PortalIndexAan het meer. HpD5UwnAan het meer. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Aan het meer.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 18:18

Diva stond zwijgend voor het dichtgevroren meer. Het ijs dat erop lag was zo dik dat je er met gemak op kon lopen. Diva dacht steeds terug aan hoe erg Imeth eruit had gezien. Dat was niet normaal meer geweest. Hoe sterk zou Enma dan wel niet zijn als ze zonder een enkele aanraking dat al bij iemand kon doen. Ergens bewonderde Diva het al beangstigde het haar ook een beetje. Een koude rilling liep over haar rug door de ijskoude wind die angs haar wangen streek. Maar Diva maakte geen aanstalte om naar binnen te gaan. Haar gedachte waren nu inmiddels bij Master Savador.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 18:42

Shong keek zuchtend het buitenterrein rond. Er lag overal een dik pak sneeuw en er waaide een kille wind. Op Cassia was het weer vaak zowel warm als vochtig en er kon zo nu en dan wel een klein handje sneeuw vallen, maar een strenge vorst als deze had hij nooit meegemaakt. Shong wikkelde zijn sjaal strakker om zijn hals. De gure wind speelde met zijn blauwe mantel met bontkraag, een Cassiaanse mantel zoals zijn broer hem altijd zei. In de buurt van zijn meest favoriete plek, het meer, zag Shong een vage gedaante staan. Hij liep er naartoe en naarmate hij dichterbij kwam zag hij dat het Diva was. Hij ging zwijgend naast haar staan en keek met een sippe blik over het meer, dat helemaal bevroren was. 'Een goedendag,' zei hij zacht om zijn aanwezigheid te nadrukken. Hij werd altijd zo verdrietig van winters, sneeuw en ijs. Water zou in een mum van tijd niets meer dan ijs zijn. Zolang water haar vrije gang niet kon gaan, kon hij dat ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 19:44

Diva had amper gemerkt dat Master Shong naast haar was komen staan. Als hij niets gezegd had dan had ze hem helemaal niet opgemerkt. Nu keken haar felblauwe ogen even naar hem op. ''Goedendag'' sprak ze zacht bijna fluisterend. Langzaam begon het te sneeuwen en zorgde ervoor dat Diva`s zwarte jurk al gauw even spierwit zag als haar bleke handen die met de minuut kouder aan leken te voelen. Diva keek zelf ook weer naar het dichtgevroren meer. Ze besefte dat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze Master Shong zo sip en verdrietig had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 20:02

Savador liep met halfdicht geknepen ogen tegen de wind en sneeuw over de besneeuwde vlaktes van het buitenterrein. Hij had niet de moeite genomen om warmere kleding aan te trekken; hij haatte sneeuw. Hij bleef even stilstaan toen hij Diva verderop bij het meer zag staan. Hij voelde hoe hij van woede begon te koken toen hij ook Shong naast haar zag staan. Wat moest die waterrat met zijn Diva?
Savador beende naar hen toe en kwam aan Diva's andere zijde tot stilstand. 'Diva,' groette hij zacht, met een vernietigende blik vanuit zijn ooghoeken op Shong gericht. Vervolgens richtte hij zich tot Shong en keek hem recht aan. 'Heb jij geen les om te geven, Shong?' vroeg hij hatelijk. 'Je kunt beter naar binnen gaan voordat je met je watermagie in een klomp ijs verandert.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 20:07

Diva keek op toen ze de stem van Master Savador aan de andere kant naast zich hoorde. Bij hem moest ze wat omhoog kijken omdat hij nogal lang was. Master Shong was best klein van stuk en dus voor Diva ongeveer op ooghoogte maar bij Master Savador moest ze altijd een beetje omhoog kijken. Vooral als hij zo dicht bij haar stond. Ze snapte zijn reactie tegen Master Shong wel. Diva wist dat Savador water en alles wat ermee te maken had haatte. ''Ook een goedendag Master'' zei ze beleefd tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 20:18

