|
|
Auteur | Bericht |
---|
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Trainen. do sep 03 2009, 21:27 | |
| Diva kon pas weer opgelucht ademhaling toen Donovan weg was. Toch was die blik in zijn ogen haar niet ontgaan. Er liep een rilling over haar rug bij de gedachte dat ze ooit haar laatste jaren met zo`n jongen moest doorbrengen. Hij leek zoveel op haar vader vond ze alleen was hij dan van haar leeftijd. Ze keek naar de blonde jongen toen die probeerde om het gedrag van Donovan goed te praten. Diva keek op toen ze hem broer hoorde zeggen. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Trainen. do sep 03 2009, 21:28 | |
| Savador keek de jongen met grote ogen na nadat hij hoorde dat hij Donovan's broer was. Hij beet hard op zijn tanden en verliet zijn positie voor Diva niet, zelfs niet toen de jongen al verdwenen was. Als die jongen zo makkelijk te commanderen was, had hij kans om het binnenkort tegen hem én Donovan op te nemen. Savador beet peinzend op zijn onderlip, maar verroerde zich niet. |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Trainen. do sep 03 2009, 21:41 | |
| ''Donovan heeft dus een broer'' mompelde Diva zachtjes meer voor zichzelf dan in het algemeen. Langzaam aan begonnen haar gedachte verschillende mogelijkheden met deze informatie te overwegen. Ze dacht wel dat de blonde jongen er een hekel aan zou hebben door Donovan rondgecomandeerd te worden. Dit kon niet alleen in Donovan`s voordeel werken maar ook in het hare. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Trainen. do sep 03 2009, 21:47 | |
| Savador zweeg een aantal seconden toen hij Diva hoorde. 'Blijkbaar,' zei hij zacht, maar je kon aan zijn stem horen dat hij zich opwond. Dit moest er ook weer bijkomen. Savador probeerde zijn zorgen te verbergen en draaide zich glimlachend naar Diva om. 'Maar maak je geen zorgen, liefje. Zwakke honden blaffen het hardst.' Hij legde een hand op haar hoofd en aaide haar zacht over haar kruin, al hield hij de deur van de gymzaal vanuit zijn ooghoeken nog wel strak in de gaten. Die jongen kon, net als Donovan, grootse krachten bezitten. Ze zouden beide moeten oppassen. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 08:56 | |
| ''Master denk eens na. Als Donovan een broer heeft dan kan dat niet alleen in zijn maar ook in ons voordeel werken. Die jongen vind het vast niet leuk om zo rondgecomandeerd te worden. Ik zou het in elk geval niet pikken. Maar toch ik denk niet dat het Donovan niks kan schelen als zijn broer in gevaar komt. Als we hem wijsmaken dat we zijn broer veel elende kunnen bezorgen zal hij niet zo snel iets flikken. Zoiets heet een broerderband. Ik heb hetzelfde met Celede. Ik zou mijn leven nog voor haar geven ookal hebben we soms ook echt laaiende ruzie'' legde Diva uit. Ze keek Master Savador recht aan. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 15:07 | |
| Savador keek Diva een aantal seconden nadenkend in haar felblauwe ogen. Hij had nog niet verdergedacht dan dat punt. Waarschijnlijk omdat hijzelf enigst kind was en niets van broeder- of zusterbanden af wist. Hij streek een lok uit zijn gezicht en klopte Diva glimlachend op haar hoofd. 'Slim als altijd,' grijnsde Savador. 'Dus we hoeven alleen maar wat te dreigen naar Donovan over zijn broertje en er is niets aan de hand.' Zijn gelige ogen begon lichtelijk te schitteren bij dat idee. 'Niet dat er al iets aan de hand was,' voegde hij er nonchalant aan toe. Savador keek Diva grijnzend aan. Hij wist voor een moment niet wat hij zonder haar moest. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 15:15 | |
| ''Zo simpel ligt het idee ja'' zei Diva bevestigend. ''Zolang Donovan gelooft dat zijn broer flinke problemen kunnen bezorgen, laat hij ons met rust'' zei ze. ''Nu eigenlijk alleen er voor zorgen dat die broer van Donovan ons vertrouwd. Hij lijkt me geen kwade jongen maar als hij net zo krachtig is als Donovan is het handig hem aan onze kant te hebben'' zei Diva. ''En Donovan weet het misschien niet maar hij helpt ons al aardig op weg door zo tegen zijn broer te dreigen'' grijnzde Diva licht. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 15:26 | |
| Savador knikte instemmend. 'En geen zorgen, ik krijg dat jochie zo aan onze kant,' zei hij zelfverzekerd. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek glimlachend op Diva neer. Maar diep van binnen vond hij zichzelf een imbeciel dat hij dat zojuist gezegd had. Savador wist namelijk niet eens hoe. Het zou een stuk moeilijker gaan omdat Donovan's broer ook moest weten dat hij immers niet de aardigste leraar op de Academy was. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 15:29 | |
