PortalIndexWhere am I? [Deidara] - Pagina 2 HpD5UwnWhere am I? [Deidara] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Where am I? [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 12:30

"Dat laatste was ook mijn laatste techniek die ik nog niet onder de knie krijg sinds het veel van mijn lichaam vraagt.. Hm" zei Deidara nadat hij de hap van zijn vis had doorgeslikt. Ze grinnikte. "Dus wacht je wist dat je ging flauwvallen maar toch heb je dat gedaan? Gewoon om te winnen?" Ze schudde grinnikend haar hoofd. Hij grijnsde "Ja eigenlijk wel.. Hm" Bij haar vraag antwoordde hij direct. "IK zeg je nu al, word niet verliefd op mij. Daarom was ik blij dat je zei dat je niet snel smolt voor de mannen." Hij zweeg. Ze keek hem wat verward aan. Hij was misschien een beetje vreemd, maar hij zei het gewoon zodat ze het wist dat ze best niet verliefd op hem moest worden. "Ik denk niet dat ik verliefd op je wordt Deidara. Maar waarom zou dat dan zo erg zijn? " Hij zweeg even, hij moest even nadenken van hoe hij het moest uitleggen. Het lag moeilijk "Ik heb ooit eens een relatie gehad met een meisje, maar dat heeft niet lang geduurt omdat ze me op de tweede plaats duwde en me uiteindelijk dumpte omdat ik ruzie had met een van haar vrienden. Sinds dan ben ik enorm bang voor een nieuwe relatie, ik heb... Hoe noemen ze dat..? Bindingsangst..Hm" Hij zweeg en at verder van zijn vis tot alleen de graat overbleef. Hij legde die naast hem neer en keek naar Sue. "Maar ik moet eerlijk zijn, je bent heel mooi en leuk gezelschap." Hij glimlachte, hij was gewoon eerlijk en hij haatte om te liegen. Dus hij was eerlijk, ook al was de waarheid soms hard en kwetstte de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 12:57

Hij grijnsde "Ja eigenlijk wel.. Hm". Ze lachtte Echt iets typisch mannelijks. Zei ze rustig. Ze wachtte geduldig op zijn antwoord. Blijkbaar was dit nogal een lastig gesprek voor hem. "Ik heb ooit eens een relatie gehad met een meisje, maar dat heeft niet lang geduurt omdat ze me op de tweede plaats duwde en me uiteindelijk dumpte omdat ik ruzie had met een van haar vrienden. Sinds dan ben ik enorm bang voor een nieuwe relatie, ik heb... Hoe noemen ze dat..? Bindingsangst..Hm" Ze schrok even. Arme Deidara. Dat was vreselijk! Hij was zo aardig, hoe kon iemand zo harteloos zijn? Eigenlijk werd ze nu best kwaad op dat onbekende meisje. Ze was even in gedachten verzonken. "Maar ik moet eerlijk zijn, je bent heel mooi en leuk gezelschap." Hij glimlachte. Ze keek hem weer aan en ze glimlachte zachtjes. Ze nam zijn hand vast. Deidara dat meisje is echt gek als ze jouw ze behandelde. Zei ze terwijl ze hem recht aankeek ze had medelijden met hem. Ze liet zijn hand weer los. Ik beloof je Deidara ik zal niet verliefd op je worden. Maar mag ik je wel zien als vriend? Vroeg ze met een kleine glimlach. Ze wilde hem blij maken maar ze wist niet goed hoe. Is er iets wat ik kan doen zodat je mijn vragen vergeet? Vroeg ze met weer die schattige lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 13:23

Hij grijnsde "Ja eigenlijk wel.. Hm". Ze lachtte Echt iets typisch mannelijks. Zei ze rustig. Ze wachtte geduldig op zijn antwoord. Blijkbaar was dit nogal een lastig gesprek voor hem. "Ik heb ooit eens een relatie gehad met een meisje, maar dat heeft niet lang geduurt omdat ze me op de tweede plaats duwde en me uiteindelijk dumpte omdat ik ruzie had met een van haar vrienden. Sinds dan ben ik enorm bang voor een nieuwe relatie, ik heb... Hoe noemen ze dat..? Bindingsangst..Hm" Ze schrok even. Hij begreep het wel, maar hij was nu eenmaal zo, daar kon men nu eenmaal niets aan veranderen. "Maar ik moet eerlijk zijn, je bent heel mooi en leuk gezelschap." Hij glimlachte. Ze keek hem weer aan en ze glimlachte zachtjes. Ze nam zijn hand vast. Hij schrok en verstijfde meteen bij die aanraking en het bloed steeg naar zijn hoofd. "Deidara dat meisje is echt gek als ze jouw zo behandelde." Zei ze terwijl ze hem recht aankeek. Hij zweeg, wat moest hij zeggen? Hij wist het niet. Hij was even blij dat ze zijn hand losliet, hij was al die aanrakingen niet gewend en het bloed uit zijn gezich verdween, gelukkig maar. " Ik beloof je Deidara ik zal niet verliefd op je worden. Maar mag ik je wel zien als vriend?" Vroeg ze met een kleine glimlach. "Natuurlijk.. Hm" zei hij met een glimlach en hij geeuwde eerst eventjes. "Is er iets wat ik kan doen zodat je mijn vragen vergeet?" Vroeg ze met weer die schattige lach. Deidara bloosde lichtjes "Alles is in orde.. Hm"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 13:47