Shong keek Savador zwak glimlachend aan, alsof zijn beledigingen hem helemaal niets deden. 'Als u dat wenst en als ik stoor, wil ik dat best doen,' antwoordde hij zacht. Hij maakte een lichte buiging voor hem en Diva. 'Ik zie u later weer, juffrouw Lenore, meneer Savador,' zei Shong beleefd toen hij weer overeind stond. Hij liep met langzame passen weg en luisterde zwijgend naar het gekraak van zijn voeten in de sneeuw. Zijn treurige bui was nog niet echt over. Savador maakte het er allemaal niet beter op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 20:46

Diva knikte Master Shong beleefd terug. Ze zweeg even en bleef in de richting kijken waarin hij verdwenen was. ''Ik heb Imeth gezien'' begon ze daarna zacht tegen Master Savador. ''Hij zag er verschrikkelijk uit. Hij trilde over zijn gehele lichaam en bllef om de een of andere reden panisch lachen als een ontsnapte uit het gekkenhuis. Aan de ene kant vond ik het vreselijk om hem zo te zien, maar aan de andere kant gaf het me een gevoel van voldoening om hem eens te zien lijden'' zei Diva. Haar laatste zin was veel zachter dan de rest. Ze keek Master Savador nog steeds niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 20:57

Savador keek Shong met een giftige blik na en keek op Diva neer toen ze begon te spreken. Er verscheen een brede en tevreden grijns op zijn gezicht. 'Mooi! Hij heeft zijn verdiende loon gekregen. Het is uiterlijk jammerlijk dat hij hoogstwaarschijnlijk weer terug op been zal komen,' zei hij met een valse schittering in zijn ogen. Savador legde een arm over Diva's schouders en trok haar zachtjes naar zich toe. 'Je bent te soft voor woorden, Diva,' siste hij op een ontevreden toon. 'Imeth heeft je gedwongen te kiezen tussen het redden van mij of je zus. Je zou blij moeten zijn dat hij er zo mee wordt gestraft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 21:02

''Ik ben helemaal niet soft. Tot voor kort was Imeth altijd aardig tegen me. Ik vind het zeker jammer dat hem niets slechter is overkomen maar hij was niet zoals mijn vader. Mijn vader haatte me. Imeth die gaf om me. Dat doet pijn om dan zo iemand te verliezen, maar dan als hij zou sterven'' zei Diva. ''Ik denk trouwens niet dat hij er snel weer bovenop zal komen. Volgens Enma zou hij de komende maanden nog wel zo blijven'' zei ze daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 21:42

Savadors ogen vernauwden zich toen hij Diva hoorde zeggen dat ze helemaal niet soft was. 'Denk je nu nog steeds dat Imeth een greintje vriendelijkheid voor je bevatte? Hij droeg al die tijd een masker. Het verbaast me dat je dat zelf niet ziet,' reageerde hij zacht. 'Het is alleen maar goed dat hij een maandelijke mentale marteling ondergaat. Daadwerkelijk zou het ook goed voor Donovan zijn. Dat zal hun ziekelijke brein en hun kinderachtige streken kapot maken.'
Savador sloeg zijn armen over elkaar heen en keek vastberaden op Diva neer. Hoe ze medelijden met Imeth kon hebben begreep hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 21:46

''Nee in die tijd dat ik heb niet gezien heb moet er iets met hem gebeurd zijn waardoor hij me nu haat. Het maakt ook niet meer uit. Van mij mag hij gewon de rest van dat armzalige leven van hem lijden'' zei Diva een beetje fel waarmee ze aangaf dat het onderwerp Imeth voor haar nu officieel was afgesloten. Ze sloot heel even haar ogen en voelde hoe sommige sneeuwvlokken op haar wimpers bleven liggen. Diva opende haar ogen weer en keek Master Savador nu pas aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 21:55

