm?" Zijn blik werd weer wat zachter, mag nog steeds kon er geen glimlach vanaf. Ze durfde hem niet aan te kijken. "Dat gedans, dat lachende meisje ik zag iemand uit mijn herinering ik hoorde haar ze zei mijn naam" Ze slikte. "Ze zei dat ik haar in de steek heb gelaten..." Zei ze nu haast onhoorbaar een traan rolde uit haar oog. Deidara trok een wenkbrauw omhoog en keek dan weer voor zich uit. Hij snapte haar soms niet, maar dat vas vast een stukje herinnering dat terugkwam. "Je krijgt langzaamaan je geheugen terug... Hm" zei hij zonder enige emotie in zijn stem. Sue knikte lichtjes. Hij bood haar een papieren zakdoek aan en legde dan zijn arm om haar heen. Verder zweeg hij en keek hij voor zich uit. Ze droogde haar tranen. "Wat als ik echt mensen in de steek heb gelaten Deidei? Wat als iemand zich zorgen om me maakt niet wetend waar ik ben?" Vroeg ze angstig ze legde haar hoofd tegen zijn schouder. "Ik denk dat het ongeveer zo zit, je bent weggevlucht van je familie of vrienden omdat je op de moordlijst van Haku staat. Ik denk dat het zoiets gaat zijn ongeveer.. Hm" Hij keek haar even aan maar keek dan weer voor zich en liet haar los, maar hij liet haar hoofd tegen zijn schouders rusten. Hij keek glazig voor zich uit en zei dan "We moeten je geheugen weer op orde krijgen Sue... Hm" Hij zweeg weer, hij had toch geen idee waar hij moest beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 15 2012, 22:45

"Ik denk dat het ongeveer zo zit, je bent weggevlucht van je familie of vrienden omdat je op de moordlijst van Haku staat. Ik denk dat het zoiets gaat zijn ongeveer.. Hm" Hij keek haar even aan maar keek dan weer voor zich en liet haar los, maar hij liet haar hoofd tegen zijn schouders rusten. Ze was blij dat haar hoofd mocht blijven liggen ze had zijn warmte nodig zelfs het kleinste beetje hield haar nu overijnd. Maar bij zijn woorden schudde ze zhaar hoofd. Ik zou mijn familie nooit in de steek laten er zit meer achter... Zei ze met een zucht. Ze zou dat nooit doen haar karkter was ze niet vergeten! hij keek glazig voor zich uit en zei dan "We moeten je geheugen weer op orde krijgen Sue... Hm" Hij zweeg weer, Sue hief haar hoofd weg bij zijn schouder legde haar gezicht in haar handen. Maar hoe? Hoe moeten we dat doen? Vroeg ze zacht en twijfelend.

ik weet het ik weet het verkeerd acc maar ik zit in grote tijdsnood met slecht internet -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16 2012, 17:41

"Ik denk dat het ongeveer zo zit, je bent weggevlucht van je familie of vrienden omdat je op de moordlijst van Haku staat. Ik denk dat het zoiets gaat zijn ongeveer.. Hm" Hij keek haar even aan maar keek dan weer voor zich en liet haar los, maar hij liet haar hoofd tegen zijn schouders rusten. Dat was toch het minste wat hij kon doen? Maar bij zijn woorden schudde ze zhaar hoofd. "Ik zou mijn familie nooit in de steek laten er zit meer achter..." Zei ze met een zucht. "Dat weet ik lieve schat. Dat weet ik, maar soms kan het niet anders... Hm" Hij trok haar weer dicht tegen zich aan. Hij keek glazig voor zich uit en zei dan "We moeten je geheugen weer op orde krijgen Sue... Hm" Hij zweeg weer, Sue hief haar hoofd weg bij zijn schouder legde haar gezicht in haar handen. "Maar hoe? Hoe moeten we dat doen?" Vroeg ze zacht en twijfelend. "Geen idee schatje van me.. Hm" Hij haalde haar handen van haar gezicht weg. "Mag ik je gezichtje zien? Je bent veel te mooi om jezelf te verbergen.. Hm" Hij zweeg even. "Ik moet je wat vertellen, ik heb mijn belofte ook gebroken. Ik had een vriendin, ze noemde Eillish. Ze dumpte me, je weet waarom en ik heb mezelf een belofte gemaakt om nooit meer toe te geven aan mijn gevoelens. Maar sinds dat ik jou heb leren kennen heb ik die belofte gebroken.. Hm" Hij stond op en zei dan "Secondje liefste.. Hm" Hij liep weg en een winkel binnen. Even later kwam hij met een klein pakje terug. "Voor jou omdat ik me zo rot gedroeg.. Hm" In dat pakje zat een metalen armbandje met veel kleuren, hij dacht wel dat ze dat leuk zou vinden.