| Diva keek even met een opgetrokken wenkbrauw op naar Master Savador. Zij had haar armen ook over elkaar geslagen. ''Gelooft U het zelf?'' vroeg ze zacht grijnzend. Master Savador had nou eenmaal niet de reputatie van leukste leraar op de academie. Bijna elke leerling wist dat. ''Misschien kunt U dat deel beter aan mij overlaten'' zei ze daarna. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 15:52 | |
| Savador's glimlach gleed van zijn gezicht af toen hij Diva hoorde. 'Ja, misschien heb je gelijk,' gaf hij met tegenzin toe, al was het zo zacht dat het nauwelijks te verstaan was. Hij streek met een wat verlegen blik een lok achter zijn oor. 'Dus hoe denk je het aan te gaan pakken?' vroeg Savador om gauw van onderwerp te veranderen. Hij vond het nooit leuk als hij ergens mee fout zat. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 15:59 | |
| ''Met iets dat ik normaal gesproken nooit zou doen. Vriendelijkheid'' zei Diva grinnikend. Toch was ze ergens wel serieus. Ze deed alleen vriendelijk tegen magicans die dat ook tegen haar deden. Als je haar net leerde kennen dat was ze eerder afstandelijk en open tegen anderen. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 16:15 | |
| 'Aha,' zei Savador zacht. Hij sloeg zijn armen weer over elkaar heen en knikte. 'Ja, dan is het beter als jij dat doet in plaats van.. ik.' Hij zag zichzelf al vriendelijk proberen te doen tegenover Donovans broer. Hij zou zijn woede als heethoofd in toom moeten houden, kosten wat het kost. Dat was niets voor hem. Savador zag nu pas in dat hij dat toch niet zo gemakkelijk klaar kon spelen als dat hij dacht. Diva daarentegen kon dat veel makkelijker voor elkaar krijgen. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 16:21 | |
| Diva grinnikte even zachtjes. Voor haar was het veel makkelijker om vriendelijk en beleefd tegen iemand te doen. Zo was ze immers opgevoed. Daarbij als die broer van Donovan en Donovan zelf net zulk soort ouders als Diva en celede hadden dan was het meer dan logisch dat hij ongeveer dezelfde opvoeding had gehad. Diva kon zo heel gemakkelijk zijn reactie voorspellen op dingen die zij zou zeggen. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 16:54 | |
| 'Maar wat als dat joch helemaal niet zo eenvoudig aan onze kant te krijgen is?' vroeg Savador opeens. 'Wat als Donovan hem al van alles over ons heeft verteld? Ik weet vrijwel zeker dat dat kind bang voor hem is en zijn orders opvolgt.' Hij keek peinzend op Diva neer, met nog steeds zijn armen over zijn borst. Hij zag Diva niet als één van de leerlingen hier, maar als iemand met het brein en de manier van nadenken van een volwassene. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 16:58 | |
| ''Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Heeft U die blik in zijn ogen niet gezien toen Donovan hem bedreigde? Hij leek me boos. Hij antwoorde ook met opeengklemde kaken. Dat doe je niet als je angstig bent. Verder gaf hij Donovan echt zo`n blik van: Ik krijg je nog wel terug'' zei Diva. Ze had de lichaamstaal van de blonde jongen goed geobserveerd nadat hij had gezegd dat hij Donovan`s broer was, daarvoor eigenlijk ook al. Diva dacht dat hij totaal niet op Donovan zou lijken. Dat zag ze aan mijn manier van lopen, van kijken en van praten. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 17:08 | |
| Savador staarde met open mond op Diva neer. Hij had nooit geweten dat Diva zulke oplettende ogen had. Hij deed zijn mond gauw dicht toen hij merkte dat hij haar zat aan te gapen en plaatste glimlachend een hand op haar wang. 'Wat ben jij een slim meisje,' zei Savador terwijl zijn mondhoeken omkrulden tot een brede grijns. 'Ik mag mezelf gezegend noemen nu ik jou heb.' Hij wreef over Diva's zachte huid. Er lag een tevreden blik in zijn gelige ogen. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 17:17 | |
| Diva voelde hoe haar wangen opnieuw licht rood kleurde. Het was Master Savador voor de zoveelste keer gelukt om haar te laten blozen. Ze glimlachde even terwijl ze naar de grond staarde. ''Jaren van oefening Master'' mompelde Diva zachtjes. Veel anders had ze toch niet te doen toen ze nog thuis woonde. Aangezien ze buiten Celede om met niemand van haar familie sprak had ze alle tijd gehad om op hun lichaamstaal te letten. Zo wist ze precies wanneer iemand boos werd of angstig. Waarschijnlijk was dat er een beetje in blijven zitten toen ze hier op school kwam. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 17:36 | |
| Savador grinnikte toen hij opnieuw blosjes op Diva's wangen zag verschijnen. 'Het doet me goed je verlegen te zien in mijn bijzijn,' zei hij met een geamuseerde glimlach. Hij vond het een leuke bezigheid Diva te doen blozen. Savador duwde Diva's hoofd voorzichtig tegen zijn borst en legde een arm om haar middel. 'Die oefeningen hebben je goed gedaan,' zei hij zacht in haar oor. 'Om dat joch aan onze kant te krijgen zal voor jou niet meer dan een kleine klus zijn.' |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 17:44 | |