Ze had meteen spijt dat ze zijn hand had aangeraakt blijkbaar vond hij het niet zo prettig. Ze zag het bloed naar zijn hoofd stijgen en ze schaamde zich kapot. Ze zag dat hij weer ontspande toen ze zijn hand weer losliet. Ze verwachtte niet dat hij wat zou zeggen. Dat hoefde helemaal niet ze wilde liever dit hoofdstuk afsluiten zou alles veel makkelijker maken. "Natuurlijk.. Hm" zei hij met een glimlach en hij geeuwde eerst eventjes. Ze glimlachte een warme lach ze was blij. Hij was haar eerste vriend, nu teminste omdat als ze ooit vrienden had gehad dan natuurlijk niet maar nu met haar geheugenverlies ja was hij haar eerste vriend. Deidara bloosde lichtjes "Alles is in orde.. Hm" Ze moest giechelen door zijn gebloos. Nu ben jij degene die schattig is, of nee die nog schattiger is Zei ze met een ondeugende glimlach. Ze sprong recht en ze stak haar hand uit. Kom op Deidara je hebt genoeg gerust! Zei ze met een grijns. Sue was iemand die graag bezig was van het ene naar het andere fladderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 14:25

Sue nam zijn hand vast. Hij schrok en verstijfde meteen bij die aanraking en het bloed steeg naar zijn hoofd. "Deidara dat meisje is echt gek als ze jouw zo behandelde." Zei ze terwijl ze hem recht aankeek. Hij zweeg, wat moest hij hierop nu zeggen? Het was de eerste keer toen dat hij zijn gevoelens uitte en meteen liep het mis. Geen wonder dat hij bindingsangst kreeg. Ze zag dat Deidara weer ontspande toen ze zijn hand weer losliet. "Natuurlijk.. Hm" zei hij met een glimlach en hij geeuwde eerst eventjes. Ze glimlachte een warme lach ze was blij. Hij glimlachte, nu zij blij was, deed dat hem ook glimlachen. Deidara bloosde lichtjes "Alles is in orde.. Hm" Ze moest giechelen door zijn gebloos. "Nu ben jij degene die schattig is, of nee die nog schattiger is "Zei ze met een ondeugende glimlach. "NU oké als je me knap noemt maar ik ben niet schattig.. Hm"Ze sprong recht en ze stak haar hand uit." Kom op Deidara je hebt genoeg gerust!" Zei ze met een grijns. Deidara stond zelf recht zonder haar hulp, hij wou niet weer gaan blozen door zo'n simpele aanraking. "Wat wil je doen Sue? Je lijkt zo actief, dus.. Hm" Hij keek haar vragend aan en hij nam zijn tas vast. Hij keek met een vragende maar geamuseerde blik naar haar.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 14:45

"NU oké als je me knap noemt maar ik ben niet schattig.. Hm" Ze grinnikte. Als jij mij schattig mag noemen mag ik dat ook bij jouw deidara Zei ze ondeugend. Hij nam haar hand niet en ze trok hem een beetje ongemakkelijk terug. Hem aanraken was dus iets voor de niet-doen lijst. "Wat wil je doen Sue? Je lijkt zo actief, dus.. Hm" Hij keek haar vragend aan en hij nam zijn tas vast. Hij keek met een vragende maar geamuseerde blik naar haar. Ze grinnikte. Ach ik hou niet zo van stilzitten en zeker niet nu ik gezien heb hoeveel lol jij in je hebt. Zei ze terwijl ze een keer op haar tippen ronddraaide. Hmmm er is zoveel te doen hier.... Zei ze ze dacht na hij had lol nodig ja heel veel plezier wat afleiding. En toen wist ze het perfecte plan ze ging voor hem staan. Jij zegt dat je overal beter in bent dan mij hè? Nou ben je ook sneller hmm? Ik durf te wedden dat je nmij niet te pakken krijgt. Zei ze uitdagend voor ze op de grond ging zitten en zich veranderde in het kleie witte vogeltje met het blauw aan de vleugels. Ze sprong even voor ze haar vleugels spreidde en even uitdagend voor hem vloog. En daarna voor hem uitvloog snel naar het bos toevloog zover als ze kon probeerde te komen. Ze had een eind gevlogen en ze zag hem nergens dus ze besloot heel even uit te blazen op een tak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 15:00