~Geen probleem
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16 2012, 22:43

"Dat weet ik lieve schat. Dat weet ik, maar soms kan het niet anders... Hm" Hij trok haar weer dicht tegen zich aan. Ze wist het niet het was zo verschrikkelijk om niet te weten wat je gedaan hebt en waarom? Het was een echte kwelling voor haar geweten. "Geen idee schatje van me.. Hm" Hij haalde haar handen van haar gezicht weg. Ze keek hem vragend aan. "Mag ik je gezichtje zien? Je bent veel te mooi om jezelf te verbergen.. Hm" Hij zweeg even. Een kleine glimlach was op haar gezicht te zien en ook haar wangen kleurde lichtjes rood. "Ik moet je wat vertellen, ik heb mijn belofte ook gebroken. Ik had een vriendin, ze noemde Eillish. Ze dumpte me, je weet waarom en ik heb mezelf een belofte gemaakt om nooit meer toe te geven aan mijn gevoelens. Maar sinds dat ik jou heb leren kennen heb ik die belofte gebroken.. Hm" Ze glimlachtte. Blijkbaar zijn we beide vreselijk in beloftes nakomen. Hij stond op en zei dan "Secondje liefste.. Hm" Hij liep weg en een winkel binnen. Ze vroeg zich af wat hij nu weer van plan was ze bleef rustig wachten. Even later kwam hij met een klein pakje terug. "Voor jou omdat ik me zo rot gedroeg.. Hm" Ze trok een wenkbrauw op. Het was mijn fut als ik niet was weggelopen of grapjes had zitten maken dan was het ook niet gebeurd. Zei ze zachtjes terwijl ze het pakje opende en de prachtige armband zag. Ze keek er vol bewondering naar voor ze hem een zoen op zijn wang gaf en hem in zijn armen vloog. Iets waar ze meteen spijt van had ze had het weer eens overdreven ze liet hem maar gouw weer los haar gezicht rood. Ze keek even rond ze had geen geld dus iets kopen ging niet echt. Ze had al een idee ze concentreerde zich en een gouden bolletje kwam in haar handen ze gaf het aan hem met een grijnsje. Openmaken en kijken. Zei ze zachtjes als hij het openmaakte zouden er lichtjes omhoog komen die een portret van hen vormde zittend tegen elkaar op een bankje. Je kon hen horen lachen voor ze weer zouden uitdoven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 16 2012, 23:05

"Dat weet ik lieve schat. Dat weet ik, maar soms kan het niet anders... Hm" Hij trok haar weer dicht tegen zich aan. "Geen idee schatje van me.. Hm" Hij haalde haar handen van haar gezicht weg. Ze keek hem vragend aan. "Mag ik je gezichtje zien? Je bent veel te mooi om jezelf te verbergen.. Hm" Hij zweeg even. Een kleine glimlach was op haar gezicht te zien en ook haar wangen kleurde lichtjes rood. "Ik moet je wat vertellen, ik heb mijn belofte ook gebroken. Ik had een vriendin, ze noemde Eillish. Ze dumpte me, je weet waarom en ik heb mezelf een belofte gemaakt om nooit meer toe te geven aan mijn gevoelens. Maar sinds dat ik jou heb leren kennen heb ik die belofte gebroken.. Hm" Ze glimlachtte. "Blijkbaar zijn we beide vreselijk in beloftes nakomen." Hij stond op en zei dan "Secondje liefste.. Hm" Hij liep weg en een winkel binnen. . Even later kwam hij met een klein pakje terug. "Voor jou omdat ik me zo rot gedroeg.. Hm" Ze trok een wenkbrauw op." Het was mijn fut als ik niet was weggelopen of grapjes had zitten maken dan was het ook niet gebeurd." Zei ze zachtjes terwijl ze het pakje opende en de prachtige armband zag. Ze keek er vol bewondering naar voor ze hem een zoen op zijn wang gaf en hem in zijn armen vloog. Ze had al een idee ze concentreerde zich en een gouden bolletje kwam in haar handen ze gaf het aan hem met een grijnsje." Openmaken en kijken." Zei ze zachtjes. Hij maakte het open en er gingen lichtjes omhoog die een portret van hen vormden zittend tegen elkaar op een bankje. Ze lachtten. Deidara glimlachte en trok Sue tegen zich aan en kuste haar vol zelfvertrouwen, vol verlangen, al zijn emoties kwamen eruit en tranen liepen uit zijn wangen. Hij was gelukkig nu, misschien zou het niet zo lang duren, of misschien wel, maar hij wou genieten van dit moment. Hij beeïndigde de kus en zei zachtjes "Ik hou van je Sue... Hm" Hij ging met zijn hand over haar haren. "Hoe denk jij hier over... Hm?" Deze vraag zat hem al eventjes dwars. Hoe dacht zij hierover?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 17 2012, 18:36