Savador ging er maar niet verder op in toen hij Diva's felle toon hoorde. Hij staarde zwijgend over het meer en huiverde. Gelukkig lag er nu een dikke laag ijs op. Hij streek een aantal sneeuwvlokken uit zijn haren en keek terug naar Diva toen ze hem aankeek. 'Dat is om het belang van je eigen veiligheid,' zei hij zacht. 'Hoe ik soms tegen je doe, bedoel ik.'
Savador ontweek haar bleek en staarde naar de sneeuw rondom zijn schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 22:01

''Dat weet ik ook wel'' zei Diva zachtjes en keek even naar de besneeuwde grond. Ze waardeerde het ook wel. Soms had Diva het gevoel dat ze echt enkel en alleen Master Savador en Celede kon vertrouwen. Ze legde haar armen om Master Savador`s middel. Ze luisterde naar zijn hartslag. Ze hield ook wel van Savador ondanks dat hij soms ook zo nors of nijdig tegen haar deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 22:32

Er verscheen een zwakke glimlach op Savadors gezicht toen Diva haar armen om hem heen sloeg. Hij duwde haar dichter tegen zich aan en streek haar zacht door haar haar. Hij keek zwijgend naar de treurwilgen die bedekt waren met sneeuw. Hij kon zich nog goed herinneren toen Diva hem had geholpen materiaal te verzamelen voor één van zijn lessen. Dat was voordat ze nog een relatie hadden, vermoedde hij. Savador keek op Diva neer en stopte voor een moment met haar te strelen. 'Diva, heb je er ooit eens aan gedacht te trouwen?' vroeg hij plotseling. 'En dan bedoel ik niet uit opdracht van je oom en tante, maar uit eigen wil.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 22:40

Diva keek Master Savador even aan. Nu ze zo dicht bij hem stond most ze helemaal naar boven kijken. Een eigen wil? Had ze dat dan? Voor zover Diva zich herinerde werd alles vroerger altijd door haar ouders geregeld en sinds twee jaar door haar oom en tante. Diva had zelf nergens wat over te zeggen. ''Om heel eerlijk te zijn heb ik er wel over nagedacht ja'' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 22:57

Savador glimlachte zwak toen hij haar antwoord hoorde. Eigenlijk wist hij nu niet wat hij terug moest zeggen. Hij wilde Diva dolgraag ten huwelijk vragen, maar in feite vond hij het nog te vroeg. En eigenlijk durfde hij het niet eens te vragen. 'Dat is mooi,' zei Savador alleen maar. Van binnen vervloekte hij zichzelf dat hij niet verder dan enkel het onderwerp aan te sporen durfde te komen. Hij ging zwijgend verder met het strelen van Diva's haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 23:02

''Hoezo dan? Zou U mij dan ooit ten huwelijk willen vragen?'' vroeg Diva met een kleine grijns. Ze maakte er nu no een beetje een grapje over maar ze bedacht zich dat Master Savador dat misschien echt wel kon menen. Zou ze dat zelf dan willen? Over dat antwoord hoefde Diva niet lang na te denken. Natuurlijk zou ze zoiets willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 23:12

Savador voelde hoe zijn hart sneller begon te kloppen. Hij keek stamelend op Diva neer, al kon hij geen woord over zijn lippen krijgen. Hij draaide gauw zijn hoofd weg toen hij licht verkleurde. Hij mompelde iets onverstaanbaars en werd nog roder. Hij had nooit geweten dat antwoord geven op een simpele vraag zo moeilijk kon zijn. 'Waarschijnlijk wel,' zei Savador uiteindelijk zacht. Direct ja zeggen durfde hij niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimeza okt 03 2009, 23:19