"NU oké als je me knap noemt maar ik ben niet schattig.. Hm" Ze grinnikte. Als jij mij schattig mag noemen mag ik dat ook bij jouw deidara Zei ze ondeugend. Hij nam haar hand niet en ze trok hem een beetje ongemakkelijk terug. "Wat wil je doen Sue? Je lijkt zo actief, dus.. Hm" Hij keek haar vragend aan en hij nam zijn tas vast. Hij keek met een vragende maar geamuseerde blik naar haar. Ze grinnikte. "Ach ik hou niet zo van stilzitten en zeker niet nu ik gezien heb hoeveel lol jij in je hebt." Zei ze terwijl ze een keer op haar tippen ronddraaide. "Hmmm er is zoveel te doen hier...." Zei ze. Ze ging voor hem staan. Jij zegt dat je overal beter in bent dan mij hè? Nou ben je ook sneller hmm? Ik durf te wedden dat je nmij niet te pakken krijgt. Zei ze uitdagend voor ze op de grond ging zitten en zich veranderde in het kleie witte vogeltje met het blauw aan de vleugels. Ze sprong even voor ze haar vleugels spreidde en even uitdagend voor hem vloog. Hij nam een kleien vogeltje uit zijn tas en legde het op de grond "Enlarge" zei hij zachtjes en de vogel vergrootte. Hij ging erop staan en volgde het kleine witte vogeltje met de blauwe vleugels. Even later zat het kleine vogeltje op een tak om uit te blazen. Deidara liet zijn enorme uil op diezelfde tak landen en hij keek Sue uitdagend aan. "Naar waar gaan we Sue.. Hm?" Hij grijnsde breed en keek haar geamuseerd aan. Wat zou ze hiervan wel niet denken?

(https://s579.photobucket.com/albums/ss231/EvilRaeOfSunshine/Akatsuki/?action=view¤t=dei2.jpg¤ttag=Deidara)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 15:20

Sue had niet gezien dat hij een vogel had gemaakt ze was vooral op haar vlucht aan het letten om zo snel mogelijk bij hem vandaan te kunnen komen. "Naar waar gaan we Sue.. Hm?" Hij grijnsde breed en keek haar geamuseerd aan. Ze schrok zich rot toen ze zijn stem hoord en hem op een gigantische uil langs haar op de tak zitten ze fladderde even met haar vleugels omdat ze bijna haar evenwicht verloor. Ze sjierpte als een gek haar hartje bonkte bijna uit haar borst. Zo hard was ze nog nooit geschrokken. Ze keek hem even aan met haar blauwige vogel ogen naar hem voor ze weer opsteeg en zich naar beneden liet duiken recht in een holle boom met een gat erin net groot genoeg voor haar. Mischien pastte zijn hand er ook in maar ze kon het niet laten om plagerig te fluiten aangezien ze als vogel natuurlijk niet kon praten. Ze zat in de boom. Hij was beter dan ze had gedacht veel sneller en vindingrijker. Maar nu zou hij haar niet te pakken krijgen? Nu zou zij winnen. Ze floot vrolijk verder.


Spoiler:
Haar vogelvorm XD


Laatst aangepast door Master Savador op di jul 10 2012, 17:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Afbeelding in een spoiler gezet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 15:56

"Naar waar gaan we Sue.. Hm?" Hij grijnsde breed en keek haar geamuseerd aan. Ze schrok zich rot toen ze zijn stem hoord en hem op een gigantische uil langs haar op de tak zitten ze fladderde even met haar vleugels omdat ze bijna haar evenwicht verloor. Ze sjierpte als een gek haar hartje bonkte bijna uit haar borst. Ze schrok zich rot en Deidara begon te lachen. Dit vond hij fantastisch. Ze keek hem even aan met haar blauwige vogel ogen naar hem voor ze weer opsteeg en zich naar beneden liet duiken recht in een holle boom met een gat erin net groot genoeg voor haar. Deidara dook ook naar beneden en zag het gat en nam een kleien vogeltje van haar grootte, alleen met had deze een bek waarmee hij Sue goed kon vastpakken. "pak haar" zei hij tegen het kleien diertje. Het diertje vloog binnen en pakte Sue aan haar pootje. Hij vloog gehoorzaam naar Deidara's hand en liet Sue daar los. Het kleien vogeltje vloog weer in Deidara's tas. Deidara aaide Sue met zijn wijsvinger. "Hebbes" zei hij zacht en hij steeg op met zijn uil en vloog terug naar het meer met haar. Hij zette haar op de grond en hij sprong af zijn vogel. Hij verkleinde de vogel weer en hij geeuwde terwijl hij het kleien dier in zijn zak stak. Hij grijnsde en keek Sue geamuseerd aan. "Ik hoop dat je dat wat leuk vond.. Hm" zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 17:12

Hij lachtte toen ze zich haast doodschrok en ze zette haar veren rechter als waarschuwing. Ze hoorde de windstoten dus hij was ook naar beneden gedoken hè. Ze hoorde wat geritsel en toen het woord "pak haar" Ze vroeg zich af tegen wie of wat hij het had. Ineens stond er een kleie vogel voor haar die haar bij haar pootje pakte ze flapte nog met haar vleugeltjes maar ze was niet sterk genoeg. Ze werd meegesleurd door het ding en neergelegd op Deidara's hand. Ze sprong meteen recht en ze keeek hem met een scheef kopje aan. het kleie ding dat haar net had vastgepakt vloog weer naar zijn tas. Deidara aaide Sue met zijn wijsvinger. Ze sloot haar ogen het was een prettig gevoel geaaid worden. "Hebbes" zei hij zacht en hij steeg op met zijn uil en vloog terug naar het meer met haar. Hij zette haar op de grond en hij sprong af zijn vogel. Hij verkleinde de vogel weer en hij geeuwde terwijl hij het kleien dier in zijn zak stak. Sue was de hele rit stil gebleven en nu ze op de grond zat sprong ze vrolijk heen en weer. Ze fluitte zelfs een paar keer. Hij grijnsde en keek Sue geamuseerd aan. "Ik hoop dat je dat wat leuk vond.. Hm" zei hij met een grijns. Sue ging weer zitten en in een lichtflits was ze weer mens ze hoestte een paar veren uit en ze ging voor hem staan. Ja het was wel leuk ja maar je hebt weeral van mij gewonnen. Zei ze eerst met een glimlach en nadien met een pruillipje. Wacht maar ik vind nog wel iets waar ik je in kan verslaan. Zei ze. Maar wat waarmee kon ze hem in godsnaam verslaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 19:16