. Hij maakte het open en er gingen lichtjes omhoog die een portret van hen vormden zittend tegen elkaar op een bankje. Ze lachtten. Deidara glimlachte en trok Sue tegen zich aan en kuste haar vol zelfvertrouwen, vol verlangen. Ze was verbaasd dat hij haar op die manie zoende maar ze was iook heel blij en ze zoende vol overgave mee. Ze moest ervan genieten zolang het kon. Ze zag dat hij huilde maar het was niet van verdriet nee het was van geluk? Zelf rolde er nu ook tranen over haar wangen. . Hij beeïndigde de kus en zei zachtjes "Ik hou van je Sue... Hm" Hij ging met zijn hand over haar haren. Die woorde verwarmde haar helemaal meer dan de warme rillingen die ze altijd kreeg als hij haar aanraakte di was nog beter die woorden spookte door haar hoofd ze hadden zo’n mooie naklank. . "Hoe denk jij hier over... Hm?" Ze opende haar ogen even ze snapte het niet helemaal. Waar dacht ze over? Over dat hij van haar hield? Ze wist het niet zeker en ze overpijnsde de woorden die ze kon gebruiken welke wooden waren goed genoeg? “Ik….” Ze dacht na nee dat was het niet. “Het gevoel….” Nee dat was ook niet goed genoeg ze zuchtte even. “Ik kan het niet met woorden beschrijven want geen woord is goed genoeg. Maar ik weet wel dat ik me nog nooit zo gelukkig heb gevoeld en me waarschijnlijk ook nooit gelukkiger ga voelen Deidei.” Zei ze zachtjes ze wist niet of ze het goed had uitgelegd want ze was nu niet bepaald goed in dit soort dingen laat staan dat ze er ervaring mee had. Ze keek hem aan met een twinkeling in haar ogen voor ze nog een keer heel zacht haar lippen op de zijne drukte. Ze kon zijn zoete adem proeven ze sloot haar ogen weer voor ze langzam van zijn lippen over zijn kaaklijn naar zijn hals gleed waar ze haar lippen en hoofd uiteindelijk liet rusten. Ze wist dat hij het niet vaak toeliet of prettig vond dat ze zo aanhankelijk was maar nu kon ze er gewoon even geen weerstand meer aan bieden de drang naar zijn warmte tegen haar huid werd haar gewoon teveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 18 2012, 23:20

Hij beeïndigde de kus en zei zachtjes "Ik hou van je Sue... Hm" Hij ging met zijn hand over haar haren. Die woorden had hij nog nooit gezegd tegen een meisje, dit was zijn eerste keer dat hij die woorden nog zelfs maar in gedachten had. Het verwarmde hem helemaal binnenin. Hij begon te huilen maar dit was niet van verdriet, tranen van geluk stroomden in overvloed over zijn wangen, maar hij negeerde ze, Sue, zij was het enigste wat nog telde voor hem, zijn liefde voor haar groeide met elke seconde. "Hoe denk jij hier over... Hm?" Ze opende haar ogen even ze snapte het niet helemaal, dat zag hij meteen aan haar blik maar hij liet haar gewoon nadenken. “Ik….” Ze had het moeilijk met de woorden te kiezen. “Het gevoel….” Hij grinnikte, het was grappig hoe ze struikelde om de goede woorden te vinden. Ik kan het niet met woorden beschrijven want geen woord is goed genoeg. Maar ik weet wel dat ik me nog nooit zo gelukkig heb gevoeld en me waarschijnlijk ook nooit gelukkiger ga voelen Deidei.” Zei ze zachtjes en hij snapte het, het was misschien inderdaad onbeschrijfelijk. Ze keek hem aan met een twinkeling in haar ogen voor ze nog een keer heel zacht haar lippen op de zijne drukte. Hij kuste haar gretig terug, hij wilde meer en dat zou ze vast merken. e sloot haar ogen weer voor ze langzam van zijn lippen over zijn kaaklijn naar zijn hals gleed waar ze haar lippen en hoofd uiteindelijk liet rusten. Hij genoot van haar aanraking en hij zei zachtjes "Doe je nog verder of wat... Hm?" Hij grijnsde en keek naar haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 20 2012, 13:05

Hij vond het blijkbaar nogal grappig hoe ze over haar woorden struikelde. Ze moest er door blozen ze was zo vreselijk in dit soort dingen uitleggen. Ze voelde hoe gretig hij haar kus beantxwoorde. Ze was best wel verbaasd anders was hij nooit zo gretig eerder terughoudend. Maar ze moest bekennen dat ze deze verandering wel kon waarderen. hij zei zachtjes "Doe je nog verder of wat... Hm?" Hij grijnsde en keek naar haar haar. Kijk dat verbaasde haar nu echt ze dacht dat ze nu al t ever was gegaan maar blijkbaar mocht zed us nog even door doen. Ze bracht haar lippen weer in beweging ze volgde zijn sleuelbeen met haar lippen en ze beet zachtjes en speels in zijn oor lelletje. Wat ben je ineens hebberig… Zei ze op een plagende toon. Ze bracht haar lippen langzaam weer naar de zijne ze kreeg maar niet genoeg van die zachte warme lippen. Ze begon dan ook te stralen van dit zalige moment, en ja dan ook letterlijk stralen haar huid begon licht te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 19:06

(laat ._.)

Sue struikelde over haar woorden en dat vond hij best schattig en grappig tegelijkertijd. En Sue begon erdoor te blozen en Deidara schoot gewoonweg in de lach. Sue kuste haar en hij kuste haar gretig terug. hij zei zachtjes "Doe je nog verder of wat... Hm?" Hij grijnsde en keek naar haar haar. Ze bracht haar lippen weer in beweging ze volgde zijn sleuelbeen met haar lippen en ze beet zachtjes en speels in zijn oor lelletje. Zijn gezicht kreeg voor de eerste keer een rode kleur. Hij wendde zijn blik af en dan zei Sue: "Wat ben je ineens hebberig" Hij zweeg en keek haar blozend aan. Hij kreeg er niets meer uit en hij keek verstijfd hoe ze hem weer kuste. Hij kuste haar terug en ontspande weer, maar die rode kleur moest weg. Hij vervloekte het, hij was een net een rijpe tomaat met deze kleur op z'n gezicht. Haar huid begon licht te geven en Deidara viel letterlijk van de bank. Hij wreef over zijn hoofd en hij wist totaal niet meer waar hij moest blijven met zichzelf. Hij stond recht en keek Sue met nog steeds een rood hoofd aan "Je kan best niet meer daar aan komen.. Hm" Hij wees naar zijn oor, "Dat hou je maar als we eens alleen zijn.. Hm" stemelde hij. Hij ging weer zitten en staarde al bevend voor zich uit. Die rode kleur moest weg..