| ''Blij dat een van ons het leuk vind'' mompelde Diva zachtjes. ''U maakt er gewoon een sport van om me te laten blozen nietwaar'' zei ze zacht grijnzend. Diva voelde hoe Master Savador haar hoofd tegen zijn borstkas aanduwde en een arm om haar middel legde. Ze luisterde naar de woorden die hij tegen haar fluisterde. ''Ik hoop het'' mompelde ze bijna onhoorbaar. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 18:24 | |
| Savador lachte zachtjes om Diva's woorden. 'Het verbaast me dat je dat nu pas doorhebt, schoonheid,' zei hij plagend. 'En maak je geen zorgen.' Savador streek een haarlok achter Diva's oor en hief met twee vingers haar kin op zodat ze hem recht in zijn ogen keek. 'Het gaat jou gegarandeerd lukken. Dat joch is een broer van Donovan en hij laat zich gemakkelijk commanderen - met andere woorden is hij niet meer dan een marionet, klaar om door ons gebruikt te worden.' |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 21:53 | |
| Het klonk zo best gemeen voor Donovan`s broer maar Master Savador zei wel waar het op stond vond Diva. ''Ik vraag me alleen af wat zijn reactie zal zijn als hij erachter komt dat hij alleen als schild tegen Donovan is gebruikt. Hij blijft een persoon met gevoelens Master. En gevoelens kunnen gekwetst worden'' zei ze tegen hem. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. vr sep 04 2009, 22:01 | |
| 'Ach, gevoelens,' zei Savador op minachtende toon. 'Er gebeurt toch niets met hem? Het is oké, maak je toch niet zoveel zorgen.' Hij keek met een serieuze blik op Diva neer. Zijn glimlach was verdwenen net als de zachte blik in zijn ogen, die nu kil en harteloos waren. Het had hem voor een moment verbaasd dat Diva zo over Donovans broer kon denken. Want gevoelens of niet, in Savadors ogen stond hij nog steeds officieel aan Donovans zijde. Het zou maar een kleine kwestie van tijd zijn tot hij aan hun kant zou staan. 'Heb geen genade, Diva. Wees niet zwak als alle andere hier,' probeerde Savador duidelijk te maken. Zijn houding en toon maakten hem weer de norse leraar die zich wat er ook gebeurde flink wilde houden. |
|
| |
Diva Gestorven
| Onderwerp: Re: Trainen. za sep 05 2009, 09:51 | |
| Net toen Diva terug wou reageren op Master Savador`s woorden greep ze met een pijnkreet naar haar arm en zakte op een knie. Ze drukte haar hand tegen de arm waar het brandmerk stond dat beweest dat ze met Donovan verloofd was. Ruw trok ze haar mouw over haar schouder naar beneden waardoor haar kleding een beetje scheurde. Ze streek met een pijnvertrokken gezicht met de toppen van haar vingers over het brandmerk dat langzaam vervaagde en op een pijnlijk manier voor Diva nieuwe huid overheen groeide. Toen het branden iets minder was keek Diva Master Savador even aan. ''Het huwelijk is onwettig verklaart'' zei ze vol ongeloof. ''Alleen Donovan heeft dat gedaan kunnen hebben'' vervolgde ze. |
|
| |
Donovan. .
PROFILEPosts : 254 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen, Fire magic.Klas: Vijfde klasser.Partner: /
| Onderwerp: Re: Trainen. za sep 05 2009, 09:53 | |
| Donovan stond tegen de deurpost van de gymzaal aan geleund. Hij had zijn hand ook tegen zijn arm gedruktHij stond prima in het zicht voor de twee maar dat was ook zijn bedoeling. Hij zei niets en keek enkel vol minachting naar Master Savador en Diva. Vanbinnen zuchtte hij even. Hij had dit enkel voor Lentell gedaan. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Trainen. za sep 05 2009, 14:18 | |
| Savador schrok toen Diva met een kreet van pijn naar haar arm greep en op een knie zakte. Hij knielde naast haar neer en legde een hand op haar rug. Diva rukte ruw een mouw naar beneden en streek met haar vingertoppen over het brandmerk op haar schouder. Savador keek fronsend toe hoe het brandmerk voor zijn neus langzaam vervaagde en er een nieuwe laag huid op Diva's schouder aangroeide. Zijn mondhoeken krulden om tot een brede grijns toen hij Diva hoorde. Hij stond op en sloeg zijn armen over elkaar heen. 'Wel, wel. Uiteindelijk heb ik toch gewonnen,' zei Savador op een nonchalante toon. 'Zwakke honden zullen altijd zwak blijven. Bovendien, onwettig of niet, Donovan zal nooit mijn respect winnen.' Zijn grijns werd nog breder toen hij op Diva neerkeek. Hij had haar eindelijk voor zichzelf. Geen vervelende jochies meer die hun relatie probeerde te voorkomen. Hij had gewonnen, en dat liet hem van binnen gloeien van trots. Savadors ogen schitterden toen hij nog een blik wierp op Diva's schouder, die nu brandmerkloos was. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Trainen. | |
| |
|
| |
|