Deidara lachtte toen ze zich haast doodschrok en ze zette haar veren rechter als waarschuwing. hij was ook naar beneden gedoken hè. "pak haar" zei hij zachtjes met een grijns. Ze werd meegesleurd door het ding en neergelegd op Deidara's hand. Ze sprong meteen recht en ze keeek hem met een scheef kopje aan. het kleie ding dat haar net had vastgepakt vloog weer naar zijn tas. Deidara aaide Sue met zijn wijsvinger. Ze sloot haar ogen en hij glimlachte. "Hebbes" zei hij zacht en hij steeg op met zijn uil en vloog terug naar het meer met haar. Hij zette haar op de grond en hij sprong af zijn vogel. Hij verkleinde de vogel weer en hij geeuwde terwijl hij het kleien dier in zijn zak stak. Sue was de hele rit stil gebleven en nu ze op de grond zat sprong ze vrolijk heen en weer. Ze fluitte zelfs een paar keer. Hij grijnsde en keek Sue geamuseerd aan. "Ik hoop dat je dat wat leuk vond.. Hm" zei hij met een grijns. Sue ging weer zitten en in een lichtflits was ze weer mens ze hoestte een paar veren uit en ze ging voor hem staan. "Ja het was wel leuk ja maar je hebt weeral van mij gewonnen." Zei ze eerst met een glimlach en nadien met een pruillipje." Wacht maar ik vind nog wel iets waar ik je in kan verslaan." Zei ze. "Dat vind je vast wel ja.. Hm" zei hij met een glimlach en hij keek haar aan en voor de eerste keer begon hij naar de details in haar gezicht te kijken, ze had zo'n gave huid. Hij wou haar kaak aanraken met de toppen van zijn vingers, maar hij kon die verleiding weerstaan. "Bedankt dat je mij hebt afgeleid van dat nare gebeuren.. Hm' Hij glimlachte en wendde dan zijn blik af. Misschien een beetje verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 21:05

"Dat vind je vast wel ja.. Hm" zei hij met een glimlach. Ze grijnsde. Wees daar maar zeker van, er moet toch wel iets zijn dat je niet kan. Zei ze bedachtzaam. Ze zag dat hij naar haar aan het kijken was en daardoor kreeg ze een lichte blos op haar gezicht. "Bedankt dat je mij hebt afgeleid van dat nare gebeuren.. Hm' Hij glimlachte en wendde dan zijn blik af. Misschien een beetje verlegen. Ze glimlachtte en heel voorzichtig met een trillende hand nam ze zijn kin voorzichtig en draaide ze zijn hoofd weer zodat ze hem kon aankijken. Ze glimlachtte geruststellend. Hé dat was het minste wat ik kon doen nadat jij mijn leven hebt gered. Zei ze met een vriendelijke lach. Ze had haar hand weer teruggetrokken. Ze wist dat hij het niet leuk vond als ze hem aanraakte. Dus ze probeerde dat zo vaak mogelijk te vermijden. Ze keek hem aan recht in zijn blauwe oog. Heel voorzichtig stak ze haar hand naar hem uit veegde zijn bles even aan de kant zodat ze zijn volledige gezicht eens kon zien. Ze begreep niet waarom hij zich verscholen hield achter al dat haar maar als hij dar mooi vond tja. Ze liet har hand weer zakken. waarom verberg je je gezicht achter die bles? vroeg ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 21:27

"Dat vind je vast wel ja.. Hm" zei hij met een glimlach. Ze grijnsde. Wees daar maar zeker van, er moet toch wel iets zijn dat je niet kan. Zei ze bedachtzaam. Ze zag dat hij naar haar aan het kijken was en daardoor kreeg ze een lichte blos op haar gezicht. "Bedankt dat je mij hebt afgeleid van dat nare gebeuren.. Hm' Hij glimlachte en wendde dan zijn blik af. Misschien een beetje verlegen. Ze glimlachtte en heel voorzichtig met een trillende hand nam ze zijn kin voorzichtig en draaide ze zijn hoofd weer zodat ze hem kon aankijken. Hij keek haar geschrokken aan en hij kreeg een enorm vervelend gevoel in zijn maag. Hij legde zijn armen over zijn buik en kromp in elkaar. Hij kneep zijn ogen stijf dicht, wat was dat? Ze glimlachtte geruststellend." Hé dat was het minste wat ik kon doen nadat jij mijn leven hebt gered." Zei ze met een vriendelijke lach. Ze had haar hand weer teruggetrokken en het nare gevoel ebte weg. Dat was vreemd. Hij zette zich weer recht en haalde even diep adem. HIj wist niet wat het was. Dit had hij niet gehad bij Roakes, het meisje dat hij heel aardig vond. Dit was anders, dit was 100x erger. Hij zweeg en heel voorzichtig stak Sue haar hand naar hem, hij veroerde zich niet uit veegde zijn bles even aan de kant zodat ze zijn volledige gezicht eens kon zien. stak ze haar hand naar hem uit veegde zijn bles even aan de kant zodat ze zijn volledige gezicht eens kon zien. "Geen idee.. Hm" zei hij zachtjes "Ik heb die bles al van toen ik jong was, ik knip die alleen bij als hij te lang wordt.. Hm"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 22:06