(blozende deidei: http://www.deviantart.com/download/75733877/Deidara_sjhkkshgks_by_AkatsukiWaffles.jpg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 20:34

Hij schoot dus echt letterlijk in zijn lach toen ze over haar woorden bleef struikelen. ze keek hem aan zo werd ze dus alleen maar roder! Ze stopte even toen hij zijn blik van haar afwendde en toen zag ze de rode kelur van zijn wangen. Het was gewoon....gewoon zo CUTE! Maar dat zei ze natuurlijk niet luidop. Zou een beetje vreemd zijn. Hij was eerst zo verstijfd maaar na een tijdje begon hij toch te ontspannen. En toen toen ze begon te gloeien viel hij van de bank ze schrok zo hard dat ze even achteruit sprong. Haar hart ging als een razende tekeer wat had hij ineens? Kwam het door dat gegloei van haar? Hij wreef over zijn hoofd ze keek hem wat verward en bezorgd aan. Hij stond recht en keek Sue met nog steeds een rood hoofd aan "Je kan best niet meer daar aan komen.. Hm" Hij wees naar zijn oor, "Dat hou je maar als we eens alleen zijn.. Hm" stemelde hij. Ze knikte zachtjes. Nogal in de war gebracht door zijn manier van doen ineens. Hij ging weer zitten en staarde al bevend voor zich uit. Ze ging langzaam weer langs hem zitten haar gezicht stond bezorgd en ze wreef even over zijn schouder. Gaat het wel? Vroeg ze bezorgd. Sue had niet door dat hij zich zo vreemd gedroeg vanwege zijn rode kop. Ze vond het wel schattig die rode wangetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 21:14

Hij schoot dus echt letterlijk in zijn lach toen ze over haar woorden bleef struikelen. ze keek hem aan zo werd ze dus alleen maar roder! Ze bracht haar lippen weer in beweging ze volgde zijn sleuelbeen met haar lippen en ze beet zachtjes en speels in zijn oor lelletje. Zijn gezicht kreeg voor de eerste keer een rode kleur. Hij wendde zijn blik af en dan zei Sue: "Wat ben je ineens hebberig" Hij zweeg en keek haar blozend aan. Hij kreeg er niets meer uit en hij keek verstijfd hoe ze hem weer kuste. Hij kuste haar terug en ontspande weer, maar die rode kleur moest weg. Hij vervloekte het, hij was een net een rijpe tomaat met deze kleur op z'n gezicht. Haar huid begon licht te geven en Deidara viel letterlijk van de bank. Hij wreef over zijn hoofd en hij wist totaal niet meer waar hij moest blijven met zichzelf. Hij stond recht en keek Sue met nog steeds een rood hoofd aan "Je kan best niet meer daar aan komen.. Hm" Hij wees naar zijn oor, "Dat hou je maar als we eens alleen zijn.. Hm" stemelde hij. Hij ging weer zitten en staarde al bevend voor zich uit. Die rode kleur moest weg.. "Gaat het wel?" Vroeg ze bezorgd. Deidara keek haar aan en keek dan naar beneden, ja lap nu dat ook nog. Hij liet zijn hoofd hangen en zuchtte diep. Hij raapte vervolgens al zijn moed bijeen en hij kuste Sue vol verlangen. Hij ging met zijn hand over haar zij en hij glimlachte, hij negeerde zijn blozend gezicht en kuste haar nog eventjes. Hij keek haar dan aan. "Alles is oké.. Denk ik.. Hm" Hij keek naar beneden en hij schudde al zuchtend zijn hoofd, dan keek hij weer naar Sue en wrong een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 21:39

Deidara keek haar aan en keek dan naar beneden, Sue raakte steeds verwarder. Wat was er toch ineens aan de hand? Hij liet zijn hoofd hangen en zuchtte diep. Ze keek nog steeds bezorgd toen hij haar ineens vol verlangen begon tekussen. Kijk nu bracht hij dus echt in de war. Hij ging met zijn hand over haar zij en hij glimlachte, ze vond het een fijn gevel maar haar hoofd probeerde de stukjes van deze ingewikkelde puzzel in elkaar te schuiven. Hij kuste haar nog eventjes. Ja dat maakte logisch redeneren ook niet echt simpel. Hij keek haar dan aan. "Alles is oké.. Denk ik.. Hm" Hij keek naar beneden en hij schudde al zuchtend zijn hoofd, dan keek hij weer naar Sue en wrong een glimlach op zijn gezicht. Ja die glimlach was dus niet gemeend. Ze nam zijn hofd in haar handen ze wreef met haar duim over zijn wang. Je moet je niet forceren voor mij Deidei, ik zei dat we alles op jouw tempo zouden doen dus je hoeft echt niet zo te doen als je je erdoor niet lekker voelt. Zei ze zachtjes. Ja ze dacht dat het weer aan zijn bindingsangst lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 21:53