Diva grijns verdween toen ze zag dat Master Savador verkleurde en zijn blik afwendde. ''Dat was wat U wou vragen'' zei ze ergens een beetje verbaasd. Daarna hoorde ze zijn woorden. Erg zacht en bijna niet te horen. Ze glimlachte daarna zachtjes. Ze liet Savador`s middel los en haalde haar ring met haar familiewapen van haar middelvinger. Eigenlijk was hij iets te ruim voor Diva`s slanke vingers dus gleed hij makkelijk los. Daarna pakte Diva Master Savador`s hand en legde de ring in zijn handpalm waarna ze zijn hand sloot en haar eigen hand erop hield. Dit deed ze eigenlijk als teken dat ze waanneer hij het haar ook wou vragen zij ja zou zeggen en tegen niemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimezo okt 04 2009, 18:39

Savador keek zwijgend toe hoe Diva zijn hand pakte en een ring op zijn handpalm legde. Vervolgens sloot ze zijn hand en hield er zelf een hand bovenop. Hij keek haar vragend aan. Hij opende zijn hand om de ring beter te bekijken en grijnsde. 'Diva,' zei hij alleen maar. Wanneer Savador haar ten huwelijk zou vragen zou hij haar een van de mooiste ringen geven die er maar bestonden. Alles moest perfect zijn voor een perfect huwelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimezo okt 04 2009, 18:47

Diva glimlachte naar Master Savador. Ze ging even op haar tenen stan en gaf hem een kus op zijn lippen. Daarna ging ze weer gewoon staan. ''Houd U die ring maar bij U'' zei ze zacht tegen hem.

(Sorry voor de korte post .Ik moet eten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimedi okt 06 2009, 20:35

Savador hield even een hand op Diva's taille toen ze op haar tenen ging staan om hem een kus te geven. Hij grijnsde zwak en keek nog eens naar de ring op zijn handpalm. 'Dank je, Diva. Ik zal het koesteren,' zei hij zacht. Hij schoof de ring om de ringvinger van zijn linkerhand en besefte dat de ring niet te groot of te klein was. Savador boog zich wat voorover en gaf Diva dankbaar een zoen terug. Hij keek een aantal tellen zwijgend in haar ogen en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimewo okt 07 2009, 13:14

Diva glimlachte zwakjes terug. De kou voelde ze niet meer om zich heen. Vanbinnen gloeide ze warm. Ze keek daarna even naar de grond. ''Euhhmm. In de kerstvakantie gaan Celede en ik een paar dagen naar het vakantiehuis van onze ouders op Shadra. Omdat mijn ouders gestorven zijn is het nu mijn eigendom als oudste van het gezin. Misschien dat U mee zou willen?'' vroeg ze daarna en keek nu weer naar Master Savador op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimewo okt 07 2009, 13:29

Savador keek Diva een moment peinzend aan toen hij haar vraag hoorde. Zijn mondhoeken krulden om in een sinistere grijns. 'Natuurlijk wil ik mee,' zei hij triomfantelijk. 'Als Celedë daarmee instemt, tenminste. Jullie blijven daar heel de vakantie?' Savador wreef zacht over het familiewapen van Diva's ring en keek afwachtend op haar neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Aan het meer. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitimewo okt 07 2009, 13:39

''Ik denk niet dat Celedë er een groot probleem mee heeft. Ik denk zelfs dat ze liever bij Antony is dan bij mij. Mijn plan was eigenlijk om een week te blijven. Ik moet U wel waarschuwen dat U niet al te verbaasd moet opkijken. Het is een nogal groot huis. Mijn ouders waren nogal rijk'' zei Diva. Eigenlijk keek ze er wel weer naar uit om weer eens naar Shadra te gaan. Ze was er al meer dan twee jaar niet geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Aan het meer. UTL8oxA PROFILE
Aan het meer. UTL8oxA MAGICIAN

Aan het meer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan het meer.   Aan het meer. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Aan het meer.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 8.00 Bij het meer
» bij het meer....
» Geen last meer.
» bij het stille meer
» HELP ! Kan niet meer op SSA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-