Ze zag dat hij ineenkromp bij haar aanraking ze schrok er best van. Ze wilde hem niet weer een ongemakkelijk gevoel geven. Ze trok haar hand maar snel terug en ze keek hem een beetje ongemakkelijk aan. Ze wist niet goed wat er zo verkeerd was aan hem aanraken. Hij heeft haar ook aangeraakt alleen was ze toen wel een vogeltje. Sue zuchtte even en ze richtte haar blik naar de grond. Het spijt me... Zei ze zachtjes. Ze vond het gevoel van zijn zachte huid onder haar vingertoppen fijn maar als hij het niet wilde zou ze het niet meer doen. Hij veroerde zich niet toen ze zijn bles uit zijn ogen deed. Ze bekeek hem heel zorgvuldig hij was knap met zijn hele gezicht bloot maar eigenlijk was hij ook wel schattig met die bles zo voor zijn oog. "Geen idee.. Hm" zei hij zachtjes "Ik heb die bles al van toen ik jong was, ik knip die alleen bij als hij te lang wordt.. Hm" Ze liet har vngers er even doorheen gaan voor ze hem weer terug op zijn plaats legde. Je bent mooier als ik je hele gezicht kan zien, maar die bles is eigenlijk ook wel schattig. Zei ze vriendelijk met een zachtte stem. Ze liet haar handen weer van hem afzakken en ze kruistte ze. Ze keek een beetje ongemakkelijk opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 22:30

Ze zag dat hij ineenkromp bij haar aanraking ze schrok er best van. Zijn buik deed zo vreemd dat het enorm ongemakkelijk was. Ze trok haar hand maar snel terug en ze keek hem een beetje ongemakkelijk aan. "Je moet niet ongemakkelijk kijken Sue, alles is oke.. Hm" zei hij en hij ging weer recht zitten, het gevoel was verdwenen nadat ze haar hand had weggehaald. Sue zuchtte even en ze richtte haar blik naar de grond. "Het spijt me... "Zei ze zachtjes. "Je moet je niet verontschuldigen, ik reageer gewoon vreemd vandaag.. Hm" zei hij met een lichte glimlach op zijn gezicht. "waarom verberg je je gezicht achter die bles?" vroeg ze rustig. Hij zweeg en heel voorzichtig stak Sue haar hand naar hem, hij veroerde zich niet en ze veegde zijn bles even aan de kant zodat ze zijn volledige gezicht eens kon zien. Ze liet har hand weer zakken. "waarom verberg je je gezicht achter die bles?" vroeg ze rustig. "Geen idee.. Hm" zei hij zachtjes "Ik heb die bles al van toen ik jong was, ik knip die alleen bij als hij te lang wordt.. Hm"
Ze liet haar vingers er even doorheen gaan voor ze hem weer terug op zijn plaats legde. Je bent mooier als ik je hele gezicht kan zien, maar die bles is eigenlijk ook wel schattig. Zei ze vriendelijk met een zachtte stem. Ze liet haar handen weer van hem afzakken en ze kruistte ze. Ze keek een beetje ongemakkelijk opzij. "Is er iets mis Sue.. Hm?" Hij zweeg even "Je kijkt zo ongemakkelijk. Ik snap het even niet.. Hm" Hij zweeg weer en keek naar de lucht en geeuwde eens. Hij ging dichter naast Sue zitten, onopgemerkt maar het was niet gemakkelijk voor hem.
(http://fc01.deviantart.net/fs22/i/2008/019/e/5/Deidara_by_D_jien.jpg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 22:40

"Je moet niet ongemakkelijk kijken Sue, alles is oke.. Hm" zei hij en hij ging weer recht zitten. Ze reageerde niet echt. Ze wist niet wat ze kon zeggen. Het was best verwarrend allemaal. "Je moet je niet verontschuldigen, ik reageer gewoon vreemd vandaag.. Hm" zei hij met een lichte glimlach op zijn gezicht. Ze keek hem weer aan en ze glimlachte ook heel flauwtjes maar al snel wendde ze haar blik weer af. "Is er iets mis Sue.. Hm?" Hij zweeg even "Je kijkt zo ongemakkelijk. Ik snap het even niet.. Hm" Hij zweeg weer. Ze reageerde niet. Ze probeerde erachter te komen waarom hij het zo onprettig vond als ze hem aanraakte. Ze keek even opzij toen hij dichter kwam zitten. Ze keek hem nu recht in zijn ogen. Waarom haat je het zo als ik je aanraak? Is er iets mis met mij? Vroeg ze onzeker. Ze kon er nog kop nog staart van krijgen. Ze draaide haar hoofd weer van hem weg en ze schoof wat bij hem vandaan. Waarom deed ze deze dingen? Waarom voelde ze zich gekwetst omdat ze hem niet mocht aanraken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 22:59