"Dat hou je maar als we eens alleen zijn.. Hm" stemelde hij. Hij ging weer zitten en staarde al bevend voor zich uit. Die rode kleur moest weg.. "Gaat het wel?" Vroeg ze bezorgd. Deidara keek haar aan en keek dan naar beneden, ja lap nu dat ook nog. Hij liet zijn hoofd hangen en zuchtte diep. Hij raapte vervolgens al zijn moed bijeen en hij kuste Sue vol verlangen. Hij ging met zijn hand over haar zij en hij glimlachte, hij negeerde zijn blozend gezicht en kuste haar nog eventjes. Hij keek haar dan aan. "Alles is oké.. Denk ik.. Hm" Hij keek naar beneden en hij schudde al zuchtend zijn hoofd, dan keek hij weer naar Sue en wrong een glimlach op zijn gezicht. Ze nam zijn hoofd in haar handen ze wreef met haar duim over zijn wang." Je moet je niet forceren voor mij Deidei, ik zei dat we alles op jouw tempo zouden doen dus je hoeft echt niet zo te doen als je je erdoor niet lekker voelt." Zei ze zachtjes. "Sue, kijk alstjeblieft naar beneden, ik voel me er heel lekker bij, alleen ja, ik voel me er misschien wat té goed bij... Hm.." Hij zweeg en kuste haar weer. Hij zweeg er voor de rest over, ze had het toch niet door blijkbaar en dat maakte het stiekem wel makkelijker voor hem. Hij keek haar daarna met een verlegen glimlach aan maar toen hij zijn benen over elkaar wou doen, dan keek hij vol pijn en hij zette zich weer normaal en grijnsde wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 22:22

"Sue, kijk alstjeblieft naar beneden, ik voel me er heel lekker bij, alleen ja, ik voel me er misschien wat té goed bij... Hm.." Hij zweeg en kuste haar weer. Kijk nu snapte sue er helemaal niets meer van. Wat beneden? En als hij het dan zo leuk vond waarom draaide hij zich dan ineens weer weg? Deidara was soms echt een raadsel. Hij gaf geen verdere uitleg dus nja het was een beetje in het duister tasten. Hij keek haar daarna met een verlegen glimlach aan maar toen hij zijn benen over elkaar wou doen, dan keek hij vol pijn en hij zette zich weer normaal en grijnsde wat. Ze snapte er niets van tot ze de bobbel zag in zijn broek ze keek met een rode kop een beetje opzij. Dus die beneden bedoelde hij. Ja nu was het wel duidelijk. Ow...Deidei het spijt me.... Zei ze zachtjes. Dit was nogal een ongemakkelijke situatie. Ze keek hem aan met een verlegen glimlach. Ze had haar handen op haar schoot liggen haar vingers trilde een beetje. Hoe moest ze nu reageren? Wat moest ze in godsnaam doen? En wilde hij wel hier op dit drukke plein blijven met dat probleempje in zijn broek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 22:40

"Alles is oké.. Denk ik.. Hm" Hij keek naar beneden en hij schudde al zuchtend zijn hoofd, dan keek hij weer naar Sue en wrong een glimlach op zijn gezicht. Ze nam zijn hoofd in haar handen ze wreef met haar duim over zijn wang." Je moet je niet forceren voor mij Deidei, ik zei dat we alles op jouw tempo zouden doen dus je hoeft echt niet zo te doen als je je erdoor niet lekker voelt." Zei ze zachtjes. "Sue, kijk alstjeblieft naar beneden, ik voel me er heel lekker bij, alleen ja, ik voel me er misschien wat té goed bij... Hm.." Hij zweeg en kuste haar weer. Hij zweeg er voor de rest over, ze had het toch niet door blijkbaar en dat maakte het stiekem wel makkelijker voor hem. Hij keek haar daarna met een verlegen glimlach aan maar toen hij zijn benen over elkaar wou doen, dan keek hij vol pijn en hij zette zich weer normaal en grijnsde wat. Toen keek ze naar beneden en had ze het door. Ze begon te blozen en ze keek hem aan. Ow...Deidei het spijt me.... Zei ze zachtjes. Dit was nogal een ongemakkelijke situatie. Ze keek hem aan met een verlegen glimlach. Ze had haar handen op haar schoot liggen haar vingers trilde een beetje. Hij keek naar haar trillende handen en hij grijnsde eventjes. Hij kuste haar weer eens "Nog steeds hou ik van je Sue" zei hij met een lichte glimlach en hij begon weer te blozen. Hij schaamde zich wel degelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 23:17

Hij kuste haar weer eens "Nog steeds hou ik van je Sue" zei hij met een lichte glimlach en hij begon weer te blozen. Ze keek hem aan ze had eigenlijk wel medelijden met hem en dat ze dat effect op hem had had ze niet verwacht, nu alle sinds toch niet. Ze slikte even en ze nam zijn hand. Ze keek hem aan met een glimlach. Een nog zenuwachtige en ongemakkelijke glimlach. Kom laten we hier weggaan een rustigere plek zoeken Zei ze zachtjes terwijl ze hem rechttrok en wachtte tot hij haar naar een rustiger plaats zou leidden. Ze veerde de hele tijd vanop het ene been tot op het andere jep ze wilde echt heel graag weg hier weg bij al die drukte en al die nieuwsgierige ogen. ze wilde alles niet nog ingewikkelder maken dan dat het al was.....

