PortalIndexSwimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 HpD5UwnSwimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Swimming and relaxing ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming and relaxing ||Rhine||   Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 04 2012, 15:29

"Nee blijf maar, ik kan jouw gezelschap goed gebruiken." Hij glimlachte en opende zijn ogen weer om haar aan te kijken. "Ik wil niet dat je gaat. Dan is er een kans dat je weg bent voor altijd." Zijn blik werd serieus. Ze keek hem aan ze glimlachtte flauwtjes. Hij bleek nogal verlatingsangst te hebben. Maak je geen zorgen lieverd ik kom altijd bij je terug. Zei ze zachtjes. Hij ging rechter zitten en ze zag dat hij tegen zijn slaap vocht ze schudde zachtjes haar hoofd. HIj zuchtte diep en probeerde met alle macht om niet in slaap te vallen. Hij wreef door zijn ogen en staarde naar het niets voor zich. ze kon het niet meer aanzien en ze duwde hem naar beneden met zijn hoofd op haar schoot ze keek hem gemaakt streng aan. Sasori alsjeblieft zeg ik ga hem echt niet smeren ik blijf hier gewoon zitten ja maar jij moet nu echt een dutje doen voor je door je benen zakt. Laat je hoofd maar op mijn schoot liggen oké? dan voel je wanneer ik zou willen weggaan Zei ze terwijl ze hem de hele tijd bleef aankijken als hij nu niet zou blijven stiligen zou ze hem echt eens gaan moeten vastbinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming and relaxing ||Rhine||   Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 04 2012, 22:16

"Nee blijf maar, ik kan jouw gezelschap goed gebruiken." Hij glimlachte en opende zijn ogen weer om haar aan te kijken. "Ik wil niet dat je gaat. Dan is er een kans dat je weg bent voor altijd." Zijn blik werd serieus. Ze keek hem aan ze glimlachtte flauwtjes." Maak je geen zorgen lieverd ik kom altijd bij je terug." Zei ze zachtjes. Hij ging rechter zitten en hij vocht tegen zijn slaap. HIj zuchtte diep en probeerde met alle macht om niet in slaap te vallen. Hij wreef door zijn ogen en staarde naar het niets voor zich. Ze duwde hem naar beneden met zijn hoofd op haar schoot. "Sasori alsjeblieft zeg ik ga hem echt niet smeren ik blijf hier gewoon zitten ja maar jij moet nu echt een dutje doen voor je door je benen zakt. Laat je hoofd maar op mijn schoot liggen oké? dan voel je wanneer ik zou willen weggaan" Zei ze terwijl ze hem de hele tijd bleef aankijken. Hij geeuwde en hij sloot zijn ogen. Hij dacht nog even na over vanalles en nog wat en dan viel hij als een blok in slaap. Gelukkig was hij geen snurker, maar hij praatte wel in zijn slaap. Hij zei zachtjes in zijn slaap "hou... Van... Rhine" Hij draaide zich op zijn zij en sliep rustig verder...

(kortje en ben er voor een drietal daagjes niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming and relaxing ||Rhine||   Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 04 2012, 22:59

Hij geeuwde en hij sloot zijn ogen. Hij dacht nog even na over vanalles en nog wat en dan viel hij als een blok in slaap. Gelukkig was hij geen snurker, maar hij praatte wel in zijn slaap. Hij zei zachtjes in zijn slaap "hou... Van... Rhine" Hij draaide zich op zijn zij en sliep rustig verder. Ze had een gelukzalige glimlach op haar gezicht. Ik hou ook van jou lieverd Zei ze zachtjes terwijl ze door zijn haar streelde. Alles was rustig en Shadow (=de wolf) kwam uit het buisje hij legde zich langs haar neer en ze aaide over zijn hoofd. Hij was blij nu zij gelukkig was. Ze waren al samen zolang ze zich herinneren kon. Maar ineens stak er een wind op en kwam er mist opsteken. Rhine verstijfde ze kende die mist! Shadow was meteeen allert en zijn nekharen recht overijnd. En uit de mist doemde Jake op, oftewel de dood die een menselijke gedaante aannam. Rhine keek hem recht in zijn ogen haar kaken op elkaar geklemd hij kwam dichterbij met een grijns van jewelste hij knielde voor hun neer hij was zo geruisloos als de wind zelf. 'Wel, wel, wel mijn kleine Rhine heeft een nieuw licht gevonden hè. Hoe schattig." Zei hij poeslief maar Rhine trapte niet in zijn spelletjes niet meer althans. Wat wil je?! Vroeg ze bits maar in haar ogen was angst te zien. Jake grinnikte. "je weet best wat ik wil Rhine maar je gaat het me nog steeds niet geven hè? Je bent nog steeds boos op me." Zei hij met een pruillipje terwijl hij zijn hand naar Sasori uitstak. Rhine tikte zijn hand weg er ging een rilling door haar heen toen ze zijn huid raakte. "Laat me met rust! Laat ons met rust!" Zei ze zacht maar fel ze wilde sasori niet wekken ze wilde niet dat hij Jake zag. Jake grijnsde breder "Wat je wenst mijn Rhine maar ik kom terug ik laat je nog even genieten van je lichtje maar jij weet net zo goed als ik dat lichtjes snel gedoofd zijn...." Zei hij dreigend voor hij oplostte. Rhine trilde terwijl de duisternis weer wegtrok ze snikte maar ze probeerde er alles aan te doen om Sasori niet te wekken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming and relaxing ||Rhine||   Swimming and relaxing ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Swimming and relaxing ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Swimming ||Rhine||
» Swimming...
» Relaxing (open)
» i thought it was relaxing, but hey
» Just relaxing [sasuke]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-