"Je moet niet ongemakkelijk kijken Sue, alles is oke.. Hm" zei hij en hij ging weer recht zitten. Ze reageerde niet echt. Hij keek haar vragend aan en met een verwarde blik. "Je moet je niet verontschuldigen, ik reageer gewoon vreemd vandaag.. Hm" zei hij met een lichte glimlach op zijn gezicht. Ze keek hem weer aan en ze glimlachte ook heel flauwtjes maar al snel wendde ze haar blik weer af. "Is er iets mis Sue.. Hm?" Hij zweeg even "Je kijkt zo ongemakkelijk. Ik snap het even niet.. Hm" Hij zweeg weer. Ze reageerde niet. Hij keek haar vragend aan, hij snapte het nu helemaal niet meer. Ze keek even opzij toen hij dichter kwam zitten. Ze keek hem nu recht in zijn ogen. Waarom haat je het zo als ik je aanraak? Is er iets mis met mij? Vroeg ze onzeker. Ze draaide haar hoofd weer van hem weg en ze schoof wat bij hem vandaan. Deidara's mond viel open, waarom vroeg ze dit nu? "Ehm... Sue, ik ben dat allemaal gewoon niet gewend.. Hm" Hij ging naast haar zitten en legde voorzichtig zijn hoofd op haar schouder. "Wat scheelt er Sue. Je bent precies een beetje geïrriteerd.. Hm" Hij sloeg dan langzaam zijn armen rond Sue en hij sloot zijn ogen en dat vreemde gevoel was er weer. Hij moest het negeren, maar dan moest hij haar loslaten om naar zijn buik te grijpen. En dan was het weer over... Hij keek gepikeerd naar zijn buik. Wat was er toch aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 23:35

Deidara's mond viel open, Ze kneep haar ogen stijf dicht. Waarom had ze dat luidop gezegd? "Ehm... Sue, ik ben dat allemaal gewoon niet gewend.. Hm" Hij ging naast haar zitten en legde voorzichtig zijn hoofd op haar schouder. Ze opende haar ogen en ze keek hem aan vanuit haar ooghoeken. Dit had ze niet verwacht. Hij meed een aanraking met haar al de hele tijd en nu legde hij zijn hoofd op haar schouder? Ze vond het prettig daar niet van... "Wat scheelt er Sue. Je bent precies een beetje geïrriteerd.. Hm" Hij sloeg dan langzaam zijn armen rond Sue en hij sloot zijn ogen. Hij keek gepikeerd naar zijn buik. Ze schudde zacht haar hoofd. Je irriteert me niet Deidara. Ik vraag me alleen af wat er zo erg aan is als ik je aanraak. Ik vind het gevoel van je warme huid prettig maar ik wil je niet van streek maken Zei ze met een zacht stemmetje. Ze aaide hem zacht over zijn hoofd en ze zag hem naar zijn buik staren. Wat is er toch met je? Je lijkt wel pijn te hebben als je huid de mijne raakt. Zei ze met zelfs wat angst in haar stem. Ze wilde niet dat hij pijn had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 10 2012, 23:46

Deidara's mond viel open, Ze kneep haar ogen stijf dicht. Ehm... Sue, ik ben dat allemaal gewoon niet gewend.. Hm" Hij ging naast haar zitten en legde voorzichtig zijn hoofd op haar schouder. Ze opende haar ogen en ze keek hem aan vanuit haar ooghoeken. "Wat scheelt er Sue. Je bent precies een beetje geïrriteerd.. Hm" Hij sloeg dan langzaam zijn armen rond Sue en hij sloot zijn ogen. Hij keek gepikeerd naar zijn buik. Ze schudde zacht haar hoofd. "Je irriteert me niet Deidara. Ik vraag me alleen af wat er zo erg aan is als ik je aanraak. Ik vind het gevoel van je warme huid prettig maar ik wil je niet van streek maken" Zei ze met een zacht stemmetje. Ze aaide hem zacht over zijn hoofd en ze zag hem naar zijn buik staren." Wat is er toch met je? Je lijkt wel pijn te hebben als je huid de mijne raakt." Zei ze met zelfs wat angst in haar stem. "Ik heb geen pijn.. Hm" zei hij zachtjes "Ik ben..." Hij zweeg en keek haar aan, zou het zo zijn? Dat mocht niet, nee hij zou weer diezelfde pijn ervaren als met Eillish. Hij was vertrokken van hier om die pijn te verwerken. "Mijn buik doet vreemd.. Hm" Hij keek er weer even naar maar keek weer naar Sue, misschien moest hij gewoon dat gevoel negeren. Hij ging met zijn wijsvinger naar haar voorhoofd maar trok weer terug. Zweetdruppeltjes verlieten zijn hoofd en hij keek vol inspanning naar haar gezicht, het was moeilijk om haar aan te raken. Hij had misschien gewoon die ene duw nodig. MAar het haar opbiechten zou niet lukken, die buikpijn was iets specifieks, iets wat hij niet ging vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 11 2012, 00:04