(sorry dat het zo kort is, hij mag het verkeerd opvatten hoor :3 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 23:29

"Ow...Deidei het spijt me...." Zei ze zachtjes. Dit was nogal een ongemakkelijke situatie. Ze keek hem aan met een verlegen glimlach. Ze had haar handen op haar schoot liggen haar vingers trilde een beetje. Hij keek naar haar trillende handen en hij grijnsde eventjes. Hij kuste haar weer eens "Nog steeds hou ik van je Sue" zei hij met een lichte glimlach en hij begon weer te blozen. Hij wist niet dat het zo erg ging zijn maar ja. Hij grijnsde en ze nam zijn hand vast. Hij keek haar vragend aan, wat was ze van plan? Ze keek hem aan met een glimlach. Een nog zenuwachtige en ongemakkelijke glimlach. Kom laten we hier weggaan een rustigere plek zoeken Zei ze zachtjes terwijl ze hem rechttrok en wachtte tot hij haar naar een rustiger plaats zou leidden. Ze veerde de hele tijd vanop het ene been tot op het andere. Zijn ogen werden groot en hij brak in zweten uit. Hij liep zo snel hij kon naar een rustigere plek waar niemand kwam en hij keek haar aan. Hij glimlachte en hij bewoog ongemakkelijk met zijn voeten. Hij trok haar dan tegen zich aan en kuste haar weer. Deze keer ging hij met zijn hand over haar rug en hield hij halt bij haar achterste, maar daar haalde hij zijn hand snel weg, wat bezielde hem. Hij liet haar los en brabbelde wat verontschuldigingen "Sorry Sue, ik... Sorry... Hm" Hij zette zich neer op de keien en hij staarde naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 23 2012, 23:48

Zijn ogen werden groot en hij brak in zweten uit. Ze keek hem aan verwarring in haar hoofd; wat was er nu weer? Waarom die grote ogen? Dat zweten? Wilde hij soms hier blijven? Hij liep zo snel hij kon naar een rustigere plek waar niemand kwam en hij keek haar aan. Wow nu was ie ineens wel hevig! Hij glimlachte en hij bewoog ongemakkelijk met zijn voeten. Ze snapte er niets van nu kon niemand hn toch meer zien? waarom was hij dan zo gestresst? Hij trok haar dan tegen zich aan en kuste haar weer. Deze keer ging hij met zijn hand over haar rug en hield hij halt bij haar achterste, Haar ogen werden groot wat was hij van plan?! maar daar haalde hij zijn hand snel weg, wat bezielde hem. Sues hart ging als een razende tekeer. Deidara was echt onberekenbaar eerst duwt hij haar steeds weg, dan zoent hij haar, weer wegduwen, weer zoenen, dan vind hij het té leuk en blijft hij van haar af dan krijgt ze weer een kus, raakt hij gestresst en nu dit?! Sues hoofd trilde helemaal nee haar hele lijf trilde. Hij liet haar los en brabbelde wat verontschuldigingen "Sorry Sue, ik... Sorry... Hm" Hij zette zich neer op de keien en hij staarde naar de grond. Sue liet zich langs de muur naar beneden zakken. Deidara...Ze kon even zijn troetelnaam niet zeggen. ..Wa...wat deed je daar nu? En waarom stopte je? Ik snap er niets meer van. Ja ze voelde zich net een stuiterbal aan een tafeltennis bedje dat steeds terug genmonen werd en dan weer weggeslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 24 2012, 00:05

Hij keek haar vragend aan, wat was ze van plan? Ze keek hem aan met een glimlach. Een nog zenuwachtige en ongemakkelijke glimlach. Kom laten we hier weggaan een rustigere plek zoeken Zei ze zachtjes terwijl ze hem rechttrok en wachtte tot hij haar naar een rustiger plaats zou leidden. Zijn ogen werden groot en hij brak in zweten uit. Hij liep zo snel hij kon naar een rustigere plek waar niemand kwam en hij keek haar aan. Hij glimlachte en hij bewoog ongemakkelijk met zijn voeten. Hij trok haar dan tegen zich aan en kuste haar weer. Deze keer ging hij met zijn hand over haar rug en hield hij halt bij haar achterste, maar daar haalde hij zijn hand snel weg, wat bezielde hem. Hij liet haar los en brabbelde wat verontschuldigingen "Sorry Sue, ik... Sorry... Hm" Hij zette zich neer op de keien en hij staarde naar de grond. Sue liet zich langs de muur naar beneden zakken. "Deidara..." Ze kon even zijn troetelnaam niet zeggen". ..Wa...wat deed je daar nu? En waarom stopte je? Ik snap er niets meer van. " Deidara keek haar schuldig aan "Het spijt me ik kan niet meer." Hij sloot zijn ogen en kuste haar weer "Véél te warm" mompelde hij en hij deed gewoonweg zijn t-shirt uit en hij kuste haar verder. Hij ging met zijn hand naar haar buik en kriebelde haar daar even. Hij grijnsde en keek even naar de tattoo op zijn rechterborst. Hij was nog steeds naar zijn zin en hij keek weer naar Sue.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 24 2012, 00:13

Deidara keek haar schuldig aan "Het spijt me ik kan niet meer." Hij sloot zijn ogen en kuste haar weer. oké hij was echt een meester in haar verwarren. Dus hij kan niet meer maar hij gaat haar wel weer zoenen? (niet dat ze dat erg vond natuurlijk, nee als ze zijn lippen voelde klaagde ze niet) Wat kan je niet meer? Vroeg ze verward. "Véél te warm" mompelde hij en hij deed gewoonweg zijn t-shirt uit en hij kuste haar verder. Ze staarde hem even aan Owke....heel erg vreemd. Oké het was leuk om hem t-shirtloos te zien (zo had ze hem de eerste keer trouwens ook gezien) Hij ging met zijn hand naar haar buik en kriebelde haar daar even. Ze giechelde en schopte lichtjes met haar voeten (een ticje dat ze had als iemand kietelde) Hij grijnsde en keek even naar de tattoo op zijn rechterborst. Ze volgde zijn blik die tattoo viel haar nu pas op ze gleed er met haar vingers over en ze glimlachte zachtjes. Ze drukte haar lippen er even speels op voor ze weer wat rechter ging zitten. Waarom stresste je net zo deidei? Was je liever bij al die drukte gebleven? Anders kunnen we wel terug gaan als je dat fijner vind Zei ze met een twijfelende glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 24 2012, 00:25

Deidara keek haar schuldig aan "Het spijt me ik kan niet meer." Hij sloot zijn ogen en kuste haar weer. Wat kan je niet meer? Vroeg ze verward. "Véél te warm" mompelde hij en hij deed gewoonweg zijn t-shirt uit en hij kuste haar verder. Ze staarde hem even aan. "Ik kan je niet langer weerstaan lieverd. Hij ging met zijn hand naar haar buik en kriebelde haar daar even. Ze giechelde en schopte lichtjes met haar voeten. Hij grijnsde en keek even naar de tattoo op zijn rechterborst. Ze volgde zijn blik. Ze drukte haar lippen er even speels op voor ze weer wat rechter ging zitten. "Waarom stresste je net zo deidei? Was je liever bij al die drukte gebleven? Anders kunnen we wel terug gaan als je dat fijner vind" Zei ze met een twijfelende glimlach. "Uh uh" hij schudde zijn hoofd en kuste haar verder. Hij verkende met zijn handen haar hele lichaam en liet ze dan rusten op haar been. "Sue... Snap je dit echt niet.. Hm?" Hij grijnsde en stopte "IK ben stapelzot verliefd op je... Hm" Hij grijnsde, ja dat was hij, hij was smoorverliefd op het blonde meisje met haar diepblauwe ogen. Hij keek met zijn blauwgrijze ogen naar haar. "Sue, wil jij een belofte maken.. Wil je me niet verlaten? En... Ik ga dat trouwens niet doen, ik wil bij je blijven lieve schat.. Hm" Hij glimlachte en hij beet in haar oorlel, heel zachtjes. Hij keek haar met een speelse blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 24 2012, 00:38

"Ik kan je niet langer weerstaan lieverd." Ow dat bedoelde hij dus. Ze was wel blij met die woorden. Ze zei we dat ze veel geduld had maar ergens was dat wel een beetje een leugen. Als ze in zijn ogn keek wilde ze steeds tegen hem aanliggen. Als ze die lippen zag wilde ze ze zoenen. "Uh uh" hij schudde zijn hoofd en kuste haar verder. Wat was dat nu weer voor een antwoord? Nu snapte ze er nog minder van maar zijn kussen waren een prima afleiding. Hij verkende met zijn handen haar hele lichaam en liet ze dan rusten op haar been. Haar hartslag was even de hoogte ingeschoten toen ze zijn handen op haar lijfje voelde maar als snel vond ze het alleen nog maar prettig. "Sue... Snap je dit echt niet.. Hm?" Hij grijnsde en stopte "IK ben stapelzot verliefd op je... Hm" Hij grijnsde, Ze bloosde en ze wist niet wat ze moest zeggen het was zo fijn om die woorden te horen. Maar was dat de rede dat hij so flipte omdat ze naar een rustige plek wilde? Een beetje vreemd. Hij keek met zijn blauwgrijze ogen naar haar. "Sue, wil jij een belofte maken.. Wil je me niet verlaten? En... Ik ga dat trouwens niet doen, ik wil bij je blijven lieve schat.. Hm" Hij glimlachte en hij beet in haar oorlel, heel zachtjes. Ze grinnikte toen hij in haar oorlel beet. Deidei! Piepte ze uit terwijl ze moest lachen. Hij keek haar met een speelse blik aan. nadat ze uit gegibberd was keek ze hem serieus aan. Ik ga je niet verlaten Deidei jij betn alles wat ik heb en daar ben ik blij om. Ik wil niets liever dan jouw en ikwee het ik kan nogal idioot zijn maar ik zie het echt wel als een grote schat voor mij zit hoor. Zei ze met een glimlach voor zij hem dit keer begon te zoenen haar armen om zijn nek haar lichaam tegen zijn blote bovenlijf gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 24 2012, 08:43