"Ik heb geen pijn.. Hm" zei hij zachtjes "Ik ben..." Hij zweeg en keek haar aan,ze snapte niet wat hij bedoelde. Wat was hij? En waarom had ze het gevoel dat het haar schuld was? "Mijn buik doet vreemd.. Hm" Hij keek er weer even naar maar keek weer naar Sue, ja zijn buik deed vreemd eigenlijk deed hij helemaal vreemd. Ze wist niet hoe ze het kon tegen gaan ze vond het verschrikkelijk voor hem. Ze wist niet waarom maar ze had sterk de drang om hem steeds blij te maken. Hij ging met zijn wijsvinger naar haar voorhoofd maar trok weer terug. Ze keek hem recht aan. Ze wilde dat hij haar aanraakte. Ze wist niet waarom maar ze verlangde er zo hard naar. Zweetdruppeltjes verlieten zijn hoofd en hij keek vol inspanning naar haar gezicht. Sue zuchtte even en ze nam voorzichtig zijn hand ze bracht hem naar haar gezicht drukte hem op haar wang. Ze glimlachtte lichtjs. Zie je niets aan de hand... Ze stak haar andere hand uit en legde die op zijn wang. Ze probeerde hem gerust te stellen hem te helpen. Ze wist dat ze haar belofte gelijdelijk aan aan het breken was dat ze meer wilde maar dat hield ze voor zichzelf ze wilde hem niet afschrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 11 2012, 10:13

"Ik heb geen pijn.. Hm" zei hij zachtjes "Ik ben..."Hij zweeg en keek haar aan. "Mijn buik doet vreemd.. Hm" Hij keek er weer even naar maar keek weer naar Sue, ja zijn buik deed vreemd eigenlijk deed hij helemaal vreemd. Hij ging met zijn wijsvinger naar haar voorhoofd maar trok weer terug. Ze keek hem recht aan. Zweetdruppeltjes verlieten zijn hoofd en hij keek vol inspanning naar haar gezicht. Sue zuchtte even en ze nam voorzichtig zijn hand ze bracht hem naar haar gezicht drukte hem op haar wang. Ze glimlachtte lichtjes. "Zie je niets aan de hand..." Ze stak haar andere hand uit en legde die op zijn wang. Deidara spande zich helemaal op en verstijfde helemaal, hij wou zijn hand daar laten maar hij kon het niet en hij trok snel weg sinds zijn buik weer vreemd begon te doen. Hij begon enorm rood te worden en zijn ogen werden enorm groot en die staarden haar aan. Wat was ze van plan? Was ze haar belofte aan het breken? Hij wou haar geen pijn doen, hij zou stommiteiten begaan en haar sowieso kwetsen met zijn gedrag. Hij had bindingsangst en hij kon haar zelfs niet eens normaal aanraken. Hij wendde zijn blik af en zei zachtjes "Het spijt me.. Hm" Hij schaamde zich voor zijn gedrag maar hij kon er helemaal niets aan doen. Hij was gewoon zo sinds die breuk met zijn ex, die hij wel was vergeten, maar zijn gedrag was door haar helemaal verandert... Hij keek Sue eventjes aan vol spijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 11 2012, 10:33

Deidara spande zich helemaal op en verstijfde helemaal. Ze keek hem aan met gekwetste ogen ze probeerde het te verbergen maar dat lukte niet. Ze snapte niet wat ze verkeerd deed. Hij trok zijn hand weg en ze liet haar hand ook meteen zakken. Hij begon enorm rood te worden en zijn ogen werden enorm groot en die staarden haar aan. Ze voelde zich slecht en gekwetst ze wist dat hij er niets aan kon doen nee het lag aan haar. Het lag altijd aan haar ze deed alles verkeerd. Ze moest de drang om hem aan te raken om dicht bij hem te zijn onderdrukken. Hij wendde zijn blik af en zei zachtjes "Het spijt me.. Hm" Hij keek Sue eventjes aan vol spijt. Ze schudde haar hoofd heel zachtjes.

Nee Deidara het spijt mij. Het is mijn fout.... Zei ze haast on hoorbaar ze schoof weer bij hem vandaan haar rug naar hem toegericht. Ze vocht tegen haar tranen ze wilde ze teru dwingen maar het lukte niet ze huilde zonder geluid verborg haar gezicht op haar knieën. Ze schokte lichtjes. Waarom deed ze dit? Waarom voelde ze zich zo ze wilde het niet. Nee....ze kon het niet ze mocht het niet hij zou nooit van haar kunnen houden dat wist ze, ze was hem niet waard......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 11 2012, 10:43