"Waarom stresste je net zo deidei? Was je liever bij al die drukte gebleven? Anders kunnen we wel terug gaan als je dat fijner vind" Zei ze met een twijfelende glimlach. "Uh uh" hij schudde zijn hoofd en kuste haar verder. Hij verkende met zijn handen haar hele lichaam en liet ze dan rusten op haar been. "Sue... Snap je dit echt niet.. Hm?" Hij grijnsde en stopte "IK ben stapelzot verliefd op je... Hm" Hij grijnsde, ja dat was hij, hij was smoorverliefd op het blonde meisje met haar diepblauwe ogen. Hij keek met zijn blauwgrijze ogen naar haar. "Sue, wil jij een belofte maken.. Wil je me niet verlaten? En... Ik ga dat trouwens niet doen, ik wil bij je blijven lieve schat.. Hm" Hij glimlachte en hij beet in haar oorlel, heel zachtjes. Hij keek haar met een speelse blik aan. Ze grinnikte toen hij in haar oorlel beet. "Deidei!" Piepte ze uit terwijl ze moest lachen. Hij keek haar met een speelse blik aan. nadat ze uit gegibberd was keek ze hem serieus aan. "Ik ga je niet verlaten Deidei jij betn alles wat ik heb en daar ben ik blij om. Ik wil niets liever dan jouw en ikwee het ik kan nogal idioot zijn maar ik zie het echt wel als een grote schat voor mij zit hoor." Zei ze met een glimlach voor zij hem dit keer begon te zoenen haar armen om zijn nek haar lichaam tegen zijn blote bovenlijf gedrukt. "Bedankt" zei hij zachtjes en hij sloot langzaam zijn ogen en kuste haar mee. Daarna zei hij zachtjes "Sue, ik heb nog nooit zoiets, voor iemand gevoeld en het is allemaal nieuw voor me maar ik wil die nieuwe dingen allemaal met jou beleven.. Hm" Hij zweeg en legde zijn hoofd op haar schouder en hij zuchtte gelukzalig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 24 2012, 12:29

"Bedankt" zei hij zachtjes en hij sloot langzaam zijn ogen en kuste haar mee. Hmmm daar kreeg ze dus maar geen genoeg van, hem kussen ging nooit vervelen. Daarna zei hij zachtjes "Sue, ik heb nog nooit zoiets, voor iemand gevoeld en het is allemaal nieuw voor me maar ik wil die nieuwe dingen allemaal met jou beleven.. Hm" Hij zweeg en legde zijn hoofd op haar schouder en hij zuchtte gelukzalig. Ze aaide over zijn hoofd. Dit is ook allemaal nieuw voor mij Deidei. Jij bent mijn eerste liefde, voor zover ik weet teminste. Zei ze met een kleine grijns. Ja hij had haar haar eeste herineringen gegeven een nieuwe start om het zo te zeggen en nu ze erover nadacht vond ze dat geheugenverlies niet zo erg meer ze had door hem te hebben al alles wat ze wilde. Sue bloosde lichtjes. "Euh....Deidei? Is alles daar beneden...euh... weer normaal? Vroeg ze zachtjes met een twijfelende stem. Ze wilde graag weer dichter naar hem toegaan maar dat zou natuurlijk moeilijk gaan als er nog iets in de weg zat en pijn wilde ze hem zeker niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 24 2012, 21:52

Hij keek haar met een speelse blik aan. Ze grinnikte toen hij in haar oorlel beet. "Deidei!" Piepte ze uit terwijl ze moest lachen. Hij keek haar met een speelse blik aan. nadat ze uit gegibberd was keek ze hem serieus aan. "Ik ga je niet verlaten Deidei jij betn alles wat ik heb en daar ben ik blij om. Ik wil niets liever dan jouw en ikwee het ik kan nogal idioot zijn maar ik zie het echt wel als een grote schat voor mij zit hoor." Zei ze met een glimlach voor zij hem dit keer begon te zoenen haar armen om zijn nek haar lichaam tegen zijn blote bovenlijf gedrukt. "Bedankt" zei hij zachtjes en hij sloot langzaam zijn ogen en kuste haar mee. Daarna zei hij zachtjes "Sue, ik heb nog nooit zoiets, voor iemand gevoeld en het is allemaal nieuw voor me maar ik wil die nieuwe dingen allemaal met jou beleven.. Hm" Hij zweeg en legde zijn hoofd op haar schouder en hij zuchtte gelukzalig. Ze aaide over zijn hoofd." Dit is ook allemaal nieuw voor mij Deidei. Jij bent mijn eerste liefde, voor zover ik weet teminste." Zei ze met een kleine grijns. "Thanks for comforting me, miss obvious." zei hij al lachend. Sue bloosde lichtjes. "Euh....Deidei? Is alles daar beneden...euh... weer normaal?" Vroeg ze zachtjes met een twijfelende stem. "Kom maar... Hm" zei hij zachtjes en hij trok haar tegen zich aan. Hij zette haar op zijn schoot en hij glimlachte "Jij mag alles liefje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Just a drink [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a drink [Deidara]   Just a drink [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just a drink [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Try a drink. [&YOSH]
» [❤] Let's drink and forget.
» Having a drink is more fun when you are with someone {Miss Abigail}
» Just a drink can't hurt. ( OPEN )
» Just in for a quick drink [Savador]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Bokkenburcht-