Deidara spande zich helemaal op en verstijfde helemaal. Ze keek hem aan met gekwetste ogen ze probeerde het te verbergen maar dat lukte niet. Hij trok zijn hand weg en ze liet haar hand ook meteen zakken. Hij begon enorm rood te worden en zijn ogen werden enorm groot en die staarden haar aan. Hij wendde zijn blik af en zei zachtjes "Het spijt me.. Hm" Hij keek Sue eventjes aan vol spijt. Ze schudde haar hoofd heel zachtjes.
Nee Deidara het spijt mij. Het is mijn fout.... Zei ze haast on hoorbaar ze schoof weer bij hem vandaan haar rug naar hem toegericht. Ze schokte lichtjes. Deidara nam haar van vanachteren vast, hij negeerde het gevoel in zijn buik en hij zei zachtjes met enorm veel moeite "Sue..." Hij draaide haar naar hem toe en hij keek naar haar ogen, ze huilde. Deidara slikte moeizaam en hij kwam met zijn hoofd tegen dat van haar. "Ik vind je enorm aardig Sue.. Hm" zei hij zachtjes "Maar niet alleen aardig als een gewone vriendin als je me... Snapt.. Hm" Hij keek haar aan en bleef zo dicht ook al deed zijn buik nu de vreemdste dingen dat hij ooit al had meegemaakt. Hij sloot zijn ogen omdat hijzelf ook niet wou huilen, nu hij haar zo zag huilen deed dat hem ook pijn. Hij wreef met zijn handen over haar bovenarmen. "Het gaat gewoon allemaal heel moeilijk voor mij.. Hm" zei hij nog steeds op die zachte toon. Hij omarmde haar en drukte haar dicht tegen zich aan, je kon het liefdevol noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 11 2012, 11:04

Deidara nam haar van vanachteren vast. Ze hapte even naar adem. Ze snapte er niets meer van. "Sue..." Ze hoorde dat hij moeite had met nog wat te zeggen. Hij draaide haar naar hem toe en ze schaamde zich ze zat daar met rode betraande ogen. Deidara slikte moeizaam en hij kwam met zijn hoofd tegen dat van haar. Ze keek hem met grote ogen aan. Wat deed hij nu? Hij vond het niet fijn als ze hem aanraakte en toch kwam hij dichter. "Ik vind je enorm aardig Sue.. Hm" zei hij zachtjes "Maar niet alleen aardig als een gewone vriendin als je me... Snapt.. Hm" Ze keek hem aan met grote ogen ze was niet in staat om iets te zeggen. Hij....hij vond haar aardig...meer dan een vriendin...Haar hart sloeg een paar kloppen over ze kon het niet geloven. Ze zag hem zijn ogen sluiten en ze zag zelfs even een flits van pijn in zijn ogen. Sue probeerde haar tranen terug te dwingen maar nieuwe bleven stromen. Hij wreef met zijn handen over haar bovenarmen. "Het gaat gewoon allemaal heel moeilijk voor mij.. Hm" zei hij nog steeds op die zachte toon. Hij omarmde haar en drukte haar dicht tegen zich aan. Ze was verbaasd en ergens ook gelukkig om zo dicht tegen ham aan te zijn ze legde heel zacht en twijfelend haar hoofd tegen zijn borst ze ademde een paar keer diep ze sloot haar ogen nam zijn warmte in haar op. Ik weet dat het moeilijk voor je is, en ik ben een vreselijk mens... Ze snikte. Ik ben mijn belofte aan het breken... Fluisterde ze. Ze wis dat het niet kon en dat het dom was om het te zeggen maar ze kon er niet meer tegen ze moest het luidop zeggen ze wist dat het waar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 11 2012, 11:18

Deidara nam haar van vanachteren vast. Ze hapte even naar adem. "Sue..." Ze hoorde dat hij moeite had met nog wat te zeggen. Hij draaide haar naar hem toe. n. Deidara slikte moeizaam en hij kwam met zijn hoofd tegen dat van haar. Ze keek hem met grote ogen aan. "Ik vind je enorm aardig Sue.. Hm" zei hij zachtjes "Maar niet alleen aardig als een gewone vriendin als je me... Snapt.. Hm" Ze keek hem aan met grote ogen ze was niet in staat om iets te zeggen. Hij wreef met zijn handen over haar bovenarmen. "Het gaat gewoon allemaal heel moeilijk voor mij.. Hm" zei hij nog steeds op die zachte toon. Hij omarmde haar en drukte haar dicht tegen zich aan. ze legde heel zacht en twijfelend haar hoofd tegen zijn borst ze ademde een paar keer diep ze sloot haar ogen nam zijn warmte in haar op. "Ik weet dat het moeilijk voor je is, en ik ben een vreselijk mens..." Ze snikte. "Ik ben mijn belofte aan het breken... "Fluisterde ze. Hij duwde haar weer zachtjes recht. "Je bent niet vreselijk Sue... Waarom ben je je belofte aan het breken? Wat is er zo speciaal aan mij Sue? Ik denk niet dat er iets enorm speciaal aan me is... Hm" zei hij zacht en hij liet zijn ogen zakken tot naar haar lippen. Hij slikte "Ik ga je pijn doen later, dat weet ik zo al. Maar ik kan het niet meer tegenhouden, dat vreemde irritante gevoel in mijn buik zijn... Vlinders... Hm" Hij sloot zijn ogen en kwam heel traag dichter, tot zijn lippen bijna de hare raakten. Die paar millimeters gingen niet meer, hij bleef als verstijfd zitten. Waarom kon hij niet verder dan dit? Wat was er nu zo moeilijk aan een meisje te zoenen die je graag had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Where am I? [Deidara] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where am I? [Deidara]   Where am I? [Deidara] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Where am I? [Deidara]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Deidara
» This is who I really am /deidara/
» Nii-chan - Deidara
» Just a drink [Deidara]
» Meet my family (deidara)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-